ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Αθλητικοί Φορείς Αθλητικό Σωματείο Αθλητική Ένωση Αθλητική Ομοσπονδία
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Σαπουντζής Κωνσταντίνος
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος Αθλητισμός  Δημιουργία αθλητικών τμημάτων Ποδοσφαίρου Μπάσκετ Βόλεϊ Τέννις Στίβου  Η λειτουργία τους θα εξαρτηθεί από την.
Καπάνταης Σοφοκλής Μιχελάκης Γιώργος.  Α1: Αγωνίζονται 13 ομάδες. Παίζουν όλες μεταξύ τους και εντός και εκτός έδρας.  Ευρωλίγκα : Συμμετέχουν 24 ομάδες,
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Πηγές Χρηματοδότησης Ακαδημιών και Camps Κ. Αλεξανδρής,
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Για να περιγράψουμε τη σχέση ανάμεσα σε αθλητισμό και εμπορευματοποίηση θα πρέπει να γνωρίζουμε τις έννοιές τους, ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τον αθλητισμό.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Των μαθητών : Νίκου Βαγγέλη Δημήτρη Μιχάλη.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ολυμπιακός.
ALLIANZ ARENA.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Super League, Φεβρουάριος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (SUPER LEAGUE) & Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αθήνα, Φεβρουάριος 2014.
ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Το ΧΡΙΣΟΥΓΕΝNΙΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ που διοργανώνεται με την έγκριση της ΕΠΣΑ στην Αθήνα στην περίοδο των διακοπών έγινε πλέον.
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΗΠΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Καθηγητής Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΕΛΕΡΗΣ. Το Ελληνικό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης, γνωστό και ως Α1 Εθνική κατηγορία, η οποία αναφέρεται και ως Basket League.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου 29 Μαρτίου 2011 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Α) ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Β)ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 5: Αθλητικό Marketing Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο στην Ελλάδα Σήμερα (ΕΠΟ – Super League) 26/3/2013 Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
Διεθνής Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου FIFA
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 10: Διεθνής Αθλητική Βιομηχανία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Α.Ε.Λ. ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Τα Ποδοσφαιρικά Στολίδια της Ε.Ε. (3/5)
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Τηλεοπτικά δικαιώματα Εισιτήρια διαρκείας Εισιτήρια αγώνων Χορηγοί Μετονομασία Διαφημίσεις χώρου Μετεγγραφές Προϊόντα της ομάδας Πριμοδότηση διακρίσεων Κρατική επιχορήγηση Συνδρομές-χοροί-λαχεία Αξιοποίηση γηπεδικών εγκαταστάσεων

1. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 1. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Θεωρείται βασική πηγή εσόδων Τα τηλεοπτικά έσοδα δίνονται στις ομάδες Από τις Ενώσεις (ΕΠΑΕ-ΕΣΑΚΕ) Ομοσπονδίες Συμφωνίες των ίδιων των ομάδων

SUPER SPORT (2000) ΕΠΑΕ ΕΣΑΚΕ 10 ΔΙΣ 11 ΔΙΣ 18 ΟΜΑΔΕΣ 14 ΟΜΑΔΕΣ

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ 14 Ομάδες Super League NOVA ΟΣΦΠ – ΞΑΝΘΗ ΕΡΤ ΚΥΠΕΛΛΟ HELLAS ALPHA Champion League (Τρίτη) MEGA Champion League (Τετάρτη) ΝΕΤ Κύπελλο UEFA ANT1 Εθνική Ελλάδας MEGA

ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Στους Ευρωπαϊκούς αγώνες οι ομάδες μπορούν να διαπραγματεύονται με τα διάφορα κανάλια τις συμφωνίες. Οι συμφωνίες ποικίλουν ανάλογα με την σπουδαιότητα του αγώνα και το επίπεδο συναγωνισμού. Champions League (μεγάλα ποσά)

2. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Τα εισιτήρια διαρκείας αφορούν ένα πακέτο εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας (Ελλάδα-Ευρώπη) Οι τιμές τους ποικίλουν αναλόγως με την θέση στις κερκίδες. Οι τιμές σε αγώνες ποδοσφαίρου κυμαίνονται από € 150 έως και € 4000

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Τα εισιτήρια διαρκείας έχουν το πλεονέκτημα ότι πωλούνται στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου και έτσι εισρέουν πολλά χρήματα στα ταμεία της ομάδας. Εξαιτίας των εσόδων που προέρχονται από τις πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας οι ομάδες μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα σχέδια τους. Τα εισιτήρια διαρκείας αρχίζουν να διατίθενται από τον Ιούνιο της κάθε αγωνιστικής περιόδου.

3. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΓΩΝΩΝ Τα εισιτήρια αυτά είναι τα κανονικά εισιτήρια των αγώνων. Οι τιμές ποικίλουν αναλόγως με την θέση και την διοργάνωση. Οι τιμές αρχίζουν από € 20 έως και € 50 για τις εγχώριες διοργανώσεις.

4. ΧΟΡΗΓΟΙ Οι χορηγοί είναι εμπορικές εταιρίες που συνδέουν το όνομά τους με την αθλητική ομάδα. (EKO, Citroen, ΟΠΑΠ, Phillips) Υποστηρικτές είναι διάφορες εταιρίες που συνδέουν το όνομά τους με την αθλητική ομάδα με μικρότερα ποσά. Ολυμπιακός (Ράδιο Κορασίδη, Ασπίς, Μινωικές γραμμές, Vodafon)

ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΧΟΡΗΓΩΝ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΡΙΠΟΠΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΡΙΠΟΠΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ Αθλητική ομάδα Αθλητική ομάδα Χορηγός Αθλητική εταιρία Χορηγός

5. ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ Είναι είδος χορηγίας που επιτρέπει στον χορηγό να συνδέσει το όνομά του με την το επίσημο όνομα της ομάδας. ΠΑΟΚ BRAVO SATO ΑΡΗΣ SKODA ΞΑΝΘΗ PHILLIPS MILAN BENETON TREVIZO SCAVOLINI PEZARO

ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ-ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ Στις αθλητικές φανέλες-φόρμες Στην μασκότ Στο έντυπο υλικό Στα εισιτήρια των αγώνων Στο επίσημο year book Στο επίσημο site της ομάδας Στις συνεντεύξεις των προπονητών Στα ΜΜΕ (ρεπορτάζ, άρθρα) Σε διάφορα σημεία του γηπέδου

Χρονόμετρο-Ταμπλό του αγώνα 6. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΟΥ Υπάρχει μόνο προβολή του διαφημιζομένου Πινακίδες Πάνω στο γήπεδο Χρονόμετρο-Ταμπλό του αγώνα Διάφορα σημεία του γηπέδου

7. ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ Η μετεγγραφή αθλητών σε άλλη ομάδα αποτελεί σημαντική πηγή εσόδου. Οι μετεγγραφές είναι χαρακτηριστικό των μικρών και των μεγάλων ομάδων.

8. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΜΑΔΑΣ-ΜΠΟΥΤΙΚ 8. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΜΑΔΑΣ-ΜΠΟΥΤΙΚ Προϊόντα ελευθέρου εμπορίου (κρασί, σαμπουάν, άρωμα, αξεσουάρ) Προϊόντα της μπουτίκ Φανέλες Καπελάκια Κασκόλ Φόρμες Μπλουζάκια

9. ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ 9. ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ Οι ομοσπονδίες, η ΓΓΑ, το κράτος, η FIFA, η FIBA πριμοδοτούν τις διακρίσεις των ομάδων. Ομάδες στο final four, finalists. Κάτοχοι τίτλων. Champions League (νίκη = € 600.000, ισοπαλία = € 300.000)

10. ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ Το επίσημο κράτος επιχορηγεί τον αθλητισμό, ομοσπονδίες, ενώσεις , αθλητικές ομάδες. Ο ΟΠΑΠ δίνει το 8% των εσόδων του στις ομάδες.

11. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ-ΧΟΡΟΙ-ΛΑΧΕΙΑ 11. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ-ΧΟΡΟΙ-ΛΑΧΕΙΑ Οι συνδρομές είναι μηνιαίες εισφορές των εγγεγραμμένων μελών της ομάδας. Οι χοροί διοργανώνονται συνήθως από μικρές ομάδες με κληρώσεις δώρων. Τα λαχεία είναι χαρακτηριστικό των μικρών ομάδων.

12. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ 12. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ενοικίαση χώρων (εστιατόρια-κυλικεία-χώροι για παρκάρισμα) Ενοικίαση χώρων για διάφορες εκδηλώσεις (συνέδρια-γάμοι-εκθέσεις) Διάθεση αθλητικών χώρων για αγώνες, συναυλίες, κινηματογράφους.