14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Advertisements

Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Σχεδιασμός διαδικασιών
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
11-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
4-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
κεφαλαιο 9 Μεθοδοι στρατηγικησ και αξιολογηση
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Διοίκηση επιχειρήσεων
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές

Διοίκηση λειτουργιών 14 Κεφάλαιο

14-3 Μαθησιακά αποτελέσματα Ορίστε τη διοίκηση λειτουργιών και εξηγείτε το ρόλο της Ορίστε τη φύση και το σκοπό της διοίκησης της αλυσίδας αξίας Περιγράψτε τον τρόπο που διενεργείται η διοίκηση της αλυσίδας αξίας Συζητήστε σύγχρονα ζητήματα αναφορικά με τη διοίκηση λειτουργιών

14-4 Σε τι συνίσταται η διοίκηση λειτουργιών; Διοίκηση λειτουργιών – μελέτη και εφαρμογή της μετασχηματιστικής διαδικασίας Μετασχηματιστική διαδικασία – διαδικασία που μετατρέπει τους πόρους σε ολοκληρωμένα αγαθά και υπηρεσίες

14-5

14-6 Ποια η διαφορά μεταξύ μεταποιητικών εταιρειών και εταιρειών παροχής υπηρεσιών; Μεταποιητικοί οργανισμοί – Οργανισμοί που παράγουν υλικά αγαθά Οργανισμοί παροχής υπηρεσιών – Οργανισμοί που παράγουν άυλα προϊόντα με τη μορφή υπηρεσιών

14-7 Τι είναι η αξία; Αξία – Τα χαρακτηριστικά, οι ιδιότητες και άλλα γνωρίσματα αγαθών και υπηρεσιών, για τα οποία οι πελάτες προτίθενται να δαπανήσουν πόρους

14-8 Τι είναι η διοίκηση της αλυσίδας αξίας; Αλυσίδα αξίας – Ολόκληρη η σειρά εργασιακών δραστηριοτήτων που προσθέτουν αξία σε κάθε στάδιο, από τις πρώτες ύλες ως το τελικό προϊόν Διοίκηση της αλυσίδας αξίας – Διαδικασία διαχείρισης της ακολουθίας δραστηριοτήτων και πληροφοριών ολόκληρης της αλυσίδας αξίας

14-9 Πώς διενεργείται η διοίκηση της αλυσίδας αξίας; Επιχειρηματικό μοντέλο – Στρατηγικό σχέδιο για τον τρόπο που μια εταιρεία προτίθεται να επωφεληθεί από ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών, διαδικασιών και δραστηριοτήτων

14-10 Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχημένη διοίκηση της αλυσίδας αξίας; Συντονισμός και συνεργασία – Όλοι οι συνεργάτες στην αλυσίδα αξίας πρέπει να επισημαίνουν στοιχεία στα οποία αποδίδουν αξία οι πελάτες και ενώνουν τις προσπάθειές τους αδιάρρηκτα Επένδυση στην τεχνολογία – Τα κύρια εργαλεία περιλαμβάνουν ένα υποστηρικτικό λογισμικό σύστημα διαχείρισης των επιχειρηματικών πόρων (Enterprise Resource Planning – ERP) το οποίο συνδέει όλες τις δραστηριότητες του οργανισμού με ένα δίκτυο εμπορικών συνεργατών

14-11 Προϋποθέσεις για την επιτυχημένη διοίκηση της αλυσίδας αξίας (συν.) Οργανωσιακές διαδικασίες – καλύτερη πρόβλεψη της ζήτησης, εκτέλεση λειτουργιών από κοινού με άλλους συνεργάτες και αξιολόγηση της απόδοσης σε όλη την έκταση Ηγεσία – η διοίκηση της αλυσίδας αξίας δεν είναι δυνατή χωρίς ισχυρή και αφοσιωμένη ηγεσία

14-12 Προϋποθέσεις για την επιτυχημένη διοίκηση της αλυσίδας αξίας (συν.) Εργαζόμενοι και ανθρώπινοι πόροι – ευέλικτες προσεγγίσεις στο σχεδιασμό των εργασιακών καθηκόντων, αποτελεσματική διαδικασία προσλήψεων, συνεχιζόμενη εκπαίδευση Οργανωσιακή κουλτούρα και στάσεις – μοίρασμα, συνεργασία, ειλικρίνεια, ευελιξία, αμοιβαίος σεβασμός και εμπιστοσύνη

14-13 Τι είναι οι οργανωσιακές διαδικασίες; Οργανωσιακές διαδικασίες – Ο τρόπος που διεκπεραιώνονται οι εργασίες – Οι μάνατζερ πρέπει να αξιολογούν κριτικά όλες τις οργανωσιακές διαδικασίες από την αρχή έως το τέλος, εξετάζοντας τις θεμελιώδεις ικανότητες – τις μοναδικές δεξιότητες, ικανότητες και πόρους του οργανισμού – για να καθορίσουν που προστίθεται αξία

14-14

14-15

14-16 Πώς ελέγχουν την ποιότητα οι μάνατζερ; ISO 9000 – Σειρά ποιοτικών κριτηρίων που θέτουν ομοιόμορφες κατευθυντήριες γραμμές για διαδικασίες, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση των προϊόντων με τις ανάγκες των πελατών Six Sigma (Έξι σίγμα) – Ποιοτικό κριτήριο που θεσπίζει ως στόχο να μην ξεπεραστούν τα 3,4 ελαττώματα ανά εκατομμύριο μονάδων ή διαδικασιών

14-17

14-18 Πώς γίνεται η διαχείριση έργων; Έργο – Ένα μη επαναλαμβανόμενο σύνολο δραστηριοτήτων με καθορισμένη αρχή και τέλος Διαχείριση έργου – Το καθήκον διεκπεραίωσης εργασιών έγκαιρα, στο πλαίσιο του προϋπολογισμού, σύμφωνα με τις προδιαγραφές

14-19 Δημοφιλή εργαλεία προγραμματισμού έργων Διάγραμμα Gantt – Εργαλείο προγραμματισμού που απεικονίζει σε μορφή γραφήματος με μπάρες το χρόνο που πρέπει να γίνουν οι εργασίες και τον συγκρίνει με την πραγματική πρόοδο καθεμιάς Διάγραμμα φορτίου – Τροποποιημένη παραλλαγή του διαγράμματος Gantt που καταγράφει είτε ολόκληρα τα τμήματα είτε συγκεκριμένους πόρους

14-20

14-21

14-22 Τι είναι η ανάλυση δικτύου PERT; Ανάλυση δικτύου PERT – Διάγραμμα ροής που απεικονίζει την ακολουθία των δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση κάποιου έργου και το χρόνο ή τις δαπάνες που σχετίζονται με κάθε δραστηριότητα

14-23 Στοιχεία της ανάλυσης δικτύου PERT Γεγονότα – Καταληκτικά σημεία που αντιπροσωπεύουν την ολοκλήρωση σημαντικών δραστηριοτήτων Δραστηριότητες – Ενέργειες που λαμβάνουν χώρα Κρίσιμο μονοπάτι – Η ακολουθία γεγονότων και δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός έργου στο συντομότερο χρονικό διάστημα

14-24

14-25

14-26 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με το Ν. 2121/1993 και τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με τον Ν. 100/1975)