Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
ΜΠΟΥΦΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΤΑΡΑΝΔΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
L’ ITALIA Kατά τη διάρκεια του προγράμματος προσπαθήσαμε να εκφραστούμε και καλλιτεχνικά φτιάχνοντας τις δικές μας κατασκευές, τις οποίες και σας παρουσιάζουμε!
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Τεχνολογικές Ενότητες
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ως προς τα εξής χαρακτηριστικά:
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει ετοιμάσει. (β) διατηρεί ισορροπία και ενότητα μεταξύ των εικονογραφημένων σχεδίων μόδας και των υλικών που θα αποτελούν το τελικό προϊόν. ΣΤΟΧΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ

1. Επιλογή του μεγέθους του χαρτονιού που θα στερεωθούν τα σχέδια (κολλάζ) και τα υλικά της παρουσίασης ΠΟΡΕΙΑ 5.6 ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ

2. Χρήση υλικών για τη δημιουργία του σκηνικού της παρουσίασης (φωτογραφίες, υφάσματα, κλωστές, διάφορα είδη κόλλες, μικροαντικείμενα, ξηρά φύλλα, κογχύλια, κτλ)

3. Επιλογή των θέσεων για τη διατήρηση της ισορροπίας και της ενότητας μεταξύ των εικονογραφημένων σχεδίων μόδας (κολλάζ) και των υλικών που θα αποτελούν το τελικό προϊόν 4. Επικόλληση του σχεδίου κολλάζ που έχετε ετοιμάσει και των υλικών που θα αποτελούν το τελικό προϊόν για τη δημιουργία της τελικής παρουσίασης. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ