ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δ/ντής Φυσικής Αγωγής Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δ/ντής Φυσικής Αγωγής Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΛΥΚΕΙΑ και ΝΕΟΙ ΘΕΣΜΟΙ – ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ στις ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δ/ντής Φυσικής Αγωγής Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Κατάργηση όλων των Γραφείων Εκπαίδευσης Κατάργηση Γραφείων Φυσικής Αγωγής Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δημιουργία Ομάδας Φυσικής Αγωγής και ορισμός Υπευθύνου σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (μέχρι την ψήφιση του νέου νόμου για τις περιφερειακές δομές της εκπαίδευσης)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ και ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διοργάνωση Σχολικών Αγώνων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων – ΟΕΣΑ Μετακινήσεις για τα Σχολικά Πρωταθλήματα Λυκείων – ΟΕΣΑ Διοργάνωση Β’ και Γ’ Φάσεων Αγώνων Λυκείων Οικονομικά – ΟΕΣΑ Εποπτεία λειτουργίας ΤΑΔ/ΕΤΑΔ (Τριμελής Επιτρ.) Παρελάσεις και Τοπικές Εορτές Επιτροπές εξετάσεων Τ.Ε.Φ.Α.Α. Εποπτεία Γυμναστηρίων και εγκαταστάσεων Λοιπές δραστηριότητες

ΝΕΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ Φ.Α. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ και ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΕΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ Φ.Α. Προσθήκη Ωρών Διδασκαλίας και Νέα Προγράμματα Σπουδών στη Φ. Α. Σύνδεση της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού με την Υγεία και τη Δια Βίου Άθληση Κεντρικός έλεγχος προϋπολογισμού & εξόδων Αλλαγές στην Οργανωτική Μορφή του Σχολικού Αθλητισμού …

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ και ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ … Αλλαγές στη Οργανωτική Μορφή της Υποστήριξης των Μαθητών / Αθλητών (σημερινά ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) Υποστήριξη Καινοτόμων Αθλητικών Δραστηριοτήτων και Προγραμμάτων (π.χ. Αθλητική Εκδρομή) Αναγνώριση – Εξάπλωση επιτυχημένων Καινοτόμων Προγραμμάτων συναδέλφων Κ.Φ.Α.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Φ. Α. Δημοτικά Σχολεία με Ε.Α.Π.Σ. Α’ – 4, Β’ – 4, Γ’ – 4, Δ’ – 4, Ε’ – 2, ΣΤ’ – 2 Γυμνάσια Α’ – 3, Β’ – 3, Γ’ – 2 Νέο Λύκειο Α’ – 2, Β’ – 2, Γ’ – 2 ΝΕΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ Π.Σ.

ΝΕΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ «Ανάπτυξη δράσεων στο πλαίσιο του Σχολικού Αθλητισμού στοχεύοντας στην πολλαπλή συμμετοχή στους αγώνες και όχι στη διάκριση. Στόχος είναι η συμμετοχή περισσοτέρων μαθητών στις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, με προτεραιότητα στις βασικές αξίες του Αθλητισμού» Αναμόρφωση μέσα από Ανοικτή Ηλεκτρονική Διαβούλευση (Open Gov, 6 – 14 Ιουλίου 2011) Κατευθυντήρια Αρχή: Η Συμμετοχή των Πολλών και οι Πολλές Συμμετοχές Κεντρική διαχείριση οικονομικών, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και αναζήτηση χορηγιών ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: Πρωτοβουλίες ΟΕΣΑ

ΝΕΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Συμμετοχή μαθητών ΑμεΑ στο Σχολικό Αθλητισμό Διατήρηση της διοργάνωσης Παγκοσμίων & Πανελληνίων Πρωταθλημάτων Λυκείων Αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων Λυκείων Ριζική αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των Σχολικών Αγώνων στα Δημοτικά και τα Γυμνάσια: Κατάργηση Νοκ Άουτ – Αθλητικές Γιορτές Διοργάνωση Αθλητικών Γιορτών σε τέσσερις θεματικές ενότητες κάθε σχολικό έτος

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Αθλητικές Γιορτές μέχρι σήμερα ΜΑΪΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 Σε 12 Γραφεία Φ. Α. , Αθλοπαιδιές και Κλασσικός Αθλητισμός – ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ – 6.000 μαθητές /τριες ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Σε 34 Γ.Φ.Α. : 590 Γυμνάσια / 6.800 μαθητές / τριες και 1115 Δημοτικά / 9.500 μαθητές / τριες ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ / ΜΑΡΤΙΟΣ / ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 Σε όλη τη χώρα: Αθλοπαιδιές, Κλασσικός Αθλητισμός, άλλα αθλήματα Νέο Πλαίσιο, Πολλαπλές Διοργανώσεις – Συντριπτικά μεγαλύτερη συμμετοχή Συντονισμένη συνδιοργάνωση με Αυτοδιοίκηση – Σημαντικά χαμηλότερο κόστος

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΚΟΠΟΣ και ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΣ: Συμμετοχή αντί ανταγωνισμού. Κατεύθυνση προς την Υγεία και τη Δια Βίου Άθληση. ΣΤΟΧΟΙ: Μαζική συμμετοχή μαθητών / μαθητριών Πολλαπλές διοργανώσεις κάθε σχολική χρονιά (αντί για μία και μοναδική στο κάθε πρωτάθλημα) Όσο το δυνατόν περισσότερα αθλήματα. Αξιοποίηση της τοπικής αθλητικής παράδοσης Πρωτοβουλίες ΟΕΣΑ

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΚΟΠΟΣ και ΣΤΟΧΟΙ … ΣΤΟΧΟΙ Δημιουργία ευρύτερης αθλητικής παιδείας μέσω θεματικών κατευθύνσεων (βιωματικές προσεγγίσεις ενάντια στην ενδοσχολική και αθλητική βία) Συντονισμός και συνεργασίες με άλλους θεσμικούς φορείς, π.χ. Τοπικές και Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (Οικονομία ανθρώπινων πόρων και χρημάτων) Προσέλκυση Χορηγών κεντρικά και τοπικά

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ημερίδες ή Διημερίδες Στα Δημοτικά από τις τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Τρεις διοργανώσεις για κάθε βαθμίδα: Φθινόπωρο, Χειμώνας, πριν το Πάσχα (κυρίως για τα Γυμνάσια) και οπωσδήποτε Ιούνιο για τα Δημοτικά Πολλά Ομαδικά και Ατομικά Αθλήματα ηλικιακά προσαρμοσμένα (και τοπική παράδοση) Σύνδεση με τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής (Προγράμματα Σπουδών, Βιβλία κλπ.) Συντονισμός με την Τοπική Αυτοδιοίκηση κα. Πολλές ομάδες από το κάθε σχολείο. Δεν συμμετέχουν μόνο οι «καλοί»

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ … Όχι Knock Out Αγώνες – Διπλώματα Συμμετοχής σε όλους – Όχι Νικητές (ελάχιστες εξαιρέσεις) Παράγραφος 8 της 112843/Γ4/2005 (Γιατρός στην εγκατάσταση, αθλητικά μαθητικά δελτία με ιατρική θεώρηση κλπ.) Οι ΚΦΑ παροτρύνουν και προετοιμάζουν τη δημιουργία ομάδων. Πρωτεύει η άθληση για όλους / όλες Οι ΚΦΑ συνοδεύουν και συντονίζουν οργανωτικά τις ομάδες του σχολείου τους Οι ΚΦΑ προετοιμάζουν και πρωτοστατούν σε θέματα αθλητικού ήθους και «ευ αγωνίζεσθε»

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 1ο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ σχ. έτους 2011 – 2012: «Αθλητικές Γιορτές και Ισότητα των Φύλων» Μικτές ομάδες Εναλλακτικά: Τουρνουά και για Αγόρια και για Κορίτσια (π.χ. Γυμνάσια Ποδόσφαιρο 5χ5) Προετοιμασία στο μάθημα της ΦΑ και προώθηση σχετικού υλικού κατά τη διάρκεια των Αθλητικών Γιορτών (η ΔΦΑ συνεργάζεται με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας) Πρωτοβουλία ΟΕΣΑ – Τοπικές Θεματικές Ενότητες

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 2ο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ σχ. έτους 2011 – 2012: «Αθλητικές Γιορτές Ενάντια στη Βία» ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΦΑ με ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ www.i-create.gr – ΓΚΟΛ ΣΤΗ ΒΙΑ Πρωτοβουλία ΟΕΣΑ: Τοπικοί διαγωνισμοί και ανέβασμα στο διαδίκτυο Δημιουργία βίντεο, αφίσας, συνθήματος κλπ. Κεντρικός διαγωνισμός στο διαδίκτυο. Ανέβασμα βίντεο από κάθε ΟΕΣΑ Υποχρεωτικό βίντεο για final four Λυκείων

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ Πρωτοβουλίες ΟΕΣΑ, σχολείων και ΚΦΑ Ανασύσταση – Αναβάθμιση Ενδοσχολικών Αγώνων. Δημιουργία Ενοτήτων Σχολείων. Συχνοί αγώνες μεταξύ ομάδων από σχολεία της κάθε ενότητας Και στις δύο παραπάνω διοργανώσεις: Σύνδεση με τη διδασκαλία της ΦΑ στο σχολείο Βιωματικές δράσεις σύνδεσης του αθλητισμού με Υγεία, Διατροφή, Δια Βίου Άθληση, Αθλητική Παιδεία Συμμετοχή και Εκπαιδευτικών στις ομάδες των μαθητών / μαθητριών (όχι μόνο ΚΦΑ)

ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΩΝ ΑΛΛΑΓΕΣ Επιλογή Πρωταθλημάτων ανά σχολικό έτος Νέος τρόπος διοργάνωσης της Β’ αλλά και της Τελικής Φάσης στα Ομαδικά Αθλήματα (final four) Ευρύτερη εκπροσώπηση των σχολείων της περιφέρειας Αλλαγές στις Β’ και Γ’ φάσεις του στίβου Ευρύτερη συμμετοχή κατηγοριών μαθητών Προσέλκυση κεντρικών χορηγών Δράσεις κατά της αθλητικής βίας (www.i- create.com κα.)

ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ Η συμμετοχή για τη χαρά του αθλητισμού. Συμμετοχή αντί ανταγωνισμού. Κατεύθυνση προς την Υγεία και τη Δια Βίου Άθληση. Α’ Φάση σε πολλά αθλήματα ΣΤΟΧΟΙ Αθλητική Παιδεία μέσα από τα Σχολικά Πρωταθλήματα Κατεύθυνση στον υγιή ανταγωνισμό και τη Δια Βίου Άθληση Αυξημένη συμμετοχή σχολείων της περιφέρειας στις τελικές φάσεις Αποκέντρωση και μεγέθυνση του ρόλου των ΟΕΣΑ και των ΚΦΑ

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΚΟΠΟΣ Η διευκόλυνση των μαθητών / μαθητριών με υψηλές αθλητικές επιδόσεις, από όσο το δυνατόν περισσότερα αθλήματα, χωρίς να χάνουν στο παραμικρό από τη μόρφωσή τους λόγω των πολλαπλών προπονητικών και αγωνιστικών τους επιδόσεων

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΤΟΧΟΙ Δημιουργία κατάλληλης μορφής αθλητικής διευκόλυνσης (Αθλητικά Σχολεία, Τμήματα, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη κα.) Ευέλικτη υποστήριξη των προπονητικών και αγωνιστικών υποχρεώσεων ανά άθλημα Συντονισμός και αξιολόγηση έργου από το σχολείο (σε δομημένη συνεργασία με τις Αθλητικές Ομοσπονδίες) Επιστημονική υποστήριξη από το σχολείο Ψυχολογική υποστήριξη από το σχολείο

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Έχει ολοκληρωθεί η Δημόσια Διαβούλευση (opengov) για την Αθλητική Διευκόλυνση ΗΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Κ.Ε.Α.Τ. και Κοινή Θεματική Ομάδας Επεξεργασίας με Υ.Υ.Κ.Α.: Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της διαβούλευσης Συνεργασία της ομάδας με θεσμικούς και επιστημονικούς φορείς, για το νέο πλαίσιο Έγκαιρη προετοιμασία του νέου θεσμικού πλαισίου προκειμένου να εφαρμοστεί η νέα μορφή Αθλητικής Διευκόλυνσης από το Σχολικό Έτος 2012 – 2013 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΩΣ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΔΗ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΌΠΩΣ: Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Οργανισμοί Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης και οι εποπτευόμενοι από αυτούς φορείς ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή Special Olympics Hellas Διοικήσεις Αθλητικών Κέντρων Άλλοι φορείς

ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ Ε.Ο.Ε., ΣΕΓΑΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑΣ Πρόγραμμα KIDS ATHLETICS για Δημοτικά Σχολεία.. Επίσκεψη - Ξενάγηση και Βιωματική Συμμετοχή σε Δομημένο Πρόγραμμα της IAAF. 3ο Σχολικό Έτος λειτουργίας – έναρξη Απρίλιος 2010 2009 – 2010: Παναθηναϊκό Στάδιο – 40 σχολεία – 2.300 μαθητές 2010 – 2011: Παναθηναϊκό Στάδιο και Αρχαία Ολυμπία – 125 σχολεία – 7.000 μαθητές 2011 – 2012: Παναθηναϊκό Στάδιο, Αρχαία Ολυμπία, Κρήτη και Μακεδονία – 200 σχολεία – 16.000 μαθητές …

ΝΕΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ «Εισαγωγή του θεσμού «Αθλητικής Εκδρομής» όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν Αθλητικούς Χώρους (αθλητικές εγκαταστάσεις της περιοχής, μεγάλα αθλητικά κέντρα και ιστορικούς αθλητικούς χώρους της Ελλάδας) και θα χρησιμοποιούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Στόχος της δράσης η προβολή του αθλητισμού, του πολιτισμού, του ελληνικού πνεύματος και της Ελληνικής ιστορίας και μυθολογίας»

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ «ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ». Επίσκεψη - Ξενάγηση και Βιωματική Συμμετοχή σε Δομημένα Προγράμματα του ΟΑΚΑ. Έναρξη τον Οκτώβριο 2011. Ήδη έχει γίνει επίσκεψη από 20 σχολεία με περίπου 2.000 μαθητές. Εκτίμηση για συνολική επισκεψιμότητα περίπου 7.000 μαθητών κατά το τρέχον σχολικό έτος ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ Πρόγραμμα KID’S ATHLETICS

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ Τα προγράμματα και οι δράσεις θα αξιολογούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Όπου κρίνεται απαραίτητο οι δράσεις εμπλουτίζονται και αναμορφώνονται με σκοπό τη βελτίωση της αποδοτικότητάς τους

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011: ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΥΓΕΙΑΣ Σκοπός: «Ο σχεδιασμός, και η υλοποίηση δομημένων προγραμμάτων και στοχευμένων δράσεων στη σχολική και πανεπιστημιακή κοινότητα, με στόχο τη διαμόρφωση μιας στάσης ζωής, που αποσκοπεί στην καλή υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, με θετικό αντίκτυπο στη Δημόσια Υγεία και την Οικονομία της χώρας»

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ Διατροφή Πρόληψη και Αγωγή Υγείας Ψυχική Υγεία Άθληση Εκπαίδευση (Εκπαιδευτικών και Γονέων) Επικοινωνία Αξιολόγηση και Αναμόρφωση

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΘΛΗΣΗ – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Φυσική Αγωγή – Άθληση για όλους «Στόχος είναι η δημιουργία βιωματικής σχέσης του μαθητή με την άθληση, η εμπέδωση μιας νέας σχέσης του πολίτη, από τα μαθητικά του χρόνια, με την άσκηση και η κατανόηση της ωφέλειας που θα έχει στην υγεία του και στην ποιότητα της ζωής του. Αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων και δυνατότητα καθημερινής άσκησης στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είτε μέσα από τις ώρες της Φυσικής Αγωγής είτε μέσα από τις Αθλητικές Σχολικές Δραστηριότητες»

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ «Διδάσκοντας τους μαθητές να ξεπερνούν τον εαυτό τους, δημιουργούμε ευνοϊκές προϋποθέσεις για να ευχαριστηθούν την άσκηση και το παιχνίδι. Σ’ ένα τέτοιο περιβάλλον υπάρχουν ευνοϊκές προϋποθέσεις για μάθηση και ευχαρίστηση για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από το επίπεδο των ικανοτήτων τους, την εικόνα του σώματός τους, το φύλο και την καταγωγή τους» (Βιβλίο Εκπαιδευτικού ΦΑ Γ’ Γυμνασίου, 2008)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!