ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Ανακαλύπτω Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
« ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Διερευνητική Μέθοδος Διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Καινοτομίες στην εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών Δημήτρης Κολιόπουλος, ΤΕΕΑΠΗ Παν/μιου Πατρών.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Διδακτικές προσεγγίσεις στις Φ.Ε.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Σενάριο.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Επιστημολογική Επάρκεια
Σύγχρονες τάσεις στη διδακτική της βιολογίας Ο τεράστιος όγκος γνώσεων στον τομέα των βιολογικών μαθημάτων, η συνεχής αλλαγή δεδομένων και ο αναγκαστικά.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής Επιστήμης θετικές επιστήμες θεωρητικές επιστήμες θετικισμός: ποσοτικός σχεδιασμός 2 επιστημολογικά παραδείγματα από.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Jerome Bruner Η συμβολή της θεωρίας μάθησης του Jerome Bruner
Δημιουργία σεναρίου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ Υλικά καθημερινής χρήσης (ανακυκλώσιμα ) μεταμορφώνονται σε συσκευές για την Πειραματική μελέτη φυσικών φαινομένων ώστε να.
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
Πρακτικές δραστηριότητες
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ Υλικά καθημερινής χρήσης (ανακυκλώσιμα ) μεταμορφώνονται σε συσκευές για την Πειραματική μελέτη φυσικών φαινομένων ώστε να.
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΜΙΧΑΗΛ ΣΚΟΥΜΙΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΝΕΙΠΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ: … ΡΟΔΟΣ 2010

Ενότητα: … Πείραμα …: …

Δομή παρουσίασης Μοντέλο επιθυμητής γνώσης Μοντέλο επιθυμητής γνώσης Έννοιες Έννοιες Αρχές Αρχές Εννοιολογικός χάρτης Εννοιολογικός χάρτης Αντιλήψεις μαθητών Αντιλήψεις μαθητών Πείραμα …: … Πείραμα …: … Στόχοι Στόχοι Υλικά και όργανα Υλικά και όργανα Διαδικασία Διαδικασία Πρόβλεψη Πρόβλεψη Παρατήρηση Παρατήρηση Ερμηνεία Ερμηνεία Συμπέρασμα Συμπέρασμα Σχολιασμός Σχολιασμός Διδακτική αξιοποίηση πειραμάτων Διδακτική αξιοποίηση πειραμάτων

Έννοιες …: … …: …

Αρχές … … …

Εννοιολογικός χάρτης

Αντιλήψεις μαθητών … … …

Πείραμα 1: …

Στόχοι …

Υλικά …

Όργανα …

Διαδικασία …

Πρόβλεψη …

Παρατήρηση …

Ερμηνεία …

Συμπέρασμα …

Πείραμα 2: …

Πείραμα 3: …

Σχολιασμός (1) … [Εδώ σχολιάζονται ζητήματα που σχετίζονται με τη εκτέλεση των πειραμάτων]

Σχολιασμός (2) … [Εδώ παρουσιάζονται και σχολιάζονται καταστάσεις της καθημερινής ζωής σχετικές με τα πειράματα] [Εδώ παρουσιάζονται και σχολιάζονται καταστάσεις της καθημερινής ζωής σχετικές με τα πειράματα]

Σχολιασμός (3) … [Εδώ προτείνονται και σχολιάζονται άλλα παρεμφερή πειράματα] [Εδώ προτείνονται και σχολιάζονται άλλα παρεμφερή πειράματα]

Διδακτική αξιοποίηση των πειραμάτων (1) … [Εδώ προτείνεται και αιτιολογείται η χρήση των συγκεκριμένων πειραμάτων στις διάφορες φάσεις της ανακαλυπτικής προσέγγισης]

Διδακτική αξιοποίηση των πειραμάτων (2) … [Εδώ προτείνεται και αιτιολογείται η χρήση των συγκεκριμένων πειραμάτων στις διάφορες φάσεις της εποικοδομητικής προσέγγισης] [Εδώ προτείνεται και αιτιολογείται η χρήση των συγκεκριμένων πειραμάτων στις διάφορες φάσεις της εποικοδομητικής προσέγγισης]

Βιβλιογραφία …