ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η φωνή του εκπαιδευτικού
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Δραματική ποίηση, Ευριπίδη Ελένη Α΄ Στάσιμο, στίχ
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Oι αφανείς πρωταγωνιστές μιας παράστασης
Ελληνογερμανική Αγωγή
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕ.Λ ΜΑΓΟΥΛΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αφιέρωμα στον ελληνικό κινηματογράφο «Σαν ταινία παλιά…» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Διαγγελάκη Ιωάννα Σχ.έτ:2012 - 2013

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές: Σκουρής Νίκος (Α2) Μαδεμλή Νεφέλη (Α1) Πιπέρη Στέλλα (Β2) Αλεξανδρής Γιάννης (Α1) Κωνσταντόπουλος Βασίλης (Α1) Κουσιορής Παναγιώτης (Α1) Σερεμέτη Νίκη (β2) Καρακασίδης Γιώργος (Α1) Σπύρου Ελένη (Α2) Στάθη Ελένη (Α2) Φιλιππή Μαρία – Νίκη (Α2) Σταθόπουλος Γιώργος (Α2) Αδάμ Πέτρος (Β1) Γεροντάκη Ελισάβετ (Β1) Κόλλια Ανδριάνα (Β1) Πασπαλιάρη Κατερίνα (Α2) Λαφαζάνης Βασίλης (Β1) Θωμόπουλος Παναγιώτης (Β1) Καλομοίρης Θάνος (Α1) Τρυπιτσίδης Πάνος (Β2) Κελεσίδη Κορίνα (Α1) Φάνης Γιώργος (Β2) Ραπτοδήμος Φώτης (Β2) Αντωνόπουλος Μπάμπης (Β1) Κουσιορής Νίκος (Β1)

Βασική Ιδέα Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μια προσπάθεια οι μαθητές να προσεγγίσουν βιωματικά και δημιουργικά τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, να γνωρίσουν το κοινωνικό - πολιτισμικό περιβάλλον της εποχής και να το αναδημιουργήσουν θεατρικά μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες.

Γνωστικοί στόχοι Οι μαθητές να προσεγγίσουν καλλιτεχνικά τον κινηματογράφο και το θέατρο να κατανοήσουν τη δομή των καλλιτεχνικών αυτών ειδών να μετασχηματίσουν το κινηματογραφικό σενάριο σε θεατρικό κείμενο να κατανοήσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές κινηματογραφικού και θεατρικού λόγου να συνδέσουν την υπόθεση των κινηματογραφικών έργων με το κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον στο οποίο εντάσσονται να παρακολουθήσουν τους ανθρώπινους χαρακτήρες και τις σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσά τους να μυηθούν στον κόσμο της μουσικής και του χορού της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου

Παιδαγωγικοί στόχοι Οι μαθητές : να οικοδομήσουν τη γνώση αναλαμβάνοντας κεντρικό και ενεργητικό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης να καλλιεργήσουν κριτική και δημιουργική σκέψη να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες (επικοινωνία και αλληλεπίδραση: να κάνουν υποθέσεις, να πάρουν πρωτοβουλίες, να επιχειρηματολογήσουν), να καταλήξουν σε συμπεράσματα από κοινού αναπτύσσοντας υπεύθυνη στάση και συμπεριφορά

Περιγραφή Για να επιτευχθούν οι προσδοκώμενοι στόχοι πραγματοποιούνταν συναντήσεις των μαθητών και της υπεύθυνης καθηγήτριας κάθε Τετάρτη και Παρασκευή μετά το τέλος του ωρολογίου προγράμματος κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, όχι μόνο στο χώρο του σχολείου αλλά και όπου απαιτούσαν τα γυρίσματα των κινηματογραφικών αποσπασμάτων που δημιούργησαν οι μαθητές. Κινηματογράφησαν οι ίδιοι τα γυρίσματα των ταινιών, ανέλαβαν τη σκηνοθεσία, τη μουσική επιμέλεια και τη χορογραφία. Οι μαθητές έχοντας ως κεντρικό άξονα τρεις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου: «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα», «Μια τρελή τρελή σαραντάρα», «Της κακομοίρας», αφενός αναπαρήγαγαν κινηματογραφικά, αποσπάσματα των παραπάνω ταινιών, παίζοντας οι ίδιοι πρωταγωνιστικούς ρόλους, αφετέρου μετασχημάτισαν θεατρικά, αποσπάσματα των ίδιων ταινιών και τα παρουσίασαν επί σκηνής στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας. Επιπλέον τραγούδησαν τραγούδια των ταινιών και χόρεψαν στους ρυθμούς της εποχής.

Υλικό παρουσίασης

Η παράσταση θα επαναληφθεί στις 28 Ιουνίου στο θεατράκι του πάρκου της Μαγούλας στις 20:00 υπό τη αιγίδα του Δήμου Ελευσίνας.