Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Επιμορφωτική Συνάντηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Θέμα: «Κινητά Τηλέφωνα και Υγεία»
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη Διεπιστημονική προσέγγιση και εφαρμογή των ερευνητικών εργασιών με θέματα: «κινητό» και «μόδα» Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη Φυσικός - Φιλόλογος

Επιλογή θέματος 1) Υπήρχε προτεινόμενος θεωρητικός προσανατολισμός σε σημειώσεις του Υ.Π.Δ.Μ.Θ. 2) Θεωρήθηκαν θέματα σύγχρονα και κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών.

Επιλογή Υπο-θεμάτων Παρουσίαση και αποδοχή από τους μαθητές Έγκριση θεμάτων από το Σύλλογο των Εκπαιδευτικών Χαρτόνια εργασίας – προτεινόμενα υποθέματα Τελικά υποθέματα – Δημιουργία κοινωνιογράμματος

ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Οι μη ιονίζουσες ακτινοβολίες των κινητών και οι αρνητικές τους επιδράσεις Η αξία της ανακύκλωσης των κινητών τηλεφώνων για το περιβάλλον Η ιστορία του κινητού και οι σημερινές απαιτήσεις των χρηστών Κινητό και γλωσσικές επιπτώσεις Η νομοθεσία στην υπηρεσία των κινητών τηλεφώνων Κινητό και κοινωνική διάσταση

ΜΟΔΑ Οι επιπτώσεις των προτύπων της μόδας στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων Μόδα και περιβαλλοντικά αδιέξοδα Μόδα και Ψυχολογία Μόδα και καταναλωτισμός Η μόδα στη ζωή των νέων Μόδα και επαγγέλματα

Διάταξη θρανίων Προτιμήσαμε οι μαθητές να κάθονται σε κυκλική διάταξη, για να «επιβάλουμε» την ομοιομορφία στη συμπεριφορά τους χωρίς να μειώσουμε τη σημασία του συντονιστή της κάθε ομάδας

Υποστήριξη από εκπαιδευτικό Οδηγίες για τη δομή της επιστημονικής εργασίας

Υποστήριξη από εκπαιδευτικό Οδηγίες των πηγών στην ερευνητική εργασία

Υποστήριξη από εκπαιδευτικό Παράθεση υποδειγμάτων: περίληψης (abstract) πλήρες κείμενο (full paper)

Υποστήριξη από εκπαιδευτικό Εργαστήριο με θέμα: «μαθαίνω να κάνω μία καλή παρουσίαση ακόμα καλύτερη»

Ιδιοτυπίες της ερευνητικής εργασίας από την απλή εργασία

Βιβλιογραφική & διαδικτυακή έρευνα Ερευνητικά εργαλεία Βιβλιογραφική & διαδικτυακή έρευνα Δράσεις Ερωτηματολόγια Συνεντεύξεις Πειράματα

Παραδείγματα

Ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου

Πειράματα στο εργαστήριο Ραδιοεπικοινωνιών Του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.

Φάκελος Μαθητών Περίληψη Πλήρες κείμενο Παρουσιάσεις

Εναλλακτικές Δραστηριότητες Σύνθεση τραγουδιού Δραματοποιήσεις Χάρτες Σχεδιασμός αφίσας Λεξικό greeklish Ενημερωτικά φυλλάδια Πρόγραμμα Ανακύκλωσης Ρούχων Ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα «κινητό και ακτινοβολία»

Ενημερωτικό φυλλάδιο

Ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα «κινητό και ακτινοβολία»

Αφίσα για τα οικολογικά κινητά

Αυτοαξιολόγηση και Ετεροαξιολόγηση Συνεργασία Ποιότητα έργου Ισόποση κατανομή εργασιών

Εμπειρικές Διαπιστώσεις Η αξία των διεπιστημονικών προσεγγίσεων των θεμάτων Η σημασία στην αλλαγή της παιδαγωγικής αντίληψης Συνεργασία καθηγητών ουσιαστική και άρτια

Δυσκολίες Έλλειψη επαρκούς χώρου Δημιουργία ανομοιογενών ομάδων Διάθεση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή Επιφυλάξεις από συναδέλφους

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας