Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τουλούμης Κοσμάς, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικοδομώντας πολιτισμικές συμπεριφορές στο σχολείο: «παιχνίδια ρόλων» με την αρχαιολογία.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
κεφαλαιο 3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΧΡΗΜ/ΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
Προτεραιότητες πολιτικής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Προδιαγνωστική Μελέτη και Μελέτη Σκοπιμότητας
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
Cola wars Case study.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
Μέθοδοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Εβδομάδα 8
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
08 | 09 Δεκεμβρίου 2012, Αγορά Αργύρη, Πάτρα
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Απλά βήματα για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων και την αξιολόγησή τους
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΞΥΛΟΥ - ΕΠΙΠΛΟΥ
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Αθήνα 2015

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.1. Λέξεις κλειδιά, ορολογία

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.2 Εισαγωγικές παρατηρήσεις

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Με τον όρο θαλάσσιος τουρισμός χαρακτηρίζεται κάθε τουριστική δραστηριότητα που έχει ως κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα και τις ακτές της -είτε ως πεδίο δραστηριοτήτων τουρισμού είτε ως ειδικό ενδιαφέρον, συχνά, με αθλητική ή πολιτιστική διάσταση-(Διακομιχάλη Μ. (2009:42), Κραντονέλλη Κ. (1995) 4.3. Ιστορική εξέλιξη – Δυναμική Θαλάσσιος τουρισμός Τουρισμός γιώτινγκ και ιστιοπλοΐας Πραγματοποιείται με την εκμίσθωση διαφορετικών τύπων σκαφών τα οποία δύνανται να χρησιμοποιηθούν ως τόπος διαμονής και αναψυχής από ομάδα ατόμων με ομοειδή χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν από κοινού πρόγραμμα θαλάσσιας περιήγησης (Διακομιχάλης Μ. 2009:147) Τουρισμός κρουαζιέρας Πρόκειται για ταξίδι – δώρο που προσφέρουν επιχειρήσεις δραστηριοποιούμενες, κυρίως, στον ιδιωτικό τομέα στα Ο Τουρισμός κρουαζιέρας συνδυάζει σε ένα ταξίδι μεταφορά, εστίαση, πολιτισμό, τουρισμό αναψυχής, δραστηριότητες ψυχαγωγία εν πλω (Διακομιχάλης Μ, 2009:62, Wild G. and Dearing J., 2000) Τουρισμός θαλασσίων σπορ /Ναυταθλητισμός

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.4.Χαρακτηριστικά γνωρίσματα Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Θαλάσσιου Τουρισμού:  Σκοπός  Οργάνωση / Διαχείριση  Τύποι θαλάσσιου τουρισμού

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Τουρισμού γιώτινγκ και ιστιοπλοΐας  Σκοπός  Οργάνωση / Διαχείριση  Κατηγορίες Γιότ  Κατηγορίες Γιότινγ  Είδη ναύλωσης γιότ με βάση το πλήρωμα  Είδη ναύλωσης γιότ χωρίς πλήρωμα  Κατηγορίες ιστιοπλοϊκών καταφυγίων  Τύποι καταφυγίων  Δραστηριότητες

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Τουρισμού κρουαζιέρας  Σκοποί / Στόχοι  Οργάνωση / Διαχείριση  Κατηγορίες κρουαζιερόπλοιων  Τύποι κρουαζιέρας ανάλογα με τον τουριστικό προορισμό που επιλέγεται  Κατηγορίες οργανωμένων κρουαζιέρων ανάλογα με τη χρονική διάρκεια  Μορφές κρουαζιέρας ανάλογα με το συνδυασμό προσφερόμενων προϊόντων Είδη ταξιδιού κινήτρων  Εξειδικεύσεις: ανάλογα με το είδος της παρεχόμενης δραστηριότητας  Δραστηριότητες

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Χαρακτηριστικά γνωρίσματα στον Τουρισμό θαλασσίων σπορ/Ναυταθλητισμό  Σκοποί  Οργάνωση/ διαχείριση  Δραστηριότητες

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.5. Τουριστική προσφορά – παράγοντες ανάπτυξης κάθε προϊόντος:  Υπηρεσίες, Υποδομές, Πρόσβαση  Θέλγητρα, Πόροι, Ενδιαφέροντα

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.6. Τουριστική ζήτηση – τάσεις και προοπτικές κάθε προϊόντος:  Χωρική διάσταση  Χρονική διάσταση  Αγορά-στόχος  Ταξιδιωτική δαπάνη  Τουριστικό πακέτο

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.7. S.W.O.T. Ανάλυση

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ  Case study τουρισμού γιώτινγκ στην Ισπανία  Case study τουρισμού κρουαζιέρας στην Καραϊβική  Case study τουρισμού θαλάσσιων σπορ στις Η.Π.Α  Case study θαλάσσιου τουρισμού Aegean Regatta 4.8. Καλές πρακτικές – επιτυχημένα παραδείγματα

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.9. Σύνδεση – Συνάφεια με λοιπές Ομάδες Προϊόντων

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

4.10. Σύνοψη – Συμπεράσματα  Δυναμική ζήτηση από διαφορετικές αγορές στόχους (target-group) πελατών και σημαντική παράδοση διεθνώς  Η παρουσία της Ελλάδας θεωρείται παραδοσιακά δυναμική, λόγω της εξαιρετικά πλεονεκτικής της γεωμορφολογίας για τον τύπο ταξιδιών και δραστηριοτήτων  Οι προσφερόμενες υποδομές και υπηρεσίες δεν είναι αντίστοιχες, στη χώρα μας, με τις προσφερόμενες από πολλούς ανταγωνιστές  Λείπει -διεθνώς- ένα ικανοποιητικό και εξειδικευμένο μάρκετινγκ των δραστηριοτήτων και υπηρεσιών της Ομάδας προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα  Πολύ ικανοποιητική η διασύνδεση των δραστηριοτήτων του θαλάσσιου τουρισμού με άλλες ΕΕΜΤ, όσο και με τον ΟΜΤΔ  Υψηλό κόστος στην ανάπτυξη των εξειδικευμένων υποδομών και υπηρεσιών της Ομάδας προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα  Συχνά υπήρξαν δυσκολίες θεσμικού και αναπτυξιακού χαρακτήρα στη συγκρότηση των αναγκαίων δομών και υπηρεσιών

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Ερωτήσεις κατανόησης Ερωτήσεις κατανόησης Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα κοινά χαρακτηριστικά -εάν υπάρχουν- στα κίνητρα όσων επιλέγουν τον τουρισμό γιώτινγκ και της ιστιοπλοΐας, καθώς και σε όσους επιλέγουν τον τουρισμό των θαλάσσιων σπορ; Επιλέξετε τα κυριότερα, οικολογικού χαρακτήρα κίνητρα, τα οποία σχετίζονται με την Ομάδα προϊόντων που δραστηριοποιείται με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα και τα ειδικότερα προϊόντα της. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της προσφοράς του τουρισμού κρουαζιέρας; Ποια εκτιμάτε ότι είναι τα χαρακτηριστικά της ζήτησης για το ναυταθλητισμό και τον τουρισμό θαλάσσιων σπορ; Ποια τα δυνατά και αδύνατα σημεία της S.W.O.T. ανάλυσης για την Ελλάδα; Eπιλέξτε ένα είδος από αυτή την Ομάδα προϊόντων, σε κάθε περίπτωση και εξηγείστε γιατί θεωρείτε ότι είναι σημαντικό.

Ενότητα 4 η: ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 4.13.Παράρτημα Αγγλική ορολογία