Ημερίδα ‘Τουρισμός στην Λάρισα!;’ – Νοέμβριος 2015 Σχεδιάζοντας την Λάρισα της επόμενης μέρας Δρ. Θεόδωρος Μεταξάς Επίκουρος Καθηγητής, ΤΟΕ, ΠΘ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
9Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 1.Κανονισμός 1257/99 2.Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) 3.Πρόγραμμα LEADER (I,
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Forum Πολιτών ‘Περιφερειακή Ανάπτυξη, Επιχειρηματικότητα και Οικονομική Κρίση’, Βόλος, ΤΟΠΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερίδα ‘Τουρισμός στην Λάρισα!;’ – Νοέμβριος 2015 Σχεδιάζοντας την Λάρισα της επόμενης μέρας Δρ. Θεόδωρος Μεταξάς Επίκουρος Καθηγητής, ΤΟΕ, ΠΘ

Τι βλέπουμε εδώ; Ένα ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ = ΑΠΟΡΙΑ Ένα ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ = ΕΚΠΛΗΞΗ Βασικές ερωτήσεις/ αντιδράσεις! Είναι δυνατόν; Μιλάμε σοβαρά; Πως και από Που; Οι φωτογραφίες στην αφίσα είναι από την Λάρισα; Μια απάντηση! ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Στοιχεία ερευνών ΣΣΜΛ -Στην αναζήτηση πλεονεκτημάτων Της Λάρισας, σε 1-10 κλίμακα, ο Τουρισμός αξιολογείται με κάτοικοι, 254 εμπορικές επιχειρήσεις, 250 επισκέπτες, 16 βιομηχανικές επιχειρήσεις 32 φορείς, θεωρούν ότι η Λάρισα δεν είναι τουριστική πόλη ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΚΑΤΟΙΚΟΙ (2/3) 3 ΙΣΧΥΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ – ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟ Σ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥ ΣΑ 1. Οικονομικοί και Αναπτυξιακοί Το μέγεθος της τοπικής αγοράς88 Η κεντροβαρής γεωγραφική θέση της πόλης98 Ο ισχυρός πρωτογενής τομέας παραγωγής Εργασιακοί Διαθεσιμότητα εργατικού δυναμικού 810 Ποιότητα & εξειδίκευση εργατικού δυναμικού Κόστος-- 4. Μεταφορές-Δίκτυα-Υποδομές Αποτελεσματικό δίκτυο σιδηροδρόμων 88 Τηλεπικοινωνιακό δίκτυο 88 Αποτελεσματικό δίκτυο αστικών μεταφορών Ποιότητα Ζωής-Περιβάλλον-- 6. Πολιτισμός-Τουρισμός Ξενοδοχειακές υποδομές 88 Υποδομές σε επισιτιστικές επιχειρήσεις Έρευνα-Ανάπτυξη-Εκπαίδευση-- ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΕΣ ΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥ ΣΑ 1. Οικονομικοί και Αναπτυξιακοί Ευκαιρίες για καλό εισόδημα56 Ισχυρά επενδυτικά κίνητρα66 Στάση αυτοδιοίκησης55 2. Εργασιακοί Ευκαιρίες για απασχόληση Κόστος Κόστος διαβίωσης 45 Λοιπά Κόστη Μεταφορές-Δίκτυα-Υποδομές Αποτελεσματικό δίκτυο αερογραμμών 41 Αποτελεσματικές διοικητικές υπηρεσίες Ποιότητα Ζωής-Περιβάλλον-- Χώροι στάθμευσης Πολιτισμός-Τουρισμός Ο τουρισμός της πόλης Έρευνα-Ανάπτυξη-Εκπαίδευση Ποιότητα ερευνητικών φορέων 65

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (2/3) 4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟ Σ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥ ΣΑ 1. Οικονομικοί και Αναπτυξιακοί Η κεντροβαρής γεωγραφική θέση της πόλης88 Ο ισχυρός πρωτογενής τομέας παραγωγής Εργασιακοί Διαθεσιμότητα εργατικού δυναμικού Κόστος-- 4. Μεταφορές-Δίκτυα-Υποδομές Αποτελεσματικό δίκτυο σιδηροδρόμων 78 Τηλεπικοινωνιακό δίκτυο 88 Αποτελεσματικό δίκτυο αστικών μεταφορών Ποιότητα Ζωής-Περιβάλλον-- 6. Πολιτισμός-Τουρισμός Υποδομές σε επισιτιστικές επιχειρήσεις Έρευνα-Ανάπτυξη-Εκπαίδευση-- ΙΣΧΥΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ – ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΕΣ ΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥ ΣΑ 1. Οικονομικοί και Αναπτυξιακοί Ισχυρά επενδυτικά κίνητρα55 Στάση αυτοδιοίκησης55 2. Εργασιακοί Ευκαιρίες για απασχόληση Κόστος Κόστος διαβίωσης 66 Λοιπά Κόστη Μεταφορές-Δίκτυα-Υποδομές Αποτελεσματικό δίκτυο αερογραμμών Ποιότητα Ζωής-Περιβάλλον-- Χώροι στάθμευσης Πολιτισμός-Τουρισμός Ο τουρισμός της πόλης Έρευνα-Ανάπτυξη-Εκπαίδευση Ποιότητα ερευνητικών φορέων 55

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ (2/2) 5 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ - ΙΣΧΥΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ..Ν% Λαογραφικό μουσείο4020,00 Αρχαιολογικό μουσείο4723,50 Δημοτική Πινακοθήκη (Μουσείο Γ. Κατσίγρα)4221,00 Το Ελληνομουσείο στον οικισμό Αμπελάκια2613,00 Τον Πηνειό11256,00 Το Πάρκο Αλκαζάρ11457,00 Το Αρχαίο Θέατρο10452,00 Τον Μύλο του Παππά3417,00 Την τούρκικη αγορά (Μπεζεστένι)3618,00 Το λόφο του Φρουρίου - Ακρόπολη9246,00 Τον Παραδοσιακό Οικισμό στα Αμπελάκια3216,00 Τον Παραδοσιακό Οικισμό στην Καλλιπεύκη168,00 Τον Παραδοσιακό Οικισμό στη Ραψάνη2010,00 Τον Παραδοσιακό Οικισμό στο Σκλήθρο157,50 Το Ρωμαϊκό Υδραγωγείο στο Μεταξοχώρι147,00 ΙΣΧΥΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΜΕΣΟ Σ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥ ΣΑ Η κεντρική θέση της πόλης και η εύκολη πρόσβαση σε αυτήν 88 Ο πολιτιστικός χαρακτήρας & οι υποδομές πολιτισμού 77 Η ψυχαγωγία & η νυκτερινή διασκέδαση88 Η εμπορική αγορά της πόλης88 Η ύπαρξη ανοικτών χώρων & πρασίνου78 Ο θεσσαλικός κάμπος88 Το μέγεθος του πληθυσμού της πόλης77 Η ενέργεια & ζωντάνια της πόλης89 Οι τοπικές γεύσεις & τα προϊόντα της πόλης78 Ο χαρακτήρας & η φιλοξενία των ντόπιων78 Οι ξενοδοχειακές υποδομές της πόλη78 Οι αθλητικές υποδομές της πόλης68 Οι υποδομές σε Πανεπιστήμια & ερευνητικά κέντρα 77 Οι υποδομές πληροφόρησης & εξυπηρέτησης προς τουρίστες αλλά & επιχειρήσεις 67 Η ύπαρξη μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων78 Τα μεταφορικά μέσα/ συγκοινωνίες της πόλη68 Οι χώροι στάθμευσης53 Η μετακίνηση μέσα στην πόλη65 Αντιπροσωπευτικές λέξεις: Κάμπος, Αγορά, ΑΕΛ

Απάντηση σε ένα ερώτημα: ΓΙΑΤΙ; Πιθανές ΛΑΘΟΣ Απαντήσεις -Έλλειψη πολιτιστικού αποθέματος - Δυσκολία πρόσβασης - Φτωχές υποδομές - Ασήμαντα αξιοθέατα - Αδύναμη αγορά - Έλλειψη διασκέδασης - Δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι - Αφιλόξενοι κάτοικοι - Άσχημη πόλη - Κακόγουστοι άνθρωποι Πιθανές ΣΩΣΤΕΣ Απαντήσεις -Έλλειψη σαφούς στρατηγικού Σχεδιασμού για την πόλη Έλλειψη σαφούς οράματος για την πόλη Επένδυση στις μοναδικότητες – Ιδιαιτερότητες της πόλης ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Τι σημαίνει ΑΝΑΓΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ Γιατί; Είμαι μικρός και θέλω να μεγαλώσω Είμαι φτωχός και θέλω να πλουτίσω Είμαι μακριά απ’ όλους, νοιώθω μόνος Είμαι ασήμαντος, δεν με ξέρουν Είναι κάτι από αυτά η Λάρισα ; OXI!!!

7 Ξέρουμε για ποια πόλη μιλάμε;

Τελικά υπάρχει ΑΝΑΓΚΗ; Τελικά Υπάρχει και μάλιστα ΜΕΓΑΛΗ και ΑΜΕΣΗ ανάγκη….. Η ΛΑΡΙΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ Πολιτιστικός Τουρισμός Γαστρονομικός Τουρισμός Φυσιολατρικός Τουρισμός Συνεδριακός Τουρισμός Υγείας-Φροντίδας Τουρισμός Αθλητικός Τουρισμός Γεγονότων Γνωρίζουμε πόσα είδη ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ μπορεί να αναπτύξει η πόλη; H Λάρισα δεν είναι τουριστική πόλη! Δεν ΜΠΟΡΕΙ ή δεν ΘΕΛΕΙ!! Θρησκευτικός Τουρισμός Αγροτικός Τουρισμός

City/ Place Branding Εφαρμογή σε πόλεις/ περιοχές, προιόντα κ.α Κάτι το πολύ ιδιαίτερο, πολύ ισχυρό που να παραπέμπει απ’ ευθείας στην περιοχή Συμπληρώνει και ενισχύει το Place Marketing Δεν είναι κάτι το τυχαίο Συνδέεται με την ταυτότητα και τη δυναμική της κάθε περιοχής Μπορεί να είναι:

Τοπικό προϊόν:Φέτα Δωδώνη, Μαστίχα Χίου, Κρόκος Κοζάνης, ΕΨΑ Λεμονάδα, Γούνα Καστοριάς, Coca Cola κ.α Γνώρισμα πόλης:Λευκός Πύργος, Ακρόπολη, Κνωσός, Πύργος του Άιφελ, Big Ben, Χωριό του Αϊ Βασίλη, Guggenheim Museum Η ίδια η περιοχή:Ρόδος, Μύκονος, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Χαβάη, Λονδίνο, Μιλάνο κ.α Ποδοσφαιρική ομάδα: Turin, Barcelona, Manchester United Γεωγραφική θέση της περιοχής: Φρανκφούρτη, Άμστερνταμ, Βρυξέλες Ψάχνετε για brand στην Λάρισα; ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!! Δυνατό, Φυσικό, Διαχρονικό, Μοναδικό, Ιδιαίτερο ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ

Ποιες πόλεις το κατάφεραν! Λισαβόνα (Πορτογαλία): MEGA EVENTS Καιννού (Φιλανδία): Το βορειότερο κάστρο της Ευρώπης Ροστόκ (Γερμανία): Μουσειακός Τουρισμός Μπιλπάο (Ισπανία): Μουσείο Guggenheim Μάλτα: Golf Tourism Pecs (Ουγγαρία): Πολιτισμός Κεντρική Ιταλία: Τουρισμός του Πνεύματος (Spirit Tourism) Ferrara (Ιταλία): Τουρισμός Βιομηχανικής Κληρονομιάς Άουσβιτς – Νταχάο: Τουρισμός Μνήμης (Memory Tourism) Τσέστερ (Αγγλία): (120 άτομα του Δήμου στην προώθηση της εικόνας μιας πόλης κατ. με 6 εκατ. Τουρίστες ετησίως) Dracula Tourism (Ρουμανία) Παλέρμο (Σικελία): Anti-Mafia Branding

Μεσολόγγι: Η μοναδική πόλη στην Ελλάδα με 4 brand names

ΛΑΡΙΣΑ (ΌΧΙ ‘ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ’) αλλά ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ Αναγκαιότητα για… Ικανοί για… Σε τι… Τοπικοί/ Περιφερειακοί Φορείς με ‘Επιχειρησιακό Προσανατολισμό’ (Entrepreneurial Capacity) Διάγνωση Σχεδιασμό Προγραμματισμό Υλοποίηση ΈλεγχοΑξιολόγηση Τοπικά Αναπτυξιακά Έργα Στρατηγικά σχέδια Ανάπτυξης Ανάπτυξη συνεργασιών με επιχειρήσεις Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Κέντρα Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα

ΛΑΡΙΣΑ: Τουρισμός – Πολιτισμός – Η επόμενη μέρα Το 2016: Πιλοτικό Έτος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Βασικό εργαλείο: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ της Λάρισας (ένα σχέδιο αποκλειστικά για την Λάρισα με 6 εξειδικευμένα ‘πακέτα’ υποστήριξης της δυναμικής της εικόνας της) Υποψήφια πόλη για το θεσμό - Πολλαπλό το όφελος ανεξάρτητα από την έκβαση -Ευκαιρία για σχεδιασμό και Συνεργασία -Σχεδιασμός επόμενης 10ετίας Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Επιτροπή Πολιτιστικού Σχεδιασμού Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Γραφείο/ Υπηρεσία Μάρκετινγκ Της Λάρισας

ΕΙΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ (ΕΟΔ) ΔιαδικασίεςΒασικές παράμετροιΛέξεις κλειδιά Διάγνωση  Αποσαφήνιση οράματος  Δυναμική και χαρακτήρας υπάρχουσας εικόνας  Αποσαφήνιση τοπικής ιδιαιτερότητας / μοναδικότητας  Καταγραφή και αρχειοθέτηση πρωτογενών δεδομένων  Στατιστικά στοιχεία, πίνακες, χάρτες, φωτογραφίες, βίντεο, ιστοσελίδες κ.α  Αξιολόγηση, επιλογή και σχεδιασμός μεθόδων, εργαλείων για συλλογή και επεξεργασία δεδομένων  Σύνδεση τοπικής μοναδικότητας με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  Συγκεκριμενοποίηση αγορών στόχων βάση των χαρακτηριστικών τους και της δυναμικής τους  Θετική ή αρνητική εικόνα  Πρωτογενή δεδομένα  Αρχεία  Βάσεις  Μέθοδοι Σχεδιασμός  Σχεδιασμός δράσεων σε συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα στο εσωτερικό και στο εξωτερικό  Αξιολόγηση της δυναμικής των δράσεων και επιλογή αυτών με την μεγαλύτερη εμβέλεια, δυναμική  Σχεδιασμός στρατηγικής και τακτικών τόσο συνολικά όσο και ανά δράση  Σχεδιασμός σεναρίων στο πλαίσιο της ανάλυσης οφέλους/ ζημίας  Σχεδιασμός μεθόδων, εργαλείων και μέσων για την πολύπλευρη και δυναμική υποστήριξη της εικόνας της Κοζάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον  Σχεδιασμός ομάδων κρούσης και ανάπτυξης (συνεργαζόμενες ομάδες)  Σχεδιασμός μεθόδων ελέγχου των φάσεων και δράσεων του ΣΣΜ  Δράσεις  Γεγονότα  Στρατηγικές  Τακτικές  Σενάρια  Συμμετοχή  Slogan  Logo  Motto Προγραμματισμός  Διαμόρφωση Χρονοδιαγράμματος  Χρονική τοποθέτηση στόχων σε χρονικό πλαίσιο μακροπρόθεσμου, μεσοπρόθεσμου και βραχυπρόθεσμου σχεδιασμού  Χρονική τοποθέτηση δράσεων και γεγονότων σε χρονικό πλαίσιο μακροπρόθεσμου, μεσοπρόθεσμου και βραχυπρόθεσμου σχεδιασμού  Διαχωρισμός δράσεων σε πρωτεύουσες και δευτερεύουσες (ανάπτυξη μοντέλου Κρίσιμης Οδού) [Critical Path Analysis Model]  Προγραμματισμός δαπανών/ κοστολογίων δράσεων  Χρονοδιάγραμμ α  Χρόνος  Δράσεις  Δαπάνες

Υλοποίηση  Αποτελεσματική διάχυση μηνυμάτων/ εικόνας της Λάρισας (εφαρμογή μοντέλου επικοινωνίας)  Παρακολούθηση της ανάπτυξης των δράσεων και της τήρησης της διαδικασίας του χρονικού προγραμματισμού  Παρακολούθηση της πορείας των δράσεων με άξονα τη δυναμική τους  Υλοποίηση φάσεων του Τακτικού Σχεδιασμού με χρονικό ορίζοντα το 1 έτος  Υλοποίηση πιλοτικών δράσεων  Δράσεις  Επικοινωνία  Διάχυση εικόνας Έλεγχος  Διαμόρφωση Πλαισίου και εργαλείων/ μεθόδων ελέγχου της δυναμικής και αποτελεσματικότητας συνολικά στου ΣΣΜ και μεμονωμένα όλων των φάσεων και συνιστωσών  Ξεχωριστός έλεγχος τόσο σε οργανωτικό όσο και σε εκτελεστικό επίπεδο  Ταυτοποίηση στρατηγικών, σεναρίων, δράσεων και μέσων με τους στόχους ανάπτυξης που έχουν προσδιοριστεί  Αλλαγή, κατάργηση, διαφοροποίηση, ενίσχυση ή διατήρηση όσων δράσεων, μέσων και πολιτικών αποδεικνύονται αποτελεσματικές  Έλεγχος των προϋπολογισμού/ αντιστοίχιση δαπάνης και οφέλους  Πλαίσιο ελέγχου  Οργανωτικό και εκτελεστικό επίπεδο  Ικανοποίηση στόχων  Προϋπολογισμ ός Αξιολόγηση  Κριτήρια αξιολόγησης συνολικά του ΣΣΜ με βάση την ικανοποίηση των στόχων που έχουν τεθεί αρχικά  Αλλαγή, κατάργηση, αναβάθμιση/ ενίσχυση, διαφοροποίηση δράσεων, στρατηγικών, σεναρίων, μεθόδων και εργαλείων όπου εντοπίζεται πρόβλημα  Αξιολόγηση της ευελιξίας του ΣΣΜ αλλά και της τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων  Αξιολόγηση του οργανωτικού και εκτελεστικού σκέλους του ΣΣΜ  Αξιολόγηση της δυναμικής εξωστρέφειας της πόλης συνολικά  Αξιολόγηση οικονομικών στοιχείων/ κοστολογίων και δαπανών  Κριτήρια αξιολόγησης  Προστιθέμενη αξία ΣΣΜ  Εξωστρέφεια  ΕΟΔ

Συμπεράσματα Τουρισμός στην Λάρισα; ΝΑΙ!!! Πολιτισμός στην Λάρισα; ΝΑΙ!!! Επενδύσεις στην Λάρισα; ΝΑΙ!!! Υποβόσκουσα Ιδιαίτερη Δυναμική: ΑΝΑΔΕΙΞΗ Επειδή είμαστε δυνατοί δε σημαίνει ότι οι άλλοι δεν είναι ή δεν μπορούν να γίνουν: ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Επένδυση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: ΔΙΑΓΝΩΣΗ Όχι στο τυχαίο!: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Πολύ δράση…λίγη συμμετοχή: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Επένδυση στην εξωστρέφεια: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ Η Λάρισα μπορεί…αρκεί να το θέλει!!!!