Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Advertisements

Κοστολόγηση Μάθημα 16.
ΣΟΥΠΕΣ.
Σούπες - Soups.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
ΖΥΜΑΡΙΚΑ.
ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
ΣΑΛΑΤΕΣ & ΟΡΕΚΤΙΚΑ.
2010 Σ Α Λ Τ Σ Ε Σ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Παρασκευές επιδορπίων
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
Φαγητά εύκολης χρήσης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
 Πλεονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Μειονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Οδηγίες για τη σωστή χρήση φαγητών εύκολης χρήσης  Θρεπτική.
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
ΛΙΠΗ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ Στόχοι Ο Μαθητής
Σαλατες - Salads.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Ζυμαρικά - Pasta.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ. Γραπτή αξιολόγηση / διαγωνίσματα (προειδοποιημένα και απροειδοποίητα ) 60% Προφορική αξιολόγηση (συμμετοχή στο μάθημα)
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΑΛΤΣΕΣ - SAUCES.
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
Γενική ταξινόμηση ανάμεικτων ποτών.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΤΟ ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Ειδη Μενου/Σωςτη Σειρα Παρουςιαςης
ΑΡΝΙΑ ΑΡΝΙΑ #2 Στόχοι του μαθήματος Ο μαθητής να είναι σε θέση να: ΑΡΝΙΑ #2 Στόχοι του μαθήματος Ο μαθητής να είναι σε θέση να: Αναφέρει.
Ενότητα: 2 Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών Κεφάλαιο " Γαρίδες Προβενσάλ " " Scampi a la Provencale " 1.
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 19 - Μαγειρική χώρου εστίασης Κεφάλαιο 1 - Αστακός Νιούμπουργκ (Lobster Newburg) 1.
Ενότητα: Μαγειρική χώρου εστίασης
Σχεδιασμός διαδικασιών
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
22:28 ΣΑΛΤΣΕΣ Ευριπίδης Σάββα Ευριπίδης Σάββα.
ΜΠΡΕΖΕ BRAISE.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ. Να καθορίσει ένα αγοραστικό πρότυπο για το είδος του προϊόντος που χρειάζεται Να πληροφορήσει τον προμηθευτή για το ποιες είναι.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Σάντουιτς.
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΣΑΛΤΣΕΣ Ευριπίδης Σάββα 23:19 Ευριπίδης Σάββα.
Ομάδες τροφίμων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου 22:06 ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου 18/4/2017 ΜΙΤΑΣ Κ. ΣΑΒΒΑ Ε.

22:06 Στόχοι του μαθήματος Αναφέρει και εξηγεί τα χαρακτηριστικά ενός ισοζυγισμένου μενού. Διακρίνει τα χαρακτηριστικά ενός ισοζυγισμένου μενού. 18/4/2017 ΜΙΤΑΣ Κ. ΣΑΒΒΑ Ε.

ΙΣΟΖΥΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Πρέπει να υπάρχει ποικιλία παρασκευών με διαφορετικές μεθόδους μαγειρέματος. Ποικιλία υλικών και χρωμάτων. Η υφή των φαγητών πρέπει να διαφέρει. Τα μπαχαρικά και τα φρέσκα βότανα να χρησιμοποιούνται σωστά. Οι σάλτσες να ταιριάζουν με τα φαγητά που σερβίρονται και να είναι στη σωστή ποσότητα. Η γαρνιτούρα να είναι κατάλληλη και να μπορεί να καταναλωθεί από τον πελάτη (edible garnish) και να μην επαναλαμβάνεται. 18/4/2017

Πρέπει να υπάρχει μια γνώριμη για τον πελάτη επιλογή φαγητών. Στη παρουσίαση του πιάτου πρέπει να λαμβάνονται υπόψη η αρμονία και η αντίθεση. Πρέπει να υπάρχει μια γνώριμη για τον πελάτη επιλογή φαγητών. Το μενού δεν πρέπει να είναι τηλεφωνικός κατάλογος γιατί κουράζει τον πελάτη. Το μενού είναι η επικοινωνία του Chef της κουζίνας με τους πελάτες του. Το ισοζυγισμένο μενού προσφέρει όχι μόνο ικανοποιητική ποσότητα φαγητού αλλά και σωστή επιλογή συνοδευτικών. Το ισοζυγισμένο μενού λαμβάνει υπόψη τις προτιμήσεις των πελατών. Πρέπει να κατασκευάζουμε μενού με διαιτολογική αξία. 18/4/2017

Χαρακτηριστικά ενός ισοζυγισμένου μενού Σε ένα ισοζυγισμένο μενού πρέπει να αποφεύγουμε: Επανάληψη χρωμάτων Επανάληψη γεύσεων Επανάληψη μεθόδων μαγειρέματος Επανάληψη καρυκευμάτων Επανάληψη σαλτσών Επανάληψη υλικών 18/4/2017

22:06 Αξιολόγηση Αναφέρετε και εξηγείστε τα χαρακτηριστικά ενός ισοζυγισμένου μενού. Εξηγείστε τα χαρακτηριστικά ενός ισοζυγισμένου μενού. 18/4/2017 ΜΙΤΑΣ Κ. ΣΑΒΒΑ Ε.