ΝΕΡΟ και ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ο Κατακλυσμός του Νώε. Ο Κατακλυσμός του Νώε Από την Σαλτίκοβ Όλγα Ομάδα: Πανουτσακοπούλου Ειρήνη Πανουτσακοπούλου Ειρήνη Τριανταφύλλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι Κλιματικές αλλαγές σε συσχέτιση με Μυθολογικά και θρηκευτικά γεγονότα.
Advertisements

Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.
Διαφορές Χριστιανών Καθολικών και Ορθόδοξων.
ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΥΓΑΤΕΡΑ
ΝΕΡΟ Ο πλανήτης που ζούμε, η Γη, αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες θεός του νερού ήταν ο Ποσειδώνας,. ΜΑΚΡΗΣ.
ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ.
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Η Ιστορία Και Η Ομορφιάς Της
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
ΝΕΡΟ και ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
ΑΓΆΠΕΣ Νίκος Γιαννιός Γ 1 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Σχολικό Έτος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Κατά την Παλαιά Διαθήκη, ο σκοπός της δημιουργίας του ανθρώπου είναι... α. να φθάσει σε κοινωνία με τον Θεό β. να επιβληθεί στη γυναίκα γ. να ενωθεί.
ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
Ασσούρ ο Εθνικός Θεός των Ασσυρίων
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Κατακλυσμός Οι παραδόσεις πολλών λαών μιλούν για κατακλυσμούς.
4ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας Μάρτιος 2012
«ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ» ΗΛΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 12ο Γυμνάσιο Πάτρας
1ο ΜΑΘΗΜΑ Οι έννοιες «γεωγραφική» και «σχετική» θέση
Η τάξη μου!!! Ιφιγένεια Τζήκου!!!!!!. Τα 23 άτομα της τάξης μου!! Στην τάξη μου υπάρχουν 23 παιδιά!!! ΣΙΜΟΣ,ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΑΝΝΑ,ΓΕΩΡΓΙΑ, ΤΖΟΥΛΙΑΝΟ,ΑΛΕΞΗΣ,ΕΛΕΝΗ,ΜΑΡΙ.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Παρασκευή-Ανδριάννα Μαρούτσου Α΄ Θρησκευτικά ΘΕ5: Η ιστορία του Αβραάμ: η μεγάλη κλίση,
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
Χριστιανισμός και ζώα Τμήμα Ένταξης (Υπ. Εκπ/κός: Καζάρα Ελένη)
Τα πράγματα (δεν) είναι όπως φαίνονται ...
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό Η Π. Δ είναι ένα κείμενο παλιό, μιας άλλης εποχής: πόσο εύκολο είναι να το προσεγγίσουμε;
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
Αγία Σοφία Λεωνίδας Κραλίδης 1 ο Πειραματικό Θεσσαλονίκης Τμήμα Ε2 Σχ. Έτος:
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ *ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ* *ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ* ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ *ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ* *ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ* ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π. Χ.): Η ιστορία του διαιρέθηκε από τους Αλεξανδρινούς σε 9 βιβλία, στα οποία έδωσαν τα ονόματα των 9 μουσών Επικέντρωση.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Τάματα ονομάζουμε τις υποσχέσεις ή τις ευχές που κάνουμε στο Θεό. Μερικοί κάνουν τάματα για να ευχαριστήσουν το Θεό για κάτι που τους έδωσε, ενώ άλλοι.
Ο Χριστιανισμός στην Συρία Του Αλκιβιάδη Κασκαρέλη.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Τα φυτά της Αγίας Γραφής
Κωσταντiνοσ ΠλΙΩτασ Σεπτέμβριος 2015 Στ’2.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Ο μύθος στην Αγία Γραφή Εργασία προτζεκτ των μαθητών της Α’ Λυκείου, Κύρα Πασχάλη, Μανώλης Πασχάλης, Μιχάλης Τσανάκας.
Η ετυμολογία της λέξης «Εκκλησία»
Γεια σασ παιδια σημερα θα δειτε για τουσ ωκεανουσ και τισ θαλασσεσ
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π.Χ.):
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
ΚΟΡΩΝΗ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
“ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ” ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Αφεντικό Μονή Παντάνασσας
Ειρηνικός Ωκεανός Ο Ειρηνικός Ωκεανός πήρε το όνομα του, από τον Πορτογάλο θαλασσοπόρο Μαγγελάνο και είναι η μεγαλύτερη μάζα νερού στη γη.
ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ
ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2.1.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΝΕΡΟ και ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ο Κατακλυσμός του Νώε
“ Ένα κτίριο μ ε ιδιαίτερη ση μ ασία ” Φρίντα Μπενέτου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΡΟ και ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ο Κατακλυσμός του Νώε

Ο Κατακλυσμός του Νώε Από την Σαλτίκοβ Όλγα Ομάδα: Πανουτσακοπούλου Ειρήνη Πανουτσακοπούλου Ειρήνη Τριανταφύλλου Άννα-Μαρία Τριανταφύλλου Άννα-Μαρία Μπακατσέλου Ιφιγένεια Μπακατσέλου Ιφιγένεια 12ο Γυμνάσιο ΠΑΤΡΑΣ

Ο Κατακλυσμός του Νώε Πρόκειται για μια μεγάλων διαστάσεων πλημμύρα, που περιγράφεται στο βιβλίο της Γένεσης στην Αγία Γραφή. Πρόκειται για μια μεγάλων διαστάσεων πλημμύρα, που περιγράφεται στο βιβλίο της Γένεσης στην Αγία Γραφή.ΓένεσηςΑγία ΓραφήΓένεσηςΑγία Γραφή Η αφήγηση περιγράφει το πώς ο Θεός προειδοποίησε τον Νώε για τον κατακλυσμό αυτόν και τον καθοδήγησε να κατασκευάσει μια κιβωτό για να σωθεί αυτός και τα ζώα που πήρε μαζί του σε αυτή. Η αφήγηση περιγράφει το πώς ο Θεός προειδοποίησε τον Νώε για τον κατακλυσμό αυτόν και τον καθοδήγησε να κατασκευάσει μια κιβωτό για να σωθεί αυτός και τα ζώα που πήρε μαζί του σε αυτή.ΘεόςΝώεΘεόςΝώε

Σήμερα, στην Ορθόδοξη Εκκλησία, οι σοβαρότεροι ερμηνευτές, συμφωνούν ότι ο Κατακλυσμός ήταν τοπικός και όχι παγκόσμιος. Τα δε χωρία που μιλούν για «πάσαν την γην», κατά την ερμηνεία αυτή, πρέπει να εννοηθούν με την τοπική έννοια της λέξης: «γη της Μεσοποταμίας». Και η προσάραξη της Κιβωτού στο όρος «Αραράτ», πρέπει να εννοηθεί ως προσάραξή της σε κάποιον λόφο της λοφοσειράς «Αραρτού», στη βόρεια Μεσοποταμία. Σήμερα, στην Ορθόδοξη Εκκλησία, οι σοβαρότεροι ερμηνευτές, συμφωνούν ότι ο Κατακλυσμός ήταν τοπικός και όχι παγκόσμιος. Τα δε χωρία που μιλούν για «πάσαν την γην», κατά την ερμηνεία αυτή, πρέπει να εννοηθούν με την τοπική έννοια της λέξης: «γη της Μεσοποταμίας». Και η προσάραξη της Κιβωτού στο όρος «Αραράτ», πρέπει να εννοηθεί ως προσάραξή της σε κάποιον λόφο της λοφοσειράς «Αραρτού», στη βόρεια Μεσοποταμία.ΑραράτΑραρτούΑραράτΑραρτού

Περισσότερες πληροφορίες στο Noe.doc Noe.doc