Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Τπε και γλώσσα.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Google docs Google docs forms
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.

Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

2 Η συνάντησή μας διαδικτυακά Δραστηριότητα 1  Επισκεφτείτε το ψηφιακό ερωτηματολόγιο που ετοιμάσαμε (χρησιμοποιώντας τα Google Forms) και απαντήστε το (ατομικά). Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι. Επισκεφτείτε την πιο κάτω διεύθυνση:

3 Η συνάντησή μας διαδικτυακά Τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε Padlet.com : "τοίχος ανακοινώσεων" -- ανάρτηση του σεμιναρίου και καταγραφή χαρακτηριστικών αποτελεσματικής διδασκαλίας Google Forms : ερωτηματολόγιο και αξιοποίηση δεδομένων για αναστοχασμό και αξιολόγηση Framapad : συνεργατική συγγραφή ιδεών/ιστοριών Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

 Να βοηθήσει τον κάθε συμμετέχοντα να καθορίσει σημαντικά για τον ίδιο/α χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διδασκαλίας και να συνδέσει δυνατότητες των ΤΠΕ για την επίτευξή τους. 4 Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

 Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη μάθηση - Μοντέλο SAMR  Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διδασκαλίας  Δυνατότητες τεχνολογικών εργαλείων (που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου) 5

 Padlet.com : "τοίχος ανακοινώσεων" -- ανάρτηση του σεμιναρίου και καταγραφή χαρακτηριστικών αποτελεσματικής διδασκαλίας  Google Forms : ερωτηματολόγιο και αξιοποίηση δεδομένων για αναστοχασμό και αξιολόγηση  Framapad : συνεργατική συγγραφή ιδεών/ ιστορίων 6 Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

 Δραστηριότητα 1 και 2   Δραστηριότητα 3 και Επισκεφτείτε την πιο κάτω διεύθυνση:

8 Εργαλείο για κριτική σκέψη και δημιουργικότητα Εργαλείο για παρουσίαση και μετάδοση πληροφορίων Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι. Χρήσεις Τ.Π.Ε.

Ενσωμάτωση Μετασχηματισμός Γνωριμία Εργαλειακή χρήση Εξέλιξη Στάδια ενσωμάτωσης Τ.Π.Ε. Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

Ενσωμάτωση Μετασχηματισμός Γνωριμία Εργαλειακή χρήση Εξέλιξη Στάδια ενσωμάτωσης Τ.Π.Ε. Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

Ενσωμάτωση Μετασχηματισμός Γνωριμία Εργαλειακή χρήση Εξέλιξη Αντικατάσταση Διαμόρφωση Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

+ = ! Χρήση μηχανής αναζήτησης Αντιγραφή και επικόλληση κειμένου Εισαγωγή φόρμουλας σε υπολογιστικό φύλλο Δημιουργία παρουσίασης slideshow Κατηγοριοποίηση, κριτήρια και σειροθέτηση Βελτίωση και επεξεργασία κειμένου Ακρίβεια και αποδοτικότητα Κοινό, συγκείμενο και συμβάσεις Στοχευμένη διερεύνηση με κριτική αξιολόγηση των πληροφοριών Συνεχής ανάπτυξη ιδεών και διερεύνηση διαθέσιμων επιλογών Διατύπωση υποθέσεων - Ερμηνεία και ανάλυση αποτελεσμάτων Διαμόρφωση πληροφοριών και παραγωγή νέας γνώσης Developed by: T. J. Ajit for IFPI Thiruvananthapuram Δυνατότητες Τ.Π.Ε. Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

S Αντικατάσταση ( S ubstitution) Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, χωρίς πρόσθετη αξία (ή λειτουργική αλλαγή) R Επαναπροσδιορισμός ( R edefinition) Η τεχνολογία επιτρέπει δημιουργία νέων δραστηριοτήτων που δεν θα ήταν δυνατό να γίνουν χωρίς Τ.Π.Ε. M Διαμόρφωση / Τροποποίηση (M odification) Η τεχνολογία επιτρέπει τον επανασχεδιασμό δραστηριοτήτων A Επαύξηση ( A ugmentation) Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, με πρόσθετη αξία (ή/και λειτουργική βελτίωση) Ενίσχυση Μετασχηματισμός Ruben R. Puentedura, As We May Teach: Educational Technology, From Theory Into Practice. (2009)

14 Ruben Puentedura on Applying the SAMR Model

Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι. Αντικατάσταση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, χωρίς πρόσθετη αξία Επαύξηση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, με πρόσθετη αξία Διαμόρφωση / Τροποποίηση Η τεχνολογία επιτρέπει επανασχεδιασμό δραστηριοτήτων Επαναπροσδιορισμός Η τεχνολογία επιτρέπει δημιουργία νέων δραστηριοτήτων που δεν θα ήταν δυνατό να γίνουν χωρίς Τ.Π.Ε. S A M R Μετασχηματισμός Ενίσχυση Μοντέλο SAMR (Ruben Puentedura) Ruben R. Puentedura, As We May Teach: Educational Technology, From Theory Into Practice. (2009)

16 Μοντέλο SAMR Ruben R. Puentedura, As We May Teach: Educational Technology, From Theory Into Practice. (2009)

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ SAMR – Παραγωγή γραπτού λόγου ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ / ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΝΑ- ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ Οι μαθητές χρησιμοποιούν επεξεργαστή κειμένου για να γράψουν. Οι μαθητές μπορούν να επεξεργαστούν εύκολα και να μορφοποιήσουν το γραπτό τους λόγο. Η δημοσιευμένη τους εργασία μπορεί να εκτυπωθεί και δεν είναι χειρόγραφη. Οι μαθητές μπορούν να φυλάξουν τα πρόχειρα στάδια του γραπτού τους λόγου. Οι μαθητές ψάχνουν και το διαδίκτυο για πληροφορίες. Οι μαθητές βελτιώνουν το γραπτό τους λόγο αξιοποιώντας εργαλεία του επεξεργαστή κειμένου (π.χ. ορθογράφος, συνώνυμα). Εικόνες και γραφήματα ενσωματώνονται εύκολα στο κείμενο. Οι μαθητές μπορούν να στείλουν με ηλεκτρονικές πηγές για επιπρόσθετες πληροφορίες. Ο εκπαιδευτικός δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην συνεργατική δημιουργία γραπτού λόγου. Οι μαθητές χρησιμοποιούν διαδικτυακό χώρο για συνεργατική γραφή (π.χ. wiki) για ανάπτυξη κειμένου σε ομάδες, ετερο- αξιολόγηση και ανατροφοδότηση αναφορικά με τις δημιουργίες τους. Η εργασία γίνεται στην τάξη όπως επίσης και εκτός από αυτή. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει να συνεργαστεί με άλλες τάξεις σε τοπικό ή και σε παγκόσμιο επίπεδο για συγκεκριμένο θέμα μέσω τηλεδιάσκεψης. Οι μαθητές ερευνούν και μοιράζονται τα ευρήματά τους μέσω ψηφιακής τάξης με στόχο την εύρεση λύσης του προβλήματος. Συνεργάζονται έτσι και μαθητές από άλλες τάξεις, από άλλες χώρες. Οι μαθητές χρησιμοποιούν τεχνολογικά εργαλεία για να επικοινωνήσουν, να συλλέξουν υλικό και να διαμοιραστούν τα ευρήματα και τα συμπεράσματά τους.

Αξιολόγηση Σύνθεση Ανάλυση Εφαρμογή Κατανόηση Γνώση Αναστοχασμός Αφομοίωση Αναπροσαρμογή Η Ταξινομία του Bloom και το μοντέλο SAMR Αντικατάσταση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, χωρίς πρόσθετη αξία Επαύξηση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, με πρόσθετη αξία Διαμόρφωση /Τροποποίηση Η τεχνολογία επιτρέπει επανασχεδιασμό δραστηριοτήτων Επαναπροσδιορισμός Η τεχνολογία επιτρέπει δημιουργία νέων δραστηριοτήτων που δεν θα ήταν δυνατό να γίνουν χωρίς Τ.Π.Ε. S A M R Μετασχηματισμός Ενίσχυση

19 “SAMR Swimming Pool 2.0” Carl Hooker CC BY SA Swimming Pool 2.0 CC BY SA ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ Η αναλογία του Μοντέλου SAMR με την πισίνα κολύμβησης

21 Ένα διάγραμμα ροής (flowchart), βασισμένο στο μοντέλο SAMR, που μπορεί να βοηθήσει στον σχεδιασμό μαθημάτων με ενσωμάτωση ΤΠΕ. Πηγή: Mark Anderson (2013) learning/ Σε μορφή PDF: content/uploads/2013/03/SAMR-flow-chart.pdf content/uploads/2013/03/SAMR-flow-chart.pdf Σε μορφή PNG: content/uploads/2013/03/SAMR-flow-chart.png

22 - Διαβάστε τις δραστηριότητες του πίνακα και συμπληρώστε τις υπόλοιπες στήλες Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

SAMRΔραστηριότητα Όφελος για εκπαιδευτικό Όφελος για μαθητή Οι μαθητές δημιουργούν, ως ομάδα, μια λίστα με έννοιες σχετικές με το μάθημα, στη Microsoft Word. Ο/η κάθε μαθητής/τρια δημιουργεί συνεργατικά ιστορία (ομαδικό γραπτό λόγο) σε κοινό Framapad της ομάδας του/της, μέσα στην τάξη. Οι μαθητές δημιουργούν, ως ομάδα, ένα post που περιέχει μια λίστα με έννοιες σχετικές με το μάθημα, σε κοινό τοίχο με την υπόλοιπη τάξη στο Padlet. Ο/η κάθε μαθητής/τρια δημιουργεί συνεργατικά ιστορία (ομαδικό γραπτό λόγο) σε κοινό Framapad της ομάδας του/της, με μαθητές/τριες άλλου σχολείου εντός και εκτός Κύπρου.

 Δραστηριότητα Επισκεφτείτε την πιο κάτω διεύθυνση:

Εκπαιδευτικά προγράμματα στις σχολικές μονάδες Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου 25 Διαγωνισμός για την παραγωγή σύντομου βίντεο από μαθητές Βιωματικά εργαστήρια, σεμινάρια, παρουσιάσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς Ετήσια Ημερίδα ΤΠΕ Έρευνα Υποδομή, διαδικασίες Διαγωνισμός μαθησιακών εισηγήσεων με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ

26 Εργαλείο για κριτική σκέψη και δημιουργικότητα Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι.

27 Διήμερο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης (21 & 22 / 1 / 2016) Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Π.Ι. Αντικατάσταση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, χωρίς πρόσθετη αξία Επαύξηση Η τεχνολογία ενεργεί ως εργαλείο αντικατάστασης, με πρόσθετη αξία Διαμόρφωση / Τροποποίηση Η τεχνολογία επιτρέπει επανασχεδιασμό δραστηριοτήτων Επαναπροσδιορισμός Η τεχνολογία επιτρέπει δημιουργία νέων δραστηριοτήτων που δεν θα ήταν δυνατό να γίνουν χωρίς Τ.Π.Ε. S A M R Μετασχηματισμός Ενίσχυση Μοντέλο SAMR (Ruben Puentedura) Ruben R. Puentedura, As We May Teach: Educational Technology, From Theory Into Practice. (2009)

SAMRΔραστηριότητα Όφελος για εκπαιδευτικό Όφελος για μαθητή Οι μαθητές δημιουργούν, ως ομάδα, μια λίστα με έννοιες σχετικές με το μάθημα, στη Microsoft Word. Ο/η κάθε μαθητής/τρια δημιουργεί συνεργατικά ιστορία (ομαδικό γραπτό λόγο) σε κοινό Framapad της ομάδας του/της, μέσα στην τάξη. Οι μαθητές δημιουργούν, ως ομάδα, ένα post που περιέχει μια λίστα με έννοιες σχετικές με το μάθημα, σε κοινό τοίχο με την υπόλοιπη τάξη στο Padlet. Ο/η κάθε μαθητής/τρια δημιουργεί συνεργατικά ιστορία (ομαδικό γραπτό λόγο) σε κοινό Framapad της ομάδας του/της, με μαθητές/τριες άλλου σχολείου εντός και εκτός Κύπρου.