Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης
Πρόγραμμα Οικονομίας - Επιχειρηματικότητας Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης “Enjoy Evros”

2 Σπυριδοπούλου Χριστίνα
Η ομάδα μας Βαρβατζίκη Μαρία Δανίδου Βάσω Καμήλα Μαρίνα Καραπαναγιώτου Μαρία Κεσανλή Αγγελική Ξανθοπούλου Βασιλική Παπάζογλου Σίσσυ Πιστόλα Μαρία Σαρβανάκη Δήμητρα Σπυριδοπούλου Χριστίνα Τσαπάνη Ελένη Τσιπλάκη Αλεξάνδρα Φυδάνη Βίκυ

3 Ξεκινώντας μία επιχείρηση
Τι προσφέρουν οι επιχειρήσεις στον επιχειρηματία αλλά και στην κοινωνία; Παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες χρήσιμα για τον άνθρωπο, προσφέρουν εργασία και εισόδημα Γιατί να γίνει κάποιος επιχειρηματίας; Το κίνητρο είναι το τελικό κέρδος (κυρίως οικονομικό αλλά και άλλου είδους, όπως απόκτηση φήμης, κύρους, δύναμης κ.ά.) το οποίο ο επιχειρηματίας εκτιμά ότι θα είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με το κόστος

4 Επιχειρηματικό Σχέδιο
Περιλαμβάνει: Περιγραφή της επιχείρησης Το σχέδιο Μάρκετινγκ Το σχέδιο διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού Το σχέδιο οικονομικής διαχείρισης Δείχνει: Πού είναι τώρα η επιχείρηση Πού θέλει να πάει Πώς θα πάει

5 Περιγραφή της επιχείρησης
Αποστολή της επιχείρησης: Η παροχή υπηρεσιών διαμονής και φιλοξενίας στους επισκέπτες (στα πλαίσια του οικοτουρισμού), αναδεικνύοντας παράλληλα τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας, την ιστορία του και τον πολιτισμό του και ενισχύοντας έτσι την οικονομία του και τον κοινωνικό ιστό του. Προϊόν ή υπηρεσία: Δέκα οικοτουριστικοί ξενώνες για παροχή υπηρεσιών διαμονής, αναψυχής, περιήγησης, ανακάλυψης και ενασχόλησης με τη φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου, μέσα στα οικοτουριστικά πλαίσια. Τοποθέτηση (ή σε ποιους απευθυνόμαστε): Όλοι όσοι ασπάζονται τις αρχές του οικοτουρισμού, αποφεύγουν το μαζικό τουρισμό και προτιμούν να ασχοληθούν βαθύτερα και ουσιαστικότερα με τον τόπο που επισκέπτονται. Εταιρική μορφή: Ομόρρυθμη εταιρεία, γιατί απαιτούνται λιγότερο χρονοβόρες διατυπώσεις και μικρό κεφάλαιο.

6 Σχέδιο Μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς για το προϊόν ή την υπηρεσία που παράγουμε Σχεδιασμός του προϊόντος ή της υπηρεσίας Τιμολόγηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας Πώληση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας Προώθηση και διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας

7 Σχέδιο Μάρκετινγκ (προϊόν)
Περιγραφή οικοτουριστικής μονάδας Ξενοδοχειακή μονάδα: 10 μικρά πέτρινα bungalows (δίκλινα ή τρίκλινα). Πολυχώρος: Αίθουσα - μουσείο, με διάφορα είδη χειροτεχνίας και λαϊκής παράδοσης. Αίθουσα με οπτικοακουστικό υλικό (προβολές video, τύπος, περιοδικά, κ.ά.) Χώρος πώλησης αναμνηστικών. Αίθουσα τέχνης (έκθεση ζωγραφικής, φωτογραφίας κ.ά.). Εξωτερικός χώρος: Διαμόρφωση με κήπους, πέτρινα δρομάκια, συντριβάνι και παιδότοπο. Θάμνοι ή δέντρα στα όρια του οικοπέδου.

8 Σχέδιο Μάρκετινγκ (προϊόν)
Δραστηριότητες που θα παρέχουμε στους πελάτες μας: Δραστηριότητες με το νερό (βαρκάδες, ξεναγήσεις). Αθλητικές δραστηριότητες (ποδηλασία, τοξοβολία, τρέξιμο, βάδισμα). Οργάνωση περιηγήσεων στις γύρω περιοχές (κυρίως στο Δέλτα, αλλά και σε άλλα μέρη, όπως π.χ. στη Δαδιά και στο Τυχερό). Θερινές δραστηριότητες, όπως μουσικές συναυλίες ή παραστάσεις.

9 Σχέδιο Μάρκετινγκ (τιμή)
Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την τιμή του προϊόντος Στόχοι και εσωτερικοί παράγοντες της επιχείρησης Το κόστος της επιχείρησης, το ποσοστό κέρδους που θέλουμε, την “εικόνα” που θέλουμε να δώσουμε για την επιχείρηση (ακριβή, φτηνή, προσιτή κ.ά.). Ανταγωνισμός Οι τιμές που προσφέρουν άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις, η διαφοροποίηση που θέλουμε να έχουμε σε σχέση με τους ανταγωνιστές, πιθανές συμφωνίες με ανταγωνιστές. Πελάτες Η ζήτηση που υπάρχει για την υπηρεσία που προσφέρουμε. Γενικότερο περιβάλλον Η οικονομική κατάσταση της χώρας, η τουριστική πολιτική. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η τιμή διαμορφώνεται: στα 80 € για διαμονή σε δίκλινο ξενώνα για ένα βράδυ, στα 75 € ανά διανυκτέρευση για δύο βράδια και στα 70 € ανά διανυκτέρευση για παραπάνω από τρία βράδια.

10 Σχέδιο Μάρκετινγκ (προώθηση)
Μέσα Προώθησης: τηλεοπτική διαφήμιση ραδιοφωνική διαφήμιση διαφημιστική καταχώρηση στον τύπο ανάπτυξη επικοινωνίας από στόμα σε στόμα Internet: Infokiosk

11 Σχέδιο διοίκησης προσωπικού
Οι άνθρωποι αποτελούν τον πιο σημαντικό παράγοντα επιτυχίας κάθε οργανωμένης ανθρώπινης δραστηριότητας. Στο πλαίσιο της διοίκησης και διαχείρισης του προσωπικού, θα ασχοληθούμε με τις παρακάτω λειτουργίες: Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού Προσλήψεις Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού Αξιολόγηση της επίδοσης των εργαζομένων Αμοιβή Προστασία των εργαζομένων, υγιεινή και ασφάλεια Εργασιακές σχέσεις

12 Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΟΣΑ Δαπάνες άδειας, επιβλέψεων, μελετών κ.ά. 5.000 Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου 20.000 Ανέγερση κτιριακών εγκαταστάσεων Δαπάνες αγοράς μεταφορικών μέσων 14.000 Ξενοδοχειακός και λοιπός εξοπλισμός 30.000 Δαπάνες βελτίωσης προσπελασιμότητας 6.000 Σύνολο

13 Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης

14 Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης
ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ € (Επιλέξιμες δαπάνες, δηλαδή αυτές οι οποίες επιδοτούνται από το ΠΕΠ) ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ 1. Επιδότηση από ΠΕΠ : € (60% X ) 2. Leasing : € (Αγορά εξοπλισμού και μεταφορικών μέσων) 3. Ίδια κεφάλαια : € (τουλάχιστον το 20% των επιλέξιμων δαπανών, δηλαδή 20% Χ = €)

15 Enjoy Evros !!!


Κατέβασμα ppt "Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google