Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Δημιουργική Απασχόληση
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
διαπιστώσεις μαθήματος.
Διδακτική της Πληροφορικής
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ

Το μάθημα της τεχνολογίας αποτελεί μέρος των μαθημάτων γενικής παιδείας. Στο μάθημα της Τεχνολογίας δίνεται περισσότερο έμφαση στη μέθοδο παρά στο περιεχόμενο (δεν υπάρχει συγκεκριμένη διδακτέα ύλη) Με τη μέθοδο αυτή, αντί να μεταφέρεται στο μαθητή ένα (έτσι και αλλιώς περιορισμένο) σύνολο γνώσεων, επιδιώκεται: Να καλλιεργηθεί η ικανότητα να μαθαίνει Να αποκτήσει την ικανότητα να επιλύει ένα τεχνολογικό πρόβλημα

1ο τριμηνο Εισαγωγικές έννοιες Επιλογή ατομικού έργου Αναζήτηση πληροφοριών Συγκέντρωση και αξιολόγηση πληροφοριών Πρώτο μέρος γραπτής εργασίας Προφορική εργασία Σχέδια για την κατασκευή (2ο τρίμηνο;) Επιλογή υλικών (2ο τρίμηνο;)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Στο πρώτο τρίμηνο μπορείτε να αξιολογήσετε: 3 ή 4 μικρές εργασίες (από 1 μονάδα) Αναζήτηση και αξιολόγηση πληροφοριών (2 μονάδες) Γραπτή εργασία (5 μονάδες) Προφορική εργασία (4 μονάδες) Σχέδια 2 (από 1 μονάδα) Γενική εικόνα (3 ή 4 μονάδες) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

2ο τριμηνο Σχέδια για την κατασκευή Επιλογή υλικών Αναζήτηση πληροφοριών Συγκέντρωση και αξιολόγηση πληροφοριών Δεύτερο μέρος γραπτής εργασίας Επιλογή εργαλείων Κατασκευή (μέρος 1ο) Προφορική εργασία 2ο τριμηνο

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Στο δεύτερο τρίμηνο μπορείτε να αξιολογήσετε: Σχέδια 2 (από 1 μονάδα;) Αναζήτηση και αξιολόγηση πληροφοριών (2 μονάδες) Γραπτή εργασία (5 μονάδες) Καλή χρήση των εργαλείων (2 μονάδες) Κατασκευή (5 μονάδες) Προφορική εργασία (4 μονάδες) Γενική εικόνα (2 μονάδες)

3ο τριμηνο Ολοκλήρωση της κατασκευής (μέρος 2ο) Τρίτο μέρος της γραπτής εργασίας: (Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής) Εποπτικός χάρτης Τελική προφορική εργασία

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Στο τρίτο τρίμηνο μπορείτε να αξιολογήσετε: Κατασκευή (5 μονάδες) Καλή χρήση των εργαλείων (2 μονάδες) Γραπτή εργασία (5 μονάδες) Εποπτικός χάρτης (2 μονάδες) Προφορική εργασία (4 μονάδες) Γενική εικόνα (2 μονάδες)