Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΜΙΝΑΡΙ Α ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ποιοι είμαστε • To εργαστήριο in-design seminars λειτουργεί από το 2008 στο Χαλάνδρι, με κύριο στόχο την πρωτοτυπία στη σκέψη,
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
H Κοινωνιολογία τησ μόδασ
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΗΝΑ ΓΚΟΤΣΕ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΣΙΚΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΠΗ ΘΕΟΔΩΡΑ.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΘΕΜΑ : "Γεωμετρικές Δημιουργίες" Γεωμετρία και Μόδα
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
Τα πράγματα στη μόδα... εξελίσσονται: Εν αρχή ην.... κάτι φυλλαράκια.
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2000 μέχρι ΣΗΜΕΡΑ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΥΣΙΜΟ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
FASHION.
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος 2013-14 Η μοδα στη ζωη μασ Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος 2013-14 Καλημέρα σας και καλώς ήρθατε! Εμείς σήμερα θα σας μιλήσουμε για τη μόδα.

περιεχομενα Ορισμός Ιστορία μόδας του προηγούμενου αιώνα Μουσική και μόδα Τεχνολογία και μόδα Επιρροές Συγκεκριμένα θα σας πούμε για το τι είναι η μόδα, ποια είναι η ιστορία της και πώς συνδυάζεται με τη μουσική την τεχνολογία. Τέλος, θα αναφερθούμε σε επιρροές της.

Μοδα - ορισμοσ Η μόδα είναι: ένας τρόπος ζωής, ένας ιδιαίτερος τρόπος έκφρασης σε μία συγκεκριμένη κοινωνία και εποχή που συνίσταται στην αποδοχή νέων ιδεών και τάσεων. Η μόδα είναι ένας τρόπος ζωής, ένας ιδιαίτερος τρόπος έκφρασης σε μία συγκεκριμένη κοινωνία και εποχή που συνίσταται στην αποδοχή νέων ιδεών και τάσεων.

Μοδα - ορισμοσ Οι τάσεις της μόδας δεν αφορούν μόνο την εμφάνιση μας. Αφορούν και άλλους τομείς, όπως: την ανθρώπινη δραστηριότητα, την ψυχαγωγία, την τέχνη, τη διακόσμηση, τη συμπεριφορά, τις αξίες. Οι τάσεις της μόδας δεν αφορούν μόνο την εμφάνιση μας. Αφορούν και άλλους τομείς, όπως: την ανθρώπινη δραστηριότητα, την ψυχαγωγία, την τέχνη, τη διακόσμηση, τη συμπεριφορά, τις αξίες.

ιστορια 1900-1919 Α΄ Παγκοσμίου πολέμου (1914-1918) Οι γυναίκες σταμάτησαν να φοράνε κοσμήματα και εντυπωσιακά ρούχα δεν υπήρχαν κοινωνικές τάξεις και όλες οι γυναίκες άρχισαν να ντύνονται πανομοιότυπα. λόγω πρακτικής αναγκαιότητας έγιναν πιο κοντές και έφτασαν μέχρι τους αστραγάλους επικράτησαν τα σκούρα χρώματα στα ρούχα Ο Α’ Παγκόσμιος πόλεμος, στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, έφερε την πρώτη επανάσταση κυρίως στα γυναικεία ρούχα, όπως για παράδειγμα οι φούστες και τα φορέματα κόντυναν και έφτασαν μέχρι τον αστράγαλο.

1920-1930 Coco Chanel (1883-1971) ουδέτερα χρώματα Ευκολοφόρετα Άνετα επαναστατικά & αρκετά μοντέρνα για την εποχή. Μάρλεν Ντήτριχ (1901- 1922) (ηθοποιός) Πρώτη γυναίκα που φόρεσε αντρικό κουστούμι και Κάπνισε δημόσια Κύριες εκπρόσωποι της περιόδου αυτής είναι η Σανέλ, σχεδιάστρια μόδας η οποία έκανε αποδεκτά νέα στυλ και υφάσματα. Για παράδειγμα απέρριψε τα ακριβά μοδάτα ρούχα χρησιμοποιώντας σπορ τζάκετς και πανωφόρια που μέχρι τότε τα φορούσαν μόνο οι άνδρες. Η Μάρλεν Ντήτριχ, γνωστή ηθοποιός της εποχής είναι η πρώτη γυναίκα που φόρεσε αντρικό κουστούμι και κάπνισε δημόσια.

1940-1950 Β’ Παγκόσμιος πόλεμος (1938-1945) Β’ Παγκόσμιος πόλεμος (1938-1945) Άνθρωποι κάνουν συχνές αλλαγές στα ρούχα τους και ενώνουν υπολείμματα υφασμάτων Οι στρατιωτική ενδυμασία για τους άντρες, καθιερώθηκε και στις κοινωνικές εμφανίσεις Η γυναικεία ενδυμασία ήταν απλή και λειτουργική σε διακριτικά χρώματα Christian Dior (1947-1957) «Βασιλιάς της μόδας» έκανε τη γυναικεία μόδα θηλυκή και αριστοκρατική Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος έφερε και αυτός αρκετές αλλαγές στα ρούχα. Έγιναν πιο απλά, λιτά και με διακριτικά χρώματα. Μετά όμως, από τον πόλεμο τα ρούχα γίνονται αριστοκρατικά.

1960-1970 απελευθέρωση από υποχρεώσεις και ταμπού απελευθέρωση από υποχρεώσεις και ταμπού επιβάλλει στυλ κλασσικής κομψότητας Οι δεκαετίες των 1960 και 1970 είναι γνωστές για την απελευθέρωση από τα ταμπού και τις προκαταλήψεις.

1980-2000 Η μόδα μπαίνει για τα καλά στη ζωή του ανθρώπου και παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με τα πιστεύω και τον τρόπο ζωής του καθενός. τα ρούχα μπορούν να καλύψουν κάθε τύπο γυναίκας και κάθε γούστο αθλητικά παπούτσια φουσκωτά μπουφάν πορτοφόλια με αλυσίδες φαρδιά παντελόνια μπλουζάκια με γυμνή την κοιλιά μπλούζες με κουκούλα τατουάζ Από το 1980 και μετά η μόδα πλέον μπαίνει για τα καλά στη ζωή του ανθρώπου. Υπάρχουν, πλέον, ρούχα που μπορούν να καλύψουν κάθε γούστο και κάθε πορτοφόλι.

Μουσικη & μοδα

Μουσική και μόδα Δεκαετία του ’50 Δεκαετία του ’60 Rock ’n’ Roll Χιπις Πριν αναφερθήκαμε στην ιστορία της μόδας για κάθε δεκαετία. Εδώ σας παρουσιάζουμε σημαντικά μουσικά ρεύματα που επηρέασαν όχι μόνο τη μόδα αλλά και τον τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα, στη δεκαετία του 50 εμφανίζεται το ροκ εντ ρολ στην Αμερική. Το μουσικό αυτό ρεύμα έχει επηρεάσει πολύ τα κινήματα για τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα. Τη δεκαετία του 60 εμφανίζεται η αντι-κουλτούρα των Χίπις και πρόκειται για τη φιλοσοφία που απορρίπτει την υπάρχουσα κουλτούρα και υποστηρίζει πιο ελεύθερες απόψεις. Η μόδα και οι αξίες των χίπις είχαν μεγάλη επίδραση στον πολιτισμό, επηρεάζοντας τη μουσική, την τηλεόραση, τον κινηματογράφο και τις τέχνες. Από τότε που ξέσπασε το μεγάλο αυτό κίνημα το 1960, πολλές πτυχές της χίπικης κουλτούρας αφομοιώθηκαν από τη mainstream κοινωνία. Η θρησκευτική και πολιτισμική πολυμορφία που δημιουργήθηκε εξαιτίας των χίπις απέκτησε μεγάλη αποδοχή και η φιλοσοφία της ανατολής και οι πνευματικές αντιλήψεις απέκτησαν επίσης μεγάλο κοινό. Η κληροδότηση της κουλτούρας των χίπις μπορεί να γίνει αντιληπτή στο σύγχρονο πολιτισμό και με χιλιάδες μορφές - από το υγιεινό φαγητό και τα μουσικά φεστιβάλ μέχρι σύγχρονες σεξουαλικές απόψεις και επαναστάσεις στον κυβερνοχώρο.

Μουσική και μόδα Δεκαετίες ’80-’90 Δεκαετίες ’70-’80 Ντίσκο Χέβι Μέταλ Δεκαετίες  ’70-’80 Ντίσκο Δεκαετίες ’80-’90 Χέβι Μέταλ Η Ντίσκο αποτέλεσε ένα είδος αντίδρασης της ροκ μουσικής και της στιγματισμένης μουσικής χορού. Οι γυναίκες αγάπησαν την Ντίσκο και συντέλεσαν στην επέκτασή της και σε άλλες δημοφιλείς ομάδες κατά το πέρας του χρόνου. To χέβι μέταλ που θεωρείται παρακλάδι της ροκ μουσικής εμφανίστηκε τη δεκαετία του 80.

Τι προωθεί η μόδα Ποιοτική ή μουσική της μάζας; μουσικά προγράμματα shows ραδιόφωνο παρατηρούμε ότι η "μόδα" θέλει εκείνη τη μουσική που στόχο δεν έχει να ψυχαγωγήσει ή να προβληματίσει αλλά κυρίως να πουλήσει. Τέτοια μουσική δεν ενδιαφέρεται για την ψυχή του ακροατή Στις μέρες μας όμως παρατηρείται στροφή προς τη μουσική εκείνη στόχο δεν έχει να ψυχαγωγήσει ή να εκφράσει ιδέες και πιστεύω, αλλά κυρίως να πουλήσει. Αυτή η μουσική δεν ενδιαφέρεται για την ψυχή του ακροατή.

«Ποιοτική» μουσική Ποιοτικό έργο σημαίνει γνήσιο γέννημα ψυχής. Ποιοτικό έργο σημαίνει γνήσιο γέννημα ψυχής. Έχει τη δύναμη να εκφράζει με ακρίβεια συγκεκριμένες ψυχικές διαθέσεις, αυθεντικά συναισθήματα, αλλά και λεπτές αποχρώσεις συναισθημάτων Όπως θα δούμε και στη διαφάνεια αυτή, ποιοτικό έργο σημαίνει ότι έχει τη δύναμη να εκφράζει με ακρίβεια συγκεκριμένες ψυχικές διαθέσεις, αυθεντικά συναισθήματα, αλλά και λεπτές αποχρώσεις συναισθημάτων.

Τεχνολογια & μοδα

Τεχνολογια - μοδα Η χρήση της τεχνολογίας είναι σχεδόν άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της κατασκευής των ρούχων Πιστεύαμε ότι η τεχνολογία δεν έχει σχέση με τη μόδα. Μετά όμως από την έρευνα μας, διαπιστώσαμε ότι η χρήση της τεχνολογίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της κατασκευής των ρούχων.

Τεχνολογια - μοδα Ο τρόπος παραγωγής, διαχείρισης, τροποποίησης και παρουσίασης του ρουχισμού ήταν ανέκαθεν αυτός που έδινε το τελικό στίγμα σε κάθε περίοδο της ιστορίας της μόδας οι τεχνολογικοί πειραματισμοί συνέβαλλαν στη διαρκώς βελτιούμενη τεχνολογία του ρούχου και στην αυτοματοποίηση των τεχνικών κατασκευής των ενδυμάτων. Ο τρόπος παραγωγής, διαχείρισης και παρουσίασης του ρούχου, οι πειραματισμοί πάνω στο είδος των υφασμάτων αποτελούν κάποια παραδείγματα σχέσης της τεχνολογίας με τη μόδα.

Τεχνολογια - μοδα νέες τεχνολογίες παραγωγής νέα υλικά ηλεκτρονικά κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα διαδραστικό ένδυμα ψηφιακό περιβάλλον σχεδιασμού – 3d προγράμματα

Τεχνολογια - μοδα Wearable Technology (Ηλεκτρονικά είδη μόδας) Όλα τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ που ενσωματώνουν προηγμένες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Τα σχέδια συχνά ενσωματώνουν πρακτικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά, να έχει μια καθαρά αισθητική επιρροή από το χώρο της μόδας Τι είναι το διαδραστικό ένδυμα. Με τον όρο αυτό αναφερόμαστε σε αναφερόμαστε σε όλα τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ που ενσωματώνουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές και προηγμένες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Τα σχέδια συχνά ενσωματώνουν πρακτικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά, αλλά μπορεί επίσης να έχει μια καθαρά αισθητική επιρροή από το χώρο της μόδας

Τεχνολογια – μοδα wearable technology Τα νέα πλέον υλικά είναι υλικά  προηγμένης τεχνολογίας: LEDS βιο-σένσορες οπτικές ίνες συστήματα μηχανικής κίνησης Τα νέα πλέον υλικά είναι υλικά  προηγμένης τεχνολογίας: ΛΕΝΤΣ βιο-σένσορες οπτικές ίνες Συστήματα μηχανικής κίνησης

Επιρροεσ τησ μοδασ

επιρροεσ Το ενδιαφέρον για τη μόδα δεν είναι βέβαια κάτι καινούργιο, αφού είναι γνωστό ότι πάντα ο άνθρωπος στόλιζε το σώμα του για να γοητεύσει προκαλέσει το άλλο φύλο ή/και δείξει τη δύναμή του. Αυτό επηρεάζει θετικά ή αρνητικά Η μόδα επηρεάζει τον τρόπο ζωή μας. Το είδαμε στις προηγούμενες διαφάνειες. Μας επηρεάζει θετικά ή και αρνητικά

Θετικεσ επιρροεσ Οικονομικά: Απασχολεί ένα με γάλο αριθμό εργαζομένων σε όλους τους τομείς της Αύξηση του εθνικού εισοδήματος μιας χώρας με τις εξαγωγές των προϊόντων της Ψυχολογικά Διασκεδάζει Ανανεώνει χωρίς βέβαια να παρασυρόμαστε από την εκκεντρικότητα και τις ιδιοτροπίες της. Θετικές επιρροές: Απασχολεί ένα με γάλο αριθμό εργαζομένων σε όλους τους τομείς της Αύξηση του εθνικού εισοδήματος με τις εξαγωγές των προϊόντων της Διασκεδάζει Ανανεώνει και όλα αυτά χωρίς βέβαια να παρασυρόμαστε από την εκκεντρικότητα και τις ιδιοτροπίες της.

Αρνητικεσ επιρροεσ Καταναλωτική μανία Θεοποίηση πολλών υλικών αγαθών τελευταίας λέξης της μόδας κινητό τηλέφωνο μέλος του facebook μοντέρνο αυτοκίνητο Αγορά επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ Αρνητικές επιρροές: Καταναλωτική μανία Θεοποίηση πολλών υλικών αγαθών όπως τελευταίας λέξης της μόδας κινητό τηλέφωνο μέλος του facebook μοντέρνο αυτοκίνητο και Αγορά επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ

Αρνητικεσ επιρροεσ Σωματική φθορά Ψυχική φθορά Βουλιμία Νευρική ανορεξία Μυοσκελετικά προβλήματα Ψυχική φθορά Κατάθλιψη Στρες Ζήλια Σωματική φθορά όπως Βουλιμία Νευρική ανορεξία Μυοσκελετικά προβλήματα Ψυχική φθορά όπως Κατάθλιψη Στρες ζήλια

βουλιμια

Νευρικη ανορεξια

Αρνητικεσ επιρροεσ Οικονομική φθορά Προάγει τη μαζοποίηση Καθιστά την τέχνη τυποποιημένη & αρνητικό στοιχείο τη διαφορετικότητα και την πρωτοτυπία Τέλος, δημιουργεί Οικονομική φθορά Προάγει τη μαζοποίηση Καθιστά την τέχνη τυποποιημένη & θεωρεί τη διαφορετικότητα και την πρωτοτυπία που αυτή προάγει ως αρνητικό και βλαβερό στοιχείο

Η ομαδα Αϊντίνοβα Θεοδώρα Αλεξανδρής Θωμάς Βέλκος Χρυσοβαλάντης Βέλκος Χρυσοβαλάντης Ελμασλάρρι Μάριο Ζώρα Ραφαέλα Ζώρας Νίκος Κιόση Φωτεινή Κιτσικίδου Φωτεινή Κορφιάτη Κατερίνα Πασχαλίδης Δημήτρης Πρέτσι Αντρέα Σαρβανίδου Μαρία Χαρτοματσίδου Σοφία Ψαρρά Ολυμπία Αλλά πριν τελειώσουμε πρέπει να αναφέρουμε τους συμμαθητές μας που εργάστηκαν πάνω σε αυτή την εργασία.

Ευχαριστουμε πολυ Ευχαριστούμε πολυ