Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014

2 Επισκόπηση εταιρικού έργου Τι αφορά και ποιους ; Προσωπικός σκοπός όσων συμμετέχουν στην εταιρεία αποτέλεσε η δημιουργία μιας ομάδας εντός της οποίας θα μπορούσαμε πρωταρχικώς να βελτιώσουμε τους εαυτούς μας και να αποπειραθούμε να βελτιώσουμε έστω και λίγο την αρρωστημένη επιχειρηματική πρακτική που κυριάρχησε στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Ο επίσημος σκοπός της εταιρείας είναι η Εμπορική Ανάπτυξη Γλυκαντικών & Μειγμάτων Ζαχαροπλαστικής με βάση τους Γλυκοζίτες Στεβιόλης, η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών του παρελθόντος μέσω της χρήσης προϊόντων που κυρίως κάνουν καλό στην υγεία μας. Η χρήση της στέβια στην καθημερινότητα μας αφορά όλους, στα πλαίσια μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής. Επιπλέον, προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε άτομα που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας ( π.χ. διαβήτη, παχυσαρκία κ.τ.λ. ) Γεωγραφικό Εύρος Έργου Η φιλοδοξία των ανθρώπων της εταιρίας μας, είναι η συνεχή βελτίωση των προϊόντων με σκοπό την διακίνησή τους όχι μόνο Πανελλαδικά αλλά και στο εξωτερικό.

3 Δημιουργία Εταιρείας Η πρώτη ιδέα για την ενασχόληση με την στέβια τοποθετείται χρονικά εντός του 2011, όταν το αντικείμενο εργασιών των βασικών μετόχων & συμμετεχόντων της εταιρείας ήταν η παροχή λογιστικών υπηρεσιών μέσω λογιστικού γραφείου. Τότε, στα πλαίσια των προσωπικών μας αναζητήσεων για μια πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και υπό την επήρεια κάποιων ενημερωτικών άρθρων για τη στέβια, οι συνεργάτες της εταιρίας αποφάσισαν να ψάξουν και να υλοποιήσουν την ιδέα, αρχικά σε μια απλοϊκή μορφή. Μετέπειτα, η επιχειρηματική υλοποίηση αυτής της ιδέας, «πέρασε» από διάφορα στάδια και δυσκολίες, λαμβάνοντας υπόψη την ακαμψία της αγοράς και την ατυχία να συνεργαστούμε με ανθρώπους που στερούνταν επαγγελματισμό και ηθικές αρχές, που εμείς είχαμε ως βάση στην επαγγελματική μας πορεία. Παρόλα αυτά, το πείσμα και η θέλησή μας, μας έδωσε την ώθηση να προχωρήσουμε και να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε. Η εταιρεία άρχισε επισήμως τις συναλλαγές της τον Ιούλιο ’14 με προϊόντα που παράγονται βάσει συνταγών που αναπτύχθηκαν σε εργαστήριο τεχνολογίας τροφίμων. Άξιο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι συναντήσαμε και συνεργαζόμαστε με προμηθευτές που πλέον της επαγγελματικής των εξειδίκευσης έχουν ήθος και συνέπεια.

4 Λωρίδα χρόνου

5 1. Γλυκαντικά - Υγρό + Σκόνες 2. Μείγματα Ζαχαροπλαστικής 3. Καλλιέργεια Φυτών - Σπόροι Τομείς Δραστηριοποίησης

6 Ατενίζοντας το μέλλον  Πότε είναι το επόμενο ορόσημο; Ορόσημο αποτελεί η υλοποίηση του project - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ.  Γνωστοί Kίνδυνοι a. Εσφαλμένη άποψη του κόσμου για την στέβια. b. Κυκλοφορία προϊόντων με χημικά έκδοχα χωρίς ο κόσμος να το γνωρίζει. c. Ανήθικος Ανταγωνισμός. d. Ανυπαρξία Ελέγχου της σύνθεσης των κατ’ όνομα γλυκαντικών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.  Πλεονεκτήματα Εταιρείας a. Γνώση Διαδικασιών Παραγωγής - Know How Συνταγών. b. Αξιόπιστο προφίλ και σχέσεις εμπιστοσύνης με Πελάτες, Προμηθευτές Παραγωγής. c. Σφαιρική Γνώση Αντικειμένου σε αγορά πρώτων υλών, παραγωγική διαδικασία, πώληση - δημιουργία συνθηκών για επαναληπτικές πωλήσεις. d. Πιστοποιημένο Εργαστήριο για ανάπτυξη προϊόντων. e. Ανάπτυξη τομέα ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ f. Ανάπτυξη τομέα Ροφημάτων ( Σοκολάτας, Καφέ, Τσάι ).

7 Εξαρτήσεις και πόροι Έργο Προμηθευτές Παραγωγής. Προμηθευτές Πρώτων Υλών. Δίκτυα Πωλήσεων Πιστοποιημένο Εργαστήριο Συνθήκες Αγοράς

8 Παράρτημα 1 – Πρόσθετες Πληροφορίες Διαθέτουμε προϊόντα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη τόσο στην κατηγορία των γλυκαντικών όσο και στην κατηγορία Ζαχαροπλαστική όπου αναπτυσσόμαστε προσφάτως. Τα προϊόντα διαθέτουν προδιαγραφές βάσει συνταγών καθώς και αναλυτική εργαστηριακή απεικόνιση δεικτών διαθρεπτικής και μικροβιολογικής ανάλυσης. Τα Οικονομικά της εταιρείας χειρίζεται η Ιφιγένεια Παπαζήση, η οποία έχει στο παρελθόν διατελέσει Οικονομικό στέλεχος σε πλείστες εταιρείες του Ιδιωτικού τομέα με εμπειρία τόσο σε Οικονομικά όσο και σε θέματα Marketing. Η παραγωγική διαδικασία και η συσκευασία των προϊόντων υλοποιείται σε πιστοποιημένα εξωτερικά εργαστήρια. Η διάθεση των προϊόντων στα σημεία πώλησης διενεργείται μέσω εταιρείας μεταφοράς φαρμακευτικού υλικού. Η διάθεση – πώληση των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή διενεργείται μέσω ενός δικτύου ξεχωριστών συνεργατών με τους οποίους έχουμε προσωπική επαφή. Την συνολική ευθύνη και εποπτεία την έχει ο Γιώργος Σανούδος, ο οποίος διαθέτει σημαντική εμπειρία ως Εσωτερικός Ελεγκτής και σύμβουλος οικονομικών θεμάτων σε εταιρείες του Ιδιωτικού τομέα.

9 Παράρτημα 2 - Εταιρικοί Στόχοι Διατήρηση ποιότητας προϊόντων. Εταιρική ανάπτυξη με διαπαιδαγώγηση των δυνητικών πελατών για την ωφελιμότητα που μπορούν να αντλήσουν από την ποιότητα των προϊόντων μας. Εμπορική Ανάπτυξη με ήθος, ειλικρίνεια, σύνεση. Μεγιστοποίηση της ικανοποίησης που καθημερινά εισπράττουμε από τους πελάτες μας. Να ατενίζουμε το αύριο με αισιοδοξία, πίστη στις ικανότητές μας, στήριξη των συνεργατών μας. Να αντλούμε δύναμη από αυτό που κάνουμε……


Κατέβασμα ppt "ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google