2o ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πρότυπα συμπεριφοράς και επίδραση τους στη σωματική και ψυχική υγεία
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Στρατηγική Προώθησης.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
PROJECT 1 :«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ»
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
H τηλεόραση και το παιδί
Σημειολογία και σχεδιασμός
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2o ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ

Στην ερευνητική εργασία πήραν μέρος οι μαθητές της Α΄τάξης: Αποστόλης Γιαβάζης Γεωργία Τσεκούρα Ενκελέντα Μπίτσι Λάμπρος Ιμπραϊμιώτης Κωνσταντίνα Κουμαδίτη Κωνσταντίνα Γκουντούμα Μαρία Σαχίνη Θωμάς Μπετχαβάς Ηλίας Νικόπουλος Παναγιώτης Καραγιάννης Παναγιώτης Τσιμουράκος Εβελίνα Παπαθεοχάρη Αννα Μαρία Παππά Βασιλική Πιτσάβα με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αναστασίας Κουκουλή.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Θεωρήσαμε σημαντικό στόχο να μάθουμε να εντοπίζουμε τα φανερά αλλά πολύ περισσότερο τα κρυφά μηνύματα των διαφημίσεων, διαβάζοντας «πίσω από τις λέξεις». Επίσης, μέσα από την εργασία μας στοχεύσαμε στο να αναγνωρίσουμε τα κοινωνικά και καταναλωτικά πρότυπα που προβάλλονται με τις διαφημίσεις και τις τεχνικές με τις οποίες προσπαθούν να επηρεάσουν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Τέλος, ο βασικότερος στόχος μας ήταν να καλλιεργήσουμε την κριτική σκέψη ώστε να επεξεργαζόμαστε καλύτερα τα μηνύματα που μας περνούν οι διαφημίσεις και να ενημερώνουμε τους γύρω μας.

Περιεχόμενο της διαφήμισης

ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ: Τα συνηθέστερα μέσα προβολής διαφημίσεων είναι: Τηλεόραση Διαφήμιση στα Μ.Μ.Μ. Εφημερίδα Διαφημιστικά αντικείμενα Ραδιόφωνο Κινηματογράφος Ταχυδρομική αποστολή Χορηγίες Περιοδικά Διαφήμιση σε βίντεο Υπαίθρια διαφήμιση Διαφήμιση στο Internet

Συνέπειες

Κατηγορίες διαφημίσεων 1. Εμπορική διαφήμιση Η έννοια της εμπορικής διαφήμισης συνδέεται με την έννοια του μάρκετινγκ.

2. Πολιτική διαφήμιση Πληροφορεί και προσεγγίζει τον πολίτη με στόχο την προβολή και προώθηση συγκεκριμένου υποψήφιου

3. Κοινωνική διαφήμιση Πρόκειται για την προώθηση κοινωνικών ζητημάτων ώστε να υπάρξουν θετικές αλλαγές συμπεριφοράς.

Γυναικεία Πρότυπα Οι γυναίκες που εμφανίζονται στις διαφημίσεις είναι πάντοτε καλοντυμένες, με όμορφο μακιγιάζ, τέλειες αναλογίες, αισθησιακές, για να προσελκύουν τους άντρες καταναλωτές και να σπρώξουν τις γυναίκες καταναλώτριες να ταυτιστούν με αυτές.

Επίσης, η γυναίκα εμφανίζεται στη διαφήμιση σε ρόλους που η παράδοση της έχει αποδώσει, στο ρόλο της νοικοκυράς, της συζύγου, που καλλωπίζεται, συχνάζει σε ινστιτούτα καλλονής για να γίνει ακαταμάχητη και να σαγηνεύει τον άνδρα της, της μητέρας, που δείχνει την αγάπη και την τρυφερότητα της στα παιδιά της.

Αντρικά Πρότυπα Οι άντρες στις διαφημίσεις πάντα κατέχουν ένα αξιόλογο επάγγελμα το οποίο ενισχύει και την προσωπικότητά τους. Εμφανίζονται υποστηρίζοντας τη γυναίκα και συμμετέχοντας έμμεσα στο χτίσιμο προβολής του προϊόντος. Η εικόνα τους είναι αυτή των δυναμικών, με αυτοπεποίθηση, ισχύ και δύναμη. Προκειμένου να στηρίξουν το προϊόν, εμφανίζονται όμορφοι και καλοντυμένοι, σοβαροί ενώ περιφέρονται σε πολυτελέστατα περιβάλλοντα, με οικονομική άνεση δηλαδή και βρίσκονται σε μία πλεονεκτική θέση από ότι εμφανίζονται στην πραγματικότητα.

Οι εικόνες ως τρόπος έλξης Οι εικόνες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαφήμιση. Συγκεκριμένα: Είναι πειστικές Η εικόνα είναι πολύ σημαντική, επειδή οι τηλεθεατές ότι βλέπουν, αυτό παίρνουν.

Είναι περίτεχνες Δημιουργούν μια κατασκευασμένη δημόσια εντύπωση με την βοήθεια οπτικών τεχνικών

Συνήθως η εικόνα της διαφήμισης είναι οπτικά γρήγορη και χωρίς επεξήγηση, έτσι ώστε ο δέκτης να μην έχει το χρονικό περιθώριο να επεξεργαστεί σε βάθος τη διαφήμιση, αλλά να του μείνει στο μυαλό μόνο το λογότυπο του διαφημιστή.

Το τελικό στάδιο μιας διαφήμισης ως προς την εικόνα είναι η συνδυασμός των παρακάτω: της φωτεινότητας των γεωμετρικών σχημάτων των χρωμάτων των όγκων των κινήσεων των αντικειμένων Το καθένα ρυθμίζεται ανάλογα με το συναίσθημα που θέλει να προκαλέσει στο δέκτη της διαφήμισης.

Λέξεις και συναισθήματα Η γλώσσα της διαφήμισης είναι γενικά φορτισμένη, έτσι ώστε να προσελκύει την προσοχή και να διεγείρει τη φαντασία, με αποτέλεσμα να κάνει το προϊόν ελκυστικότερο.

Όλες οι λέξεις εκφράζουν αισθήματα. Συνήθως επιλέγονται λέξεις που: Φέρουν το προϊόν στην προσοχή του κοινού Είναι ελκυστικές

Τρόποι σαγήνης διαφήμισης Οι περισσότερες είναι παραλλαγές βασικών ιδεών. Τα συναισθήματα και οι στάσεις κινητοποιούνται όταν το προϊόν συνδέεται με: - Ευτυχισμένες οικογένειες - Πλούσιους και πολυτελείς κοινωνικούς κύκλους - Όνειρα και φαντασιώσεις - Επιτυχημένα ρομάντζα και έρωτα Σπουδαίους διάσημους ανθρώπους και ειδικούς. - Μέρη με αίγλη

- Επιτυχία στην καριέρα ή την εργασία - Την τέχνη, τον πολιτισμό και την ιστορία - Τη φύση και τον φυσικό κόσμο - Ωραίες γυναίκες - Υπεροψία και έπαρση - Κωμωδία και χιούμορ - Παιδική ηλικία

Τρόποι πειθούς και παραπλάνησης • Παραπλάνηση στη διαφήμιση υπάρχει όταν προβάλλονται ανακριβείς και αναληθείς πληροφορίες με σκοπό την προώθηση προϊόντων. • Πειθώ στη διαφήμιση είναι η ικανότητα του διαφημιστή να πείσει τους ανθρώπους για το διαφημιζόμενο προϊόν. Λειτουργούν με βάση το συνειρμό που διεγείρουν, μέσα από ένα πχ λογοπαίγνιο ή έντονο χρώμα, καθώς επίσης και με τη χρήση συμβόλων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήσης συμβόλου είναι τα διαμάντια αφού ως γνωστόν είναι οι «καλύτεροι φίλοι μιας γυναίκας» και «τα διαμάντια είναι παντοτινά», έτσι έχουν παραλληλιστεί με την αιώνια αγάπη και σταδιακά έχουν λάβει υπόσταση ως σημαντικό στοιχείο στο πλαίσιο των ανθρώπινων σχέσεων. Τα διαμάντια δεν εξαγοράζουν την αγάπη αλλά η διαφήμιση βάζει το διαμάντι να προκαλεί την αγάπη και καταλήγει το ίδιο το διαμάντι να σημαίνει αγάπη.

Τρόποι πειθούς και παραπλάνησης Ένα ακόμη παράδειγμα συμβόλου που χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό οι διαφημίσεις είναι το κόκκινο τριαντάφυλλο, το οποίο έχει ταυτιστεί με τον έρωτα και το πάθος, όχι επειδή μοιάζει με την αγάπη ή το πάθος, ούτε επειδή το λουλούδι προξενεί αγάπη. Απλώς τα μέλη κάποιων κοινωνιών χρησιμοποιούν το τριαντάφυλλο σε ορισμένες περιστάσεις με την έννοια της αγάπης. Αυτή η παράδοση έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης από τις διαφημιστικές εταιρίες με αποτέλεσμα να έχει υιοθετηθεί παγκοσμίως.

Η επανάληψη αποτελεί επίσης αποτελεσματικό μέσο διαφημιστικής πειθούς και, ασφαλώς, τεχνάσματα όπως οι προτροπές- η προστακτική ("Πιες ένα μπουκάλι γάλα την ημέρα") και τα σλόγκαν ("μόνο η coca cola μπορεί, όπως η Coca cola") αποτελούν επιτυχή παραδείγματα ενός συνδυασμού τεχνικών συνειρμού, προτροπής, επανάληψης, σλόγκαν, εκφοβισμού ή "πριν και μετά".

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας !! Διαφήμιση είναι η τέχνη να σημαδεύεις το κεφάλι και να πετυχαίνεις το πορτοφόλι. Βανς Πάκαρντ ΤΕΛΟΣ Ευχαριστούμε για την προσοχή σας !!

Βιβλιογραφία Καλαϊτζής Σ., Η διαφήμιση όπως θα θέλατε να την ξέρετε, 1998, Leader Books. Αϊβαλής Α., Αρριανάς Λ., κ.ά., Δυναμική Επικοινωνία στην εποχή της πληροφορίας, 2002, Libris Teck. Marlow E., επιμ. Σαρρής Ν., Ηλεκτρονικές Δημόσιες Σχέσεις, 1998, Έλλην. Jefkins F., Διαφήμιση, 1997, Κλειδάριθμος. Πηγές: Διαδίκτυο, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, εφημερίδες, Περιοδικά.