ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
στην αγια ναπα τη θαλασσοφιλητη...
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Διευθυντής Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας Αθανάσιος Φαλούκας
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio Στοχευμένο Πρόγραμμα Παρέμβασης για την: "Πρόληψη και Aντιμετώπιση του Εκφοβισμού των Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον”
 Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio με τίτλο : ‘Εκφοβισμός Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio
«Διατροφή και Εφηβεία: Τι πρέπει να γνωρίζουμε;»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 και ώρα 15.00
«Συζητώντας με τους γονείς για τα εμβόλια»
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ

ΚΡΑΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ COMENIUS REGIO 2013 – 2015: Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα  Συνεργασία ανάμεσα σε δύο χώρες: Ελλάδα και Κύπρο.  Οι σημαίες των δύο χωρών, τα δύο «λιμάνια» του ταξιδιού του καραβιού.  Οι σημαίες των χωρών ανεμίζουν και χαιρετίζουν την επιτυχή κατάληξη του προγράμματος.

ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Συνεργασία ανάμεσα σε δύο Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:  Από την Ελλάδα η Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας  Από την Κύπρο το αντίστοιχο Επαρχιακό Γραφείο Μέσης Εκπαίδευσης Πάφου  Συνεργασία ανάμεσα σε δύο δημόσια σχολεία:  3 ο Γενικό Λύκειο Νέου Ηρακλείου Αττικής  Α’ Λύκειο Εθνάρχου Μακαρίου Γ’ Πάφου  Συνεργασία ανάμεσα σε φορείς:  Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής Νοσοκομείου Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» του Πανεπιστημίου Αθηνών  Πανεπιστήμιο «Νεάπολις» Πάφου

ΚΑΡΑΒΙ =ΣΥΜΒΟΛΟ  Το καράβι δεν είναι ένα σύγχρονο πλεούμενο αλλά είναι εμπνευσμένο από τα αρχαία ελληνικά ναυπηγικά πρότυπα.  Συμβολίζει την επιστροφή και την ενασχόληση με την Παιδεία, κυρίως την Ανθρωπιστική: οι βάσεις βρίσκονται στην αρχαία ελληνική ανθρωπιστική παράδοση.

ΚΑΡΑΒΙ  Στις ανθρωπιστικές κλασικές σπουδές ενέσκηψε και η Αναγέννηση και ο Ανθρωπισμός να διαμορφώσει ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, βασισμένα στον Άνθρωπο και στα απαραβίαστα δικαιώματά του.

Ταξίδι της ζωής μας Του ταξιδιού και της αναζήτησης στο θέμα του εκφοβισμού των εφήβων Αντιπροσωπεύει Αποτελεί σύμβολο

ΚΑΡΑΒΙ =ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ= «ΙΘΑΚΗ»  Το καράβι δεν έχει «πιάσει λιμάνι», έχει ακόμη δρόμο να κάνει.  Το ταξίδι όμως θα είναι ευχάριστο, θα οδηγήσει στη σωστή ενημέρωση, την ευρεία γνώση, την ευαισθητοποίηση, την πρόληψη και την αντιμετώπιση του εκφοβισμού.

ΜΗΝΥΜΑ = ΠΥΞΙΔΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ  Παιδιά το πρόβλημα θα λυθεί μέσα από την σωστή παιδεία. Η βία σε καμιά περίπτωση δεν είναι λύση. Ποτέ δεν απαντάμε στη βία με βία.

ΘΑΛΑΣΣΑ = ΣΥΜΒΟΛΟ  Η «μήτρα» της μητέρας προστασία.  Το νερό μάς θυμίζει ότι η Ελλάδα ήταν μεγάλη ναυτική δύναμη και συνδετικό στοιχείο με τον έξω κόσμο.  Το ταξίδι προς τη γνώση.  Η περιπέτεια της αναζήτησης.  Δεν είναι τελείως ήρεμα νερά αλλά καλοτάξιδα (παρά τις κοινωνικές αντιπαραθέσεις θα βρεθεί λύση).  Η απεραντοσύνη της θάλασσας το μέγεθος του προβλήματος.

ΠΑΝΙ = ΒΙΒΛΙΟ  Tο πανί του καραβιού έχει αντικατασταθεί από ένα ανοιχτό βιβλίο.  Η γνώση και η αναζήτησή της μάς οδηγεί σε αυτό το ταξίδι.  Το άγραφο βιβλίο μάς θυμίζει την ανωνυμία που αναζητούν τα θύματα ή και οι θύτες (κρύβουν την πραγματική ταυτότητά τους πίσω από ψεύτικα profiles).  Το βιβλίο περιμένει τις ιδέες μας να εμπλουτιστεί.

ΚΟΥΠΙ = ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  Το καράβι μας για να ταξιδέψει πρέπει όλοι (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, φορείς) πάνω σε αυτό να «κάνουμε κουπί».  Συντονισμένη προσπάθεια όλων μας για να προχωρήσει η πλεύση και να πιάσουμε λιμάνι.  Η δουλειά δεν είναι χαλαρή. Απαιτεί κόπο, ένωση δυνάμεων και συντονισμό.

ΗΛΙΟΣ = ΕΛΠΙΔΑ  Το ταξίδι μας δεν κινδυνεύει από «κακοκαιρία».  Η προσπάθεια θα είναι λουσμένη στο «φως».  Παρά τα λίγα «σύννεφα» στον ορίζοντα, όλα θα πάνε καλά.  Δεν έχουμε να ανησυχούμε για τον καιρό αλλά για τον συντονισμό των «κουπιών».

ΜΑΤΙ = ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ  Το μάτι που βλέπουμε στο σκαρί του καραβιού μάς λέει ότι πρέπει να έχουμε τα «μάτια μας ανοιχτά», γιατί το πρόβλημα είναι δίπλα μας.  Πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση και έτοιμοι να δράσουμε.  Δεν κλείνουμε τα μάτια στο πρόβλημα. Δεν είμαστε απαθείς ούτε αδρανείς.

ΕΜΒΟΛΟ = ΟΠΛΟ  Το έμβολο που υπάρχει πάνω στο καράβι συμβολίζει το όπλο μας ενάντια στις δυσκολίες που θα συναντήσουμε.  Η γνώση, η επιμόρφωση και ο συντονισμός των προσπαθειών μας θα είναι τα όπλα μας στην πρόληψη και αντιμετώπιση του εκφοβισμού.

ΚΑΜΠΥΛΕΣ - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  Οι καμπύλες του σχεδίου δείχνουν συγκίνηση, σκίρτημα, συναίσθημα όλων των εμπλεκόμενων.  Η κατεύθυνση του σχεδίου προς τον ήλιο δείχνει το πέρασμα σε άλλο, ανώτερο επίπεδο συνειδητότητας και στη διεύρυνση της αντίληψης μας.

Ο νταής της παρέας δεν είναι καθόλου μάγκας. Μάγκες είμαστε εμείς που αναγνωρίζουμε το πρόβλημα, αντιδρούμε και προσπαθούμε να ενημερωθούμε για να είμαστε ικανοί να στηρίξουμε και να δώσουμε λύσεις όταν χρειαστεί.