Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009 - 2010.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009 - 2010."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009 - 2010

2

3 ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές μέσω του προγράμματος:  Να καλλιεργήσουν έννοιες της σύγχρονης οικονομικής σκέψης.  Να μάθουν έννοιες σχετικές με την επιχειρηματικότητα, το marketing και τις πωλήσεις έτσι ώστε να μπορούν να ερευνούν τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία.  Να γνωρίζουν τις συνθήκες και το περιβάλλον της επιχείρησης.  Να επιλέγουν επιχειρηματική ιδέα για ένα προϊόν ή υπηρεσία.  Να εκπονούν επιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία και την προώθηση νέων προϊόντων.  Να αναπτύξουν ενεργητική μέθοδο μάθησης.  Να μάθουν να είναι οργανωτικοί, μεθοδικοί, να αναπτύσσουν ερευνητικές δεξιότητες.  Να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας.

4 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  Συγκρότηση ομάδας του προγράμματος.  Δημιουργία υποομάδων εργασίας.  Επιλογή από τους μαθητές των επιχειρηματικών σχεδίων.  Δημιουργία ερωτηματολογίου και αναζήτηση πληροφοριών.  Εφαρμογή των επιχειρηματικών σχεδίων, από τις ομάδες.  Επισκέψεις, συνεντεύξεις και χρήση διαδικτύου.  Επεξεργασία και παρουσίαση του υλικού σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή

5 ΜΙΓΜΑ MARKETING Η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της λειτουργίας του marketing εκφράζεται με το «μίγμα marketing». Περιλαμβάνει το, τι, που, πότε, πόσο, πώς και γιατί, θα κάνει το marketing. Οι μεταβλητές που συνιστούν το «μίγμα του marketing» είναι το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προώθηση

6 ΠΡΟΪΟΝ Οι επιχειρήσεις λειτουργούν και αναπτύσσονται έχοντας ως σκοπό αφενός μεν την πραγματοποίηση κέρδους, αφετέρου δε την ικανοποίηση διαφόρων αναγκών των καταναλωτών. Οι σκοποί αυτοί επιτυγχάνονται με την προσφορά των προϊόντων που παράγουν.

7 Ο ανθρώπινος νους «βομβαρδίζεται» από διαφημιστικά μηνύματα ανταγωνιστικών προϊόντων

8 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Έργο της διαφήμισης είναι να πληροφορήσει τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος και να πείσει στη συνέχεια ότι αυτό είναι καλύτερο σε σχέση με τα άλλα, λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών που διαθέτει.

9

10 Τα προϊόντα που δημιούργησαν οι ομάδες μας ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΧΥΜΟΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24 Επίσκεψη της ομάδας στο μουσείο πλινθοκεραμοποιίας Ν. & Σ. Τσαλαπάτα στο Βόλο

25 Το κόσκινο για το αργιλόχωμα και η ράμπα μεταφοράς του

26

27 Οι ατμομηχανές

28 Βαγονέτο μεταφοράς κεραμιδιών Το ξηραντήριο

29 Το εσωτερικό της καμίνου Hoffman (φούρνος) Το πατάρι του φούρνου – τροφοδοσία

30

31 Επιχείρηση παραγωγής και πώλησης μελιού στα Χάνια Πηλίου

32 Επίσκεψη στην TASTY FOODS

33 Επίσκεψη στην ΕΒΓΑ

34 Η ομάδα σε ώρα εργασίας

35 H αφίσα της εργασίας μας ?

36


Κατέβασμα ppt "1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009 - 2010."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google