ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ( E - X ) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Επίκουρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος του τουρισμού στο τμήμα «τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και επιχειρήσεων Φιλοξενίας» στο Δημόσιο ΙΕΚ Ρεθύμνου.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Λοιπές Κατηγορίες Ασφάλισης Περιουσίας & Αστικής Ευθύνης
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Ενιαίο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : XATZHÏAKΩΒΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β4
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ROSA PARKS Η Ρόζα Παρκς (Rosa Louise McCauley Parks, 4 Φεβρουαρίου Οκτωβρίου 2005) ήταν μια έγχρωμη μοδίστρα, που έμελλε να μείνει στην ιστορία.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Project 2015 ΓΕΛ Νιγρίτας Φύση και άσκηση Ομάδα: “Dream Team”
Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ 1.- Πράγματα που εξυπηρετούν αμέσως το Δημόσιο συμφέρον, όπως οδοί, πλατείες, λιμάνια, γέφυρες, σχολεία, πολεμικά οχήματα κλπ αποτελούν.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Office 365.
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Χριστίνα Κ. Λιβαδά Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Δικηγόρος Ιούνιος 2018
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ( E - X ) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Επίκουρος Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - ΤΟΔΑ

Ανάμεσα στα πιο διαδεδομένα είναι το BMX, το ποδήλατο βουνού, η αναρρίχηση – rappel, το rafting, κ.α. Ο όρος “Ακραία Σπορ” χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια ομάδα από αθλήματα τα οποία σχετίζονται με έντονη δράση και με αυξημένη έκκριση αδρεναλίνης από τον ανθρώπινο οργανισμό. Τα συνήθη χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους είναι η ταχύτητα, το ύψος, ο κίνδυνος, οι θεαματικές και ακροβατικές φιγούρες. Έτσι λοιπόν ενθουσιάζουν τις νεαρές ηλικίες και προσελκύουν άτομα τα οποία θέλουν να εξαντλήσουν τα όριά τους όσον αφορά στον φόβο, στην ικανότητα και φυσική κατάσταση. ΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΣΠΟΡ (E-X) Η ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΔΡΑΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΚΡΑΙΩΝ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤHΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ H εκπαίδευση μέσω των υπαίθριων δραστηριοτήτων εκτός από τη μεγάλη ευχαρίστηση, δίνει την ευκαιρία για διδαχή ποικίλων αντικειμένων καθώς και για δημιουργικό προβληματισμό. Οι μαθητές δέχονται ερεθίσματα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο για την εφαρμογή των αρχών της βιωματικής εκπαίδευσης και παράλληλα αποκτούν γνώσεις και εμπειρίες με ένα πρωτότυπο τρόπο, χρήσιμες για τη ζωή τους. ΣΤΟΧΟΙΕκπαιδευτικοίΠαιδαγωγικοί

ΣΤΟΧΟΙ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Διδαχή του γνωστικού αντικειμένου ποικίλων αθλημάτων και υπαίθριων δραστηριοτήτων. Καλλιέργεια δεξιοτήτων (σωματικών, πνευματικών και ψυχικών) μέσω της βιωματικής εκπαίδευσης. ΕΝΕΡΓΩ Συμμετέχω ενεργά ΑΞΙΟΛΟΓΩ Τις ενέργειές μου και των άλλων ΜΑΘΑΙΝΩ Από τις πράξεις μου ενδυναμώνοντας τα δυνατά μου σημεία ΣΧΕΔΙΑΖΩ Τις ενέργειές μου για το μέλλον, τους προσωπικούς και ομαδικούς στόχους ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

ΣΤΟΧΟΙ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ Εκπλήρωση των βασικών στόχων της Φυσικής Αγωγής ( βιολογικοί, ψυχοπνευματικοί, κοινωνικοηθικοί, κινητικοί –εκφραστικοί, βιωματικοί) με πρωτότυπο τρόπο. Παιδοκεντρική μορφή διδασκαλίας.  Δίνεται έμφαση στις ανάγκες των μαθητών και ενθαρρύνεται η ανάδειξη ενδιαφερόντων.  Ενδυναμώνει το ενδιαφέρον των μαθητών για το εκάστοτε διδακτικό αντικείμενο.  Δίνεται η δυνατότητα στον ΚΦΑ να αυτονομείται από το επίσημο Αναλυτικό Πρόγραμμα και να εφαρμόζει προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Εσωτερική Παρακίνηση - ικανοποίηση από την εκτέλεση.  Παροχή κινήτρων και ενεργοποίηση της ενεργητικής μάθησης χωρίς ανταμοιβή για καλό αποτέλεσμα.  Ενθάρρυνση προσωπικής έκφρασης και θέσης προσωπικών στόχων.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Προαγωγή δεξιοτήτων ζωής Καλλιέργεια κινητικών δεξιοτήτων Θετική στάση ζωής Αποβολή φόβου Ανάπτυξη ισχυρών χαρακτήρων Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης Αυτοεκτίμηση – Αυτοπεποίθηση Επιθυμία για ανάληψη πρωτοβουλιών Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος Κοινωνική καλλιέργεια Ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης Κατεύθυνση σε αθλητικό τρόπο ζωής

ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ : ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ ΧΩΡΟΙ Προαύλιος χώρος του σχολείου με ειδικές εγκαταστάσεις π.χ. τοίχος αναρρίχησης Προσφερόμενος περιβάλλον χώρος π.χ. δημοτικό πάρκο Δημοτικές εγκαταστάσεις Επιλεγμένες τοποθεσίες Οργανωμένα Adventure Parks

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Εφ’ όσον η ΑΣΦΑΛΕΙΑ αποτελεί πάντα προϋπόθεση, είναι απαραίτητη η συνεργασία των ΚΦΑ με εκπαιδευτές ειδικά καταρτισμένους για την κάθε δραστηριότητα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ένταξη των υπαίθριων δραστηριοτήτων στο αναλυτικό πρόγραμμα.  Οι σκοποί και οι στόχοι που καθορίζει το Αναλυτικό Πρόγραμμα πρέπει να προκύπτουν από τις ανάγκες τις κοινωνίας και τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. (Πετρουλάκης, 1992)  Ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα πρέπει να ακολουθεί το μοντέλο της ανατροφοδότησης, δηλαδή να υπάρχει η ελευθερία επαναπρογραμματισμού της ύλης και της διδακτικής μεθόδου. (Βρεττός & Καψάλης, 1994) Ενισχυτικό πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Σε σχολικές εκδρομές.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Τοξοβολία Πεζοπορία Ποδήλατο βουνού Αναρρίχηση – Rappel Στίβος περιπέτειας Προσανατολισμός In-line skating Rafting Canoe – Kayak Κολύμβηση Πετοσφαίριση επί άμμου

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Αυτοχρηματοδότηση (χρέωση κόστους στους μαθητές) Ολική χρηματοδότηση από το σχολείο Χορηγίες Διοργάνωση εκδηλώσεων για εξεύρεση οικονομικών πόρων Συνδυασμός των παραπάνω

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Γιώργος Κυπραίος Τηλ Κιν Γιώργος Κυπραίος Τηλ Κιν