Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ, 08.12.2003.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ, 08.12.2003."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ, 08.12.2003

2 2 Η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται όσο βελτιώνεται η σχέση ποιότητας / τιμής

3 3 Τιμή δυνατότητες παρέμβασης περιορισμένες Ευρώ - Πολιτικές σύγκλισης Ποιότητα γενικές και ειδικές υποδομές ανθρώπινο δυναμικό παροχή υπηρεσιών

4 4 Παροχή Υπηρεσιών σε.. Ξενοδοχεία • Εστιατόρια • Τουριστικά Γραφεία Εταιρείες Time Sharing • Θαλαμηγά Σκάφη Μαρίνες • Κρουαζιερόπλοια • Αεροπορικές εταιρείες Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων Τουριστικά Λεωφορεία Οργανωτές Συνεδρίων & Εκθέσεων Εταιρείες Τουριστικών Εκδόσεων Εταιρείες Εξοπλισμού Τουριστικών Εγκαταστάσεων Εταιρείες Συμβούλων Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης • Τράπεζες Eταιρείες Τροφίμων & Ποτών

5 5 Η εκπαίδευση (και η συνεχής κατάρτιση) πρέπει να υποστηρίζουν • Την λειτουργία των επιχειρήσεων (άτομα διαφόρων δεξιοτήτων & επιπέδων) • τον σχεδιασμό της τουριστικής ανάπτυξης (τεχνοκράτες υψηλής εξειδίκευσης)

6 6 Η εκπαίδευση ως «προϊόν» •Παραγωγή •τοποθέτηση - πλασάρισμα •προώθηση

7 7 Σχολές & Φορείς... •ΤΕΕΥΠΕΠΘ •ΣΤΕΥΠΑΝ / ΕΟΤ •ΞΕΝΑΓΟΙΥΠΑΝ/ΕΟΤ •ΙΕΚΟΕΕΚ •ΑΣΤΕΥΠΑΝ/ΕΟΤ •ΤΕΙΥΠΕΠΘ •ΜεταπτυχιακάΥΠΕΠΘ •Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών ΙΔΙΩΤΙΚΑ

8 8 Η τουριστική εκπαίδευση (συνδεόμενη με το επάγγελμα), έχει •φτωχό image •χαμηλή σειρά επιλογής Η τουριστική εκπαίδευση (συνδεόμενη με το επάγγελμα), παραπέμπει σε •χαμηλά επίπεδα αμοιβών •εποχικότητα

9 9 Η τουριστική εκπαίδευση (και το επάγγελμα) προωθούνται... •Διαφορά προσέγγισης δημόσιου - ιδιωτικού τομέα •Μάρκετινγκ - Δημόσιες Σχέσεις •Δίκτυα Αποφοίτων

10 10 Η τουριστική εκπαίδευση πρέπει να •Δημιουργεί όραμα •εμπνέει και πειθαρχεί τον αυριανό επαγγελματία •έχει glamour •παρέχει μετατρέψιμη γνώση •καλλιεργεί επιχειρηματική κουλτούρα •καλλιεργεί επαγγελματική ευσυνειδησία

11 11 Η εκπαιδευτική πολιτική πρέπει να στοχεύει πρώτα στους επιχειρηματίες Η εκπαιδευτική πολιτική πρέπει να συνδράμει και εξυπηρετεί ευρύτερες εθνικές πολιτικές

12 12 Τι κάνει ο ΣΕΤΕ με την εκπαίδευση;(1) •αναπτύσσει συνεργασίες με έγκυρους φορείς για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. •υποστηρίζει το έργο ερευνητών και μελετητών •Μέλη ΔΣ και στελέχη είναι τακτικοί ομιλητές και εισηγητές σε εκδηλώσεις και προγράμματα των συνεργαζόμενων Πανεπιστημίων.

13 13 Τι κάνει ο ΣΕΤΕ με την εκπαίδευση;(2) Οι προτάσεις του ΣΕΤΕ για την τουριστική εκπαίδευση περιλαμβάνουν: • ίδρυση τμημάτων τουριστικών σπουδών προπτυχιακού επιπέδου σε ελληνικά Πανεπιστήμια • συντονισμό των διαφόρων επιπέδων σπουδών και των φορέων τουριστικής εκπαίδευσης • συνεχή κατάρτιση των τουριστικών επιχειρηματιών και των επαγγελματιών • καταγραφή των αναγκών της αγοράς και σύνδεσή τους με την εκπαίδευση • παραγωγή ερευνητικού έργου, άμεσα συνδεδεμένου με την τουριστική πραγματικότητα.

14 14 Τι προγραμματίζει ο ΣΕΤΕ: •Χρηματοδότηση έδρας τουρισμού σε πανεπιστημιακή σχολή •ανάπτυξη βιβλιοθηκών σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού


Κατέβασμα ppt "1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ, 08.12.2003."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google