21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Séminaire de septembre 2013 Inspectorat de français Ministère de l Éducation et de la Culture.
Advertisements

ΕΛΙΕΣ.
Αριστομένης - Δημήτρης ÉVÉNEMENTS IMPORTANTS DE FRANCE ΓΕΓΟΝΟΤΑ Τ ΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ Aristomène - Dimitris.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΓΑΛΛΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ στο ART COMICS. Ο σχολιασμός της εικόνας αποτελεί σύνηθες εργαλείο στη διδακτική των ξένων γλωσσών. Ο μαθητής την αναγνωρίζει.
Partners •Belgium –Inforef, Liège –Association Européenne des Enseignants – Enseignement Libre –Laboratoire de phonétique. Service de linguistique expérimentale.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Η ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Επιστημολογία της κοινωνιογλωσσολογίας Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
La vie économique et la vie sociale au XVIeme siècle
Επισκέψεις Μελέτης. Οδηγός του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση για το 2013: meletiswww.iky.gr/europaika-programmata/episkepseis-
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
EXPRESSIONS IDIOMATIQUES Avec des animaux Ευριδίκη Μπουρτσουκλή.
Les expressions idiomatique
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
Le Petit Prince Antoine de Saint-Exupéry. Le voyage du Petit Prince.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Κατασκευή παιδαγωγικής εργαλειοθήκης για την διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό : Στόχοι και προοπτικές. Δρ Τσίγκρη Χρυσούλα Σχολική Σύμβουλος.
7 ème Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes,21-24 octobre 2010 Communiquer, échanger, collaborer en français dans.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Glossaire trilingue des idiotismes
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
Les expressions idiomatiques
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
GUSTAVE FLAUBERT L’ EDUCATION SENTIMENTALE
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Τπε και γλώσσα.
Μικρή επανάληψη.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Enseignante Αργυρώ Μουστάκη Μαντζακίδη Μαρία Α.Μ
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Η διαθεματικότητα στο νηπιαγωγείο Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΕΛΛΆΔΑ VOYAGE GRECE /10/ /10/2017
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Partageons nos valeurs dans l'effort
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Des expressions figées avec des animaux
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών στοιχείων μέσα από ένα πλαίσιο πραγματικών και σύγχρονων επικοινωνιακών καταστάσεων Ειδικοί στόχοι:- εξοικείωση με την ορολογία - κατανόηση αυθεντικών κειμένων - αποκωδικοποίηση νοημάτων - σύνταξη κειμένων υπηρεσιακού χαρακτήρα 1.Γνώσεις η κατάλληλη χρήση της γλώσσας σε συγκεκριμένο πλαίσιο (registre de langue approprié) για την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου 1.Δεξιότητες Βελτίωση της κατανόησης και της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου σε καθημερινές περιστάσεις επικοινωνίας 1.Στάσεις/Συμπεριφορές - απόκτηση διαπολιτισμικής κουλτούρας - εξοικείωση με εργαλεία web 2.0 Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοιΕπικοινωνιακή, ομαδοσυνεργατική μέθοδος, χρήση αυθεντικών κειμένων, οπτικοακουστικά μέσα, διαδίκτυο, εργαλεία WEB 2.0

21/04/2016 Amalia Kapsala Présentation des unités didactiques (1) 1. L’ Union Européenne (institutions et organes) 2. L’ Organisation des Nations Unies (mission) 3. L’ UNESCO (Organisation des Nations Unies pour l’ Éducation, la Science et la Culture) 4. Le réseau mondial des villes apprenantes 5. Exploitation de la pratique du débat argumenté pour la production orale. 6. La fonction publique en France

21/04/2016 Amalia Kapsala Présentation des unités didactiques (2) 7. L’ innovation dans le secteur public 8. La décentralisation en France et en Grèce. 9. Comment écrire un communiqué de presse. 10.Exploitation didactiques des outils web 2.0: - Les cartes conceptuelles - La ligne de temps

21/04/2016 Amalia Kapsala Liens utiles (1) LA PRESSE - le mondele monde - le monde diplomatiquele monde diplomatique QUIZZ - Connaissez-vous l'Union européenne?

21/04/2016 Amalia Kapsala Liens utiles (2) DICTIONNAIRES - Trader-finance.fr (lexique finance)Trader-finance.fr - Dafa (dictionnaire unilingue français des affaires)Dafa - E-anglais (glossaire français – anglais des affaires)E-anglais - IATE (la base de données terminologique européenne)IATE - ENAP (dictionnaire encyclopédique de l’ administration publique)ENAP - Europe, droit d’inventaire (glossaire)Europe, droit d’inventaire - Sensagent (dictionnaire multilingue)Sensagent - Wordreference (dictionnaire multilingue)Wordreference - SynonymesSynonymes