Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ METLIFE ALICO Πεζιρκιανίδης Κυριάκος Α.Μ 6578.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ METLIFE ALICO Πεζιρκιανίδης Κυριάκος Α.Μ 6578."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ METLIFE ALICO Πεζιρκιανίδης Κυριάκος Α.Μ 6578

2 ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός Να διερευνήσει την καλύτερη στρατηγική για την επέκταση της ασφάλισης ζωής στις αγροτικές περιοχές. Να διερευνήσει την καλύτερη στρατηγική για την επέκταση της ασφάλισης ζωής στις αγροτικές περιοχές. Ερευνητικά ερωτήματα 1.Ποια είναι η στρατηγική σκέψη; 2. Ποια είναι η στρατηγική διαχείριση; 3. Ποιες είναι οι στρατηγικές διαδικασίες διοίκησης;

3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Διαδικασία όπου οι στόχοι και οι στρατηγικές τίθενται σε δράση μέσω της θέσπισης προγράμματος για να δημιουργηθούν μια σειρά από νέες δραστηριότητες της επιχείρησης. Διαδικασία όπου οι στόχοι και οι στρατηγικές τίθενται σε δράση μέσω της θέσπισης προγράμματος για να δημιουργηθούν μια σειρά από νέες δραστηριότητες της επιχείρησης.

4 ΣΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Τα κύρια στοιχεία του μάρκετινγκ είναι τα λεγόμενα 4 P που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Τα κύρια στοιχεία του μάρκετινγκ είναι τα λεγόμενα 4 P που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Product (προιόν) Product (προιόν) Price (τιμή) Price (τιμή) Place (διανομή) Place (διανομή) Promotion (προώθηση). Promotion (προώθηση).

5 MARKETING MIX ProductPricePlacePromotionPeopleProceduresPhys

6 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Πτώση 7,1% κατέγραψε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων του Πτώση 7,1% κατέγραψε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων του Στις Ασφαλίσεις Ζωής η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 2.12 δισ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 7,9%. Στις Ασφαλίσεις Ζωής η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 2.12 δισ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 7,9%. Στις Ασφαλίσεις κατά Ζημιών η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 2,65 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 6,5%. Στις Ασφαλίσεις κατά Ζημιών η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 2,65 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 6,5%. Ο ασφαλιστικός κλάδος παραμένει ανθεκτικός σε σχέση με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Ο ασφαλιστικός κλάδος παραμένει ανθεκτικός σε σχέση με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας.

7 Ανάλυση PEST Η πρόσβαση στις διασυνοριακές αγορές είναι επαχθής για τους πωλητές ασφαλιστικών προϊόντων. Η πρόσβαση στις διασυνοριακές αγορές είναι επαχθής για τους πωλητές ασφαλιστικών προϊόντων. Απουσία εναρμόνισης των κυρώσεων. Απουσία εναρμόνισης των κυρώσεων. Οικονομική κρίση. Οικονομική κρίση. Περιορισμός της δημόσιας κατανάλωσης, τη στιγμή που το ΑΕΠ το 2012 έχει παρουσιάσει πτώση κατά 7,1%. Περιορισμός της δημόσιας κατανάλωσης, τη στιγμή που το ΑΕΠ το 2012 έχει παρουσιάσει πτώση κατά 7,1%. Ο μέσος όρος ηλικίας αυξάνει συνεχώς και το προσδόκιμο όριο ζωής διαμορφώνεται το 2008στα 77,4 έτη για τους άνδρες και στα 82,6 έτη για τις γυναίκες. Ο μέσος όρος ηλικίας αυξάνει συνεχώς και το προσδόκιμο όριο ζωής διαμορφώνεται το 2008στα 77,4 έτη για τους άνδρες και στα 82,6 έτη για τις γυναίκες. Η εισροή μεταναστών αποτελεί σημαντικό παράγοντα επηρεάζοντας τις αγοραστικές προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Η εισροή μεταναστών αποτελεί σημαντικό παράγοντα επηρεάζοντας τις αγοραστικές προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Στον κλάδο των ασφαλειών η τεχνολογική ανάπτυξη και πρόοδος είναι άμεσα συσχετισμένη με την καινοτομία στον διαδικτυακό τομέα. Στον κλάδο των ασφαλειών η τεχνολογική ανάπτυξη και πρόοδος είναι άμεσα συσχετισμένη με την καινοτομία στον διαδικτυακό τομέα.

8 Ανταγωνισμός στον κλάδο των ασφαλειών Eurolife ERB Ασφαλιστική Eurolife ERB Ασφαλιστική 3ος ασφαλιστικός όμιλος σε παραγωγή ασφαλίστρων στην ελληνική αγορά (2012) 3ος ασφαλιστικός όμιλος σε παραγωγή ασφαλίστρων στην ελληνική αγορά (2012) Ισχυρή κερδοφορία επί σειρά ετών Ισχυρή κερδοφορία επί σειρά ετών Υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις Υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις Πάνω από πελάτες Πάνω από πελάτες ΑTE Ασφαλιστική ΑTE Ασφαλιστική Μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες της χώρας Μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες της χώρας Ευρωπαϊκή Ένωσις - ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ Ευρωπαϊκή Ένωσις - ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ Τεράστια εμπειρία και μεγάλη εξειδίκευση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, χωρίς να υστερεί και στα υπόλοιπα ασφαλιστικά προγράμματα Τεράστια εμπειρία και μεγάλη εξειδίκευση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, χωρίς να υστερεί και στα υπόλοιπα ασφαλιστικά προγράμματα Interamerican Interamerican 1η σε μέγεθος ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία και 2η επί συνόλου αγοράς. 1η σε μέγεθος ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία και 2η επί συνόλου αγοράς. Δραστηριοποιείται σε όλους τους τομείς ασφάλισης, στη Ζωή, στην Υγεία, στην προστασία της περιουσίας, στις υπηρεσίες Βοήθειας και στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας. Δραστηριοποιείται σε όλους τους τομείς ασφάλισης, στη Ζωή, στην Υγεία, στην προστασία της περιουσίας, στις υπηρεσίες Βοήθειας και στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας. Διαθέτει σήμερα πάνω από πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις Διαθέτει σήμερα πάνω από πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις Εθνική Ασφαλιστική Εθνική Ασφαλιστική 13 Διοικητικά Υποκαταστήματα, ασφαλιστικούς συμβούλους σε 173 γραφεία πωλήσεων σε όλη τη χώρα και συνεργαζόμενα πρακτορεία και Brokers 13 Διοικητικά Υποκαταστήματα, ασφαλιστικούς συμβούλους σε 173 γραφεία πωλήσεων σε όλη τη χώρα και συνεργαζόμενα πρακτορεία και Brokers

9 Η ΕΤΑΙΡΙΑ Met life alico Η ΕΤΑΙΡΙΑ Met life alico Η MetLife Alico θεωρεί ότι το πολυτιμότερο κεφάλαιό της είναι το ανθρώπινο δυναμικό της και για το λόγο αυτό επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και την εξειδίκευση των ανθρώπων της. Η MetLife Alico θεωρεί ότι το πολυτιμότερο κεφάλαιό της είναι το ανθρώπινο δυναμικό της και για το λόγο αυτό επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και την εξειδίκευση των ανθρώπων της.

10 ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΏΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΊΩΝ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Αξιοποιεί στρατηγικά τα πλεονεκτήματα του θεσμού της Ομαδικής Ασφάλισης και ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις προσδοκίες τόσο της ασφαλιζόμενης εταιρίας όσο και του προσωπικού της Αξιοποιεί στρατηγικά τα πλεονεκτήματα του θεσμού της Ομαδικής Ασφάλισης και ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις προσδοκίες τόσο της ασφαλιζόμενης εταιρίας όσο και του προσωπικού της

11 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ο κύκλος εργασιών όλων των δραστηριοτήτων της Allianz Ελλάδος για το 2011 ανήλθε σε 233,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη έφτασαν τα 18,5 εκατ. ευρώ. Ο κύκλος εργασιών όλων των δραστηριοτήτων της Allianz Ελλάδος για το 2011 ανήλθε σε 233,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη έφτασαν τα 18,5 εκατ. ευρώ. Η παραγωγή του 2011 στις Γενικές Ασφαλίσεις σημείωσε αύξηση κατά 4,4% με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 121,3 εκατ. ευρώ. Η παραγωγή του 2011 στις Γενικές Ασφαλίσεις σημείωσε αύξηση κατά 4,4% με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 121,3 εκατ. ευρώ. Η λειτουργική κερδοφορία των Γενικών Ασφαλίσεων σημείωσε οριακή μείωση κατά 0,9% και διαμορφώθηκε στα 15,3 εκατ. ευρώ. Η λειτουργική κερδοφορία των Γενικών Ασφαλίσεων σημείωσε οριακή μείωση κατά 0,9% και διαμορφώθηκε στα 15,3 εκατ. ευρώ.

12 ΑΝΆΛΥΣΗ SWOT Δυνάμεις Σχεδιάζει πρωτοποριακά προϊόντα ζωής με βάση την ιεραρχία, την ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση των ανθρώπων. Σχεδιάζει πρωτοποριακά προϊόντα ζωής με βάση την ιεραρχία, την ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση των ανθρώπων. Εκσυγχρονίζει τα προϊόντα ζωής, με βάση τις τοπικές και διεθνείς κλαδικές μελέτες. Εκσυγχρονίζει τα προϊόντα ζωής, με βάση τις τοπικές και διεθνείς κλαδικές μελέτες. Προσφέρει διαφοροποιημένα «πακέτα» στα μέτρα κάθε επιχείρησης (μικρής, μικρομεσαίας, ελληνικής, πολυεθνικής). Προσφέρει διαφοροποιημένα «πακέτα» στα μέτρα κάθε επιχείρησης (μικρής, μικρομεσαίας, ελληνικής, πολυεθνικής).Αδυναμίες Αδυναμία του προσωπικού της εταιρείας μας να ανταπεξέλθει στα σημερινά δεδομένα της αγοράς λόγο ανεπαρκούς εκπαίδευση. Αδυναμία του προσωπικού της εταιρείας μας να ανταπεξέλθει στα σημερινά δεδομένα της αγοράς λόγο ανεπαρκούς εκπαίδευση. Προβληματική συνεργασία με δίκτυα επαφής τα οποία δεν ήταν αξία να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Προβληματική συνεργασία με δίκτυα επαφής τα οποία δεν ήταν αξία να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.

13 Ευκαιρίες Η ελληνική οικογένεια προσπαθεί να ασφαλίσει τις οικονομίες που έχει δημιουργήσει μετά από πολλά χρόνια σκληρής δουλείας και οι ελληνικές τράπεζες πλέον δεν μπορούν να την προσφέρουν την ανάλογη σιγουριά. Η ελληνική οικογένεια προσπαθεί να ασφαλίσει τις οικονομίες που έχει δημιουργήσει μετά από πολλά χρόνια σκληρής δουλείας και οι ελληνικές τράπεζες πλέον δεν μπορούν να την προσφέρουν την ανάλογη σιγουριά. Η ανάκαμψη η ζήτηση για ασφαλιστικά πακέτα υγείας και συνταξιοδότησης θα αυξηθεί σημαντικά. Η ανάκαμψη η ζήτηση για ασφαλιστικά πακέτα υγείας και συνταξιοδότησης θα αυξηθεί σημαντικά.Απειλές Δυσπιστία του κόσμου για τα πακέτα ασφαλειών. Δυσπιστία του κόσμου για τα πακέτα ασφαλειών. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες καρπώνονται τον φόβο του κόσμου που προκαλεί η οικονομική αβεβαιότητα. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες καρπώνονται τον φόβο του κόσμου που προκαλεί η οικονομική αβεβαιότητα.

14 Στρατηγική πωλήσεων της εταιρίας Met Life Alico Οι αρμοδιότητες του ασφαλιστικού συμβούλου της εταιρίας είναι πολλές και με αυξημένη βαρύτητα ευθύνης, όπως: Οι αρμοδιότητες του ασφαλιστικού συμβούλου της εταιρίας είναι πολλές και με αυξημένη βαρύτητα ευθύνης, όπως: εντοπίζει πελάτες, εντοπίζει πελάτες, ταξινομεί με βάση πιθανότητα πώλησης, ταξινομεί με βάση πιθανότητα πώλησης, καθορίζει τις ανάγκες των πελατών, καθορίζει τις ανάγκες των πελατών, παρουσιάζει το προϊόν, παρουσιάζει το προϊόν, εξηγεί τις ιδιότητες του, εξηγεί τις ιδιότητες του, απαντά σε ερωτήσεις / αντιρρήσεις, απαντά σε ερωτήσεις / αντιρρήσεις, βοηθά στη λήψη αποφάσεων, βοηθά στη λήψη αποφάσεων, διεκπεραιώνει την παραγγελία, παρακολουθεί την πώληση. διεκπεραιώνει την παραγγελία, παρακολουθεί την πώληση.

15 Στρατηγική εντοπισμού νέων πελατών της εταιρίας Met Life Alico Εκπαίδευση των ασφαλιστικών συμβούλων της, για τη δημιουργία ενός δυνητικού πελατολογίου Εκπαίδευση των ασφαλιστικών συμβούλων της, για τη δημιουργία ενός δυνητικού πελατολογίου

16 Στρατηγική αντιμετώπισης αντιρρήσεων της εταιρίας Met Life Alico Οι συνεργάτες της εταιρείας μας είναι επαρκώς καταρτισμένοι για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στην αγορά. Οι συνεργάτες της εταιρείας μας είναι επαρκώς καταρτισμένοι για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στην αγορά. Ενημερώνουν τον πελάτη για τα οφέλη, που θα αποκομίσει από τη χρήση της υπηρεσίας Ενημερώνουν τον πελάτη για τα οφέλη, που θα αποκομίσει από τη χρήση της υπηρεσίας

17 Στρατηγική κλεισίματος συμφωνίας της εταιρίας Met Life Alico Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι επικοινωνούν με τους πελάτες ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι επικοινωνούν με τους πελάτες ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι δημιουργούν ένα κλίμα εμπιστοσύνης. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι δημιουργούν ένα κλίμα εμπιστοσύνης. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι παρέχουν πληροφορίες. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι παρέχουν πληροφορίες. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι εκδηλώνουν την εκτίμηση τους προς το πρόσωπο των πελατών. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι εκδηλώνουν την εκτίμηση τους προς το πρόσωπο των πελατών. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι χειρίζονται σωστά τα τυχόν μετέπειτα παράπονα. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι χειρίζονται σωστά τα τυχόν μετέπειτα παράπονα.

18 Στρατηγική εκπαίδευσης πωλητών της εταιρίας Met Life Alico Επιδείξεις – παρουσιάσεις. Επιδείξεις – παρουσιάσεις. Ανάληψη ρόλου. Ανάληψη ρόλου. Συζητήσεις πραγματικών περιπτώσεων. Συζητήσεις πραγματικών περιπτώσεων. Συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης. Συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης. Ηλεκτρονική εκπαίδευση. Ηλεκτρονική εκπαίδευση. Αυτοεκμάθηση Αυτοεκμάθηση

19 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Η έρευνα διενεργήθηκε σε στατιστικό δείγμα 100 ατόμων. Η έρευνα διενεργήθηκε σε στατιστικό δείγμα 100 ατόμων. Διαπιστώσαμε ότι πιο δεκτική ήταν αυτοί που ηλικιακά κυμαινόταν από τα 30 και κάτω και ότι η πιο μεγάλες ηλικίες αντιμετώπισαν δυσχέρεια και λόγω επιφυλακτικότητας αλλά και λόγω ανεπαρκούς γνώσης της τεχνολογίας. Διαπιστώσαμε ότι πιο δεκτική ήταν αυτοί που ηλικιακά κυμαινόταν από τα 30 και κάτω και ότι η πιο μεγάλες ηλικίες αντιμετώπισαν δυσχέρεια και λόγω επιφυλακτικότητας αλλά και λόγω ανεπαρκούς γνώσης της τεχνολογίας. Το υψηλότερο ποσοστό κατέχουν οι άνεργες οικονομικά ομάδες «φοιτητές» αλλά και οι ζημιογόνες για τον κρατικό μηχανισμό «Δημόσιοι υπάλληλοι». Το υψηλότερο ποσοστό κατέχουν οι άνεργες οικονομικά ομάδες «φοιτητές» αλλά και οι ζημιογόνες για τον κρατικό μηχανισμό «Δημόσιοι υπάλληλοι». Σε σχέση με τον βαθμό ικανοποίησης από την λειτουργία των ασφαλιστικών παροχών οι περισσότεροι δήλωσαν αρκετά ικανοποιημένοι. Σε σχέση με τον βαθμό ικανοποίησης από την λειτουργία των ασφαλιστικών παροχών οι περισσότεροι δήλωσαν αρκετά ικανοποιημένοι. Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελεί μια διαδικασία που εφαρμόζει ένας οργανισμός για να καθορίσει την στρατηγική ή την κατεύθυνση. Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελεί μια διαδικασία που εφαρμόζει ένας οργανισμός για να καθορίσει την στρατηγική ή την κατεύθυνση. Το όραμα αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο ένας οργανισμός η μια επιχείρηση σχεδιάζει την μελλοντική του εικόνα Το όραμα αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο ένας οργανισμός η μια επιχείρηση σχεδιάζει την μελλοντική του εικόνα


Κατέβασμα ppt "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ METLIFE ALICO Πεζιρκιανίδης Κυριάκος Α.Μ 6578."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google