ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υλοποίηση Δικτυακού Τόπου Μουσείου Σχεδιασμός,Ανάπτυξη & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού ΗΥ-402.
Advertisements

The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Η Πρωτεύουσα της Κύπρου
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη (όνομα σχολείου) Δημιουργοί Έκθεμα 1.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Σημαντικές εκκλησίες και Τεμένη στη πόλη της Λευκωσίας
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΓΥΝΑΙΚΟΚΑΣΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ.
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
Λ Ε Υ Κ Ω Σ Ι Α Σκοπός μαθήματος
Σχολείο: Γυμνάσιο ΛΤ Χάλκης Ημερ/νία: 31/05/2009
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Ανάμεσα στις περιοχές που κατέλαβαν οι Σελτζούκοι ήταν και τα Ιεροσόλυμα, η ιερή πόλη που έζησε και δίδαξε ο Χριστός. O αυτοκράτορας Αλέξιος Α', ο Κομνηνός,
Αντικριστές πόρτες στη γνώση» Σαφής σύνδεση της επίσκεψης στο Μουσείο,
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
Παρουσίαση για ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Για τη E΄τάξη Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη E΄τάξη Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο.
ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
1 Λευκωσία, η πρωτεύουσα της Κύπρου Από την Χρυσούλα Ευτυχίου Ειδικότητα: Εκπαιδευτικός Δημοτικής.
Οι άνθρωποι στη Μεσόγειο Τοιχογραφία από τη Σαντορίνη 17 αιώνες π.Χ. Απεικονίζεται εμπορική νηοπομπή.
Ιστορία της Κύπρου Το Όνομά Μου ΠΠΓ Αγίων Αναργύρων.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Γ ΟΜΑΔΑ Δ’ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΚΟΡΩΝΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 7: Προστασία Λογισμικού - Ιοί
1. Τα μέσα αποθήκευσης μπορεί να χαλάσουν.
Τα λατινικά κρατίδια στον ελλαδικό χώρο. Δυτικές κυριαρχίες στον ελλαδικό χερσαίο και νησιωτικό χώρο.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Δραστηριότητες ΠΡΙΝ την επίσκεψη στο μουσείο: Έρευνα / Μελέτη / Κατανόηση των εννοιών περιεχομένου: Μεσαίωνας, Σταυροφόροι (Ναϊτες ιππότες), Φράγκοι, Ενετοί (Βενετοί), τείχη Τοποθέτηση στο χρόνο με τη χρήση ιστορικής γραμμής (Μεσαιωνικά χρόνια στην Κύπρο: Φραγκοκρατία – Ενετοκρατία) Γνώση ιστορικού περιεχομένου: Σταυροφορίες / Σταυροφόροι στην Κύπρο 1489 1192 1571 Βυζαντινά χρόνια Φραγκοκρατία Ενετοκρατία Τουρκοκρατία Συζήτηση για τα διάφορα είδη πηγών Υποθέσεις για τις πληροφορίες / απαντήσεις που μπορεί να δώσει ένα έκθεμα Σήμερα

Τι πρέπει να έχουμε υπόψη ΠΡΙΝ την επίσκεψη: Προσέχουμε τη συμπεριφορά μας μέσα στο μουσείο (δεν τρέχουμε, δεν αγγίζουμε τα εκθέματα και τις προθήκες – μόνο τα αντίγραφα – δεν ενοχλούμε τους άλλους επισκέπτες με δυνατές φωνές και γέλια). Χωριζόμαστε σε 2 ομάδες. Ενημερώνουμε εγκαίρως τα λεωφορεία. Τηρούμε με ακρίβεια το ωράριο, όπως αυτό αναγράφεται στο χρονοδιάγραμμα επισκέψεων. Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει περιθώριο διαλείμματος κατά τη διεξαγωγή του προγράμματος. Τοποθετούμε σε ευδιάκριτο μέρος στο στήθος μας ετικέτες, όπου γράφουμε με μαρκαδόρο και μεγάλα γράμματα μόνο το μικρό μας όνομα. Δεν ξεχνούμε τη φωτογραφική του σχολείου!