1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Pivot a time travel.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Ψηφιακές Τεχνολογίες Συνθετικής Εικόνας Δρ. Γεώργιος Παπαϊωάννου
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Ανάπτυξη Διαδραστικών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
3D - Morphing Παρουσίαση Εργασίας Χάντας Ιωάννης
Ερώτηση και απάντηση Δείγματα και τεχνικές
Εικονικη πραγματικοτητα
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Γραφικά υπολογιστών στο web Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2012 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Γνωριμία με το λογισμικό
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τρισδιαστατοσ σαρωτησ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : Βασίλειος Γ. Λαγός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μελέτη μιας κίνησης με χρήση λογισμικού διερεύνησης
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.

2 Το κινούμενο σχέδιο  Οι φιγούρες σχεδιάζονται σε όλες τις φάσεις τους.  Το λογισμικό ενώνει τις φάσεις σε μια ομαλή κίνηση  Για απλές μετακινήσεις, το λογισμικό αναλαμβάνει να σχεδιάσει τα ενδιάμεσα καρέ. Από την εποχή που ο Disney σχεδίαζε με το χέρι τις φιγούρες των ηρώων του, άλλαξαν μόνο τα εργαλεία, η λογική παρέμεινε η ίδια: \\Server\CDs\Video\MSBAnim.asf

3 Φωτορεαλιστικές αναπαραστάσεις  Με ειδικό προγράμματα δημιουργούμε μια 3D αναπαράσταση του χώρου.  Στη συνέχεια μπορούμε να περιηγηθούμε στο χώρο, «κοιτάζοντας» ελεύθερα προς κάθε κατεύθυνση.  Για την περιήγηση απαιτείται ξεχωριστό λογισμικό (VRL-Viewer)

4 Κατασκευάζοντας ένα τρισδιάστατο κόσμο  Δημιουργία ενός αντικειμένου με τη βοήθεια πολυγώνων.  Κάλυψη του αντικειμένου με μια υφή.  Φωτισμός του μοντέλου και σκίαση.

5 Εξομοιωτές (Simulators)  Προγράμματα προσομοίωσης αναπαριστάνουν τις πραγματικές λειτουργίες ενός συστήματος, μιας συσκευής, ενός περιβάλλοντος και δίνουν την εντύπωση στο χρήστη ότι πράγματι βρίσκεται σε αυτό το περιβάλλον.

6 Παραδείγματα εικόνων 3D

7

8

9 Μεταμόρφωση (morphing)  Ορίζοντας σημεία και τρίγωνα, προγράμματα “morphing” αναλαμβάνουν να μετασχηματίσουν ομαλά ένα πρόσωπο σε ένα άλλο.

10 Μεταμόρφωση (morphing)  Παρατηρήστε τις μεταμορφώσεις:

11 Μεταμόρφωση (morphing)  Παρατηρήστε τις μεταμορφώσεις

12 Μάθετε περισσότερα:  Αναζητήστε στο διαδίκτυο, προγράμματα και παραδείγματα για κατασκευή χώρων 3D και morphing.