Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη” Α ν α σ κ ό π η σ η της πρώτης δεκαετίας του προγράμματος Π. Λατινόπουλος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη” Α ν α σ κ ό π η σ η της πρώτης δεκαετίας του προγράμματος Π. Λατινόπουλος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη” Α ν α σ κ ό π η σ η της πρώτης δεκαετίας του προγράμματος Π. Λατινόπουλος Διευθυντής Σπουδών ΠΜΣ-ΠΠΒΑ

2 Ενότητες της παρουσίασης  Ιστορικό  Δομή  Λειτουργία  Αξιολόγηση

3 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η χρονική πορεία του ΠΜΣ-ΠΠΒΑ

4 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Μεταπτυχιακές σπουδές στο ΤΠΜ Η οργάνωση συστηματικών μεταπτυχιακών σπουδών Το 1994 έτος έναρξης διαβούλευσης και συζητήσεων για: διεύρυνση γνωστικού αντικειμένου και ερευνητικών πεδίων του ΤΠΜ διεύρυνση γνωστικού αντικειμένου και ερευνητικών πεδίων του ΤΠΜ νέες εκπαιδευτικές δραστηριότητες νέες εκπαιδευτικές δραστηριότητες διασύνδεση βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας διασύνδεση βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας Ακαδημαϊκό έτος ίδρυση και έναρξη λειτουργίας του προγράμματος που οδηγεί σε διδακτορικό δίπλωμα

5 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Μεταπτυχιακές σπουδές στο ΤΠΜ Προβληματισμός και κίνητρα για νέα προγράμματα Συντονισμός και οργάνωση υφιστάμενων και νέων δράσεων από το ΤΠΜ Εκτίμηση δυνατοτήτων του ΤΠΜ Διαβούλευση με άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και επαγγελματικούς φορείς Εναρμόνιση με άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα (εσωτερικού – εξωτερικού) Δυνατότητες – ευκαιρίες οικονομικής υποστήριξης (ΕΠΕΑΕΚ Ι)

6 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Μεταπτυχιακές σπουδές στο ΤΠΜ Στόχοι των μεταπτυχιακών προγραμμάτων ειδίκευσης Οργάνωση και ανάπτυξη της εξειδικευμένης γνώσης Σύνδεση με επιστημονικά πεδία χρήσιμα για την τεχνολογική, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας Εξειδίκευση νέων επιστημόνων Ακαδημαϊκό έτος ίδρυση και έναρξη λειτουργίας των 2 πρώτων προγραμμάτων ειδίκευσης

7 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Οικολογική Ποιότητα και Διαχείριση Υδάτων σε Επίπεδο Λεκάνης Απορροής Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη Προστασία, Συντήρηση και Αποκατάσταση Μνημείων Πολιτισμού Διοίκηση και Διαχείριση Τεχνικών Έργων Αντισεισμικός Σχεδιασμός Τεχνικών Έργων Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διαχείριση Συστημάτων Μεταφορών Τα ΠΜΣ ειδίκευσης του ΤΠΜ-ΑΠΘ

8 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση 10 χρόνια λειτουργίας του ΠΠΒΑ 9 σειρές αποφοίτων: 258 ειδικευμένοι νέοι επιστήμονες 168 Πολιτικοί Μηχανικοί 90 Μηχανικοί και Πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων 90 Μηχανικοί και Πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων Μια πλήρης και υψηλού επιπέδου ομάδα διδασκόντων 30 Μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών 2 Μέλη ΔΕΠ άλλων ΑΕΙ 2 Μέλη ΔΕΠ άλλων ΑΕΙ 15 Προσκεκλημένοι ομιλητές

9 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Τιμή και ευχαριστίες Τέσσερις ομότιμοι καθηγητές του ΤΠΜ και του ΠΠΒΑ Ελευθερία Κολοβέα-Παπαχρήστου (2004) Βύρων-Αλέξανδρος Παπαθανασίου (2005) Γεώργιος Τσώχος (2005) Ευάγγελος Πάτμιος (2006) Δύο καθηγητές άλλων πανεπιστημίων Γεώργιος Χατζηκωνσταντίνου, Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης Λόης Λαμπριανίδης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

10 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Μνήμη και ευγνωμοσύνη Η μεγάλη μας απώλεια … Νιόβη Χρυσομαλλίδου

11 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η δομή του προγράμματος

12 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η εκπαιδευτική αναγκαιότητα περιβάλλονοικονομία κοινωνία βιωσιμότητα ρεαλισμός δικαιοσύνη ΑΕΙΦΟΡΙΑ Βιώσιμη ανάπτυξη και εκπαίδευση Ο ρόλος της εκπαίδευσης Ένα από τα πιο κρίσιμα και απαραίτητα εργαλεία για την υλοποίηση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης (τυπικές και άτυπες μορφές εκπαίδευσης) Οι 3 πυλώνες της αειφορίας Ένα μοντέλο ανάπτυξης με πολλαπλούς στόχους αλλά και δυσκολίες εφαρμογής

13 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Περιβαλλοντική εκπαίδευση Η διαδικασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης : μια πρόκληση για τους εκπαιδευτές Αρχές και στόχοι των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Να επιτύχουν την οικολογική επιμόρφωση Να διαμορφώσουν ενεργούς πολίτες με πλήρη ενστερνισμό αξιών και συνείδηση των κοινωνικών τους ευθυνών Να εφαρμόσουν την ολιστική προσέγγιση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση Να αντισταθούν στην αποδοχή της τεχνολογίας ως του μοναδικού τρόπου επίλυσης των περιβαλλοντικών προβλημάτων Να επανασχεδιάσουν τα προγράμματα σπουδών ενισχύοντας την έννοια της διεπιστημονικότητας

14 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η εκπαίδευση μέσω του ΠΜΣ-ΠΠΒΑ Προσανατολισμός και ειδικοί στόχοι του προγράμματος Εξειδίκευση με επαγγελματική κατεύθυνση Απόκτηση υψηλού επιπέδου τεχνολογικών γνώσεων Ανάλυση - αντίληψη των αρχών της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης Εξοικείωση με το θεσμικό πλαίσιο και τα σύγχρονα μεγάλα προβλήματα Απόκτηση ικανότητας ελέγχου του περιβάλλοντος και διατύπωσης προτάσεων για την προστασία του Προώθηση θετικής στάσης και συμπεριφοράς απέναντι στο περιβάλλον

15 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η εκπαίδευση μέσω του ΠΜΣ-ΠΠΒΑ Τα κύρια χαρακτηριστικά του προγράμματος Ετήσια διάρκεια σπουδών Εισάγονται πολιτικοί μηχανικοί αλλά και πτυχιούχοι ειδικοτήτων και κλάδων θετικής κατεύθυνσης (30 συνολικά) Δύο διδακτικά εξάμηνα με υποχρέωση παρακολούθησης 10 συνολικά μαθημάτων Εκπόνηση διπλωματικής εργασίας στη διάρκεια του θερινού τριμήνου Απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης από το ΤΠΜ του ΑΠΘ στην “Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη”

16 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πρόγραμμα σπουδών ΚωδικόςΤίτλος Μαθήματος ΠΠΒΑ.1Αποτίμηση και διαχείριση του περιβάλλοντος ΠΠΒΑ.2Οικονομική των φυσικών πόρων και του περιβάλλοντος ΠΠΒΑ.3Ανάλυση αποφάσεων και επικινδυνότητας ΠΠΒΑ.4Απόκτηση, επεξεργασία και διαχείριση περιβαλλοντικών δεδομένων ΠΠΒΑ.4αΓεωγραφικά συστήματα πληροφοριών ΠΠΒΑ.4β Φωτογραμμετρικές, τηλεπισκοπικές και γεωπληροφοριακές μέθοδοι και συστήματα ΠΠΒΑ.4ΓΣτατιστικές μέθοδοι και τεχνικές Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου Ευρύτερου περιεχομένου και γενικότερων εφαρμογών Υποχρεωτική παρακολούθηση απ’ όλους τους φοιτητές

17 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πρόγραμμα σπουδών Τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου Εξειδικευμένου περιεχομένου Περισσότερο πρακτικής-τεχνολογικής κατεύθυνσης Καλύπτουν ευρύ φάσμα επιστημονικών αντικειμένων Προσανατολισμένα στην επιστήμη του πολιτικού μηχανικού Ελεύθερης επιλογής Υποχρέωση επιτυχούς παρακολούθησης 5 μαθημάτων Επιπλέον υποχρεωτική παρακολούθηση του σεμιναριακού χαρακτήρα μαθήματος “Εισαγωγή στην ερευνητική μεθοδολογία”

18 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πρόγραμμα σπουδών Τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου ΚωδικόςΤίτλος Μαθήματος ΠΠΒΑ.5Βιώσιμη διαχείριση υδατικών πόρων ΠΠΒΑ.6Προστασία και εξυγίανση των υπόγειων νερών ΠΠΒΑ.7Διαχείριση υγρών και στερεών αποβλήτων ΠΠΒΑ.8Μεταφορές – Συγκοινωνιακή πολιτική και περιβάλλον ΠΠΒΑ.9Εισαγωγή στην ερευνητική μεθοδολογία ΠΠΒΑ.10Πολεοδομία – Χωροταξία και βιώσιμη ανάπτυξη ΠΠΒΑ.11Προστασία και βιώσιμη ανάπτυξη παράκτιων ζωνών ΠΠΒΑ.12Προστασία θαλάσσιου περιβάλλοντος ΠΠΒΑ.13Διαχείριση φυσικών κινδύνων ΠΠΒΑ.14Γεωτεχνική περιβάλλοντος ΠΠΒΑ.15Περιβαλλοντική και ενεργειακή θεώρηση κτιριακών κατασκευών

19 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πρόγραμμα σπουδών 4 εντατικά μαθήματα διάρκειας έως και 9 εβδομάδων που διδάσκονται με την έναρξη του χειμερινού εξαμήνου Υποχρεωτικής παρακολούθησης από τους μη Πολιτικούς Μηχανικούς μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος Στόχοι: Ο εμπλουτισμός και η ομοιογενοποίηση των γνώσεων σε συγκεκριμένα επιστημονικά ζητήματα (βασικό υπόβαθρο των γνώσεων σχετικών μαθημάτων του προγράμματος) Ο εμπλουτισμός και η ομοιογενοποίηση των γνώσεων σε συγκεκριμένα επιστημονικά ζητήματα (βασικό υπόβαθρο των γνώσεων σχετικών μαθημάτων του προγράμματος) Η εξοικείωση με τα υπόψη επιστημονικά πεδία για τη διευκόλυνση επιλογής των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου Η εξοικείωση με τα υπόψη επιστημονικά πεδία για τη διευκόλυνση επιλογής των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου Μαθήματα ομοιογενοποίησης

20 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πρόγραμμα σπουδών Ατομικού τύπου Διάρκεια εκπόνησης τουλάχιστον τριών μηνών Υψηλού βαθμού σημαντικότητας (25% του βαθμού διπλώματος) Πολυκριτιριακή αξιολόγηση – βαθμολόγηση Δημόσια παρουσίαση Οι διπλωματικές εργασίες

21 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η λειτουργία του προγράμματος

22 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το θεσμικό πλαίσιο του ΠΠΒΑ Υπουργικές αποφάσεις ΦΕΚ 739 / 1998 ΦΕΚ 1769/2004 ΦΕΚ 540/2007 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας  ΓΣΕΣ-ΤΠΜ 1998  ΓΣΕΣ-ΤΠΜ 2007 Ρύθμιση όλων των θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας

23 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Οι διδάσκοντες του προγράμματος 27 μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Μία διεπιστημονική ομάδα με σημαντική εκπαιδευτική και ερευνητική εμπειρία 15 Πολιτ. Μηχ. 6 Τοπογρ. Μηχ. 3 Αρχιτέκτονες 1 Χημ. Μηχ. 1 Χημικός 1 Γεωλόγος

24 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Διαλέξεις προσκεκλημένων ομιλητών Πολύτιμη μεταφορά γνώσης και εμπειρίας

25 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Διοικητική υποστήριξη Πλήρως μηχανογραφημένο σύστημα Πολύπλευρη εξυπηρέτηση μεταπτυχιακών φοιτητών Παρακολούθηση σταδιοδρομίας αποφοίτων Γραμματεία Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών

26 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Οικονομική υποστήριξη Από την έναρξη μέχρι σήμερα Σημαντική χρηματοδότηση από τα ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ Σημαντική χρηματοδότηση από τα ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ Συμπληρωματική χρηματοδότηση από το ΤΠΜ Συμπληρωματική χρηματοδότηση από το ΤΠΜ Υποστήριξη από το ΤΠΜ στο άμεσο μέλλον

27 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Υποδομές: αίθουσα διδασκαλίας Αποκλειστική για το πρόγραμμα με σύγχρονο εξοπλισμό

28 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Υποδομές: νησίδες Η/Υ Εκπαιδευτική νησίδα Η/Υ του Τμήματος ΠΜ  πολλαπλές χρήσεις Νησίδα Η/Υ του Εργαστηρίου Γεωδαισίας  εκπαίδευση και άσκηση σε ΓΣΠ Δύο πλήρως εξοπλισμένοι χώροι άσκησης και μελέτης

29 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Υποδομές: βιβλιοθήκες Στην κεντρική βιβλιοθήκη του ΑΠΘ Στη βιβλιοθήκη του Τμήματος ΠΜ  ειδική συλλογή βιβλίων του ΠΠΒΑ  πλήρης συλλογή διπλωματικών εργασιών του ΠΠΒΑ Οι φοιτητές έχουν πλήρη πρόσβαση

30 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Εκπαίδευση: εργασίες πεδίου Η γνώση για το περιβάλλον δεν αποκτάται μόνο θεωρητικά Θέματα και ασκήσεις στο πλαίσιο των επιμέρους μαθημάτων Εκπόνηση διπλωματικών εργασιών πρακτικού περιεχομένου

31 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Εκπαίδευση: επισκέψεις - εκδρομές Μια δημιουργική και ευχάριστη δραστηριότητα

32 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Εκπαίδευση: ατομικές δραστηριότητες “Σχολείο του Δάσους” – WWF Ελλάς – Σεμινάριο στη Δαδιά

33 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Εκπαίδευση: φοιτητικές πρωτοβουλίες Το ιστολόγιο (blog) των φοιτητών Μια δημιουργική πρωτοβουλία των φετινών φοιτητών Χώρος συζήτησης και αλληλο- ενημέρωσης για επιστημονικά και κοινωνικά ζητήματα Αντανακλά την περιβαλλοντική ευαισθητοποίησή τους Δείχνει την άνετη προσαρμογή τους στη σύγχρονη τεχνολογία

34 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η εξοικείωση με την έρευνα Σεμιναριακού χαρακτήρα Σεμιναριακού χαρακτήρα Εκπαιδευτικοί στόχοι: Εκπαιδευτικοί στόχοι:  γνώση σχεδιασμού και διεξαγωγής έρευνας  αναγνώριση κανόνων ηθικής και δεοντολογίας  ανάπτυξη ειδικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων Το μάθημα “Εισαγωγή στην ερευνητική μεθοδολογία” Συνδιδασκαλία με υποψήφιους διδάκτορες

35 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Διπλωματικές εργασίες Συστηματική καθοδήγηση πριν και κατά την εκπόνηση Συχνό αποτέλεσμα οι δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων ή περιοδικά Πλήρες αρχείο περιλήψεων στην ιστοσελίδα του προγράμματος Πλήρες αρχείο κειμένων (έντυπη μορφή) στη βιβλιοθήκη του ΤΠΜ Από το 2007 αρχείο κειμένων (ηλεκτρονική μορφή) στην κεντρική βιβλιοθήκη του ΑΠΘ Διατήρηση υψηλού επιπέδου ποιότητας

36 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Αποφοιτήσεις – απονομή διπλωμάτων Η ώρα της επιβράβευσης Τελετή αποφοίτησης για όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΤΠΜ Απονομή μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης Βράβευση πρώτου/ης στη βαθμολογία

37 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Προβολή – δημοσιοποίηση του ΠΠΒΑ Ιστοσελίδα Οδηγός Σπουδών Ενημερωτικό φυλλάδιο Άρθρα, ανακοινώσεις και παρουσιάσεις σε έντυπα, συνέδρια, ημερίδες και στα ΜΜΕ Μέσα και ενέργειες

38 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η ιστοσελίδα του ΠΜΣ Ελληνική και αγγλική έκδοση Διαρκώς εμπλουτιζόμενη και επίκαιρη Σημαντική πηγή πληροφόρησης για κάθε ενδιαφερόμενο

39 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Η ιστοσελίδα του ΠΜΣ

40 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Οι αξιολογήσεις του προγράμματος

41 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πλέγμα των αξιολογήσεων Δημιουργία και λειτουργία δομών ποιοτικού ελέγχου και βελτίωσης του προγράμματος Αποτίμηση της ολικής ποιότητάς του Παρακολούθηση της σταδιοδρομίας των αποφοίτων του προγράμματος Εκτίμηση του ενδιαφέροντος των φορέων απασχόλησης για εξειδικευμένους νέους επιστήμονες Σχεδιασμός και εφαρμογή παρεμβάσεων και βελτιωτικών δράσεων στο πρόγραμμα Στόχοι των αξιολογήσεων

42 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Το πλέγμα των αξιολογήσεων Εσωτερική αξιολόγηση Ερωτηματολόγια φοιτητών Ερωτηματολόγια φοιτητών Ερωτηματολόγια διδασκόντων Ερωτηματολόγια διδασκόντων Ερωτηματολόγια αποφοίτων Ερωτηματολόγια αποφοίτων Εξωτερική αξιολόγηση Αξιολογητές άλλων ιδρυμάτων Αξιολογητές άλλων ιδρυμάτων Ερωτηματολόγιο αποφοίτων Ερωτηματολόγιο αποφοίτων Ερωτηματολόγιο εργοδοτών Ερωτηματολόγιο εργοδοτών Τύποι αξιολογήσεων

43 ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Ανασκόπηση του προγράμματοςΜάιος Ιστορικό Δομή Λειτουργία Αξιολόγηση Ερωτηματολόγιο εργοδοτών Ερωτηματολόγιο διδασκόντων Ερωτηματολόγιο αποφοίτων Το πλέγμα των αξιολογήσεων Χρονοδιάγραμμα των αξιολογήσεων Ερωτηματολόγιο φοιτητών Ερωτηματολόγιο αποφοίτων Εξωτερικοί αξιολογητές Ερωτηματολόγιο φοιτητών Εξωτερικοί αξιολογητές Ερωτηματολόγιο φοιτητών Εξωτερικοί αξιολογητές

44 Αντί επιλόγου …  Για την εκπαίδευση:  Για το περιβάλλον: “Εκπαίδευση (παιδεία) είναι ό,τι απομείνει όταν θα έχουμε ξεχάσει όλα όσα διδαχτήκαμε” George Savile, 1 st Marquess of Halifax ( ) Άγγλος πολιτικός και συγγραφέας “Εκπαίδευση (παιδεία) είναι ό,τι απομείνει όταν θα έχουμε ξεχάσει όλα όσα διδαχτήκαμε” George Savile, 1 st Marquess of Halifax ( ) Άγγλος πολιτικός και συγγραφέας “Η ανθρωπότητα δεν προσδιορίζεται απ’ όσα δημιουργεί, αλλά απ’ όσα επιλέγει να μην καταστρέψει” Edward Osborn Wilson (1929-) Αμερικανός εντομολόγος και βιολόγος “Η ανθρωπότητα δεν προσδιορίζεται απ’ όσα δημιουργεί, αλλά απ’ όσα επιλέγει να μην καταστρέψει” Edward Osborn Wilson (1929-) Αμερικανός εντομολόγος και βιολόγος


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Προστασία Περιβάλλοντος και Βιώσιμη Ανάπτυξη” Α ν α σ κ ό π η σ η της πρώτης δεκαετίας του προγράμματος Π. Λατινόπουλος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google