Ισμήνη Τσιόγκα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Υπεύθυνος κα8ηγητής:κ.Καπετανάκης Ισμήνη Τσιόγκα Γ’3 Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρίστος Παπαριστοδήμου Λάουρα Παπέλ
Advertisements

Γερμανία Μαρίλια Διόλα.
ΤΑΞΗ:Β3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑ ΦΑΝΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κα.ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΜΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ 2005 – 2006 ΜΑΘΗΜΑ : ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 18/10/14
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Νικόλας Δεπούντης Τμήμα:Γ1.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ Γ’ Από Αντρέα Καρεσίου και Μαίρη Τσακαλίδου
4ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας Μάρτιος 2012
ΣΕΙΣΜΙΚΗ & ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ στην ΕΥΡΩΠΗ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ- ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΙΟΣ Π. Π. Γ. Ε. Σ Γ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ. Ε.:3 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος: Υπ. Καθηγητής: Γ.
Χώρες Δανάη Σαρναζίδου.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο.
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Νίκος Νησιώτης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 Θρησκευτικά ΘΕ3.
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Βιογραφικό σημείωμα του Μακαρίου Γ’
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄ Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.
Αρχιεπίσκοπος Τιράνων Αναστάσιος
ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ο Γ΄ Ναθαλία Κλεάνθους Σχολικό έτος: Τάξη: Στ΄ Δασκάλα: Μαρία Χ’’ Ιωάννου.
Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 28/11/14 Θ.Ε.: 1 Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος: Επιμέλεια: Ευαγγελία Ζιάκα.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Θρησκευτικά Γ1 Νίκος Γιαννιός Δ.Ε. :7.
Θέμα : Νίκος Νησιώτης Ονοματεπώνυμο : Μαρία Μποσμή Τμήμα : Γ’3 Σχολείο : Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Βυζαντινά Μονοπάτια. Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ή Ορθόδοξο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ή απλά Οικουμενικ ὸ ν Πατριαρχείον είναι η ονομασία.
Αρχιεπίσκοπος Τιράνων Αναστάσιος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ινστιτούτο Παστέρ. Το ΕΠΑνΕΚ (στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020), κατέχει κεντρική θέση στην προσπάθεια της Χώρας για τη δημιουργία και στήριξη.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
1.  Τα κύματα δημιουργούνται όταν ένα σύστημα διαταράσσεται από την κατάσταση ισορροπίας και η ενέργεια ταξιδεύει από μια περιοχή του συστήματος σε.
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Αναστάσιος Γιαννουλάτος
Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΩΡΑ: 1:30 ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου ή αλλιώς Αρχιεπίσκοπος Νέας Ιουστινιανής και Πάσης Κύπρου είναι ο Επίσκοπος της Αρχιεπισκοπής Κύπρου και Προκαθήμενος της Εκκλησίας.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Εξαναγκασμένες Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Αναστασιοσ γιαννουλατοσ
Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων
Θρησκευτικά Σχολικό έτος:
Συνοδικό Γραφείο Προσκυνηματικών Περιηγήσεων (Θρησκευτικού Τουρισμού)
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ισμήνη Τσιόγκα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Υπεύθυνος κα8ηγητής:κ.Καπετανάκης Ισμήνη Τσιόγκα Γ’3 Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος 21/10/2014

Ισμήνη Τσιόγκα Λίγα λόγια(1/2) Ο επίσκοπος Ανδρούσης Αναστάσιος Γιαννουλάτος (καθηγητής της Ιστορίας των Θρησκευμάτων της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και πολυγραφότατος συγγραφέας), για πολλά χρόνια έσπειρε ως απλός ιεραπόστολος, το Λόγο του Θεού, στη Μαύρη Ήπειρο. Τον Ιανουάριο του 1991 και ευρισκόμενος στο Nairobi της Κένυας, ενημερώθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ότι διορίσθηκε Πατριαρχικός Έξαρχος στην Αλβανία. Η αποστολή του ήταν ιδιαίτερα δύσκολη και λεπτή: να μεταβεί στη γειτονική άθεη χώρα και να μεριμνήσει για την ανασύσταση και αναδιοργάνωση της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας.Ο επίσκοπος Ανδρούσης Αναστάσιος Γιαννουλάτος (καθηγητής της Ιστορίας των Θρησκευμάτων της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και πολυγραφότατος συγγραφέας), για πολλά χρόνια έσπειρε ως απλός ιεραπόστολος, το Λόγο του Θεού, στη Μαύρη Ήπειρο. Τον Ιανουάριο του 1991 και ευρισκόμενος στο Nairobi της Κένυας, ενημερώθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ότι διορίσθηκε Πατριαρχικός Έξαρχος στην Αλβανία. Η αποστολή του ήταν ιδιαίτερα δύσκολη και λεπτή: να μεταβεί στη γειτονική άθεη χώρα και να μεριμνήσει για την ανασύσταση και αναδιοργάνωση της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας.

Ισμήνη Τσιόγκα Λίγα Λόγια(2/2) Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος γεννήθηκε στις 4 Νοεμβρίου 1929 στον Πειραιά. Υπήρξε προηγουμένως επίσκοπος Ανδρούσης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και γενικός Διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος γεννήθηκε στις 4 Νοεμβρίου 1929 στον Πειραιά. Υπήρξε προηγουμένως επίσκοπος Ανδρούσης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και γενικός Διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ισμήνη Τσιόγκα Σπουδές Aπολυτήριο Γυμνασίου,Β' Γυμνασίου Αρρένων Αθηνών.(1947, με άριστα 19.9/11). Πτυχίο Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1952, με άριστα 9,53). Mεταπτυχιακές σπουδές Θρησκειολογίας, Εθνολογίας, Iεραποστολικής, Aφρικανολογίας στα Πανεπιστήμια Aμβούργου και Mαρβούργου Γερμανίας. Γαλλικής, Γερμανικής, Αγγλικής· Μελέτη λατινικής, Ισπανικής, Ιταλικής, Ρωσικής, Σουαχίλι, Αλβανικής γλωσσας.Aπολυτήριο Γυμνασίου,Β' Γυμνασίου Αρρένων Αθηνών.(1947, με άριστα 19.9/11). Πτυχίο Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1952, με άριστα 9,53). Mεταπτυχιακές σπουδές Θρησκειολογίας, Εθνολογίας, Iεραποστολικής, Aφρικανολογίας στα Πανεπιστήμια Aμβούργου και Mαρβούργου Γερμανίας. Γαλλικής, Γερμανικής, Αγγλικής· Μελέτη λατινικής, Ισπανικής, Ιταλικής, Ρωσικής, Σουαχίλι, Αλβανικής γλωσσας.

Ισμήνη Τσιόγκα Συγγραφικό έργο Τα πνεύματα M’μπάν’ντουα και τα πλαίσια της λατρείας των. Θρησκειολογική διερεύνηση πλευρών της αφρικανικής θρησκείας (1970).Τα πνεύματα M’μπάν’ντουα και τα πλαίσια της λατρείας των. Θρησκειολογική διερεύνηση πλευρών της αφρικανικής θρησκείας (1970). Kύριος της Λαμπρότητος. O Θεός των παρά το όρος Κένυα φυλών (1971, 31981).Kύριος της Λαμπρότητος. O Θεός των παρά το όρος Κένυα φυλών (1971, 31981). Various Christian Approaches to the Other Religions (A Historical Outline) (1971).Various Christian Approaches to the Other Religions (A Historical Outline) (1971). Ο όρθρος της Oρθοδοξίας εις την Iαπωνίαν (1971).Ο όρθρος της Oρθοδοξίας εις την Iαπωνίαν (1971). Mορφαί αφρικανικού τελετουργικού (1972, 31981).Mορφαί αφρικανικού τελετουργικού (1972, 31981). Iσλάμ. Θρησκειολογική Eπισκόπησις (1975, η 15η έκδ. στη δημοτική).Iσλάμ. Θρησκειολογική Eπισκόπησις (1975, η 15η έκδ. στη δημοτική). Pουχάν’γκα – O Δημιουργός. (1975).Pουχάν’γκα – O Δημιουργός. (1975). Θέσεις των χριστιανών έναντι των άλλων θρησκειών (1975).Θέσεις των χριστιανών έναντι των άλλων θρησκειών (1975). Όψεις Iνδουϊσμού – Bουδδισμού (1985).Όψεις Iνδουϊσμού – Bουδδισμού (1985). Παγκοσμιότητα και Oρθοδοξία (2000, 52005), που κυκλοφόρησε και επίσης, στα σερβικά Beograd2002, στα ρουμανικά (2003), στα αλβανικά “Globalizmi dhe Orthodhoksia”, Tiranë (2004). Στα βουλγαρικά (2004) και αγγλικά: Facing the World. Orthodox Christian Essays on Global Concerns, St. Vladimir’s Seminary Press, Crestwood, NY and WCC, Geneva 2003.Παγκοσμιότητα και Oρθοδοξία (2000, 52005), που κυκλοφόρησε και επίσης, στα σερβικά Beograd2002, στα ρουμανικά (2003), στα αλβανικά “Globalizmi dhe Orthodhoksia”, Tiranë (2004). Στα βουλγαρικά (2004) και αγγλικά: Facing the World. Orthodox Christian Essays on Global Concerns, St. Vladimir’s Seminary Press, Crestwood, NY and WCC, Geneva Και αλλα πολλα….Και αλλα πολλα….

Ισμήνη Τσιόγκα

ΠΗΓΕΣ hh tttt tttt pppp :::: //// //// wwww wwww wwww.... oooo rrrr tttt hhhh oooo dddd oooo xxxx iiii aaaa.... gggg rrrr //// pppp rrrr iiii nnnn tttt eeee rrrr ____ ffff rrrr iiii eeee nnnn dddd llll yyyy.... cccc ffff mmmm ???? iiii dddd ==== &&&& oooo bbbb cccc aaaa tttt iiii dddd ==== 3333 h tttt tttt pppp :::: //// //// eeee llll.... wwww iiii kkkk iiii pppp eeee dddd iiii aaaa.... oooo rrrr gggg //// wwww iiii kkkk iiii //// %% CCCC EEEE %% %% CCCC FFFF %% %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% BBBB 9999 %% CCCC EEEE %% BBBB 5555 %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% AAAA FFFF %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% BBBB AAAA %% CCCC EEEE %% BBBB FFFF %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% BBBB FFFF %% CCCC FFFF %% ____ %% CCCC EEEE %% AAAA 4444 %% CCCC EEEE %% BBBB 9999 %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% AAAA CCCC %% CCCC EEEE %% BBBB DDDD %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% BBBB DDDD ____ %% CCCC EEEE %% %% CCCC EEEE %% BBBB DDDD %% CCCC EEEE %% BBBB 1111 %% CCCC FFFF %% %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% AAAA CCCC %% CCCC FFFF %% %% CCCC EEEE %% BBBB 9999 %% CCCC EEEE %% BBBB FFFF %% CCCC FFFF %%