ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
2.5. Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με τη συμβολή των Τ.Π.Ε.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Πρόγραμμα Kidspiration
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΙI Ενότητα 2: Διαθεματική Προσέγγιση Διδάσκουσα: Αναστασία Ράικου Τμήμα.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Προσχολική Παιδαγωγική
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
Προσχολική Παιδαγωγική
Προσχολική Παιδαγωγική
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Project.
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Διδακτική Μεθοδολογία Προσχολικής Εκπαίδευσης: Εισαγωγή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ –ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ (δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωριμία του παιδιού με το περιβάλλον) ΕΠΙΔΕΙΞΗ –ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ (δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωριμία του παιδιού με το περιβάλλον)

ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ Ισότιμη συμμετοχή Ισότιμη συμμετοχή Διακριτική παρουσία του παιδαγωγού Διακριτική παρουσία του παιδαγωγού Ελευθερία στην σκέψη, την έκφραση και τον λόγο Ελευθερία στην σκέψη, την έκφραση και τον λόγο Αποφυγή διδακτισμού Αποφυγή διδακτισμού

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΤΟΜΙΚΗ Η’ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Η’ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΙΝΗΣΗ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΙΝΗΣΗ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΉΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΉΣ ΑΓΩΓΗΣ Συγκεκριμένο στο αφηρημένο Συγκεκριμένο στο αφηρημένο Γνωστό στο άγνωστο Γνωστό στο άγνωστο Κοντινό στο μακρυνό Κοντινό στο μακρυνό Απλό στο σύνθετο Απλό στο σύνθετο Εύκολο στο δύσκολο Εύκολο στο δύσκολο

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΩΔΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΩΔΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ

ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΕΔΡΟΜΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΕΔΡΟΜΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

Η διαθεματικότητα στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μπορεί να υλοποιηθεί 1. Με την ανάπτυξη διαθεματικών δραστηριοτήτων που προτείνει το πρόγραμμα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων 2. Με την εφαρμογή σχεδίων εργασίας, τα οποία αποτελούν προωθημένη μορφή διαθεματικότητας και μπορούν να υλοποιήσουν με φυσικό και αβίαστο τρόπο διαθεματικές προεκτάσεις.

Στη θεματική προσέγγιση καθώς και στα σχέδια εργασίας οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος σχεδιάζονται και αναπτύσσονται σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Η διαφορά ανάμεσά τους έγκειται στο κατά πόσο το θέμα αναδύεται από τα παιδιά ή τον εκπαιδευτικό. Στη θεματική προσέγγιση η νηπιαγωγός προσχεδιάζει τη δραστηριότητα με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, προετοιμάζει το υποστηρικτικό υλικό και διαμορφώνει κατάλληλα το χώρο για την ανάπτυξή της. Στη θεματική προσέγγιση καθώς και στα σχέδια εργασίας οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος σχεδιάζονται και αναπτύσσονται σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Η διαφορά ανάμεσά τους έγκειται στο κατά πόσο το θέμα αναδύεται από τα παιδιά ή τον εκπαιδευτικό. Στη θεματική προσέγγιση η νηπιαγωγός προσχεδιάζει τη δραστηριότητα με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, προετοιμάζει το υποστηρικτικό υλικό και διαμορφώνει κατάλληλα το χώρο για την ανάπτυξή της.

Το σχέδιο εργασίας αναδύεται από τα ίδια τα παιδιά με την αόρατη παρουσία της νηπιαγωγού για μια χρονική περίοδο που προσδιορίζεται από τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Το σχέδιο εργασίας αναδύεται από τα ίδια τα παιδιά με την αόρατη παρουσία της νηπιαγωγού για μια χρονική περίοδο που προσδιορίζεται από τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Αξίζει να τονιστεί πως η αξιολόγηση θεωρείται καθοριστική για το σωστό προγραμματισμό του όλου έργου του εκπαιδευτικού. Αξίζει να τονιστεί πως η αξιολόγηση θεωρείται καθοριστική για το σωστό προγραμματισμό του όλου έργου του εκπαιδευτικού. Ακολουθεί τα τρία γνωστά στάδια, αρχική, σταδιακή, τελική και γίνεται σε σχέση με τον ατομικό ρυθμό ανάπτυξης του κάθε παιδιού και την ανάπτυξη της ομάδας. Ακολουθεί τα τρία γνωστά στάδια, αρχική, σταδιακή, τελική και γίνεται σε σχέση με τον ατομικό ρυθμό ανάπτυξης του κάθε παιδιού και την ανάπτυξη της ομάδας.

Η μελέτη δε του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντος πρέπει να συνδέεται άρρηκτα με τα βιώματα των παιδιών καθώς και με τη μαθησιακή διαδικασία γνωστικών αντικειμένων που ενδιαφέρουν τα παιδιά, ενώ ταυτόχρονα τα ίδια επιλέγουν τους τρόπους, τα υλικά και τα μέσα για τη μελέτη ποικίλων θεμάτων από διάφορες γνωστικές περιοχές. Η μελέτη δε του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντος πρέπει να συνδέεται άρρηκτα με τα βιώματα των παιδιών καθώς και με τη μαθησιακή διαδικασία γνωστικών αντικειμένων που ενδιαφέρουν τα παιδιά, ενώ ταυτόχρονα τα ίδια επιλέγουν τους τρόπους, τα υλικά και τα μέσα για τη μελέτη ποικίλων θεμάτων από διάφορες γνωστικές περιοχές.