Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Καλημερα σας Η επιχειρηματική μας ιδέα αφορά την έναρξη της επιχείρησης ενός ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού ,οπως υποδηλώνει και ο τίτλος υφίσταται μονο στο δυαδικτιο και οχι στα fm οπως ενδεχομενος θα περιμενε καποιος ακουγωντας τον ορο ραδιοφωνο ΕΡΓΟ: InRaSta Επιχειρηματικό σχέδιο Νέου Ιντερνετικού Ραδιοφωνικού Σταθμού

2 Λόγοι δημιουργίας του InRaSta
Η αγάπη μας για την μουσική Οι γνώσεις και η εμπειρία μας για το ραδιόφωνο Η ολοένα αυξανόμενη σχέση που αναπτύσσει η αγορά στο χώρο του διαδικτύου, των Η/Υ Η εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας Οι λογοι που μας οδηγησαν να προχωρισουμε στην δημιουργεια μιας τετοις επιχείρησης ειναι οι εξης : Η αγάπη μας για την μουσική, οι γνώσεις αλλά και οι εμπειρίες μας είναι οι λόγοι οι οποίοι μας ώθησαν για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Πολύ σημαντικοί επίσης παράγοντες είναι η ολοένα αυξανόμενη σχέση που αναπτύσσει η αγορά στον χώρο του διαδικτύου, των Η/Υ και η εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας (smartphones).

3 Νομική μορφή - Άδεια λειτουργίας
Ατομική επιχείρηση Ασφαλιστικός μας φορέας θα είναι το ΤΕΒΕ ΑΕΠΙ – Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Προστασίας Πνευματικής Ιδιοκτησίας. 1 Από άποψη νομικής μορφής η επιχείρηση μας ανήκει στις ατομικές επιχειρήσεις. Φορέας θα είναι μόνο ένα άτομο βοηθούμενο από κάποιον αριθμό ατόμων. Επιλέξαμε την συγκεκριμένη μορφή επιχείρησης διότι για την έναρξή της δεν καθορίζεται από τον νόμο κάποιο ελάχιστο ποσό κεφαλαίου. Επίσης δεν απαιτούνται ιδιαίτερα καταστατικά για την ίδρυση της. 2 Ασφαλιστικός μας φορέας θα είναι το ΤΕΒΕ 3 Για την νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης μας, θα χρειαστούμε την άδεια της ΑΕΠΙ – Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Προστασίας Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Η ΑΕΠΙ έχει ως αποκλειστικό σκοπό της την διαχείριση και προστασία του περιουσιακού δικαιώματος των πνευματικών δημιουργών, των δικαιούχων και δικαιωμάτων τους εν γένει.

4 Στόχος μας Ψυχαγωγία Ενημέρωση
Μια επιχειρηση οπως το ραδιοφωνο χρειαζετε προτερα απο τους πελατες , ακροατες! Δεν μπορουν να υπαρχουν πελατες χωρις ακροατες Ετσι λοιπον θα πρεπει να προσφερουμε πρωτα στους ακροατες μας και επειτα στους πελατες μας. Σαν στοχο μας λοιπον εχουμε την (1) ψυχαγωγια και (2) την ενημερωση των ακροατων μας αλλα και των επισκεπτων του ιστοτοπου μας. Αφου παραλληλα με το ραδιοφωνο θα υπαρχει και ενημεριτικο – ψυχαγωγικο portal.

5 Υπηρεσίες της Επιχείρησης
Υπηρεσίες Ραδιοφώνου – Portal Στουντιακές Υπηρεσίες Ηχητικά διαφημιστικά σποτάκια Προβολή της διαφημιζόμενης επιχείρησης στην ιστοσελίδα. Η διαφήμιση μέσω χορηγίας. Τωρα οσο αφορα τις υπηρεσιες που θα προσφερουμε στους πελατες μας Θα χωριζονται σε 1 2

6 Στουντιακές Yπηρεσίες
Κατασκευή σποτ Ηχογράφηση μουσικής Ψηφιακή αποκατάσταση παλαιών ή κατεστραμμένων ηχογραφήσεων Κατασκευή ηχητικών εφέ Κατασκευή λογότυπων και αναπαραγωγή – εκτύπωση cd

7 Οργανόγραμμα ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Δοικητικό Tμήμα Τεχνικό Tμήμα
Ραδιοφωνικοί Παραγωγοί Υπεύθυνος Διαφ/κού Τμήματος Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων Υπεύθυνος Προγράμματος Προσωπικό Hχοληψίας Web Designer Υπεύθυνος Γραμματειακής Υποστήριξης - Υποδοχή Στο οργανόγραμμα της επιχείρησης αναλύονται οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες του προσωπικού που θα απασχολούμε καθώς επίσης και οι σχέσεις μεταξύ των συνεργατών μας έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής μας.Επίσης φαίνεται και η ιεραρχία του προσωπικού. 1 Ο διευθυντής του Inrasta όπως κάθε διευθυντής οποιασδήποτε επιχείρησης, θα είναι νομικά και διοικητικά υπεύθυνος για την λειτουργία του σταθμού και τις δραστηριότητες του. Θα είναι υπεύθυνος για την επιλογή στρατηγικής των μακροπρόθεσμων στόχων, θα συνεδριάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να παρακολουθεί στενά την λειτουργία του σταθμού και θα συντονίζει όλο το προσωπικό ενθαρρύνοντας το καλό και ομαδικό πνεύμα. 2 Το διοικητικό τμήμα θα αποτελείται από δυο άτομα. 3 Τον υπεύθυνο διαφημιστικού τμήματος και 4 τον υπεύθυνο των δημοσίων σχέσεων. Οι συγκεκριμένες θέσεις είναι και οι δυο πολύ σημαντικές για την επιχείρηση μας. Ο υπεύθυνος του διαφημιστικού τμήματος, είναι ο μεσάζων ανάμεσα στον πελάτη και στο τεχνικό τμήμα του σταθμού. Θα συνεργάζεται με τον πελάτη έτσι ώστε να βρεθεί η επιθυμητή διαφήμιση για την επιχείρηση του, πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το καλύτερο αποτέλεσμα, και στην συνέχεια θα μεταφέρει την επιθυμία του πελάτη στο τεχνικό τμήμα του σταθμού. Ο υπεύθυνος των δημοσίων σχέσεων είναι αυτός που θα αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις του σταθμού επιδιώκοντας να αναζητά σπόνσορες και ευκαιρίες χρηματοδότησης 5 Το τεχνικό τμήμα της επιχείρησης μας θα αποτελείται 6 από τον υπεύθυνο προγράμματος, 7 το προσωπικό ηχοληψίας και 8 τον web designer. Ο υπεύθυνος προγράμματος είναι αυτός ο οποίος θα αναλάβει να προγραμματίζει τις ώρες που θα πραγματοποιούνται οι εκπομπές στον σταθμό καθώς επίσης και τις αυτοματοποιημένες λίστες μουσικής οι οποίες θα παίζουν όταν δεν θα υπάρχουν εκπομπές. Θα βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς και θα παρακολουθεί την ακροαματικότητα του σταθμού έτσι ώστε να φροντίζει πάντα για την καλύτερη εξέλιξη του προγράμματος. Το προσωπικό ηχοληψίας θα απασχολεί δυο άτομα. 9 Τον ηχολήπτη on air 10 και τον ηχολήπτη prodυction. Οι ηχολήπτες μας θα πρέπει σαφώς να χειρίζονται άπταιστα τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, να έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για τα μηχανήματα που θα βρίσκονται στο στούντιο, την απαιτούμενη μουσική παιδεία και όλες τις εφαρμογές που χρειάζονται για την σωστή λειτουργία του σταθμού. Θα βρίσκονται σε συνεχή συνεργασία με το υπόλοιπο τεχνικό τμήμα του σταθμού. Ο ηχολήπτης on air θα είναι υπεύθυνος για την ομαλή διεξαγωγή των ζωντανών εκπομπών και των playlist. Ο ηχολήπτης production θα είναι υπεύθυνος για την κατασκευή των διαφημιστικών spot, θα φροντίζει για την καλή ποιότητα ήχου των τραγουδιών που θα παίζουν on air καθώς επίσης και για τις υπόλοιπες στουντιακές υπηρεσίες που θα προσφέρουμε. Ο web designer είναι στην ουσία ο ¨αρχιτέκτονας¨ της ιστοσελίδας του σταθμού. Θα έχει γνώσεις προγραμματισμού, θα σχεδιάζει – βελτιστοποιεί - ανανεώνει διαρκώς την δομή και το περιεχόμενο του site. Θα παρέχει συνεχή συντήρηση – υποστήριξη της ιστοσελίδας και θα βελτιώνει την επαγγελματική εικόνα του σταθμού μέσω αυτής. Απαραίτητες θα είναι επίσης οι γνώσεις graphic designer αφού η επιχείρησή μας θα παρέχει και την υπηρεσία της κατασκευής λογότυπων. 11 Το βοηθητικό τμήμα του Inrasta αποτελεί στην ουσία 12 ο υπεύθυνος της γραμματειακής υποστήριξης – υποδοχής. Θα συμβάλει στην διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών του σταθμού. Θα υποδέχεται τους επισκέπτες και τους πελάτες του σταθμού στον τόπο εγκατάστασης του, και θα είναι ο υπεύθυνος για την τήρηση των αρχείων της επιχείρησης. Επιπλέον, θα αναλαμβάνει και την επικοινωνία του ραδιοφωνικού σταθμού (τηλεφωνική – ηλεκτρονική αλληλογραφία) ως πρώτο σημείο επαφής του με τους συνεργάτες καθώς επίσης και με τους πελάτες 13 Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί είναι η φωνή του σταθμού. Θα είναι υπεύθυνοι για την διεκπεραίωση των εκπομπών από την πηγή μέχρι και την μετάδοση τους. Ανάλογα με το είδος της εκπομπής θα μπορούν να ανατρέχουν σε διάφορες πηγές, να επεξεργάζονται και να συντάσσουν το υλικό τους και κατόπιν να το μεταδίδουν στο κοινό. Όσο θα βελτιώνονται, τόσο θα αναβαθμίζεται και η ποιότητα του σταθμού. Ηχολήπτης Production Ηχολήπτης On Air

8 Ανάλυση Αγοράς Διαδεδομένη αγορά Παγκόσμιο επίπεδο Διάφοροι κίνδυνοι
Η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, είναι πολύ σημαντική για την κατανόηση της αγοράς που θα κινηθεί η επιχείρησή μας. Έτσι λοιπόν μελετάμε την δυναμικότητα της συγκεκριμένης αγοράς, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ανταγωνιστών μας, καθώς επίσης τους καταναλωτές μας και τα ειδικά χαρακτηριστικά τους. 1 Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της αγοράς στην οποία θα αναπτυχτεί η επιχείρηση μας είναι το μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που ασχολείται με τον χώρο του ηλεκτρονικού διαδικτύου και γενικά με τον χώρο των υπολογιστών όπως δείχνει και το διάγραμμα 2 Ακόμα ένα δυνατό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κλάδου αποτελεί το γεγονός ότι καλύπτονται οι ανάγκες – απαιτήσεις της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο 3 Παρόλα αυτά, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι στο διαδίκτυο παρουσιάζονται διάφοροι κίνδυνοι – παγίδες όσον αφορά την ασφάλεια μας και την ασφάλεια της επιχείρησης μας.

9 Οφέλη της αγοράς του ηλεκτρονικού επιχειρείν
Διαφάνεια σε τιμές και διαθεσιμότητα Μείωση κόστους και χρόνου συναλλαγών Εύρεση καλύτερων τιμών και προσφορών Δυνατότητα προβολής των συναλλαγών Εύρεση νέων αγοραστών με δυνατότητα απευθείας ηλεκτρονικών διαπραγματεύσεων. Παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι το πεδίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν απασχολεί νέα και φιλόδοξα άτομα τα οποία αποτελούν και το μέλλον της επιχειρηματικότητας.

10 Ανάλυση Ανταγωνιστών Καταξιωμένοι στο χώρο
Ελάχιστοι ιντερνετικοί σταθμοί Ελάχιστοι με το ίδιο στυλ μουσικής Καταξιωμένοι στο χώρο Υφιστάμενο πελατολόγιο Οι είδη υπάρχοντες ανταγωνιστές της επιχείρησης μας είναι πολλοί. Όμως οι ιντερνετικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί οι οποίοι εκπέμπουν μόνο μέσω ίντερνετ 1 και όχι και στα FM είναι λίγοι και έτσι ο αριθμός τους περιορίζεται. Επίσης ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί που εκπέμπουν το ίδιο στυλ μουσικής με τον δικό μας σταθμό. 2 Ένα δυνατό πλεονέκτημα έναντι της επιχείρησής μας είναι ότι έχουν διεισδύσει στην αγορά εφόσον είναι παλαιότεροι από τον δικό μας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι γνωστοί και άκμασαν σε μια περίοδο όπου η οικονομία κυμαινόταν σε καλύτερα επίπεδα από τα σημερινά αρα εχουν ήδη αποκτήσει ένα πελατολόγιο.

11 Ανάλυση Καταναλωτών Επιχειρηματίες Ελεύθεροι επαγγελματίες Καλλιτέχνες
Προγραμματιστές software Απευθυνόμαστε στην αγορά όλου του Ελλαδικού χώρου και απώτερος στόχος μας είναι να κατακτήσουμε ακροατές – πελάτες και στον χώρο του εξωτερικού. Το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς τους πελάτες, 1 αποτελείται από επιχειρηματίες – ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι ασχολούνται και χρησιμοποιούν καθημερινά οι ίδιοι τον χώρο του διαδικτύου και γενικά τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές Συνεπώς οι καταναλωτές μας αυτοί δεν έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως το φύλο ή και η επαγγελματική ενασχόληση, έχουν όμως σαν κοινό χαρακτηριστικό την σχέση τους με τον χώρο του ίντερνετ, είναι νέοι, φιλόδοξοι και έχουν κάποιο μορφωτικό επίπεδο όσον αφορά τους υπολογιστές. Στην συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν και οι πελάτες αυτοί οι οποίοι ναι μεν δεν ασχολούνται οι ίδιοι με τον χώρο του διαδικτύου άμεσα, αλλά απευθύνονται στο ευρύ κοινό που ασχολείται με το ίντερνετ και τους υπολογιστές. Η δεύτερη κατηγορία των πελατών μας αφορά αυτούς οι οποίοι αγοράζουν υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τον στουντιακό μας χώρο. Αυτοί μπορεί να είναι επιχειρηματίες οι οποίοι θέλουν να τους φτιάξουμε ένα ηχητικό σποτ το οποίο είτε θα δοθεί για διαφήμιση, είτε θα χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε δική τους χρήση. 2 Επίσης πιθανοί πελάτες μας είναι διάφοροι καλλιτέχνες οι οποίοι θα ηχογραφούν το υλικό τους στον χώρο μας (μουσική, τραγούδια). 3 Προγραμματιστές ή κατασκευαστές software οι οποίοι θέλουν να φτιάξουν ηχητικά εφέ.

12 Ανάλυση S.W.O.T ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Πιθανή αποχώρηση ανταγωνιστή Εξέλιξη κινητής τηλεφωνίας Διαδεδομένο ίντερνετ Καλύτερες συνδέσεις – φθηνότεροι Η/Υ Εξέλιξη της παιδείας στους Η/Υ Πιθανές αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ελάχιστα χρήματα έναρξης Εξειδικευμένο προσωπικό Ελκυστικό προφίλ ιστοσελίδας Προσφερόμενες δυνατότητες στο κοινό Καινοτόμες ιδέες Ανταγωνιστικά πακέτα ΑΠΕΙΛΕΣ Μεγάλο εύρος ανταγωνιστών Κίνδυνος διαδικτύου (Hackers) ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Μειωμένη ανταγωνιστική ικανότητα Ελλιπείς γνώσεις στο μάνατζμεντ Νέα επιχείρηση που δεν είναι διαδεδομένη Έλλειψη υποδομής στουντιακών εγκαταστάσεων Για την σωστή στρατηγική της επιχείρησης μας, σημαντικός είναι ο προσδιορισμός των δυνατών και των αδύνατων σημείων μας. Σημαντικός είναι επίσης ο προσδιορισμός των ευκαιριών και των απειλών του εξωτερικού μας περιβάλλοντος. Ο προσδιορισμός αυτός έγινε με την ανάλυση S.WO.T.

13 Αποστολή και στόχοι του InRaSta
Γνωστοί στην Ελλάδα και Εξωτερικό Αυξανομένη ακροαματικότητα Αύξηση πωλήσεων των υπηρεσιών Ενεργή συμμετοχή του κοινού Δημιουργία του στουντιακού χώρου Πρωταρχικός στόχος μας είναι να γίνουμε 1 ευρύτερα γνωστοί σε όλο τον ελλαδικό χώρο καθώς επίσης και στο εξωτερικό. Μέσα από τις καινοτόμες εκπομπές μας, τις ποικίλες εφαρμογές που θα διαθέτει η ιστοσελίδα μας, το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας που θα κατευθύνει το προσωπικό μας, και τα ελκυστικά πακέτα των υπηρεσιών, μας 2 στοχεύουμε στην αυξανόμενη ακροαματικότητα του σταθμού 3 και κατ’ επέκταση στην αύξηση των πωλήσεων των υπηρεσιών μας. Στόχος μας επίσης είναι μέσα από κάποιες δυνατότητες που θα προσφέρουμε, να διεγείρουμε το ίδιο το κοινό να ασχοληθεί με την επιχείρηση μας, 4 γεγονός που θα προσφέρει και στην εξέλιξη του σταθμού καθώς επίσης στην εξέλιξη του ίδιου του κοινού. Αυτόν το στόχο θα τον επιτύχουμε, προσφέροντας του την δυνατότητα να γίνει και ο ίδιος μουσικός παραγωγός. Ένας πολύ σημαντικός επίσης στόχος της επιχείρησης είναι η δημιουργία του στούντιο 5 και η μετέπειτα παροχή των στουντιακών υπηρεσιών.

14 Προβολή και Προώθηση Site κοινωνικής δυκτίωσης(Facebook , Twitter)
Εφημερίδες – Περιοδικά Διαφημιστικά φυλλάδια – Πανό Χορηγίες Smartphones

15 Προδιαγραφές εφαρμογής για Smartphone.
Δυνατότητα ακρόασης του σταθμού. Δυνατότητα αποστολής . Δυνατότητα πρόσβασης στο site.

16 Κοστολόγηση υπηρεσιών

17 Στους παρακάτω πίνακες αναφέρονται αναλυτικά οι διάφορες υπηρεσίες που θα διαθέτει ο σταθμός μας καθώς επίσης και η κοστολόγηση τους. Στους πίνακες αυτούς η επιχείρησή μας έχει διαμορφώσει διάφορα πακέτα προσφορών σύμφωνα με την ακροαματικότητα που θα έχει σταθμός μας. Πρώτος εμφανίζεται ο πίνακας κοστολόγησης των υπηρεσιών διαφήμισης μέσω της προβολής στην ιστοσελίδα του σταθμού.

18 Στην συνέχεια εμφανίζεται ο πίνακας με τα πακέτα διαφήμισης μέσω ηχητικών σποτ. Οι τιμές που εμφανίζονται στον πίνακα είναι για 8 αναμεταδόσεις του σποτ ημερησίως. Για παραπάνω αναμεταδόσεις κατά την διάρκεια της ημέρας, οι τιμές προσαρμόζονται με προσαύξηση 10% ανά επιπλέον σποτ. Επίσης οι επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να ακούγεται το σποτάκι τους στην πρώτη θέση της λίστας των διαφημιστικών σποτ, θα χρεώνονται επιπλέον προσαύξηση 5%. Για αναμεταδόσεις στην μεσημεριανή ζώνη δηλαδή 14:00 – 18:00 μείωση 5%.

19 Επόμενος εμφανίζεται ο πίνακας ο οποίος δείχνει τις τιμές που θα πληρώσει ο πελάτης μας για να γίνει χορηγός σε κάποια εκπομπή του σταθμού. Οι τιμές εδώ κυμαίνονται σύμφωνα πάντα με τους ακροατές του ραδιοφωνικού μας σταθμού, αλλά και σύμφωνα με τις ώρες τις οποίες θα πραγματοποιούνται οι εκπομπές. Έτσι παρατηρούμε ότι η χορηγία στις εκπομπές της μεσημεριανής ζώνης θα κοστίζει λιγότερο από τις εκπομπές της πρωινής και της βραδινής ζώνης. Επίσης να επισημάνουμε ότι τα έσοδα από τις χορηγίες, δεν είναι εξολοκλήρου έσοδα του ραδιοφωνικού σταθμού. Το 60% των εσόδων θα το εισπράττει η επιχείρηση μας και το 40% θα το εισπράττει ο ραδιοφωνικός μουσικός παραγωγός.

20 Τελευταίος είναι ο πίνακας κοστολόγησης των υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με τον χώρο του στούντιο. Ο χώρος του στούντιο θα διαμορφωθεί το δεύτερο έτος της ύπαρξης της επιχείρησης μας. Οι υπηρεσίες που θα παρέχονται ποικίλουν καθώς επίσης και το εύρος των τιμών τους γι ‘αυτό συγκεντρώσαμε τις τιμές πολύ συνοπτικά.

21 Προϋπολογισμός Εσόδων – Εξόδων
Προϋπολογισμός Εσόδων – Εξόδων

22

23

24

25

26 Το Μήνυμα μας… Ο InRaSta είναι ένας νέος ιντερνετικός ραδιοφωνικός σταθμός με μεγάλες δόσεις μουσικής που ήρθε για να μείνει. Με έδρα του το Ηράκλειο στοχεύει να αναταράξει τις μουσικές, όχι μόνο των Κρητικών αλλά και όλων των Ελλήνων. Και ποιος ξέρει μέχρι που μπορεί να φτάσει… Άλλωστε λένε πως η μουσική δεν έχει σύνορα… και επιπλέον το ίντερνετ δεν έχει φτάσει ακόμα στο φεγγάρι… Γι’ αυτό λοιπόν εμπιστευτείτε μας…


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google