Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τουλούμης Κοσμάς, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικοδομώντας πολιτισμικές συμπεριφορές στο σχολείο: «παιχνίδια ρόλων» με την αρχαιολογία.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Βιομηχανική Πληροφορική Case study: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΜΦΙΑΛΩΣΗΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Νοσηλευτικής
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
κεφαλαιο 3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΧΡΗΜ/ΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
Προτεραιότητες πολιτικής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Προδιαγνωστική Μελέτη και Μελέτη Σκοπιμότητας
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
Cola wars Case study.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μέθοδοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
08 | 09 Δεκεμβρίου 2012, Αγορά Αργύρη, Πάτρα
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Απλά βήματα για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων και την αξιολόγησή τους
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΞΥΛΟΥ - ΕΠΙΠΛΟΥ
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Αθήνα 2015

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.1. Λέξεις κλειδιά, ορολογία

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.2 Εισαγωγικές παρατηρήσεις

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Στον αγροτουρισμό οι τουρίστες που επιλέγουν αυτή τη μορφή τουρισμού διαμένουν είτε σε ξενοδοχειακό κατάλυμα στην αγροτική περιοχή είτε σε ένα αγρόκτημα ή αγροτικό κατάλυμα (φάρμα ή ράντζο) μαζί ή σε διαφορετικό χώρο με την γεωργική οικογένεια, παρατηρούν τις αγροτικές δραστηριότητες, τρέφονται με τα ίδια φαγητά και συχνά συμμετέχουν στις αγροτικές εργασίες (ΙΤΑ, 2008:11-12) 1.3. Ιστορική εξέλιξη – Δυναμική Αγροτοτουρισμός

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Ο οικοτουρισμός (συχνά αναφερόμενος και ως πράσινος, υπεύθυνος, ήπιος, φυσιολατρικός, «μαλακός» τουρισμός) πρόκειται για έναν τύπο «υπεύθυνου» τουρισμού υπαίθρου σε αξιόλογο φυσικό περιβάλλον που συμβάλλει στην προστασία και τη διατήρηση του περιβάλλοντος και στην ήπια τοπική ανάπτυξη. Συχνά χρησιμοποιείται, επίσης, ως ευρύτερη οριοθέτηση και ο όρος τουρισμός υπαίθρου ή φυσιολατρικός τουρισμός οι οποίοι, όμως, περιλαμβάνουν μεγαλύτερο εύρος δραστηριοτήτων, ενώ ο οικοτουρισμός αφορά, κυρίως, σε δραστηριότητες παρατήρησης, περιήγησης και επιστημονικής διερεύνησης του φυσικού περιβάλλοντος Οικολογικός τουρισμός

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Χιονοδρομικός τουρισμός Χιονοδρομικός τουρισμός /Τουρισμός Χιονοδρομικών Σπορ. Βασικό πεδίο ανάπτυξης αυτού του τύπου τουρισμού είναι τα χιονοδρομικά κέντρα ή θέρετρα χιονοδρομίας (μετάφραση του γαλλικού όρου station d’ hivers) που συγκροτούνται από οργανωμένες και πολυσύνθετες υποδομές (ξενοδοχεία, πίστες, εστιατόρια κ.λπ.) για χειμερινά σπορ, κοντά ή σε απόσταση, από ορεινούς οικισμούς. Συχνά, αντί του χιονοδρομικού χρησιμοποιείται και ο όρος χειμερινός τουρισμός, ο οποίος, όμως, είναι πολύ ευρύτερος και αφορά σε τουριστικές δραστηριότητες οι οποίες γίνονται τη χειμερινή περίοδο και αφορούν, τόσο σε ταξίδια στην ύπαιθρο, όσο και σε ταξίδια πολιτισμού και αστικού τουρισμού, συνήθως, μικρής διάρκεια

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Ορεινός τουρισμός Ο ορεινός τουρισμός αφορά σε ταξίδια, συχνά μικρής διάρκειας, σε ορεινούς όγκους για δραστηριότητες, κυρίως, στην ύπαιθρο, συνήθως σε συνδυασμό με ήπιες περιπατητικές, ορειβατικές ή αθλητικές δραστηριότητες. Ως ορειβασία νοείται η ανάβαση, διάσχιση και κατάβαση σε ορεινές τοποθεσίες (500 μέχρι 1500 μέτρα) ή ψηλό (άνω των 1500 μέτρων) βουνό που χαρακτηρίζεται είτε βατό, οπότε και δεν απαιτούνται ειδικές τεχνικές γνώσεις και σύνεργα, είτε δύσβατο, οπότε και απαιτούνται ειδικές γνώσεις και συγκεκριμένες τεχνικές

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.4.Χαρακτηριστικά γνωρίσματα Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Αγροτουρισμού/ αγροτικού τουρισμού:  Σκοπός  Αντικείμενο  Οργάνωση/ διαχείριση  Φορείς  Τύποι αγροτουρισμού  Τα σημαντικότερα γνωρίσματα  Πιστοποίηση ποιότητας  Προγράμματα ενίσχυσης –μέσω και της Ευρωπαϊκής Ένωσης- αγροτουρισμού (στην Ελλάδα)

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του οικοτουρισμού:  Σκοπός  Αντικείμενο  Οργάνωση/ διαχείριση  Φορείς οικοτουρισμού  Σημαντικότερες κατηγορίες διαχείρισης φυσικών περιοχών  Τύποι οικοτουριστών

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του χιονοδρομικού τουρισμού:  Σκοπός  Αντικείμενο  Οργάνωση/ διαχείριση  Που όφειλαν την ύπαρξή τους σταθμοί χειμερινών αθλημάτων που δημιουργήθηκαν στις Ευρωπαϊκές Άλπεις  Είδη χειμερινών παραθεριστικών θερέτρων  Βασικές κατηγορίες αθλημάτων σκι  Βασικές κατηγορίες παγοδρομίας  Στοιχεία επιλογής κατάλληλης πίστας  Προγράμματα σκι

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ορειβατικού τουρισμού:  Σκοπός  Αντικείμενο  Τύποι ορειβασίας  Ορειβατικά μονοπάτια  Φορείς διαχείρισης  Είδη ορεινού τουρισμού  Βασικά γνωρίσματα περιπατητικού τουρισμού / πεζοπορίας  Βασικά γνωρίσματα κυνηγετικού τουρισμού  Βασικά γνωρίσματα ιππικού τουρισμού  Βασικά γνωρίσματα ποδηλατικού τουρισμού

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.5. Τουριστική προσφορά – παράγοντες ανάπτυξης κάθε προϊόντος:  Υπηρεσίες, Υποδομές, Πρόσβαση  Θέλγητρα, Πόροι, Ενδιαφέροντα

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.6. Τουριστική ζήτηση – τάσεις κάθε προϊόντος:  Χωρική διάσταση  Χρονική διάσταση  Αγορά-στόχος / Ταξιδιωτική δαπάνη  Τουριστικό πακέτο

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.7. S.W.O.T. Ανάλυση

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ  Case study αγροτουρισμός στην Κρήτη (Μηλίες Χανίων)  Case study αγροτουρισμός/οινοτουρι σμός στην Ιταλία/Τοσκάνη 1.8. Καλές πρακτικές – επιτυχημένα παραδείγματα

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ  Case study χιονοδρομικός τουρισμός/αγροτουρισμός στην Αυστρία/Τυρόλο  Case study ορεινός τουρισμός στα Γρεβενά και στα Ιωάννινα

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ  Case study οικοτουρισμός στο Περού/Αμαζόνιος 1.8. Καλές πρακτικές – επιτυχημένα παραδείγματα

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.9. Σύνδεση – Συνάφεια με λοιπές Ομάδες Προϊόντων

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ

1.10. Σύνοψη – Συμπεράσματα  Πρόκειται για ομάδα ΕΕΜΤ στην οποία διαθέτουμε ως χώρα εξαιρετικά ποιοτικούς πόρους, αλλά όχι και ανάλογες υποδομές  Αποτελεί μια αγορά αναφορικά με τη ζήτηση –έντονα ελληνοκεντρική- με ιδιαίτερα περιφερειακά και τοπικά χαρακτηριστικά  Η θετική συμβολή των ΕΕΜΤ αυτής της Ομάδας στην τοπική και την βιώσιμη ανάπτυξη έχει αναδειχθεί, τόσο σε διεθνές, όσο και σε εθνικό επίπεδο  Υπάρχουν ελλείψεις σε υποδομές, υπηρεσίες, ανθρώπινο δυναμικό και διαχείριση των περιοχών  Συνδυάζεται με πολλές άλλες ΕΕΜΤ, καθώς και με τον τουρισμό διακοπών  Ανεπαρκής η διαφημιστική εικόνα στο εξωτερικό, επί πολύ χρόνο, γεγονός το οποίο δεν βοηθάει στη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού προϊόντος

1.11. Βιβλιογραφία

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Χρήσιμες διευθύνσεις στο διαδίκτυο   Γραφείο Τουρισμού της Αυστρίας     Γραφείο Τουρισμού της Γερμανίας       

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ 1.13.Παράρτημα Αγγλική ορολογία

Ενότητα 1η:ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ (ΔΙΑΜΟΝΗ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ) ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ Εξειδικευμένα υποπροϊόντα