ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 7 1 παρουσίαση του πρώτου σεναρίου προς τους συναδέλφους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Κανονικά πολύγωνα Τουρναβίτης Στέργιος.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
(απλοποιημένη εκδοχή για την Β΄ Γυμνασίου)
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΠΟΛΥΓΩΝΑ Στόχοι μαθήματος
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
IrYdium Chemistry Lab. Θεωρείται λογισμικό προσομοίωσηςΘεωρείται λογισμικό προσομοίωσης Ανοικτό περιβάλλον διερεύνησηςΑνοικτό περιβάλλον διερεύνησης Επιτρέπει.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΚΥΚΛΟΣ B4XP20 Σχολικό Έτος:
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 4
ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : Βασίλειος Γ. Λαγός
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ 02/17 Καραγιάννη Φωτεινή Β1.
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΠΟΛΥΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.

Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εργασίες 9ου – 10ου Εργαστηρίου
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 7 1 παρουσίαση του πρώτου σεναρίου προς τους συναδέλφους

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 72 κανονικά πολύγωνα Ας «δούμε» αν θελήσουν να κατασκευάσουν ένα κανονικό εξάγωνο. Σε τι δυσκολεύονται ? Τι δεν καταλαβαίνουν οι μαθητές μας?

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 73 Πως «βολεύει» να κατασκευάσουν οι μαθητές μας ένα κανονικό σχήμα?  Δίνοντας τους από την αρχή έναν έτοιμο τρόπο-μέθοδο-πρόγραμμα  Προσπαθώντας να βελτιώσουν ένα χαλασμένο πρόγραμμα?

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 74 ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?  πίνακας  χωρίζω τον περιγραμμένο κύκλο σε ίσα τόξα  δυναμική χελώνα (η όποια πάντα εκτελεί τις επιθυμίες του μαθητή)  καθοδηγεί ο μαθητής τη χελώνα μέχρι να επιστρέψει στο σπίτι της (αρχική θέση) ακολουθώντας λογικούς κανόνες.

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 75 Προσομοίωση της δραστηριότητας (εκτέλεση της δραστηριότητας από τους συναδέλφους) ………..φύλλα εργασίας.....φύλλα εργασίας... κ.λ.π. κ.λ.π.

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 76 Σημεία που πρέπει να αναθεωρηθούν – προστεθούν - βελτιωθούν – διαγραφούν με στόχο να βελτιωθούμε  ……….  ……………  …………….  …………………  …………………. Χωράει κι άλλα πείτε τα …….