Διαδραστικός πίνακας χαμηλού κόστους Με τη χρήση του χειριστηρίου από την κονσόλα nintendo wii (wiimote) Ξυνιδάκης Χρήστος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Advertisements

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Εκπαίδευση Π.Φάληρο 9-10 Μαϊου 2013 Επίδειξη συστήματος και συσκευών τηλεϊατρικής Προμήθεια Εξοπλισμού ΤΠΕ, Αναλώσιμου Υλικού, Εφαρμογών και Υπηρεσιών.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Το Wiimote στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ESA's 2011 Teachers Summer Workshop Noordwijk, the Netherlands, July Μιχάλης Ορφανάκης Φυσικός,
Σύνδεση δυο υπολογιστών σε δίκτυο ή προς τον έξω κόσμο (internet)
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Τεχνικές Προδιαγραφές
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Ρύθμιση της συσκευής βίντεο Για να κάνετε κοινή χρήση του βίντεό σας χρειάζεστε μια κάμερα. Ωστόσο, δεν χρειάζεστε κάμερα για να δείτε τα βίντεο άλλων.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Πληκτρολόγια Χριστόβ Ντίμο Β2/ΒΠ Σχολική χρονιά
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Γρήγορη αναφορά για βίντεο Έναρξη κλήσης βίντεο 1.Αφήστε το δείκτη επάνω στη φωτογραφία μιας επαφής και κάντε κλικ στο κουμπί της κάμερας. 2.Στην οθόνη.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Κώστας Χαλιμούρδας, Παναγιώτης Αλεξάκος Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
PLC Ζούπας Χρυσοβαλάντης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Ομάδες στο Google.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΦΗΣ
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
PRO BOT.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδραστικός πίνακας χαμηλού κόστους Με τη χρήση του χειριστηρίου από την κονσόλα nintendo wii (wiimote) Ξυνιδάκης Χρήστος

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ Wiimote Απαιτούνται : Η/Υ, Video projector, wiimote, στυλό υπέρυθρων (IR Pen)

Wiimote (Nintendo Wii remote controller) Αυτό είναι το στάνταρ χειριστήριο του Wii. Χρησιμοποιεί την τεχνολογία Bluetooth (Το σήμα φτάνει τα 10 μέτρα) για επικοινωνία με το Wii και τον Η/Υ στην περίπτωσή μας. Το wiimote διαθέτει διακόπτη on/off της κονσόλας, σταυρό κατεύθυνσης, κουμπιά Α, 1, 2, -, + και Home. Διαθέτει κάμερα υπέρυθρων ανάλυσης 1024 x 768 με 45 μοίρες πεδίο ανίχνευσης. Την κάμερα υπέρυθρων χρησιμοποιούμε για να ανιχνεύει την κίνηση από το στυλό υπέρυθρων (IR pen). Το wiimote χρησιμοποιεί 2 μπαταρίες ΑΑ για τροφοδοσία με ρεύμα. (εναλλακτικά μπορούμε να συνδέσουμε επαναφορτιζόμενη μπαταρία από USB καλώδιο). Το wiimote μπορούμε να το προμηθευτούμε από καταστήματα με Η/Υ, games consoles

Στυλό υπέρυθρων (IR Pen) Vishay TSAL6400 IR led για στυλό υπέρυθρων Τα στυλό υπέρυθρων περιλαμβάνουν : α) Led υπέρυθρων (Infrared) β) Στιγμιαίο διακόπτη (push - button) γ) τροφοδοσία (συνήθως ΑΑΑ ή LR 41 μπαταρίες) δ) αντίσταση (ανάλογα με την τάση τροφοδοσίας)

Στυλό υπέρυθρων (IR Pen) IR pen μπορείτε αν θέλετε να κατασκευάσετε μόνοι σας με χρήση IR led, διακόπτη και μπαταρίας ή να αγοράσετε έτοιμο από το internet. Δείτε →μενού marketplace → IR pens ή ψάξτε στο ebay. Εγώ αγόρασα τα δικά μου από Οι τιμές ήταν οικονομικές, είχε χαμηλά ταχυδρομικά έξοδα (από Αγγλία) και είχε και χρήσιμα αξεσουάρ (επαναφορτιζόμενη μπαταρία μέσω USB & παξιμάδι πλαστικό που εφαρμόζει σε τρίποδα για την δημιουργία της αυτοσχέδιας βάσης του wiimote) Μερικά στυλό υπέρυθρων περιλαμβάνουν στιγμιαίο διακόπτη προσαρμοσμένο στο IR Led έτσι ώστε να ενεργοποιείται μόλις πιέζουμε το Led σε μία σκληρή επιφάνεια (τοίχο, πίνακα). (Εικόνα δεξιά) Σχετικά εύκολη είναι η μετατροπή ενός laser pointer– (ebay 2 €) με 2 ο διακόπτη και αντικατάσταση του LED λευκού φωτός με το TSAL6400 LED υπέρυθρων. (Στο 1,5 V δουλεύουν και τα 2 χωρίς προσθήκη αντίστασης). Έτσι έχουμε ένα IR pen όπως φαίνεται παρακάτω :

Software (Smoothboard) To Software για την αντιστοίχιση των κινήσεων του στυλό υπέρυθρων σε κινήσεις ποντικιού στον Η/Υ με τη βοήθεια του wiimote.

Το κατεβάζουμε από Χρειάζεται το Microsoft.ΝΕΤ Framework 3.5 για την εγκατάσταση του. Για να λειτουργήσει το smoothboard αρκεί ένα Wiimote, αλλά υποστηρίζει και 2 ο για μεγαλύτερη ακρίβεια και μείωση των «τυφλών» σημείων όταν το wiimote δεν «βλέπει» το IR LED από το στυλό των υπέρυθρων Μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι δύο στυλό υπερύθρων μαζί με το πρόγραμμα. Το Smoothboard υποστηρίζει μια πληθώρα επιλογών και ρυθμίσεων που επιτρέπουν στο χρήστη να ορίσει την επιφάνεια εργασίας, την ανάλυση, την ευαισθησία της κίνησης, κ.λπ. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας προεπιλεγμένων ρυθμίσεων ανάλογα με την εφαρμογή που θα συνδυαστεί (π.χ. Powerpoint, browser κ.α.) Smoothboard

Έχει δυνατότητα να ενεργοποιεί διάφορες λειτουργίες του ποντικιού / πληκτρολογίου όταν ενεργοποιούμε το στυλό υπέρυθρων έξω από την επιφάνεια προβολής και ανάλογα με τη θέση. Smoothboard Κόστος 30 $ η registered έκδοση. Έχει φτάσει στην έκδοση 1.6 με δυνατότητα γρήγορης σύνδεσης και εκμάθησης του wiimote - επιλογή highlighter, γόμμας, χρωματιστά στυλό κ.α. H έκδοση 1.0 (πιο απλή) δεν έχει τα ενοχλητικά διαφημιστικά για αγορά του smoothboard αλλά έχει λιγότερες δυνατότητες.

Τι άλλο θα χρειαστούμε Ένα usb bluetooth dongle αν ο Η/Υ δεν διαθέτει ενσωματωμένο. (Για το bluetooth dongle που συνεργάζεται με το smoothboard έψαξα στο ebay για mini USB bluetooth dongle και επέλεξα αυτό της εικόνας με 2 $ τελική τιμή) Τρίποδο για τη στήριξη του wiimote. Επίσης θα χρειαστούμε και μία βάση στήριξης (π.χ. αυτοσχέδια με πλαστικό παξιμάδι ή έτοιμη λύση όπως βάση μικροφώνου τύπου πεταλούδας ή μία βάση ειδικά σχεδιασμένη για το wiimote – με αγορ ά μέσω internet) Αν έχουμε το wiimote σε μόνιμη θέση είναι πιο βολικό να το φορτίζουμε με επανα - φορτιζόμενες μπαταρίες (φόρτιση μέσω USB) αντί για ΑΑ αλκαλικές. bluetooth dongle Τρίποδο με αυτοσχέδια βάση στήριξης wiimote Επαναφορτιζόμενες μπαταρίες μέσω USB βάση μικροφώνου τύπου πεταλούδας

Διαδικασία Σύνδεσης Συνδέω το pc με το βιντεοπροβολέα. Ανοίγω το smoothboard. Όσο περιμένω να περάσει ο χρόνος στην unregistered έκδοση κάνω τα παρακάτω βήματα. Εγκαθιστούμε το bluetooth dongle /ενεργοποιούμε το bluetooth. Κάνουμε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του bluetooth και επιλέγουμε προσθήκη μιας συσκευής bluetooth. Κρατάμε πατημένα τα πλήκτρα 1 και 2 του wiimote. Θα αναβοσβήνουν τα 4 γαλάζια LED που βρίσκονται πίσω από τα πλήκτρα 1 και 2. Αν τα αφήσουμε πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία. Επιλέγουμε Η συσκευή μου είναι ρυθμισμένη και έτοιμη και μετά επόμενο Θα βρει τη συσκευή 'Nintendo RVL-CNT-01' κάνω κλικ πάνω της και μετά επόμενο Επιλέγω Χωρίς χρήση κωδικού μετά επόμενο Περιμένουμε την εγκατάσταση της συσκευής και μόλις ολοκληρωθεί πατάμε τέλος. (Στην πρώτη σύνδεση της συσκευής θα πρέπει να γίνει η εγκατάσταση drivers και μπορεί να καθυστερήσει λίγο – επιπλέον πρέπει ο λογαριασμός μας να έχει δικαιώματα διαχειριστή)

Διαδικασία Σύνδεσης (2) Πηγαίνω στο smoothboard και κάνω κλικ continue unregistered. Αφήνω τα πλήκτρα 1 και 2. Αν όλα πάνε καλά τότε θα ανάβει μόνιμα μόνο το πρώτο γαλάζιο Led του wiimote και κάνουμε τη δοκιμή του στυλό υπέρυθρων. (Αν περάσουν περισσότερα από 10 δεύτερα ανάμεσα στην στιγμή που θα αφήσουμε τα κουμπιά 1 και 2 και τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το smoothboard για να πάρει δεδομένα, τότε το wii mote μπορεί να απενεργοποιηθεί και θα επαναλάβουμε τη διαδικασία.) Κάνουμε δοκιμή ενεργοποιώντας το στυλό υπέρυθρων μπροστά στο wiimote και θα πρέπει να δούμε στη θέση IR Dots του smoothboard την ένδειξη 1 Σωστή τοποθέτηση wiimote Τοποθετώ το wiimote στη σωστή θέση/απόσταση σε σχέση με την επιφάνεια προβολής. Η σωστή απόσταση είναι στο διπλάσιο του ύψους της επιφάνειας προβολής (d=2h) ώστε να μην χάνουμε ανάλυση και να καλύπτεται το σύνολο της επιφάνειας προβολής)

Διαδικασία Σύνδεσης (3) Κάνουμε calibration σε 4 σημεία (με το πλήκτρο Α του wiimote) ή από το smoothboard με τη βοήθεια του στυλό υπέρυθρων. Αυτό γίνεται για να οριστεί η επιφάνεια προβολής για το στυλό υπέρυθρων. Είναι πολύ σημαντικό να γίνει με ακρίβεια η παραπάνω διαδικασία. Τώρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το στυλό υπέρυθρων ως ποντίκι στην επιφάνεια προβολής Η διαδικασία σύνδεσης του wii mote απλοποιείται αν χρησιμοποιήσουμε την έκδοση 1.6 του smoothboard καθώς διαθέτει το smoothconnect και μαθαίνει - συνδέει πιο εύκολα τα wii mote. Αρκεί να συνδέσω το bluetooth, να ενεργοποιήσω το smoothconnect και να πιέσω τα πλήκτρα 1 και 2 ταυτόχρονα στο wii mote.

Κόστος Απαραίτητα Η/Υ video projector wiimote (χειριστήριο για το Nintendo wii) € στυλό υπέρυθρων (ir-pen)3-30 € software0-20 € Προαιρετικά Bluetooth dongle (αν δεν υποστηρίζει Bluetooth ο Η/Υ) 3-15 € Τρίποδο από 2 € Βάση wiimote για τρίποδο 0,5 – 15 € Επαναφορτιζόμενες μπαταρίες με USB για Wiimote 9 €

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ πολύ χαμηλό κόστος Ευκολία υλοποίησης σε τάξη που ήδη διαθέτει Η/Υ, video projector Εντυπωσιακό για τα παιδιά – μπορούν να γράφουν και στον αέρα !!! ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Τυφλά σημεία με χρήση ενός wii mote (με 2 wii mote και σωστή τοποθέτηση τους λύνεται σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα) Μη ομαλή κίνηση (ενοχλητική σε διάφορες εφαρμογές ειδικά όταν απαιτείται σύρσιμο του ποντικιού – drag ‘n’ drop ή μία ευθεία μεγάλου μήκους) Τα στυλό υπέρυθρων είναι ερασιτεχνικές κατασκευές και δεν ακολουθούν κάποιο βιομηχανικό στάνταρ – πιθανά προβλήματα σε μακροχρόνια χρήση – έλλειψη εγγύησης. Μειωμένη ανάλυση κάμερας σε σχέση με κανονικούς διαδραστικούς πίνακες Έλλειψη του εξειδικευμένου software που συνοδεύει του κανονικούς διαδραστικούς πίνακες και είναι αυτό που τους κάνει πρακτικούς για χρήση στα διάφορα μαθήματα με την πληθώρα των εργαλείων που παρέχουν. Projector και wii mote πρέπει να είναι μόνιμα τοποθετημένα σε σταθερές θέσεις σε σχέση με την επιφάνεια προβολής για να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος για τις ρυθμίσεις κάθε διδακτική ώρα Μη συνεργασία με διάφορα bluetooth dongles – αντίστοιχους drivers

Συμπεράσματα – πρόταση χρήσης Προτείνω τη χρήση του wii mote σε τάξη που έχει ήδη Η/Υ και video projector τοποθετημένο σε σταθερή θέση (π.χ. δημοτικά με γωνιά υπολογιστή στη τάξη, ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα για προβολή στο γυμνάσιο/λύκειο). Αν τα οικονομικά της σχολικής επιτροπής δεν επιτρέπουν την αγορά κανονικού διαδραστικού πίνακα, τότε το wiimote αποτελεί μια καλή εναλλακτική λύση.

Χρήσιμες διευθύνσεις

Σας ευχαριστώ !!!