FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜ ΒΙΚΥ ΒΙΟΛΙΝΤΖΗ. Το Facebook είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρουσίαση για την πρώτη εργασία Κατερίνα Παπαδομανωλάκη dpsd04036.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
PROJECT 6: “ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK”
ΡΟΤΑΡΥ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ ΙΔΡΥΜΑ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
TO FACEBOOK Αναστασία Τσιναρίδη Σπυριδούλα Τόλιου Β’4.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK Τσίντζου Ιωάννα Β3.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης Επικ. Καθηγητής Τμ. Νομικής ΑΠΘ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΕΘΙΣΜΟΙ – ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Σχολικό Έτος ΓΕΛ Κολινδρού Τμήμα Α΄ 2 Ερευνητική εργασία B΄ Τετράμηνο.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ερωτήσεις για επανάληψη Τζένη Παγγέ Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ B 931/ ), στο άρθρο 6 και στην παράγραφο Γ΄ σε σχέση με τα παιδιά με ειδικές.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα Η ομάδα μας.. Αξιώτη Σοφία Κοντοπούλου Βασιλική
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Προσωπικα δεδομενα.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Το Διαδίκτυο Τσιρίλα Σταυρούλα Τσίπη Ιωάννα Σενγκιέργκη Παναγιώτα
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
ΘΕΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ TWITTER
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφAλεια στο INSTAGRAM KAI TO FACEBOOK
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜ ΒΙΚΥ ΒΙΟΛΙΝΤΖΗ

Το Facebook είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ίδρυσε το Facebook ως μέλος του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Χάρβαρντ ενώ αργότερα επεκτάθηκε για την Ivy League.Ivy League

Το όνομα της ιστοσελίδας προέρχεται από τα έγγραφα παρουσίασης των μελών πανεπιστημιακών κοινοτήτων μερικών Αμερικάνικων κολεγίων και προπαρασκευαστικών σχολείων που χρησιμοποιούσαν οι νεοεισερχόμενοι σπουδαστές για να γνωριστούν μεταξύ τους.

Tο 2005 το δικαίωμα πρόσβασης επεκτάθηκε σε μαθητές συγκεκριμένων λυκείων και μέλη ορισμένων μαθητικών κοινοτήτων, ενώ το 2006 η υπηρεσία έγινε προσβάσιμη σε κάθε άνθρωπο του πλανήτη που η ηλικία του ξεπερνούσε τα 13 χρόνια.

Το Facebook είναι ένας καλός τρόπος δικτύωσης με φίλους και γνωστούς. Παρά το ότι ενέχει κινδύνους (κυρίως για παραβίαση προσωπικών δεδομένων), ο προσεκτικός χρήστης δεν έχει πρόβλημα. Το Facebook ακόμα παρέχει παιχνίδια και υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος φωτογραφιών και βίντεο. Επίσης οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με φίλους και γνωστούς μέσω της συνομιλίας σε όποιο μέρος και αν αυτοί βρίσκονται.

Παρόλα αυτά όμως έχουν παρατηρηθεί κάποιες αρνητικές μεταβολές στην ψυχολογική κατάσταση των χρηστών του Facebook. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα από ερευνητές του πανεπιστημίου του Michigan, οι οποίοι μελέτησαν για 2 εβδομάδες 82 νεαρούς ενήλικες χρήστες του ιστότοπου και κυρίως με ποιόν τρόπο σχετιζόταν η χρήση του κοινωνικού δικτύου με τα αισθήματα ψυχικής ικανοποίησης του κάθε χρήστη.

Τελικά, οι ερευνητές κατέληξαν στο δυσάρεστο συμπέρασμα πως όσο περισσότερο οι νέοι χρησιμοποιούσαν το Facebook, τόσο χειρότερα ένιωθαν στη συνέχεια και τόσο περισσότερο το επίπεδο ικανοποίησής τους και χαράς από τη ζωή έπεφτε.

Για την αποτροπή δυσάρεστων συναισθημάτων οι χρήστες του Facebook πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και ενημερωμένοι για τους κινδύνους που εγκυμονεί. Τέτοια ενημέρωση μπορεί να προσφερθεί από διάφορους κοινωνικούς φορείς, όπως:  Το σχολείο  Την οικογένεια  Τα Μ.Μ.Ε. κτλ.