Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ 5ο + 6o +7o

2 ΕΡΓΑΣΙΑ Η δημιουργία μιας ομάδας χορού στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη Η δημιουργία μιας ομάδας ποδοσφαίρου στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη

3 ΤΟΜΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Προγραμματισμό Οργάνωση Στελέχωση Διοίκηση – άσκηση εξουσίας Αξιολόγηση

4 Προγραμματισμός Σκοπός και στόχοι Χρονικός ορίζοντας Περιεχόμενο
Κόστος

5 Σκοπός και στόχοι Εξαρτάται από τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσουμε την αθλητική δραστηριότητα (πρωταθλητισμό, αποκατάσταση τραυματισμών-υγεία, άθληση για όλους, Φυσική Αγωγή)

6 Χρονικός ορίζοντας Βραχυπρόθεσμος (περίπου ένα έτος)
Μεσοπρόθεσμος (περίπου τέσσερα έτη) Μακροχρόνιος Αυτό το μοντέλο ταιριάζει πολύ καλά σε οργανισμούς που έχουν εκλεγμένες ή διορισμένες διοικήσεις διάρκειας τεσσάρων ετών π.χ. κυβερνήσεις, δήμους, κ.ά. Δεν ταιριάζει πολύ καλά π.χ. στο εκπαιδευτικό σύστημα.

7 Περιεχόμενο Αθλητική παράδοση της περιοχής Αθλητικές εγκαταστάσεις Προσωπικό

8 Κόστος Ύπαρξη επίσημου προϋπολογισμού Έσοδα από τις ίδιες τις αθλητικές δραστηριότητες Έσοδα από χορηγίες Έσοδα από διαφημίσεις Άλλα

9 Οργάνωση (κάθετη και οριζόντια)
Τι υπηρεσίες πρέπει να δημιουργήσουμε, πως θα τις διατάξουμε και τι θα κάνει η κάθε μία για να υλοποιήσουμε τον προγραμματισμό Κάθετη Πλεονεκτήματα Η ευκολία με την οποία γίνεται η διοχέτευση των εντολών. Είναι αρκετά καθαρό ποιος δίνει τις εντολές και ποιος έχει την ευθύνη σε κάθε τομέα. Ασκείται καλύτερα ο έλεγχος. Μειονεκτήματα Η δυσκολία στην ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων. Η δυσκολία ενδοτμηματικής ενημέρωσης και η έλλειψη πληροφόρησης με αποτέλεσμα τον ελλιπή συντονισμό.

10 Οριζόντια Πλεονεκτήματα Κάθε τμήμα γνωρίζει τι κάνει το άλλο Μειονεκτήματα Καθυστέρηση στη λήψη αποφάσεων Παραβίαση της αρχής της ενότητας της διοίκησης Εξασφάλιση άλλων παραγόντων απαραίτητων για την επιτυχία της διοργάνωσης Γήπεδα, αθλητικό υλικό, αίθουσες διδασκαλίας, εποπτικά όργανα κ.ά.

11 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΟΡΟΥ
Γενική συνέλευση Διοικητικό συμβούλιο Πρόεδρος Υπεύθυνος χορευτικού τμήματος Χοροδιδάσκαλος Γενικός αρχηγός Υπεύθυνος οικονομικών Υπεύθυνος παραστάσεων Υπεύθυνος στολών (Εξειδίκευση καθηκόντων)

12 Γενική συνέλευση Διοικητικό Συμβούλιο Πρόεδρος
Υπεύθυνος χορευτικού τμήματος Χοροδιδάσκαλος Γενικός αρχηγός Υπεύθυνος οικονομικών Υπεύθυνος παραστάσεων Υπεύθυνος στολών

13 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Σύγκλητος Πρύτανης
Πρυτανικό συμβούλιο (Πρύτανης συν αντιπρυτάνεις) (Επιτροπές: αξιολόγησης, ερευνών, δεοντολογίας κ.ά.) Γενικές συνελεύσεις Τμημάτων Κοσμήτορας Πρόεδροι Τμημάτων Αναπληρωτές πρόεδροι (Επιτροπές: αξιολόγησης, προγράμματος σπουδών, καθαριότητας κ.ά.) Γραμματεία

14 Οργάνωση (κάθετη και οριζόντια)

15 Στελέχωση Επιλογή προσωπικού Ανάθεση καθηκόντων Επιμόρφωση
Επιλογή προσωπικού Βασικά προσόντα (αρχικό πτυχίο). Άλλα προσόντα (μετεκπαιδεύσεις, άλλα πτυχία, ξένες γλώσσες κ.ά). Προϋπηρεσία. Επιτυχής καριέρα (όνομα στην πιάτσα). Τις περισσότερες φορές για την επιλογή του προσωπικού υπάρχει σχετική νομοθεσία.

16 Επιλογή προσωπικού στους δήμους για το πρόγραμμα ‘’αθλητισμός για όλους’’
Πτυχίο Παιδιά Παιδί ανα-πήρου Μάστερ Διδακτο-ρικό Ειδικό-τητα Προϋπηρεσία Πρότα-ση επιτρο-πής (Συνέν-τευξη) 1 μόριο για κάθε χρόνο 1 μόριο για κάθε παιδί 1 μόριο 1μόριο ΜASTER 2 μόρια ΔIDAKT. 1 μόριο τα δυο έτη

17 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Χρόνια υπηρεσία 1 Μόριο μετά τα 15 για κάθε χρόνο και μέχρι 6 μόρια 1 μόριο για κάθε έτος διοικητικής θέσης και μέχρι 6 Διδακτορικό μόρια Μάστερ μόρια Δεύτερο πτυχίο μόρια Ξένες γλώσσες Lower Proficiency 2 μόρια Μέλος κεντρικών επιτροπών ,5 τη φορά Συγγραφικό έργο μέχρι 6 μόρια Επιμόρφωση ,5 μόρια το έτος Συνέντευξη μόρια

18 Ανάθεση καθηκόντων Πολλές φορές τα καθήκοντα περιγράφονται από τη νομοθεσία Επιμόρφωση Εισαγωγική, βραχυχρόνια, μακροχρόνια

19 Διοίκηση – άσκηση της εξουσίας
Πρέπει να παρακινεί το προσωπικό Να δημιουργεί κοινά πολιτιστικά πρότυπα συμπεριφοράς Κοινές αξίες – Κοινοί στόχοι Την επιθυμία να αποδώσουν οι εργαζόμενοι στο υψηλότερο επίπεδο

20 Διοίκηση – άσκηση της εξουσίας
Απολυταρχική Πλεονεκτήματα Ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων Ταχύτητα διοχέτευση της απόφασης προς τους υφισταμένους Μειονεκτήματα Απροθυμία των υφισταμένων να εφαρμόσουν αποφάσεις στη λήψη των οποίων δεν συμμετείχαν Απώλεια των πληροφοριών και των ιδεών των υφισταμένων

21 Δημοκρατική Πλεονεκτήματα
Οι υφιστάμενοι αισθάνονται συνυπεύθυνοι για την εφαρμογή μιας απόφασης Μειονεκτήματα Ο χρόνος που χάνεται στις συζητήσεις Πολλές φορές δεν λαμβάνεται η ορθολογικότερη απόφαση

22 Μη παρέμβασης Πλεονεκτήματα
Αν τα μέλη του οργανισμού είναι συνειδητοποιημένα εργάζονται καταβάλλοντας τη μέγιστη προσπάθεια και συγχρόνως είναι ευχαριστημένα Μειονεκτήματα Συνήθως ο οργανισμός δεν έχει δυναμική να πετύχει τους στόχους του

23 Αξιολόγηση Αρχική Διαμορφωτική Τελική

24


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google