Εισαγωγή στην Επικοινωνία 7η Εβδομάδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Από την φωτογραφία στον κινηματογράφο Warner Bros : Τάσος Ψιλόπουλος Παναγιώτης Χαλακατεβάκης Παναγιώτης Σιαλακάς Αποστόλης Χρήστου Αντώνης Χρήστου Έφη.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Dr. HAMILTON NAKI Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ.
Β’ Τετράμηνο Κινηματογράφος
Θεατρικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς με τον James Thomas Bailey 29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου 2008 Λευκωσία, Πάφος, Λεμεσός, Λάρνακα, Παραλίμνι.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Η πόλη της Δράμας.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Κινηματογράφος : η εξέλιξη στο χρόνο”
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
Οι απαρχές του ελληνικού κινηματογράφου
Ο υποτιτλισμός παράθυρο σε μιά ξένη κουλτούρα. Ποια είναι η ιστορική εξέλιξη του υποτιτλισμού στο πέρασμα των χρόνων; Όνομα ομάδας:Archangels Ονόματα μελών:
Η ιστορία και η εξέλιξη της
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 6 η Εβδομάδα Ραδιόφωνο. Η Επίθεση από τον Άρη 30 Οκτωβρίου, 1938 Mercury Theater on the Air (Orson Welles και John Houseman)
9 η Εβδομάδα Τηλεόραση. Η Τηλεόραση O Sarnoff φέρνει στην RCA τον Vladimir Zworkyn. Επενδύθηκαν σημαντικά κονδύλια στις ομάδες που επέβλεψαν οι δυο Ρώσοι,
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
Ιστορία Στην Αμερική πολύ πριν ανακαλυφθεί από τον Κολόμβο οι Ινδιάνοι χρησιμοποιούσαν τον καπνό και πίστευαν ότι έχει σπουδαίες φαρμακευτικές ιδιότητες.
Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής Από την Παρασκευή Καραγιώργη - Μάγου.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Η Walt Disney Pictures & Ο Walter Elias Disney
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Τεχνικές κινηματογράφου
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Επικοινωνία 7η Εβδομάδα Κινηματογράφος

Η Εξέλιξη του Θεάματος Το 1889 ο Hannibal Goodwin ανακαλύπτει το culluloid. Το 1890 ο George Eastman αγοράζει τα δικαιώματα ο οποίος βελτιώνει το φιλμ ώστε να γίνει κατάλληλο για κινούμενη εικόνα. Την ίδια περιοχή έδειξε ενδιαφέρον για το φιλμ ο Thomas Edison. Όταν δεν κατάφερε να συνδυάσει τον φωνογράφο με το φιλμ, τα παράτησε.

Η εξέλιξη του θεάματος Μέσα από τις πρώιμες προσπάθειες του Edison, προέκυψαν το Kinetograph και το Kinetoscope. To 1894 άνοιξαν μια από τις πρώτες αίθουσες προβολής ταινιών. Παράλληλα στη Γαλλία, οι αδελφοί August και Louis Lumiere είχαν δημιουργήσει ένα εργοστάσιο κατασκευής φωτογραφικού υλικού.

Η εξέλιξη του θεάματος Οι κάμερες των αδ. Lumiere ήταν πιο ελαφριές και εύχρηστες σε σχέση με αυτές του Edison. Επίσης ο εξοπλισμός προβολής των Γάλλων ήταν πιο εξελιγμένος από τον Αμερικανικό. Επειδή το φιλμ, δεν ήταν τελικά πρόσκαιρη μόδα, ο Edison επανήλθε με το Vitascope. Το 1896 έγινε μια από τις πρώτες προβολές στη Νέα Υόρκη.

Η Εξέλιξη του Θεάματος Λίγο πριν το τέλος του 19ου αιώνα, το φιλμ είχε ήδη καθιερωθεί. O George Melies δεν το χρησιμοποιούσε μόνο για την καταγραφή της «πραγματικότητας» αλλά και ως μέσο για «θεατρικές παραστάσεις». Σύντομα άρχισε να σκηνοθετεί παραμύθια, παλιές ιστορίες και έργα επιστημονικής φαντασίας.

Η Εξέλιξη του Θεάματος Στην Αμερική ο Edwin Porter πειραματίζεται με το μοντάζ. Ο Porter γύριζε διάφορες ενότητες άσχετα από τη θέση τους μέσα στην αφήγηση και στη συνέχεια τις ένωνε. Δύο από τις πιο γνωστές ταινίες του είναι: The Life of an American Fireman και The Great Train Robbery.

Η Βιομηχανία του Cinema Οι πρώτες αίθουσες (Nichelodeons) εμφανίζονται πριν το 1910. Ορισμένες διαμορφώνονται με πολυτέλεια. Ο Κινηματογράφος θα παρέμενε βουβός για δυο ακόμη δεκαετίες. Το 1909 υπήρχαν περίπου 10,000 αίθουσες. Μέχρι το 1910 είχαν εδραιωθεί οι μηχανισμοί παραγωγής, διανομής και προβολής.

Η Βιομηχανία του Cinema Οι προοπτικές για κερδοφορία ήταν μεγάλες. Ο Edison δημιουργεί ένα μονοπωλιακό σκηνικό μέσω των πατέντων που είχε εξασφαλίσει και αγοράζοντας άλλες, κυρίως από τη Γαλλία. Η εταιρία του (MPPC: Motion Picture Patents Company) πέρασε στην ιστορία ως αμφίγνωμος οργανισμός.

Η Βιομηχανία του Cinema Ο εξοπλισμός που διακινούσε η MPPC ήταν αποκλειστικής τεχνογνωσίας. Σύμπραξη της MPPC με την Eastman για την παροχή φιλμ. Η εταιρία ήταν αμφίγνωμη γιατί εμπόδιζε άλλους παραγωγούς και διανομείς να μπουν στην αγορά – συχνά με αθέμιτα μέσα. Το θετικό ήταν η συμβατότητα του εξοπλισμού στην Αμερικανική αγορά.

Η Βιομηχανία του Cinema Στη δεύτερη δεκαετία, πολλοί ανεξάρτητοι παραγωγοί αντιστάθηκαν στο μονοπώλιο της MPPC. Δύο Ούγγροι μετανάστες, οι Adolph Zukor και William Fox συνέβαλαν στη δημιουργία της Paramount και της Twentieth Century Fox. Σταδιακά οι νέες εταιρίες μετακινήθηκαν στην Καλιφόρνια.

Στην Καλιφόρνια οι μεγάλες φάρμες ήταν ιδανικές για στούντιο παραγωγής ενώ βοήθησε πολύ το κλίμα. Το μονοπώλιο της MPPC διαλύθηκε το 1917. Το 1915, η ταινία The Birth of a Nation είναι η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους. Η σκηνοθεσία του Griffith ήταν τεχνικά άψογη και ανέβασε τις απαιτήσεις των ακροατηρίων ως προς την αισθητική του θεάματος. Η αφήγηση περιείχε απλοϊκά στερεότυπα και ρατσιστικές αναφορές.

Μαζί με τον Griffith συμμετείχε στην εταιρία United Artists, ο Charlie Chaplin και η ηθοποιός Mary Pickford. Στα πρώιμα χρόνια, τα ονόματα των ηθοποιών δεν περιλαμβάνονταν στις ταινίες. Οι ανώνυμοι ηθοποιοί κέρδιζαν από 5-15 δολάρια την εβδομάδα. Σύντομα, οι επιχειρηματίες πρόσεξαν την τάση του κοινού να παρακολουθεί ταινίες με συγκεκριμένες ηθοποιούς. Έτσι οι μισθοί και οι απαιτήσεις των ηθοποιών αυξήθηκαν.

Καθώς οι βιομηχανία του κινηματογράφου άρχισε να γιγαντώνεται, οι εταιρίες παραγωγής άρχισαν να αγοράζουν τις αίθουσες προβολής. Η εσωτερική αγορά εδραίωσε τον Αμερικανικό κινηματογράφο παγκοσμίως. Το 1927, η ταινίες The Jazz Singer ήταν η πρώτη ταινία με ήχο – περιείχε σύντομους διαλόγους.

Εξελίξεις της τρίτης δεκαετίας Η πρωτοπόρος του ήχου ήταν η εταιρία Warner Brothers. Η RCA δεν θέλησε να μείνει αμέτοχη. Συμμάχησε με την εταιρία RKO (Radio Keith-Orpheum Co). Μέχρι το 1943 παρείχε το 60% των ηχητικών συστημάτων για φιλμ. 1930: Η βιομηχανία του Κινηματογράφου πειραματίζεται με πολλές μορφές αφήγησης: κωμωδίες, θρίλερ, έργα επιστημονικής φαντασίας, δράμα, γουέστερν, μιούζικαλ, φιλμ νουάρ, περιπέτειες, ρομαντικές ιστορίες, ταινίες τρόμου κ.α.

Μετακίνηση ταλέντων από όλο τον κόσμο. Η εδραίωση των εταιριών Warner, Metro-Goldwyn-Mayer, Paramount, RKO, Twentieth Century Fox. Και τρεις μικρότερες: Universal, Columbia, United Artists. Οι 5 μεγάλες έκοβαν το 75% των εισιτηρίων. Οι ιδιοκτήτες αιθουσών υποχρεώθηκαν να αγοράζουν πακέτα ταινιών και όχι αποκλειστικά ταινίες της προτίμησης τους.

Το 1941, ο Orson Welles, τρία χρόνια μετά την ραδιοφωνική εκπομπή που κατατρόμαξε την Αμερική, σκηνοθέτησε το αριστούργημα του, ο Πολίτης Κέιν. Το έργο αυτό αποτέλεσε δεύτερο σημαντικό σταθμό στην εξέλιξη του φιλμ. Ο Welles ήταν μόλις 26 ετών. Χρησιμοποίησε πρωτοποριακό εξοπλισμό, ειδικούς φακούς και φωτισμό.