Από τους μαθητές: Υπεύθυνος καθηγητής: Θάνος Μπαξεβάνης Στέφανος Καραμπέτσας Κωνσταντίνος Σώζος Θεοδώρα Καλιακάτσου Σχολική χρονιά: Ελευθερία Αργυρίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Πώς μπορείς να μάθεις να χρησιμοποιείς τις πιθανότητες.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – “ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ” ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
GEORG CANTOR ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΜ:3318 Μάθημα: Ιστορία της Λογικής
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
«ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’»
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Η Αρχή Συμπερίληψης - Εξαίρεσης
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΣΥΝΟΛΑ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Ο Κανόνας του Bayes Ασκήσεις.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Συμμιγείς αριθμοί.
ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ II Καθ. Πέτρος Π. Γρουμπός Διάλεξη 8η Στοχαστικά Σήματα - 1.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ο μαγικός αριθμός π.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Ο ΕΥΚΛΕΊΔΗΣ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΤΟΥ ΡΑΦΑΉΛ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ερευνητική εργασία (Project)
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Πι.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μετά από την έρευνα μας στο διαδίκτυο για την εύρεση πληροφοριών για την νευρική ανορεξία καταλήξαμε σε μερικά συμπεράσματα. Καταλάβαμε ότι.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από τους μαθητές: Υπεύθυνος καθηγητής: Θάνος Μπαξεβάνης Στέφανος Καραμπέτσας Κωνσταντίνος Σώζος Θεοδώρα Καλιακάτσου Σχολική χρονιά: Ελευθερία Αργυρίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Πρόλογος Ερευνητικά ερωτήματα Trailer ταινίας Trailer ταινίας Συμπεράσματα Κριτική τοποθέτηση Σχολιασμός ταινίας Φωτογραφίες Πηγές

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Επιλέξαμε αυτού το είδος πρότζεκτ για να μάθουμε περισσότερα για τα μαθηματικά με έναν διασκεδαστικό τρόπο. Επίσης, η ταινία η οποία επιλέξαμε μας βοήθησε να κατανοήσουμε ότι τα μαθηματικά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στις ζωές μας. Τέλος, ενημερωθήκαμε καλύτερα για τους πρώτους αριθμούς οι οποίοι έπαιζαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία.

Με τι ασχολείται η ταινία: Η ταινία ασχολείται με έξι άτομα, άγνωστα μεταξύ τους, που ο καθένας έχει τον δικό του σημαντικό ρόλο για να καταφέρουν να ξεφύγουν από τον κύβο, ο οποίος κρύβει πολλές θανάσιμες παγίδες.

Οι ρόλοι των ηθοποιών: Μια μαθηματική ιδιοφυία: Leaven Ένας αστυνομικός: Quentin Μία ψυχολόγος: Holloway Ένας δράστης φυλακών: Wren Ο κατασκευαστής του κύβου: Worth Ένας νοηματικά καθυστερημένος: Kazan

Το νόημα της ταινίας: Μέσα από αυτήν την ταινία μπορούμε να καταλάβουμε ότι τα μαθηματικά παίζουν σημαντικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων εκείνων διότι με τα μαθηματικά κατάφεραν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα το οποίο είχε προκύψει.

Που διαδραματίζεται και πότε: Σε έναν τεράστιο κύβο το 1997

Ο ρόλος των ηθοποιών: Η Leaven: βοήθησε με το να λύνει μαθηματικά προβλήματα τα οποία καθόριζαν την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται. Ο Worth: βοήθησε την Leaven στο να καταλάβει την δομή του κτηρίου. Η Holloway: βοήθησε στην ψυχολογία των χαρακτήρων και ειδικότερα του Kazan. O Kazan: βοήθησε στο να βρει τον διαιρέτη των αριθμών, οι οποίοι αριθμοί, βοήθησαν στην έξοδο τους.

Που χρησίμευσαν τα μαθηματικά: Τα μαθηματικά έπαιξαν τον πιο σημαντικό ρόλο στην ταινία αφού βοήθησαν στην εύρεση της εξόδου της γεωγραφικής τοποθεσίας την εύρεση του σωστού δωματίου το οποίο δεν περιείχε παγίδες

Τα οφέλη της ταινίας: Η ταινία θέλει να μας δείξει ότι στην ανάγκη για επιβίωση κάποιοι άνθρωποι μπορούν να συνεργαστούν ενώ άλλοι μπορούν να φτάσουν σε πρόθυρα νευρικής κρίσης.

Πρώτοι αριθμοί: Στα μαθηματικά πρώτος αριθμός (ή απλά πρώτος) είναι ένας φυσικός αριθμός μεγαλύτερος της μονάδας με την ιδιότητα οι μόνοι φυσικοί διαιρέτες του να είναι η μονάδα και ο εαυτός του. Ένας φυσικός αριθμός μεγαλύτερος της μονάδας, ο οποίος δεν είναι πρώτος αριθμός ονομάζεται σύνθετος αριθμός. Το θεμελιώδες θεώρημα της αριθμητικής καθορίζει το βασικό ρόλο των πρώτων αριθμών στη θεωρία αριθμών: κάθε ακέραιος αριθμός μεγαλύτερος του 1 μπορεί να γραφεί ως γινόμενο πρώτων κατά μοναδικό τρόπο.

Πρώτοι αριθμοί 2: Η μοναδικότητα σε αυτό το θεώρημα προϋποθέτει την εξαίρεση του 1 ως πρώτου αριθμού επειδή ένας πρώτος μπορεί να περιέχει αυθαίρετα πολλές φορές το 1 σε κάθε γινόμενο. Υπάρχουν άπειροι σε πλήθος πρώτοι αριθμοί, όπως απέδειξε ο Ευκλείδης περίπου στο 300 π.Χ. Δεν υπάρχει κανένας γνωστός τύπος ο οποίος να διαχωρίζει όλους τους πρώτους αριθμούς από τους σύνθετους.

Πρώτοι αριθμοί 3: Ωστόσο, η κατανομή των πρώτων αριθμών, όπως λέμε τη στατιστική συμπεριφορά των πρώτων γενικά, μπορεί να μοντελοποιηθεί. Το πρώτο αποτέλεσμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι το θεώρημα πρώτων αριθμών, το οποίο αποδείχτηκε στα τέλη του 19ου αιώνα, το οποίο λέει ότι η πιθανότητα ενός τυχαία επιλεγμένου αριθμού n να είναι πρώτος είναι αντιστρόφως ανάλογη του πλήθους των ψηφίων ή του λογαρίθμου του n.

Trailer

Συμπεράσματα: Χωρίς την γνώση των μαθηματικών οι πρωταγωνιστές μας δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν από τις παγίδες που τους καταδίωκαν. Ακόμα και οι νοηματικά καθυστερημένοι μπορούν, σε κρίσιμες καταστάσεις, να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους.

Κριτική τοποθέτηση Κλειστοφοβικό, πανέξυπνο, απειλητικό, εφιαλτικό, αγωνιώδες είναι πέντε λέξεις που έρχονται κατευθείαν στο μυαλό μου όταν βλέπω τον τίτλο ή το εξώφυλλο της συγκεκριμένης ταινίας. Το «Cube» είναι μια πολύ διαφορετική ταινία και αρκετά δύσκολο να ενταχθεί σ’ ένα ορισμένο είδος αφού συνιστά ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του. Αυτό το διαμάντι καναδικής προέλευσης συνδυάζει άρτια τον ψυχολογικό τρόμο, την επιστημονική φαντασία, τις ανθρώπινες αδυναμίες και τα μαθηματικά σ’ ένα εκρηκτικό μείγμα που αφήνει τον θεατή με ανοιχτό το στόμα! -HorrorMovies

Σχολιασμός ταινίας Ήταν μία πολύ καλοστημένη ταινία με ενδιαφέρον περιεχόμενο. Είχε πολύ καλά γραφικά για την εποχή της και οι ηθοποιοί ανταπεξήλθαν πολύ σωστά στους ρόλους τους.

Φωτογραφίες

Πηγές &bih=631&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dSTCVL 3YDInZasevgLAC&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q =the+cube+movie&imgdii=_&imgrc=IzW- inzkqc1JlM%253A%3BOTvlXS7qgGBz7M%3Bhttp%253 A%252F%252F %252Fm%252Fuploads%252 Fv_p_images%252F1997%252F09%252F4402_12_scree nshot.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mr- movie.com%252Fcube-movie.html%3B640%3B352