ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ # 3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έστω πίνακας Α χιλίων θέσεων που περιέχει πραγματικούς αριθμούς
Advertisements

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Αθανάσιος Βαφειάδης
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Πειραματικά Σχέδια Ομάδων
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα υπολογίζει το άθροισμα των στοιχείων της κύριας διαγωνίου ενός τετραγωνικού πίνακα Α(ΝxN).
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Στόχος της έρευνας είναι να δείξει κατά πόσο οι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν σε προλήψεις και σχετικές δοξασίες.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
6.1 ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 6η.
 Έστω ότι επιθυμούμε να συγκρίνουμε ένα σύνολο n αντικειμένων κατά ζεύγη σύμφωνα με τα σχετικά τους βάρη. Ο αριθμός των συγκρίσεων θα είναι n(n-1)/2.
Εργαστήριο #6.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Εργαστήριο #5.
Απλή και Παραγοντική Ανάλυση Διακύμανσης
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Τρίτο Εργαστήριο Αραιά Μητρεία 22 Δεκεμβρίου 2010.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΖΕΠΙΔΟΥ ΡΑΦΑΕΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΤΟΚΑΤΛΗ ΜΑΡΙΑ.
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πατσαλίδου Κυριακή
ΜΑΘΗΜΑ 3 Ο ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (εργαστήριο) ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
Εργαστήριο Στατιστικής (7 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Προγραμματισμός Η/Υ Δουλεύοντας με πίνακες – Βασικές εντολές και ειδικός χειρισμός Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λάρισας Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών.
Διάστημα εμπιστοσύνης για τη διακύμανση. Υπολογισμός Διακυμάνσεως και Τυπικής Αποκλίσεως Όταν τα δεδομένα αφορούν πληθυσμό – μ είναι ο μέσος του πληθυσμού.
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
Κεφάλαιο 8 Μέθοδοι ανάλυσης κυκλωμάτων
Τρίτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Θεωρία Σημάτων και Συστημάτων 2013
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 4: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (1ο μέρος) και υλοποίηση με πύλες NAND -
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Συστήματα CAD Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Θετικών Επιστημών
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 5: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (2ο μέρος) Δρ Κώστας Χαϊκάλης ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
Βιοστατιστική Ι Μέτρα συσχέτισης στις επιδημιολογικές μελέτες
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 9/12/2015.
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
O ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ # 3

αρχικός πίνακας δεδομένων ερωτηματολόγιο n=10 οι ερωτώμενοι, m=9 οι ερωτήσεις κάθε ερώτηση έχει τουλάχιστον δύο κλάσεις (ή διαβαθμίσεις) η 9η ερώτηση πολλαπλής απάντησης πλήθος μεταβλητών = 11  Το κάθε άτομο χαρακτηρίζεται από μία και μόνο ιδιότητα για τη μεταβλητή FYL,LIP,…,PAR3. M.A.D. αρχικός πίνακας δεδομένων Λογικός πίνακας (0-1)

Για το πρώτο άτομο 1-2 super market πολύ είναι άνδρας πολλά λιπαρά κάθε εβδομάδα μεγάλη συσκευασία ναι όχι ΜΕΒΓΑΛ ναι  Με τους λογικούς πίνακες (0-1) αναδεικνύονται οι ιδιότητες που χαρακτηρίζουν τα άτομα, σε αντιπαράθεση με τους αρχικούς πίνακες όπου τα άτομα χαρακτηρίζονται από τις μεταβλητές.  Το άθροισμα των στοιχείων κάθε γραμμής είναι σταθερό και ίσο με το πλήθος των μεταβλητών, δηλαδή 11.

Οι λογικοί πίνακες (0-1) συνδυάζονται άμεσα με τους πίνακες συμπτώσεων και τους πίνακες Burt, όπου διασταυρώνονται το σύνολο των ιδιοτήτων μεταξύ τους. Στο στοιχείο της διασταύρωσης δύο ιδιοτήτων σημειώνουμε τον αριθμό των αντικειμένων (=ατόμων) που παρουσιάζουν συγχρόνως τις δύο αυτές ιδιότητες. ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΩΝ

ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ (ΠΙΝΑΚΕΣ BURT) - 1

ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ (ΠΙΝΑΚΕΣ BURT) - 2

Οι λογικοί πίνακες (0-1) συνδυάζονται άμεσα με τους πίνακες συμπτώσεων και τους πίνακες Burt, όπου διασταυρώνονται το σύνολο των ιδιοτήτων μεταξύ τους. Στο στοιχείο της διασταύρωσης δύο ιδιοτήτων σημειώνουμε τον αριθμό των αντικειμένων (=ατόμων) που παρουσιάζουν συγχρόνως τις δύο αυτές ιδιότητες. Στις διασταυρώσεις των ίδιων μεταβλητών, μέσα σε γενικευμένους πίνακες Burt, εκτός της κυρίας διαγωνίου υπάρχουν μόνο μηδενικά. Συμμετρία ως προς την κύρια διαγώνιο (SPO2,MAR2)=(MAR2,SPO2)

Πόσα άτομα περιλαμβάνει Πόσες μεταβλητές υπάρχουν; Δημιουργία Λογικού πίνακα (0 -1) και πίνακα BURT α/α Χ Υ 1 2 3 4 5 Αρχικός Πίνακας Δεδομένων Πόσα άτομα περιλαμβάνει το δείγμα μας; Πόσες ερωτήσεις περιέχει το ερωτηματολόγιο; Πόσες μεταβλητές υπάρχουν; Ποιες και πόσες οι κωδικοποιήσεις;

1 1 Υ Χ 2 2 3 Ο λογικός πίνακας (0-1) θα περιέχει 5 στήλες (κωδικοποιήσεις) και 5 γραμμές. α/α Χ1 Χ2 Υ1 Υ2 Υ3 1 2 3 4 5 Z (5 x 5)

Στοιχείο (1,1)  άθροισμα γινομένων 1ης γραμμής με την 1η στήλη όπου Z’ ο ανάστροφος του πίνακα Z, δηλαδή του λογικού πίνακα (0-1). Στοιχείο (1,1)  άθροισμα γινομένων 1ης γραμμής με την 1η στήλη Στοιχείο (5,5)  άθροισμα γινομένων 5ης γραμμής με την 5η στήλη

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ # 4

Πώς ερμηνεύουμε τον πίνακα Burt;   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 . . . . . Πώς ερμηνεύουμε τον πίνακα Burt;

Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία κύριας διαγωνίου (1)   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία κύριας διαγωνίου (1) Διαπιστώνεται ότι 4 από τους 10 (40%) ερωτηθέντες είναι άντρες (FYL1) ενώ οι υπόλοιποι 6 (60%) είναι γυναίκες (FYL2). Το 50% των ερωτηθέντων (5/10) απάντησαν ότι αγοράζουν φρέσκο γάλα με λίγα λιπαρά (LIP1) ενώ το υπόλοιπο 50% με πολλά λιπαρά (LIP2). …

Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία κύριας διαγωνίου (2)   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία κύριας διαγωνίου (2) Επίσης διαπιστώνεται ότι 6 από τους 10 (60%) πίνουνε γάλα 1-2 φορές την ημέρα (KAT1) ενώ οι υπόλοιποι 4 (40%) πίνουνε γάλα πάνω από 3 φορές την ημέρα (KAT2). Με τον ίδιο τρόπο ερμηνεύουμε τα στοιχεία που βρίσκονται επάνω στην κύρια διαγώνιο του πίνακα.

Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία υπόλοιπου πίνακα (1)   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία υπόλοιπου πίνακα (1) Α’ τρόπος (ερμηνεία κατά στήλες): Το 75% των γυναικών (4 στις 6) (FIL2) αγοράζουν τη μεγάλη συσκευασία (SYS2). B’ τρόπος (ερμηνεία κατά γραμμές): Το 80% (4 στους 5) από αυτούς που αγοράζουν τη μεγάλη συσκευασία (SYS2), είναι γυναίκες (FIL2).

Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία υπόλοιπου πίνακα (2)   FYL1 FYL2 LIP1 LIP2 SYS1 SYS2 KAT1 KAT2 AGR1 AGR2 AGR3 PRO1 PRO2 PRO3 4 3 1 2 6 5 Ερμηνεία πίνακα Burt – Ερμηνεία υπόλοιπου πίνακα (2) Α’ τρόπος (ερμηνεία κατά στήλες): Από αυτούς που αγοράζουν τη μεγάλη συσκευασία (SYS2) 4 στους 5 (80%) αγοράζουν γάλα κάθε εβδομάδα (AGR1). B’ τρόπος (ερμηνεία κατά γραμμές): Το 80% (4 στους 5) αυτών που αγοράζουν γάλα κάθε εβδομάδα (AGR1), αγοράζουν τη μεγάλη συσκευασία (SYS2). Συνήθως ερμηνεύουμε τα στοιχεία των πινάκων Burt κατά στήλες