ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια Παντείου Παν/μιου Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η επιστήμη του Web.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.
Media Literacy Κατερίνα Χατζηπέτρου MBA, ΕΣΔΔΑ Μαριάννα Καρατσιώρη, PhD Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΠΕ. Γιατί και πώς; Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ Θεσσαλίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Προσχολική Παιδαγωγική
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
To Teach Curricular Subjects
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια Παντείου Παν/μιου Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης Οκτώβριος 2010

Το νέο ψηφιακό σχολείο - όπως κάθε χώρος, κάθε οργανισμός ή πολίτης - παράγει περιεχόμενο και γίνεται το ίδιο ένα κοινωνικό συμμετοχικό Μέσο. Στην online τάξη, οι μαθητές εξοπλισμένοι με laptops και smartboards αλλά και με τα δικά τους smart mobiles, μαθαίνουν να διδάσκουν τον εαυτό τους: να ερευνούν και να δημιουργούν το μαθησιακό περιβάλλον που τους ταιριάζει. Ο δάσκαλος σε αυτό το ανοιχτό και διαδραστικό περιβάλλον μάθησης, γίνεται εμψυχωτής του μαθητή, τον ενθαρρύνει να πειραματίζεται, να αναζητά λύσεις σε προβλήματα, να βασίζεται στη συνεργασία και να επιδιώκει την αριστεία. Να σέβεται τη διαδικασία της μάθησης. Η εκπαιδευτική τηλεόραση συνδέεται οργανικά με το Νέο Σχολείο και με τα νεανικά κοινά Αντιλαμβάνεται οτι η γνώση είναι μια διαδικασία σε διαρκή εξέλιξη και γίνεται μέρος και καταλύτης αυτής της διαδικασίας. Θέλει να επανασυνδεθεί με τα νεανικά κοινά που έχει χάσει μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια. Μετασχηματίζεται σε μια multimedia πλατφόρμα, συνδεδεμένη με τα σημάντικότερα sites κοινωνικής δικτύωσης και προσφέρει στους μαθητές και τις ομάδες τους, σε δασκάλους, και καθηγητές τα εργαλεία και το περιβάλλον για να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν τα δικά τους multimedia projects: video, online games, social networking services, blogs, twitter, wiki-based projects. Η εκπαιδευτική τηλεόραση τους δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά videos, να τα επαναχρησιμοποιήσουν (re-use) αλλά και να σχεδιάσουν και να “ανεβάσουν” τα δικά τους (UGC), να τα μοιραστούν (sharing) και να τα αξιολογήσουν (social filtering). Προκυρήσσει διαγωνισμούς video σε συνεργασία με τα σχολεία,τα πανεπιστήμια και άλλους οργανισμους, σε εθνικό, τοπικό ή διεθνές επίπεδο. Η εκπαιδευτική τηλεόραση συναντά την Ψηφιακή Γενιά τη “Γενιά των Millennials, τη Γενιά Υ”, στους δικούς της χώρους, γινεται μέρος της κοινότητας της. Ο καθένας γίνεται Μέσο ” “ Μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Ανοιχτή Πλατφόρμα Συνεργασίας & Συνδημιουργίας για Μαθητές, δασκάλους, καθηγητές, δημιουργούς Πειραματισμός Παραγωγή Ιδεών Curator Ψηφιακού Περιεχομένου Aggregator Εκπαιδευτικού & UG Περιεχομένου Μέρος του Οικοσυστήματος των Social Media Ο μαθητής δημιουργός, ερευνητής, πολίτης του κόσμου.

Στόχοι: Απόκτηση followers: Σύνδεση με τις κοινότητες των νεανικών κοινών μέσω των s τους, του Facebook, του Twitter, των blogs Δίκτυο πρεσβευτών δασκάλων /μμδδδδδασκάλωνμμακκαιντομων“π ρεσβευτών”δασκαλωωωωω δασκαλωνω καινοτόμδασκάλων πρπρεσβευτώνπδδδαδδασκάλωνκαθηγητών Σύνδεση με τη δράση Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση. Ανάδειξη των ψηφιακών πρωτοπόρων.

Νέες Παραγωγές Video-Θεματικές Περιβάλλον - Ενέργεια- Καινοτομίες Νέες Τεχνολογίες-Ψηφιακά Δικαιώματα Ιδιωτικότητα, Διαφάνεια, Δημόσια Δεδομένα Διατροφή,Υγεία,Εκπαίδευση & Στόχοι Χιλιετιας Eco-Design -Αρχιτεκτονική-Games- Mobility Μουσική, Graffiti, Comics, Video/ digital Art Επικοινωνία, Media, Δημοσιογραφία Πολιτών Επιστήμες-Πολιτισμός- Hubs Δημιουργίας Κοινωνικοί επιχειρηματίες- νέα πρότυπα Νεανικές Ταυτότητες- Η ψηφιακή Γενιά Διαφορετικότητα-Ρατσισμός- Συνύπαρξη Global Citizenship και ευθύνη του πολίτη Πράσινα επαγγέλματα- Οικο-Κατανάλωση Δημιουργική γραφή & Storytelling

Εκπαιδευτική Τηλεόραση Περιεχόμενο Στρατηγικών Συνεργατών Περιεχόμενο Εκπαιδευτικής Κοινότητας Εσωτερικές Παραγωγές

VideocastVideocast PodcastPodcast Ψηφιακή περσόνα - εκπρόσωπος της εκπαιδευτικής τηλεόρασης Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Δημιουργεί Ψηφιακές Παραγωγές για το Δίκτυο- Σύνδεση με το site της:

Εξελιγμένες μορφές διάθεσης ψηφιακού περιεχομένου της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης & Συμμετοχή στα Social Media mobility

Εμφαση στο User Generated Content: Οι αξίες που ενθαρρύνουμε ❖ Ο μαθητής δημιουργός, ο δάσκαλος σύμβουλος ❖ Βιωματική- Ενεργητική Μάθηση ❖ Ομαδική κουλτούρα-Συνεργατική καινοτομία ❖ Η κουλτούρα του Remix και του Re-use ❖ Αυθεντικότητα - Δημιουργικότητα ❖ Σύμμετοχή και δημιουργία/προσθήκη αξίας στις δικτυακές κοινότητες, στην τοπική και παγκόσμια κοινωνία ❖ Αυτοπεποίθηση - Αισιοδοξία-Αναγνώριση- Αριστεία

Κατασκευή Πλατφόρμας User Generated Video στη διεύθυνση ✓ Μαθητές & Εκπαιδευτικοί καταχωρούν τα δικά τους μικρά videos. ✓ Διάλογος, ψηφοφορίες, και μοίρασμα συμβαίνουν γύρω από τα videos. ✓ Διασυνδεδεμένη με τα κυριότερα Social Networks. ✓ Παράλληλα τροφοδοτεί την ευρωπαική πλατφόρμα εκπαιδευτικού video edutube plus

Η παρουσία της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης στα Social Media σήμερα    

Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση εξελίσσεται σε μία δημιουργική ομάδα με κουλτούρα συνεργασίας, ομαδικότητας, ανοιχτής επικοινωνίας και καινοτομίας “ ”