Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικό Σχέδιο • Ημερομηνία: …10/03/2009……………………………………………………………..... • Σχολείο: …9 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ…………………………….................

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικό Σχέδιο • Ημερομηνία: …10/03/2009……………………………………………………………..... • Σχολείο: …9 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ……………………………................."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικό Σχέδιο • Ημερομηνία: …10/03/2009……………………………………………………………..... • Σχολείο: …9 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ…………………………… • Υπεύθυνος Καθηγητής/Καθηγήτρια: ΠΕΔΟΥ ΑΝΝΑ • ΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ…………………… • Ομάδα Μαθητών/Μαθητριών: • Ονόματα • 1. ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΠΕΤΡΟΣ………………………………………………………………… • 2. ΜΟΣΧΟΥ ΕΛΛΗ………………………………………………………………………… • 3. ΠΑΠΑΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ……………………………………………………… • 4. ΜΑΡΚΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ…………………………………………………………………… Επικοινωνίας: • Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου: …΄΄ΑΘΗΝΑΖΕ΄΄………………………………

2 Εισαγωγικά Στοιχεία Εισαγωγικά Στοιχεία • Όνομα Εταιρείας :¨ΑΘΗΝΑΖΕ¨ • Μορφή Εταιρείας : ΕΠΕ • Διεύθυνση: ΤΡΩΩΝ 2, ΘΗΣΕΙ0, ΤΚ • Τηλέφωνα: • Fax: • • Web site :athenaze.webnode.com • Εργασιακή φύση: Παροχή υπηρεσιών στο χώρο του οργανωμένου τουρισμού με εξειδίκευση στις εκδρομές σχολείων εσωτερικού και εξωτερικού, με σκοπό να αναδειχτεί η πολιτισμική παράδοση της ευρύτερης περιοχής του Θησείου όπου εδράζεται η επιχείρηση μας. • Ίδια Κεφάλαια : 6000€ • Δάνειο : 5000€ • Επιχορήγηση: 10000€ • Έτος ίδρυσης : 2009

3 Περιγραφή της επιχείρησης Η επιχείρηση μας είναι τουριστικό γραφείο, νέα στο χώρο με άδεια λειτουργίας από τον Ε.Ο.Τ. Δραστηριοποιoύμαστε στο χώρο του οργανωμένου τουρισμού κυρίως στην οργάνωση σχολικών εκδρομών, τόσο ελληνικών σχολείων όσο και σχολείων του εξωτερικού, κυρίως χωρών της Ευρωπαϊκής ένωσης, όπου θέλουμε να εκμεταλλευθούμε την πλούσια πολιτισμική κληρονομιά της περιοχής μας (θησείο), εκμεταλλευόμενοι τις βιωματικές μας εμπειρίες από την συνεχή μας επαφή με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών με τους οποίους έχουμε την δυνατότητα να ερχόμαστε σε επαφή, μέσα από τους κοινούς χώρους συνάντησης,

4 ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις ανάγκες τους και τις επιθυμίες τους και έτσι να μπορούμε να τους προσφέρουμε ουσιαστικότερες υπηρεσίες, μέσα από μία ανθρώπινη προσέγγιση, και όχι μία απλή περιήγηση στους τόπους της περιοχής μας και επιφανειακή προσέγγιση του πολιτισμού μας. ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις ανάγκες τους και τις επιθυμίες τους και έτσι να μπορούμε να τους προσφέρουμε ουσιαστικότερες υπηρεσίες, μέσα από μία ανθρώπινη προσέγγιση, και όχι μία απλή περιήγηση στους τόπους της περιοχής μας και επιφανειακή προσέγγιση του πολιτισμού μας. Οι εκδρομές των σχολείων αποτελούν μία πάγια δραστηριότητα θεσμοθετημένη από το κράτος η οποία παρουσιάζει χρονική κανονικότητα και δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική συγκυρία. Οι εκδρομές των σχολείων αποτελούν μία πάγια δραστηριότητα θεσμοθετημένη από το κράτος η οποία παρουσιάζει χρονική κανονικότητα και δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική συγκυρία. Αποτελούν δηλαδή μία σταθερή πηγή εσόδων Αποτελούν δηλαδή μία σταθερή πηγή εσόδων

5 • Το γραφείο μας θα λειτουργεί επί 6ημέρου βάσεως, 8 ώρες τις καθημερινές και 6 ώρες το Σάββατο. • Προμηθευτές. Γραφικής ύλης. Φωτοτυπικό μηχάνημα. Ηλεκτρονικών υπολογιστών. Επίπλων.Κλιματιστικών. • Τράπεζες Εθνική (Δάνειο για μικρομεσαίες επιχειρήσεις). • Επιδοτήσεις Υπουργείο ανάπτυξης, Υπουργείο τουρισμού. • Συνεργάτες Τουριστικά γραφεία του εξωτερικού. Ταξιδιωτικοί πράκτορες. Ξεναγοί. Νομικός σύμβουλος. Εταιρείες Ενοικιάσεως Πούλμαν

6 Προϊόντα και υπηρεσίες Προϊόντα και υπηρεσίες • 1)Ξενάγηση στους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής • 2)Επισκέψεις σε μουσεία • 3)Διαλέξεις στην αίθουσα συνεδριάσεων σχετικά με την κοινωνική οργάνωση στην αρχαία Ελλάδα. • 4)Διασκέδαση σε επιλεγμένα καταστήματα. • 5)Διοργάνωση εκδρομών σε κοντινές αποστάσεις από την Αθήνα με ιστορικό αρχαιολογικό ενδιαφέρων, όπως επίσης και με δυνατότητες διασκέδασης • 6)Συνεργασία με σοβαρές ξενοδοχειακές μονάδες και ξενώνες νέων για ποιοτική διαμονή.

7 • Πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της επιχείρησης μας πιστεύουμε ότι είναι και η σωστή επιλογή των συνεργατών μας (ξενοδοχεία, ξεναγοί, καταστήματα, μέσα μεταφοράς), η επιλογή των οποίων γίνεται ύστερα από αυστηρό ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διασφαλίζουμε την μέγιστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτές, ώστε όλοι οι πελάτες μας να είναι μένουν ικανοποιημένοι • Η ποιότητα των υπηρεσιών μας θέλουμε να αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές. • Και αυτό σε ένα κλάδο όπου, στη χώρα μας, πολύ συχνά διατυπώνονται παράπονα για το χαμηλό επίπεδο της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε σχέση με το κόστος. • Σκοπός μας λοιπόν είναι να προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες με χαμηλό κόστος, συμπιέζοντας τα περιθώρια κέρδους ανά πελάτη, με σκοπό σε μακροχρόνια βάση αυτά να αυξηθούν με την προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσα από την καταξίωση μας στο χώρο, όπως επίσης και την επέκταση των δραστηριοτήτων μας και σε άλλες μορφές τουρισμού όπως ο συνεδριακός.

8 Ανταγωνισμός Ανταγωνισμός • Στον κλάδο στον οποίο επιλέξαμε να δραστηριοποιηθούμε υπάρχει πλήθος ενεργών επιχειρήσεων ώστε να δίνει την εντύπωση μιας κορεσμένης αγοράς. • Το κλειδί όμως για την επιβίωση στο χώρο είναι η σωστή ποιότητα, ο σεβασμός στον πελάτη και η ανθρώπινη αντιμετώπιση του.

9 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ • Όσων αφορά το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας μας αυτό θα στηριχτεί σε ίδια κεφάλαια που συνεισφέρουν τα μέλη της, σε επιχειρηματικό δάνειο μέσω τραπέζης, σε επιδότηση του υπουργείου ανάπτυξης, ΕΟΜΕΧ, όπως και από διάφορους χορηγούς που θα έχουν την δυνατότητα να διαφημίζονται μέσω του γραφείου μας, όπως Ξενοδοχεία, εστιατόρια, θέατρα, μουσικές σκηνές.

10 ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ • Οι καταναλωτές στους οποίους απευθυνόμαστε αρχικά αφορούν ηλικίες από 7 έως 25 ετών, δηλαδή μαθητές, Δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων, λυκείων όπως επίσης και φοιτητών, που οργανωμένα θέλουν να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία της περιοχής μας, με προέλευση τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. • Επόμενος στόχος είναι η ανάπτυξη τουριστικών πακέτων που θα αφορούν και άλλες ηλικιακές ομάδες, όπως για παράδειγμα τους συνταξιούχους και την λεγόμενη Τρίτη ηλικία και ειδικά για όσους προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. • Η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα καταναλωτών αυξάνεται συνεχώς σε αριθμό λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και η Ελλάδα. • Επίσης διαθέτει αρκετό ελεύθερο χρόνο, ικανοποιητική οικονομική κατάσταση και ενδιαφέρων για τουρισμό σε χώρες που διαθέτουν παράδοση και κουλτούρα όπως η χώρα μας. • Ένα άλλο βήμα που προγραμματίζουμε για το μέλλον είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων μας στον συνεδριακό τουρισμό, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε σταθερή άνοδο, με αντικείμενο την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία.

11 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ • Το σύγχρονο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία μας απαιτεί την εισαγωγή και χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών και ειδικά των τεχνολογιών που συμβάλλουν στην καλύτερη αμεσότερη και ταχύτερη επικοινωνία με τους πελάτες, όπως είναι το διαδίκτυο το οποίο παρέχει τεράστιες δυνατότητες προβολής της εταιρείας και επικοινωνίας με τους πελάτες, καταναλωτές. • Για το λόγο αυτό αναπτύσσουμε το δικό μας site ώστε να παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία μας και να προβαλλόμαστε με χαμηλό κόστος. • Επίσης θα χρησιμοποιήσουμε το διαδίκτυο προκειμένου να γίνονται μέσω αυτού κρατήσεις από τους πελάτες μας. • Επίσης θα χρησιμοποιήσουμε τα σύγχρονα λογιστικά πακέτα της πληροφορικής, που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τουριστικές επιχειρήσεις, για διευκόλυνση των εργασιών μας.

12 • Αναπτύσσουμε συνεργασία με τον ΕΟΤ ώστε να εκμεταλλευθούμε τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει τόσο με την προβολή μας όσο και με την πιστοποίηση των υπηρεσιών που παρέχουμε. • Το δημογραφικό πρόβλημα, όπως αποκαλείται η αύξηση του πληθυσμού της λεγόμενης τρίτης ηλικίας σε σχέση με τους πιο νέους, δημιουργεί νέα δεδομένα και ευκαιρίες που μία σύγχρονη και ευέλικτη εταιρεία όπως η δική μας πρέπει να εκμεταλλευτή. • Επίσης η εταιρεία μας καλείται να λειτουργήσει σε μία εποχή έντονης οικονομικής κρίσης, όπου πιστεύουμε ότι θα επιβιώσουν μόνο οι επιχειρήσεις που προσφέρουν πραγματικά ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες σε λογικό κόστος, διότι πιστεύουμε ότι η ποιότητα τελικά είναι αυτή που δίνει αξία στα χρήματα που κάποιος δαπανά για αγαθά και αυτό αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία της επιχειρηματικής μας κουλτούρας.

13 ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ • Αρχικά οι εγκαταστάσεις της εταιρείας μας θα βρίσκονται στο χώρο του 9ου ΓΕΛ Αθηνών, στο θησείο. Στο χώρο δηλαδή των ζωτικών μας δραστηριοτήτων. • Η πρόσβαση στο χώρο μας είναι πολύ εύκολη με όλα σχεδόν τα μέσα μαζικής μεταφοράς • Ο χώρος που μας παραχωρεί δωρεάν η Δ/νση του σχολείου για να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα, αφορά τόσο την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων για τις ανάγκες μας όσο και για πρόσβαση στο εργαστήριο πληροφορικής για χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

14 Marketing. Marketing. • Το τμήμα marketing είναι αυτό που έχει αναλάβει το έργο τις προσέλκυσης πελατών και πώλησης των προϊόντων. • Είναι αυτό που διαμορφώνει τιμολογιακή πολιτική όπως και την πολιτική προώθησης των υπηρεσιών μας μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες όπως διαφημιστικά σπότ στο internet, διανομή διαφημιστικών εντύπων, επιστολές σε σχολεία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό όπως επίσης και στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων.

15 Τιμές Τιμές • Μονοήμερες εκδρομές : 40€ (Εισιτήριο, ξενάγηση, ομαδική ασφάλιση, σύντομη διάλεξη) • Τριήμερες, Πενταήμερες : 60€/ανά ημέρα. • Η τιμή για τις 3ήμερες και 5ήμερες εκδρομές περιλαμβάνει : Εισιτήριο, ξενοδοχείο, ξενάγηση, ομαδική ασφάλιση, ημιδιατροφή, Διαλέξεις.

16 Προβλεπόμενος Κύκλος Εργασιών • Με την έναρξη των εργασιών μας υπολογίζουμε ότι για το πρώτο έτος λειτουργίας θα διεκπεραιώνουμε 3 3ήμερες, 3 5ήμερες και 4 μονοήμερες το μήνα.

17 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ -Προσλήψεις -Ποιοτικός έλεγχος Τμήμα πωλήσεων -Πωλήσεις εσωτερικού -Πωλήσεις εξωτερικού. Προετοιμασία εκδρομών Marketing Δημόσιες σχέσεις Οικονομικές υπηρεσίες Τμήμα συνοδών ξεναγών Γραμματέας


Κατέβασμα ppt "Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικό Σχέδιο • Ημερομηνία: …10/03/2009……………………………………………………………..... • Σχολείο: …9 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ……………………………................."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google