1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
2 Το κινούμενο σχέδιο Οι φιγούρες σχεδιάζονται σε όλες τις φάσεις τους. Το λογισμικό ενώνει τις φάσεις σε μια ομαλή κίνηση Για απλές μετακινήσεις, το λογισμικό αναλαμβάνει να σχεδιάσει τα ενδιάμεσα καρέ. Από την εποχή που ο Disney σχεδίαζε με το χέρι τις φιγούρες των ηρώων του, άλλαξαν μόνο τα εργαλεία, η λογική παρέμεινε η ίδια: \\Server\CDs\Video\MSBAnim.asf
3 Φωτορεαλιστικές αναπαραστάσεις Με ειδικό προγράμματα δημιουργούμε μια 3D αναπαράσταση του χώρου. Στη συνέχεια μπορούμε να περιηγηθούμε στο χώρο, «κοιτάζοντας» ελεύθερα προς κάθε κατεύθυνση. Για την περιήγηση απαιτείται ξεχωριστό λογισμικό (VRL-Viewer)
4 Κατασκευάζοντας ένα τρισδιάστατο κόσμο Δημιουργία ενός αντικειμένου με τη βοήθεια πολυγώνων. Κάλυψη του αντικειμένου με μια υφή. Φωτισμός του μοντέλου και σκίαση.
5 Εξομοιωτές (Simulators) Προγράμματα προσομοίωσης αναπαριστάνουν τις πραγματικές λειτουργίες ενός συστήματος, μιας συσκευής, ενός περιβάλλοντος και δίνουν την εντύπωση στο χρήστη ότι πράγματι βρίσκεται σε αυτό το περιβάλλον.
6 Παραδείγματα εικόνων 3D
7
8
9 Μεταμόρφωση (morphing) Ορίζοντας σημεία και τρίγωνα, προγράμματα “morphing” αναλαμβάνουν να μετασχηματίσουν ομαλά ένα πρόσωπο σε ένα άλλο.
10 Μεταμόρφωση (morphing) Παρατηρήστε τις μεταμορφώσεις:
11 Μεταμόρφωση (morphing) Παρατηρήστε τις μεταμορφώσεις
12 Μάθετε περισσότερα: Αναζητήστε στο διαδίκτυο, προγράμματα και παραδείγματα για κατασκευή χώρων 3D και morphing.