«Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη» ● Ιωαννίδου Ελένη ● Δόξα Ελένη «Αυτοκίνητο και ασφάλεια» ● Γεωργίου Βασίλειος ● Μπετίνι Μερικλέν «Ασφάλεια τροφίμων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Τα επιστημονικά στοιχεία είναι αδιάσειστα EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΙ ΒΡΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ ΩΚΕΑΝΟΙ!
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Επιπτώσεις των κλιματικών αλλαγών στον τομέα της Υγείας και της Οικονομίας Αναγνώστου ΕλένηΛοξόπουλος Ανδρέας Ασσανακίδης ΛεωνίδαςΜαράκης Ευριβιάδης Εφές.
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Διατροφή & Υγεία Μαθητών Λυκείου
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
★ Πλανητικη Σκιαση Παρουσίαση απο τους μαθητές : ★ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΝΟ ★ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΡΣΙΤΗ.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Κλιματική αλλαγή.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ:
Κορυφαίοι επιστήμονες πήραν μέρος στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της Κοπεγχάγης με θέμα την κλιματική αλλαγή που έγινε στις 10 Μαρτίου και που διήρκεσε.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Στόχοι Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μια παρουσίαση από τον: Άκη Κ.
1.8 Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη» ● Ιωαννίδου Ελένη ● Δόξα Ελένη «Αυτοκίνητο και ασφάλεια» ● Γεωργίου Βασίλειος ● Μπετίνι Μερικλέν «Ασφάλεια τροφίμων και νέοι διατροφικοί κίνδυνοι» ● Μαντζώρος Βασίλειος ● Αναστασοπούλου Γεωργία «Μείωση της Βιοποικιλότη- τας, αίτια – επιπτώσεις» ● Αλεβίζου Σουλτάνα ● Ξαγρεμμενάκος Σταμάτης «Κινητά τηλέφωνα» ● Τσιάλτα Ελένη ● Σωτηροπούλου Σπυριδούλα «Αλκοολισμός» ● Λαλούση Αικατερίνη ● Μουτσόπουλος Αθανάσιος Συντονίστρια: Ιωαννίδου Ελένη 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Σχολική χρονιά: Θέματα «Project» Α΄ τάξη

Στάδια ερευνητικής εργασίας: ● Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων ● Διαμόρφωση τεκμηριωμένων απαντήσεων ● Ανάπτυξη επεξηγήσεων ● Εξέταση αντίθετων απόψεων ● Σχολαστική ανάλυση διαδικασιών και συμπερασμάτων ● Παραγωγή νέων γνώσεων ● Σύνθεση και παρουσίαση της εργασίας ● Αξιολόγηση Οφέλη διδασκόντων: Απόκτηση εμπειρίας ● Σε νέους τρόπους διδασκαλίας και προσέγγισης θεμάτων ● Σε ομαδική συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών διαφορετικής ειδικότητας Διδακτικοί Στόχοι – Οφέλη. Οι μαθητές : ● Να διακρίνουν τα αίτια της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη καθώς και τις συνέπειες που έχουν σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς και στο περιβάλλον ● Να μπορούν να περιγράφουν το «φαινόμενο του θερμοκηπίου». ● Να προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη ● Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον ● Να εξοικειωθούν με τη μελέτη διαμέσου της έρευνας και της συνεργατικής ομαδικότητα. Δυσκολίες επιχειρήματος ● Μαθητές: προσαρμογή στο νέο τρόπο διδασκαλίας ● Εκπαιδευτικοί: Προβλήματα χρόνου κατά την εφαρμογή Θέμα: Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: Ποιες οι συνέπειες της υπερθέρμανσης 2 Μειώνω τα σκουπίδια Δεν κόβω ή καίω τα δέντρα Προστατεύω τα ζώα & φυτά Δεν μολύνω το νερό Δεν μολύνω την ατμόσφαιρα Εξοικονομώ ενέργεια Δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο. Προτιμώ τα Μ.Μ.Μ. και το ποδήλατο. ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ. 3 Πως βοηθώ στη μείωση του φαινομένου 4 Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη Αναφέρεται στην αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της ατμόσφαιρας της γης και των ωκεανών. Ταυτίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου. 1.Τα αέρια θερμοκηπίου ●CO2 ● CH4 ● 03 ● HFCS, παγιδεύουν τη θερμότητα στη τροπόσφαιρα (φαινόμενο θερμοκηπίου) και αυξάνεται η θερμοκρασία του πλανήτη. 2.Ανθρώπινες δραστηριότητες – καύσεις κλπ Ποια τα αίτια της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη Τι είναι η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη; 1 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Ιωαννίδου Ελένη ΠΕ14.04 Δόξα Ελένη ΠΕ06 ΜΑΘΗΤΕΣ: Ανδριώτη Μαρία, Γιανναράς Αντώνιος Δενδρινός Σταύρος, Καμακάρη Αθηνά Κάρα Ντορισέλα, Κριεμπάρδης Ηλίας Κυμιώνη-Μουζάκη Μαρία, Μαριάνοβιτς Ντανιέλα, Μίνο Ερμές, Μπέλμπας γεώργιος, Μπούνταλης Δημήτριος Νάνο Μάριος, Νεάγου Μιρέλλα Σίνα Σαντίκ, Στελέτου Ελένη Στεργιανός Μάριος Νικόλαος Τζάνη Ιρτη, Χότζα Αρίολα Χαϊντάρι Τζούλιο Ομάδα Εργασίας 1.Τήξη των πάγων 2.Ανύψωση της στάθμης των επιφανειακών νερών 3.Κλιματικές αλλαγές 4.Μείωση βιοποικιλότητας