Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Μάθημα : Σεμινάριο Παιδαγωγικών Εφαρμογών Διδάσκουσα: Μ Σφυρόερα « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ», ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΣΚΟΥΡΛΑ ΜΑΡΙΑ Α.Μ: 5291

2 Περιεχόμενα Β΄ ΜΕΡΟΣ Διδακτικό σενάριο « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»
Διδακτικό σενάριο « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ» Περίληψη Επιλογή θέματος Διδακτικοί Στόχοι Μεθοδολογία Απαιτούμενος χρόνος Ηλεκτρονικές διευθύνσεις Υλοποίηση-Δράσεις Διδακτικό Υλικό Αξιολόγηση Συμπεράσματα Α΄ΜΕΡΟΣ Εισαγωγή  Η συμβολή των νέων τεχνολογιών μέσων στη διδακτική  Το παράδειγμα της Θεατρικής Αγωγής « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ :
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ : το νέο περιβάλλον της «ηλεκτρονικής μάθησης» το μετασχηματισμό και τον επαναπροσδιορισμό των διδακτικών του στόχων . ίσες ευκαιρίες στη μάθηση και μαθητές να εργαστούν , έτσι ώστε ν’ αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους καταστήσουν ικανούς να παρακολουθούν τα τεχνολογικά επιτεύγματα εξοικείωση με τα νέα δεδομένα και να συμμετέχουν ενεργά στον ψηφιακό κόσμο. ποιοτική αναβάθμιση και βελτίωση της διδακτικής πρακτικής σε μια κατεύθυνση . Τις δυνατότητες των Νέων Τεχνολογιών καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές ως μια ομάδα θα πειραματιστούν με εργαλεία ,μέσα και προγράμματα με τρόπο συνεργατικό και αλληλεπιδραστικό. « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

4 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ: Να γνωρίσει τα όρια των ηλεκτρονικών μέσων. Να έχει πρόσβαση στην πληροφόρηση Να αντιληφθεί ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής συνδέεται και με την πληροφόρηση που αφορά και σε πολιτιστικά θέματα( θέατρο) και στην ανθρωπιστική παιδεία. Να επικοινωνήσει μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( ανταλλαγή μηνυμάτων ( ) για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων. Να δημιουργεί ο ίδιος προσωπικά του κείμενα , να τα επεξεργάζεται και να τα παρουσιάζει. Να εξοικειωθεί με την αναζήτηση πληροφοριών χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά στο Internet . Να κάνει χρήση εκπαιδευτικών σεναρίων, λογισμικών, προγραμμάτων και ψηφιακών παιχνιδιών για τις ενότητες των μαθημάτων. Να συμφιλιωθεί όσο γίνεται περισσότερο με τις νέες μορφές κειμένων τα οποία χαρακτηρίζονται πολυτροπικά. Να έχει τη δυνατότητα για εικονικές περιηγήσεις σε χώρους όπου θα αναπλάσει με τη φαντασία του την εποχή και θα εξάγει συμπεράσματα για την κοινωνία , τη θρησκεία, την τέχνη κτλ. « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

5 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σκοπός της διδασκαλίας είναι το «γνώριζε πως….» και όχι το «γνώριζε ότι». Οι Νέες Τεχνολογίες με τη δυναμική που διαθέτουν στις μέρες μας μπορούν ν’ αξιοποιηθούν διδακτικά από κάθε ειδικότητα και γνωστικό αντικείμενο μάθησης και να συνεισφέρουν στην ποιοτική αναβάθμιση και βελτίωση της διδακτικής πρακτικής σε μια κατεύθυνση, όπου οι μαθητές: θα ερευνούν, θα ανακαλύπτουν, θα μαθαίνουν, θα θέτουν στόχους θα βιώνουν το κάθε μάθημα και την κάθε διδασκαλία. « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

6 ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«….το θέατρο είναι ο τόπος συνάντησης ανάμεσα στη μίμηση και σε μια δύναμη μεταμόρφωσης που λέγεται φαντασία , η οποία δε φέρνει αποτέλεσμα αν παραμείνει στο μυαλό. Πρέπει να διαπεράσει όλο το σώμα..» Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ τη σωματική και κινησιολογική ανάπτυξη την ψυχοσωματική έκφραση την ανάπτυξη της γλωσσικής και εκφραστικής ικανότητας την καλλιέργεια της αισθητικής έκφρασης την ευαισθητοποίηση στο θέατρο « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

7 ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σωματική έκφραση Φαντασία – Μίμηση – Μεταμόρφωση Παντομίμα « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

8 ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοσχεδιασμός Δραματοποίηση  Εργαστήρι γραφής Παράσταση

9 ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»  

10 ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ» ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ από την «Θεατρική Αγωγή» των τάξεων Ε΄, ΣΤ΄ του δημοτικού . Οι μαθητές: τον Σαίξπηρ ως άνθρωπο της Αναγέννησης τις ιδιαιτερότητες της Ελισαβετιανής Σκηνής τα θέματα των έργων του Σαίξπηρ τις βασικές έννοιες του θεάτρου του Σαίξπηρ την εποχή του τα θεατρικά του Σαίξπηρ το έργο « Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

11 ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ» ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ / ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να βρουν οι μαθητές πληροφορίες για το ελισαβετιανό θέατρο και τη λειτουργία του και παράλληλα να γνωρίσουν τον συγγραφέα Σαίξπηρ και περιληπτικά τα έργα του. Να αντιληφθούν τα πολιτικά, κοινωνικά και πολιτιστικά στοιχεία της εποχής. Να γνωριστούν τόσο με το Εθνικό Θέατρο όσο και με το Θεατρικό Μουσείο και να ενημερωθούν για την σημερινή εξέλιξη τους ( ψηφιακή βιβλιοθήκη). Να ενημερωθούν για πολιτιστικές εκδηλώσεις μέσω του Διαδικτύου. Να ανακαλύψουν τις δυνατότητες που έχει το σώμα τους . Να καλλιεργηθούν αισθητικά. « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

12 ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ» ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ / ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να οικοδομήσουν τη γνώση αναλαμβάνοντας κεντρικό και ενεργητικό ρόλο μέσω της ανακάλυψης και διερεύνησης στη μαθησιακή διδασκαλία. Να αφομοιώσουν τις γνώσεις μέσα από την λυτρωτική και απελευθερωτική διάσταση του θεατρικού παιχνιδιού. Να καλλιεργήσουν την ικανότητα τους να συλλέγουν πληροφορίες ως προς τη χρησιμότητά του. Να επηρεαστούν θετικά οι μαθητές που συμμετέχουν λιγότερο μέσα από τη βοήθεια της ομάδας και του ομαδικού τρόπου εργασίας. Να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

13 ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ»
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ « ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ» Στόχοι ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών Να αναπτύξουν δεξιότητες αναζήτησης , επιλογής και αξιοποίησης πληροφοριών στο διαδίκτυο. Να εξοικειωθούν με ανοικτά περιβάλλοντα μάθησης. Να χειριστούν προγράμματα του Office ( Word, Power Point , Internet ) . Να επικοινωνήσουν ηλεκτρονικά με χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( ) αρχικά με βοήθεια και στη συνέχεια με σταδιακή αυτονόμηση.  Να μορφοποιήσουν ένα κείμενο ,να ενσωματώσουν εικόνα, να αποθηκεύσουν και να παρουσιάσουν τα στοιχεία τους  Να εξασκηθούν στην παραγωγή λόγου και υλικού (φωτογραφίες, μουσική, video κ.λπ.) με τα μέσα που τους προσφέρει η τεχνολογία (π.χ. , δημιουργία blogs και ιστοσελίδας). Να τους δοθούν κίνητρα για προσωπική έκφραση ( ποιητική ) μέσα και από τις Τ.Π.Ε. Ανάπτυξη επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες σχολικές κοινότητες και μη. Να αντιληφθούν ότι ο H/Y συνδέεται άμεσα και πολλαπλά με την ανθρωπιστική παιδεία ( θεατρική αγωγή ) μέσα από το διαδίκτυο, άμεση , εύκολη και ευρεία πρόσβαση στη συλλογή πληροφοριών και εικόνων . « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

14 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ
Βιωματική Επικοινωνιακή Διδασκαλία Οι φάσεις της μεθόδου που θα ακολουθήσουμε στο διδακτικό σενάριο είναι οι εξής:  Προβληματισμός Προγραμματισμός διδακτικών δραστηριοτήτων Διεξαγωγή δραστηριοτήτων Συλλογή πληροφοριών και υλικού Αξιολόγηση πληροφοριών και υλικού Εφαρμογή των δεδομένων Αξιολόγηση « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

15 Φάση Α Προβληματισμός Εφαρμογή του σεναρίου ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ- ΔΡΑΣΕΙΣ
Ορισμός και διασαφήνιση των λέξεων-κλειδιά του θέματος, μέσα από την πλοήγηση στο διαδίκτυο. (Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας ) Συγκέντρωση πληροφοριακού υλικού, που αφορά στην ιστορική και διαχρονική παρουσία του φαινομένου. Αναζήτηση εικονογραφικού και φωτογραφικού υλικού. Ανάγνωση αποσπασμάτων από τα θεατρικά κείμενα. « Γνωριμία με τον Σαίξπηρ»

16 ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ- ΔΡΑΣΕΙΣ Πληροφορίες και ιστορικά στοιχεία από την εποχή και τον συγγραφέα. Κατάλογος έργων William Shakespeare - τα άπαντα Βασικές έννοιες στο θέατρο του Σαίξπηρ  Ορισμούς και στοιχεία για το Ελισαβετιανό θέατρο Ψηφιακή Περιήγηση Εικονογραφικό υλικό και φωτογραφικό υλικό

17 ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ- ΔΡΑΣΕΙΣ Αρχεία από παραστάσεις έργων του Σαίξπηρ από τοΨηφιοποιημένο αρχείου του Εθνικού Θέατρο Αναζήτηση Αποτελέσματα: 3 | Έτος: Όλα | Γράμμα: Όλα Ταξινόμηση: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (1952) Σκηνή: Εθνικό Θέατρο: Κεντρική Σκηνή Έργο: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας Συγγραφέας: Γουίλιαμ Σαίξπηρ Μετάφραση: Ιωάννης Οικονομίδης Σκηνοθεσία: Κάρολος Κουν Οπτικοακουστικό Υλικό Προγράμματα (1) Δημοσιεύματα (17) Φωτογραφίες (16) Παρτιτούρες (2)

18 Προγραμματισμός διδακτικών δραστηριοτήτων Β΄ Φάση-Σύνθεση κειμένων ομάδων
Στο δεύτερο στάδιο της διεξαγωγής των δραστηριοτήτων, οι μαθητές πρέπει να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά που σχεδίασαν. Ακολουθεί η συνεργασία των ομάδων για κατηγοριοποίηση, ταξινόμηση και σύνθεση του υλικού που συγκεντρώθηκε. Πρωτογενής επεξεργασία και σχολιασμός του υλικού με τη βοήθεια των φύλλων εργασίας που δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες. Δραστηριότητες . Παρουσίαση από μια ομάδα μαθητών των σημαντικότερων σκηνών από το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας. Ανάγνωση θεατρικών αποσπασμάτων του συγγραφέα με και περιληπτική παρουσίασή τους στην τάξη. Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού σχετικό και σύνθεση τους σε μια έκθεση στο χώρο του σχολείου

19 ΦΑΣΗ 3 . Διεξαγωγή δραστηριοτήτων
ΦΑΣΗ 3 . Διεξαγωγή δραστηριοτήτων « ας μεταφερθούμε με την φαντασία μας , είναι 2 μμ μιας καλοκαιρινής μέρας του έτους 1599 Κόσμος έχει συγκεντρωθεί από νωρίς στην Γέφυρα του Λονδίνου και ετοιμάζεται να διασχίσει τον Τάμεση για να βρεθεί στη νότια όχθη όπου βρίσκεται το θέατρο Γκλόουμπ ( Σφαίρα ) Η σημαία του θεάτρου ανεμίζει, σημάδι ότι η παράσταση αρχίζει…….» Αυτοσχεδιάζουν πάνω στη σκηνή του γάμου με τους εξής τρόπους: Μεταφέρουνε την δράση στο σήμερα, Αθήνα 2009 Αυτοσχεδιασμοί « Η Υποδοχή του Βασιλιά Θησέα» και «Μια ονειρική ατμόσφαιρα» Όνειρο Θερινής Νυκτός Midsummer Night's Dream Video of a Harvard-Radcliffe Summer Theatre Production of the entire play with incidental music by Mendelssohn 

20 Φάση 4.Αξιολόγηση Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες που συνέθεσαν μέσα από τη διερεύνηση του θέματος και την υλοποίηση των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του σεναρίου. Θεατρικό αναλόγιο με επιλογή αποσπασμάτων από έργα του Σαίξπηρ Θεατρικός αυτοσχεδιασμός με ερέθισμα την εξαιρετική εικονογράφηση του Ν.Νόλαν από το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας σε διασκευή για παιδιά Παρουσίαση με power point του συνολικού διδακτικού σεναρίου Η ανανέωση της ιστοσελίδας του σχολείου με αναρτημένες τις εργασίες των μαθητών. Το παραπάνω σενάριο μπορεί να αποτελέσει το υλικό πάνω στο οποίο θα στηριχθεί μια θεατρική παράσταση που θα οργανωθεί και θα υλοποιηθεί από τους ίδιους τους μαθητές , με δικά τους κείμενα, ώστε μέσα από τη δραματοποίηση να βιώσουν και να υλοποιήσουν τους στόχους του σεναρίου.

21 Φάση 4.Αξιολόγηση Οι μαθητές είπαν…
Οι μαθητές είπαν… Μπορούμε  να δουλεύουμε πολύ και μόνοι μας. Βρίσκουμε πολλές και σημαντικές πληροφορίες. Κανονίζουμε τη διάρκεια των εργασιών. Δεν υπάρχουν βαθμοί. Εργαζόμαστε χωρίς άγχος Είχαμε για όλες τις ενέργειές μας το χρόνο που χρειαζόμαστε Παρουσιάσαμε την εργασία μας και κάναμε στους άλλους γνωστές τις προτάσεις μας

22 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι μαθητές στα πλαίσια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής κατάφεραν να έρθουν σε επαφή με τους σύνθετους κώδικες του θεάτρου. Ο σχεδιασμός όλου του διδακτικού σεναρίου καθώς και οι περισσότερες από τις δραστηριότητες που πραγματοποίησε η ομάδα εργασίας των μαθητών βασίστηκε στις δυνατότητες των Νέων Τεχνολογιών και στον χειρισμό τους από τους μαθητές με παιγνιώδη τρόπο. Η επιλογή των δραστηριοτήτων καθώς και η εξέλιξή τους κρίθηκε από το βαθμό που οι μαθητές κατανοούσαν αλλά και έβρισκαν ενδιαφέρουσα την πληροφορία και την διαδικασία.

23 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ   Άλκηστις, (1883).Η Δραματοποίηση για παιδιά, Αθήνα, εκδ. Άλκηστις. Άλκηστις, (1884).Το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο, Αθήνα, Εκδ. Άλκηστις. Αριστοτέλης στην Ποιητική ( 4/1447a, 1448b ελληνική μετάφραση Δρομάζου.Σ Associated Council of the Arts, (1974). American and the Arts. New York. Α.Δ. Βακαλούδη, Η παιδαγωγική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη διαμόρφωση της Διδακτικής (με δύο διδακτικές προτάσεις στο: Επτάκυκλος τευχ. 76, Αθήνα Ιούνιος 2000, σ. 218.) Βοσνιάδου, Σ. (1998). Γνωσιακή Ψυχολογία. Αθήνα. Γραμματάς.Θ,(1997).Θεατρική Παιδεία και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών, Αθήνα, εκδ. Τυποθήτω, Γ.Δαρδανός. Chapman, L.H (1978). Διδακτική της Τέχνης, Προσεγγίσεις στην Καλλιτεχνική Αγωγή, Αθήνα, εκδ. Νεφέλη. Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Θεάτρου. Ανασύρθηκεαπό: Ζιράρ.Ρ, 1900, Σαίξπηρ, Οι φλόγες της ζηλοτυπίας ,Αθήνα, Εξάντας. Θεατρική Αγωγή, Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, Βιβλίο Δασκάλου, Ο.Ε.Δ.Β.) Κάρολος. Κ,(1997), Κάνουμε θέατρο για την ψυχή μας, Αθήνα, εκδ. Καστανιώτη. Κόβιλ .Μ.,2002, Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας του Σαίξπηρ ,μτφρ. Παππά Μ, Αθήνα , Λιβάνη. Λιγνάδη, Παιδικός Οδηγός για Γνωριμία με το Θέατρο, Αθήνα, Ντουντούμης. Μπακονικόλα, Χ.,1998,Η τέχνη του Θεάτρου, Γ.Γ.Ν.Γ, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών,σ.15  Μπακονικόλα. Χ,(1998).Θέατρο και Σχολείο: Η τέχνη του Θεάτρου. Αθήνα ,1998. Μπρουκ, Πίτερ, 2002.Νήματα Χρόνου, Αθήνα, ΚΟΑΝ, σ.4  Muller, 1986, Πλωρίτης,1960 (Μπρίνια 2005:215-16, Ελευθεριάδης 2002:283).

24 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ   Πούχνερ.Β,(1985). Σημειολογία του Θεάτρου, Αθήνα, εκδ.Παιρίδη Piaget J.S., 1979, « Το μέλλον της Εκπαίδευσης», σ.22. )Κολιάδης Ε., 1997, σ.30 ). Α. Ράπτης-Α. Ράπτη, Μάθηση και Διδασκαλία στην Εποχή της Πληροφορίας,2007, σελ130). Σ. Ρετάλης, Νέες Τεχνολογίες και Θέατρο, Πανεπιστήμιο Κύπρου Papert, S. (1993). The Children's Machine: Rethinking School in the Age of the C Thompson, A. (1992). Teachers' Beliefs and Conceptions A Synthesis of the Research. In Crows D. Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning (pp ). New York: Macmillan. Σήγκελ. Π, Ο Σαίξπηρ στην εποχή του και στη δική μας, μτφρ. Κονδύνης. Π Αθήνα, 1983. Turkle, S., & Papert, S. (1990). Epistemological pluralism: Styles and voices within the computer culture. Signs, 16 (1). Frey.Κ. «Η μέθοδος Project. Μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο». Θεωρία και Πράξη, εκδόσεις Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 1986 Χάρτνολ.Φύλλις,1980, Ιστορία του Θεάτρου, μτφρ. Ρ.Πατεράκη, Αθήνα, Υποδομή. Χρυσαφίδη Κ: «Βιωματική - Επικοινωνιακή μέθοδος διδασκαλίας», εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα  1999

25 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ http://www.ssf.uk.com/ www.national-theater.gr
performan.html All Shakespeare—Shakespeare's Globe Theatre: Cambridge History of English and American Literature—William Shakespeare: Shakespeare's Globe: Shakespeare's Globe Theatre: Shakespeare's Globe Theater (eNotes): The Globe Theatre: A Study Guide:

26 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ Shakespeare Globe Centre, USA Research Archive:
The Globe Theatre: A Study Guide: All Shakespeare—Shakespeare's Globe Theatre: Cambridge History of English and American Literature—William Shakespeare: Shakespeare's Globe: Shakespeare's Globe Theatre: Shakespeare's Globe Theater (eNotes):

27 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ All Shakespeare—Shakespeare's Globe Theatre: Cambridge History of English and American Literature—William Shakespeare: Shakespeare's Globe: Shakespeare's Globe Theatre: Shakespeare's Globe Theater (e Notes): The Globe Theatre: A Study Guide:


Κατέβασμα ppt "ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google