Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας ΤΕΓ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΚΡΕΝΟΜΠΛ ΓΑΛΛΙΑΣ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Γυμνάσιο Παραλίας Καλαμάτας
Στην ταινία: Το κύμα. Ο καθηγητής αναλαμβάνει να διδάξει την απολυταρχία αλλά ταυτίζει τους μαθητές με αυτό το πολίτευμα και τους δημιουργεί την.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Τίτλος Δραστηριότητας
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Τα δημοτικά σχολεία της Λακατάμειας
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που λειτούργησε ήδη από τα δύσκολα χρόνια της γερμανικής κατοχής ήταν το Δημοτικό στη Ν. Σμύρνη. Το 1977 το σχολείο ανέλαβε ο κύριος Χρήστος Γεωργακόπουλος, ο οποίος είχε ήδη διδάξει ως δάσκαλος στην πέμπτη και έκτη τάξη του Δημοτικού ώσπου έγινε διευθυντής, θέση που κατέχει έως σήμερα.

Στη συνέχεια, υπό τη διεύθυνση του ίδιου λειτούργησε το κτίριο που στέγασε το Γυμνάσιο- Λύκειο στο Π. Φάληρο, ενώ παράλληλα λειτουργούσε και το Νηπιαγωγείο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κτίριο χτίστηκε μέσα σε τρεις μήνες προκειμένου να προλάβει ο κ. Γεωργακόπουλος τη νέα σχολική χρονιά των παιδιών που μετέβαιναν από την έκτη Δημοτικού στο Γυμνάσιο. Από τότε η κοινότητα του σχολείου μας διαρκώς μεγαλώνει κι ενώ τότε αριθμούσε 12 καθηγητές και 67 παιδιά, τώρα οι καθηγητές κι οι δάσκαλοι έχουν φτάσει τους 60 περίπου και τα παιδιά τα 700.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ  Τότε τα παιδιά φορούσαν στολή σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου.  Οι μαθητές τότε ήταν πιο πειθαρχημένοι και οι καθηγητές πιο αποστασιοποιημένοι,  Η ύλη τότε ήταν μεγαλύτερη και το είδος των μαθημάτων διαφορετικό, ενώ οι απαιτήσεις περισσότερες, όπως πληροφορηθήκαμε από τον κ Οικονόμου, καθηγητή φυσικής.  Σήμερα η στολή παρέμεινε στις μικρότερες τάξεις και μόνο για τις επίσημες εκδηλώσεις.  Τώρα υπάρχει μεγαλύτερη ελαστικότητα και οι καθηγητές προσεγγίζουν περισσότερο τα παιδιά. Βέβαια, υπάρχουν πολλές διαφορές από εκείνα τα χρόνια, τόσο όσον αφορά τους μαθητές, όσο και τους καθηγητές, όπως πληροφορηθήκαμε από τον κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο, την κ. Κυριακή Πατίτσα, διευθύντρια του Γυμνασίου και την κ. Κέλλυ Γεωργακοπούλου, μέλος της διεύθυνσης και φιλόλογος του σχολείου. Μέσα από τη συνέντευξη που τους πήραμε, μάθαμε πολλά κι ενδιαφέροντα πράγματα για εκείνη την εποχή.  Τώρα τα παιδιά είναι πιο εξοικειωμένα με τις νέες τεχνολογίες και το σχολείο τις έχει εισάγει δημιουργικά στην παιδαγωγική διαδικασία.

 Αποτελεί πλέον καθημερινότητα στο σχολείο το smartboard, ο ηλεκτρονικός πίνακας που κάνει τα μαθήματα πιο ενδιαφέροντα, αφού υπάρχει ανά πάσα στιγμή η δυνατότητα πρόσβασης στο θαυμάσιο κόσμο του internet.

Κάθε χρόνο όπως τότε, έτσι και τώρα, διοργανώνονται από το σχολείο μας πολλές εκπαιδευτικές εκδρομές. Ρωτήσαμε τους καθηγητές μας ποιες από αυτές έχουν συνοδεύσει και μας είπαν τις αναμνήσεις τους από το Μουσείο της Ακρόπολης και τον αρχαιολογικό της χώρο, την αρχαία αγορά, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, την Επίδαυρο και τους Δελφούς Μάλιστα στους Δελφούς ήταν η πρώτη εκπαιδευτική εκδρομή τόσο για την κ. Κέλλυ, όσο και για την κ. Πατίτσα, ενώ για τον κ. Οικονόμου ήταν στην Καλαμπάκα και τα Μετέωρα, όπου συνόδευε την πρώτη γυμνασίου. Ο κ. Χρήστος από την άλλη, μας μίλησε για μια εκδρομή που θυμάται στο Πόρτο-Ράφτι, όπου έκαναν όλοι πικ-νικ. Από την κ. Πατίτσα μάθαμε ότι το σχολείο έχει επισκεφτεί επίσης τις Μυκήνες, τη Βεργίνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ναύπλιο και την Πύλο.

Όλοι οι καθηγητές μας είπαν ότι έχουν διδάξει σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και σε κάποιες του Λυκείου, ενώ μας εκμυστηρεύτηκαν ότι ως μαθητές οι ίδιοι δεν είχαν ιδιαίτερες δυσκολίες στα μαθήματα. Στην ερώτησή μας αν θα ασκούσαν κάποιο άλλο επάγγελμα εκτός από αυτό του καθηγητή, η κ. Κέλλυ και η κ. Πατίτσα διάλεξαν ένα καλλιτεχνικό επάγγελμα, όπως αυτό της ηθοποιού ή της σχεδιάστριας μόδας, ενώ ο κ. Οικονόμου εκείνο του πολιτικού μηχανικού. Γνωρίζοντας τους καθηγητές μας…

Τέλος, μετά από σχετική ερώτησή μας, ο κ. Χρήστος μας αποκάλυψε ότι η πιο ευχάριστη στιγμή γι΄ αυτόν στο σχολείο είναι οι γυμναστικές επιδείξεις στο τέλος της σχολικής περιόδου, ενώ δεν μας έκρυψε τη υπερηφάνειά του για το γεγονός ότι πολλά από τα παιδιά του σχολείου μας έχουν σπουδάσει στο Harvard, αλλά και στη NASA. Όσον αφορά τους καθηγητές πιστεύει ότι θα πρέπει να βλέπουν τα παιδιά στα μάτια για να αισθάνονται το βάρος της ευθύνης που έχουν γι΄ αυτά. Επίσης, στο μέλλον ελπίζει να βρεθούν συνεχιστές του σχολείου που θα δουλεύουν όλοι με αφοσίωση και αγάπη. Αυτό που επισημαίνει ως κυριότερο όλων είναι να μη χαθεί το χαμόγελο από τα πρόσωπα των παιδιών.

Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Β1 τμήματος του Γυμνασίου μας στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας με την επιμέλεια της φιλολόγου Στεφανίδου Άρτεμις. Ευχαριστούμε: Τον κ Χρήστο Γεωργακόπουλο, τις καθηγήτριες κ Κέλλυ Γεωργακοπούλου και την κ Πατίτσα Κυριακή,καθώς και τον καθηγητή κ Οικονόμου Γιώργο για τις συνεντεύξεις που μας παραχώρησαν.