Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων
Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet) Ανάλογα με τη χρήση –Διασκέδαση (Entertainment) –Εκπαίδευση –Προσπέλαση Πληροφοριών (Reference) –Κατάρτιση – Επιμόρφωση (Training) –Edutainment –Αναψυχή (Recreation) –Μαζική Επικοινωνία Αγορά και διαφήμιση Παρουσιάσεις – Κατάρτιση στελεχών
Κατηγορίες – Ανάλογα με τον τρόπο διανομής Οπτικοί Δίσκοι –Ευκολία μαζικής μεταφοράς και παραγωγής –Στατικές πληροφορίες χωρίς δυνατότητα τροποποίησης Περίπτερα (Kiosks) –Μεμονωμένα ή δικτυωμένα υπολογιστικά συστήματα –Μουσεία, αεροδρόμια, τουριστικές περιοχές κ.λ.π Πραγματικού χρόνου (on line) –Παράδοση μαθημάτων σε απομακρυσμένες περιοχές –Τηλεδιάσκεψη ή εκπαίδευση προσωπικού Διαδίκτυο (Internet) –Άμεση παροχή πληροφοριών –Χαμηλό κόστος –Δυνατότητα ενημέρωσης και ανανέωσης –Συνδυασμός CD και διαδικτύου
Κατηγορίες – Ανάλογα με τη χρήση 1/3 Διασκέδαση (Entertainment) –Πρωτοπόρες στη χρήση πολυμέσων –Τρισδιάστατα γραφικά, ηχητικά εφέ –Ταχύτατη δράση για το χρήστη Εκπαίδευση –Ο εκπαιδευόμενος ορίζει σειρά και τρόπο παρουσίασης της πληροφορίας –Ο έμπειρος χρήστη διαφοροποιείται από τον αρχάριο Προσπερνώντας κάποιες ενότητες –Ενεργητική μάθηση μέσω ανάδρασης –Ελκυστικό και εύχρηστο περιβάλλον μάθησης –Έλεγχος της απόδοσης και αξιολόγηση εκπαιδευόμενων Προσπέλαση πληροφοριών (Reference) –Ηλεκτρονική μορφή εντύπων αναφοράς δεδομένων Εγκυκλοπαίδειες, τηλεφωνικοί κατάλογοι κ.λ.π –Ευκολία αναζήτησης και ανεύρεσης πληροφορίας –Μέσα μαζικής επικοινωνίας Ο χρήστης φτιάχνει περιοδικό ή εφημερίδα Επιλέγει θέματα που τον ενδιαφέρουν
Κατηγορίες – Ανάλογα με τη χρήση 2/3 Κατάρτιση - Επιμόρφωση (Training) –Εκμάθηση μαγειρικής, μαθήματα φωτογραφίας Edutainment –Education + entertainment –Εκπαιδευτικά παιχνίδια Αναψυχή (Recreation) –Αθλήματα και χόμπι Παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου
Κατηγορίες – Ανάλογα με τη χρήση 3/3 Μαζική επικοινωνία –Αγορά και διαφήμιση Προώθηση πωλήσεων προϊόντων –Κιόσκια σε επιλεγμένα εμπορικά σημεία Εταιρείες παράγουν καταλόγους προϊόντων σε CD Αγορές μέσω διαδικτύου Διαφημίσεις προϊόντων παράγονται με εργαλεία πολυμέσων –Αλλαγή ενός αντικειμένου σε άλλο –Παρουσιάσεις – Κατάρτιση στελεχών Διαλέξεις ή παρουσιάσεις μέσω διαφανειών ή βίντεο Εκπαίδευση στελεχών με αλληλεπιδραστικά πολυμέσα