ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Advertisements

Αθλητικοί Φορείς Αθλητικό Σωματείο Αθλητική Ένωση Αθλητική Ομοσπονδία
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Σαπουντζής Κωνσταντίνος
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Ευρωπαϊκές Ομάδες Βαλάντης-Στέλιος
Καπάνταης Σοφοκλής Μιχελάκης Γιώργος.  Α1: Αγωνίζονται 13 ομάδες. Παίζουν όλες μεταξύ τους και εντός και εκτός έδρας.  Ευρωλίγκα : Συμμετέχουν 24 ομάδες,
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Για να περιγράψουμε τη σχέση ανάμεσα σε αθλητισμό και εμπορευματοποίηση θα πρέπει να γνωρίζουμε τις έννοιές τους, ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τον αθλητισμό.
Ποδοσφαιρικές ομάδες Έ2 Χάρης Μίγκος Παυλίνα Σουτλόγλου.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Των μαθητών : Νίκου Βαγγέλη Δημήτρη Μιχάλη.
F.C. BARCELONA MIA ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Κώστας Τσαϊτουρίδης Γιάννης Συμιανάκης Βασίλης Τόλιος.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
3 καλύτεροι ποδοσφαιριστές του κόσμου
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ολυμπιακός.
ALLIANZ ARENA.
Κριστιάνο Ρονάλντο.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Super League, Φεβρουάριος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (SUPER LEAGUE) & Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αθήνα, Φεβρουάριος 2014.
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΗΠΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Καθηγητής Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΕΛΕΡΗΣ. Το Ελληνικό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης, γνωστό και ως Α1 Εθνική κατηγορία, η οποία αναφέρεται και ως Basket League.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου 29 Μαρτίου 2011 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Α) ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Β)ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο στην Ελλάδα Σήμερα (ΕΠΟ – Super League) 26/3/2013 Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗΣ
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
Διεθνής Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου FIFA
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
REAL MADRID F.C STRATEGY
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
REAL Η Ρεάλ Μαδρίτης (ισπανικά:Real Madrid Club de Fútbol) είναι ισπανικό ποδοσφαιρικό σωματείο που εδρεύει στη Μαδρίτη και ιδρύθηκε το Η Ρεάλ.
Α.Ε.Λ. ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Τηλεοπτικά δικαιώματα Εισιτήρια διαρκείας Εισιτήρια αγώνων Χορηγοί Μετονομασία Διαφημίσεις χώρου Ονομασία γηπέδου Μετεγγραφές Προϊόντα της ομάδας Πριμοδότηση διακρίσεων Κρατική επιχορήγηση Συνδρομές-χοροί-λαχεία Αξιοποίηση γηπεδικών εγκαταστάσεων

ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ρεάλ Μαδρίτης: 479.500.000 ευρώ ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 1. Ρεάλ Μαδρίτης: 479.500.000 ευρώ

ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 2. Μπαρτσελόνα: 450.700.000 ευρώ  

ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: 367.000.000 ευρώ

ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 4. Μπάγερν Μονάχου: 321.400.000 ευρώ

1. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 1. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Θεωρείται βασική πηγή εσόδων. Τα τηλεοπτικά έσοδα δίνονται στις ομάδες από: Τις Ενώσεις (ΕΠΑΕ-ΕΣΑΚΕ) Τις Ομοσπονδίες Τις συμφωνίες των ίδιων των ομάδων

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ SUPER SPORT (2000) ΕΠΑΕ ΕΣΑΚΕ 10 ΔΙΣ 11 ΔΙΣ 18 ΟΜΑΔΕΣ 14 ΟΜΑΔΕΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2001 – 2002 NETMED – ALPHA 61.3 εκ. € 2002 – 2003 NETMED – ALPHA 31.0 εκ. € 2003 – 2004 NETMED – ALPHA 25.4 εκ. € 2004 – 2005 NETMED – ALPHA 26.3 εκ. € 2006 – 2007 NETMED – ALPHA 26.3 εκ. € 2007 – 2008 NETMED – ALPHA 28.8 εκ. € 2008 – 2009 NETMED – ERT -ALPHA 31.2 εκ. € 2009 – 2012 FORTHNET – SKY 135.0 εκ. € Πλην Ολυμπιακού και Ξάνθης που έκλεισαν συμφωνία με την ΕΡΤ (2011).

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ 14 Ομάδες Super League NOVA ΟΣΦΠ – ΞΑΝΘΗ ΕΡΤ ΚΥΠΕΛΛΟ HELLAS CONN-X Champion League (Τρίτη) MEGA Champion League (Τετάρτη) ΝΕΤ Κύπελλο UEFA ANT1 Εθνική Ελλάδας MEGA

ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Στους Ευρωπαϊκούς αγώνες οι ομάδες μπορούν να διαπραγματεύονται με τα διάφορα κανάλια τις συμφωνίες. Οι συμφωνίες ποικίλουν ανάλογα με την σπουδαιότητα του αγώνα και το επίπεδο συναγωνισμού. Champions League (μεγάλα ποσά)

NOVA & OTE TV .

2. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Τα εισιτήρια διαρκείας αφορούν ένα πακέτο εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας (Ελλάδα-Ευρώπη) Οι τιμές τους ποικίλουν αναλόγως με την θέση στις κερκίδες. Οι τιμές σε αγώνες ποδοσφαίρου κυμαίνονται από € 150 έως και € 4000

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Τα εισιτήρια διαρκείας έχουν το πλεονέκτημα ότι πωλούνται στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου και έτσι εισρέουν πολλά χρήματα στα ταμεία της ομάδας. Εξαιτίας των εσόδων που προέρχονται από τις πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας οι ομάδες μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα σχέδια τους. Τα εισιτήρια διαρκείας αρχίζουν να διατίθενται από τον Ιούνιο της κάθε αγωνιστικής περιόδου.

3. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΓΩΝΩΝ Τα εισιτήρια αυτά είναι τα κανονικά εισιτήρια των αγώνων. Οι τιμές ποικίλουν αναλόγως με την θέση και την διοργάνωση. Οι τιμές αρχίζουν από € 20 έως και € 50 για τις εγχώριες διοργανώσεις.

4. ΧΟΡΗΓΟΙ Οι χορηγοί είναι εμπορικές εταιρίες που συνδέουν το όνομά τους με την αθλητική ομάδα. (EKO, Citroen, ΟΠΑΠ, Phillips) Υποστηρικτές είναι διάφορες εταιρίες που συνδέουν το όνομά τους με την αθλητική ομάδα με μικρότερα ποσά. Ολυμπιακός (Ράδιο Κορασίδη, Ασπίς, Μινωικές γραμμές, Vodafone)

ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΧΟΡΗΓΩΝ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΡΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΡΙΠΟΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ Αθλητική ομάδα Αθλητική ομάδα Χορηγός Αθλητική εταιρία Χορηγός

ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΑΝΕΛΑΣ Μ.U. Έσπασε όλα τα ρεκόρ η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με την εταιρεία ένδυσης NIKE να τις προσφέρει για 5 χρόνια το απίστευτο ποσό των 352 εκ. ευρώ!

ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΑΝΕΛΑΣ Μ.U. Αυτή τη φορά, η Chevrolet συμφώνησε να διαφημιστεί στην φανέλα της ομάδας του Manchester για 7 χρόνια. Το κόστος της συμφωνίας αναμένεται να φτάσει τις 25 εκατ. λίρες ανά σεζόν και ξεπερνάει την συμφωνία ρεκόρ της Barcelona με την Qatar Foundation (125 εκατ. λίρες).

ΦΑΝΕΛΑ REAL MADRID

ΧΟΡΗΓΟΙ REAL MADRID

5. ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ Είναι είδος χορηγίας που επιτρέπει στον χορηγό να συνδέσει το όνομά του με την το επίσημο όνομα της ομάδας. ΠΑΟΚ BRAVO SATO ΑΡΗΣ SKODA ΞΑΝΘΗ PHILLIPS MILAN BENETON TREVIZO SCAVOLINI PEZARO

ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ-ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ Στις αθλητικές φανέλες-φόρμες Στην μασκότ Στο έντυπο υλικό Στα εισιτήρια των αγώνων Στο επίσημο year book Στο επίσημο site της ομάδας Στις συνεντεύξεις των προπονητών Στα ΜΜΕ (ρεπορτάζ, άρθρα) Σε διάφορα σημεία του γηπέδου

Χρονόμετρο-Ταμπλό του αγώνα 6. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΟΥ Υπάρχει μόνο προβολή του διαφημιζομένου Πινακίδες Πάνω στο γήπεδο Χρονόμετρο-Ταμπλό του αγώνα Διάφορα σημεία του γηπέδου

ΓΗΠΕΔΟ Μ.U. - VODAFONE

7. ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΗΠΕΔΟΥ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΗΠΕΔΟΥ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΗΠΕΔΟΥ

CHICAGO BULLS STADIUM

8. ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ Η μετεγγραφή αθλητών σε άλλη ομάδα αποτελεί σημαντική πηγή εσόδου. Οι μετεγγραφές είναι χαρακτηριστικό των μικρών και των μεγάλων ομάδων.

9. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΜΑΔΑΣ-ΜΠΟΥΤΙΚ 9. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΜΑΔΑΣ-ΜΠΟΥΤΙΚ Προϊόντα ελευθέρου εμπορίου (κρασί, σαμπουάν, άρωμα, αξεσουάρ) Προϊόντα της μπουτίκ Φανέλες Καπελάκια Κασκόλ Φόρμες Μπλουζάκια

10. ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ 10. ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ Οι ομοσπονδίες, η ΓΓΑ, το κράτος, η FIFA, η FIBA πριμοδοτούν τις διακρίσεις των ομάδων. Ομάδες στο final four, finalists. Κάτοχοι τίτλων. Champions League (νίκη = € 600.000, ισοπαλία = € 300.000)

11. ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ Το επίσημο κράτος επιχορηγεί τον αθλητισμό, ομοσπονδίες, ενώσεις , αθλητικές ομάδες. Ο ΟΠΑΠ δίνει το 8% των εσόδων του στις ομάδες.

12. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ-ΧΟΡΟΙ-ΛΑΧΕΙΑ 12. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ-ΧΟΡΟΙ-ΛΑΧΕΙΑ Οι συνδρομές είναι μηνιαίες εισφορές των εγγεγραμμένων μελών της ομάδας. Οι χοροί διοργανώνονται συνήθως από μικρές ομάδες με κληρώσεις δώρων. Τα λαχεία είναι χαρακτηριστικό των μικρών ομάδων.

13. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ 13. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ενοικίαση χώρων (εστιατόρια-κυλικεία-χώροι για παρκάρισμα) Ενοικίαση χώρων για διάφορες εκδηλώσεις (συνέδρια-γάμοι-εκθέσεις) Διάθεση αθλητικών χώρων για αγώνες, συναυλίες, κινηματογράφους.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΗΠΕΔΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ