Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

« ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ;» Διακίνηση και προώθηση του ελληνικού μελιού ΙΩΣΗΦ ΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "« ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ;» Διακίνηση και προώθηση του ελληνικού μελιού ΙΩΣΗΦ ΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 « ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ;» Διακίνηση και προώθηση του ελληνικού μελιού ΙΩΣΗΦ ΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ

2 Στόχος της Εθνικής Διεπαγγελματικής •Προώθηση του ελληνικού μελιού •Ενημέρωση του καταναλωτή •Ευρύτερη χρήση του προϊόντος στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

3 Ενέργειες προβολής του ελληνικού μελιού •Πρόγραμμα προώθησης και προβολής του ελληνικού μελιού στην εσωτερική αγορά  Με τη συμβολή του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων  Σε συνεργασία με τον ΟΠΕ •Συμμετοχή στο “Kerasma” Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γαστρονομίας •Το διαιτολόγιο του Στρατού και των Νοσοκομείων περιλαμβάνει πια και το ελληνικό μέλι  Ξενοδοχεία – Τουρισμός

4 «Μήνας του μέλιτος» Παράλληλες εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα  Ενημέρωση καταναλωτών  Καταναλωτές – παραγωγοί, μελισσοκομικές επιχειρήσεις

5 Ανοδική πορεία των εξαγωγών του ελληνικού μελιού •Αναζήτηση μέσων προώθησης και διάθεσης του ελληνικού μελιού στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά •Οι εξαγωγές μελιού έχουν αυξηθεί και αφορούν κυρίως χώρες της Ε.Ε. •Οι εισαγόμενες ποσότητες είναι ακόμα πολύ μεγαλύτερες

6  Διακίνηση των ποσοτήτων μελιού που εισέρχονται στη χώρα μας  Νέα Αγορανομική Διάταξη: Τροποποιήθηκε – Περιέχει διατάξεις για τον έλεγχο της διακίνησης του μελιού Προστασία καταναλωτικού κοινού και ελληνικού μελιού

7 •Η ελληνική μελισσοκομία έχει τις ρίζες της στα βάθη των αιώνων και η χρησιμότητα των προϊόντων της είναι γνωστή από την αρχαιότητα. Μέσα από την έρευνα κατοχυρώθηκαν: •τα χαρακτηριστικά και η αξία του ελληνικού μελιού και των άλλων προϊόντων της μέλισσας •η ωφελιμότητά τους στον ανθρώπινο οργανισμό Μεσογειακή Δίαιτα: Πρότυπο ισορροπημένης διατροφής

8 Γιατί να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει;

9 Μορφολογικές-κλιματολογικές συνθήκες + ηλιοφάνεια •Ποικιλόμορφη χλωρίδα •Συνδυασμός κωνοφόρων δέντρων-ανθέων Διαμόρφωση οργανοληπτικών χαρακτηριστικών ελληνικού μελιού

10 Συμβάλουν επίσης: •Νομαδική Μελισσοκομία (ξεχωριστά χαρακτηριστικά, αυξημένο κόστος παραγωγής) •Ξηροθερμικό κλίμα-τρόπος συλλογής νέκταρος ( Πυκνότητα-χαμηλό ποσοστό υγρασίας)

11 Τα είδη μελιού που παράγονται στη χώρα μας είναι πολλά και το καθένα έχει τη δική του ξεχωριστή αξία

12 Μέλι μελιτωμάτος •ΠΕΥΚΟΥ, ΕΛΑΤΟΥ, ΒΕΛΑΝΙΔΙΑΣ, κ.α. •Το μεγαλύτερο ποσοστό της ελληνική παραγωγής •Υψηλή περιεκτικότητα σε ιχνοστοιχεία •ΠΕΥΚΟ: αντιοξειδωτική και αντιοιστρογονική δράση •ΕΛΑΤΟ: αντιοξειδωτική δράση

13 Μέλι θυμαριού •Υπέροχο άρωμα •Παράγεται κυρίως στη νησιωτική Ελλάδα •Αντιμικροβιακή και αντιοιστρογονική δράση

14 Μέλι Πορτοκαλιάς •Εξαιρετικό Άρωμα •Αντιμικροβιακή & αντιοξειδωτική δράση

15 Μέλι Βαμβακιού •Μεγάλη βακτηριοστατική δράση

16 Μέλι Ερείκης •Υψηλή θρεπτική αξία •Ωφελιμότητα στον ανθρώπινο οργανισμό

17 Μέλι Καστανιάς •Υψηλή θρεπτική αξία •Ωφελιμότητα στον ανθρώπινο οργανισμό

18 ΚΥΑ 127/2004 •Καθορισμός φυσικοχημικών & μικροσκοπικών χαρακτηριστικών 8 αμιγών τύπων ελληνικού μελιού  Μετά από ερευνητική δραστηριότητα χρόνων

19 Ελληνική μελισσοκομία •Ποιότητα & παράδοση •Μεταδίδεται από γενιά σε γενιά •Αναπτύσσεται και εκσυγχρονίζεται (Μελισσοκόμοι και Τυποποιητές)

20 Μέλι: ασφαλές-φυσικό προϊόν  Συνεχείς έλεγχοι •Κρατικές υπηρεσίες •Μελισσοκόμοι Τυποποιητές

21 Μέλι & Καταναλωτής •Συχνά προτιμά μέλια άλλων χωρών λόγω χαμηλής τιμής, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής και την ποιότητα του ελληνικού μελιού •Η προτίμησή του πρέπει να στρέφεται  στο προϊόν του μελισσοκόμου που γνωρίζει  στο επώνυμο προϊόν συνεταιρισμών & εταιριών που διακινούν ελληνικό μέλι

22 Για ποιους άλλους λόγους να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; •Στήριξη των ελλήνων μελισσοκόμων και των οικογενειών τους •Παραμονή αγροτών στην ύπαιθρο •Ενασχόληση νέων ανθρώπων με τη μελισσοκομία

23 •Έχει αποδειχτεί ερευνητικά ότι οι καταναλωτές προτιμούν το μέλι της περιοχής τους, λόγω της συνήθειας στα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τους. •Πρέπει να διατηρηθεί η σχέση του ανθρώπου με τα αρώματα και τις γεύσεις της ελληνικής φύσης συνολικά, αλλά και κάθε περιοχής ξεχωριστά. •Πρέπει να διατηρήσουμε την ταυτότητα του ελληνικού μελιού. Αυτό θα γίνει μόνο αν συνεχίσουν να υπάρχουν έλληνες μελισσοκόμοι.

24 Ο ρόλος της μέλισσας στην επικονίαση •Μέσω της επικονίασης συμβάλλει σημαντικά στην ισορροπία του οικοσυστήματος •Σχέση ανθρώπου και μέλισσας άρρηκτα συνδεδεμένη

25 Συμπερασματικά: •Η κατανάλωση ελληνικού μελιού επιδρά πολλαπλασιαστικά στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον, αντανακλώντας τις κυρίαρχες επιδιώξεις της αειφορικής ανάπτυξης.

26 Ο καταναλωτής πρέπει  να το γνωρίζει  να το ξεχωρίζει  να το προτιμάει Ελληνικό μέλι


Κατέβασμα ppt "« ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ;» Διακίνηση και προώθηση του ελληνικού μελιού ΙΩΣΗΦ ΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google