ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 7 1 παρουσίαση του πρώτου σεναρίου προς τους συναδέλφους
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 72 κανονικά πολύγωνα Ας «δούμε» αν θελήσουν να κατασκευάσουν ένα κανονικό εξάγωνο. Σε τι δυσκολεύονται ? Τι δεν καταλαβαίνουν οι μαθητές μας?
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 73 Πως «βολεύει» να κατασκευάσουν οι μαθητές μας ένα κανονικό σχήμα? Δίνοντας τους από την αρχή έναν έτοιμο τρόπο-μέθοδο-πρόγραμμα Προσπαθώντας να βελτιώσουν ένα χαλασμένο πρόγραμμα?
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 74 ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ? πίνακας χωρίζω τον περιγραμμένο κύκλο σε ίσα τόξα δυναμική χελώνα (η όποια πάντα εκτελεί τις επιθυμίες του μαθητή) καθοδηγεί ο μαθητής τη χελώνα μέχρι να επιστρέψει στο σπίτι της (αρχική θέση) ακολουθώντας λογικούς κανόνες.
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 75 Προσομοίωση της δραστηριότητας (εκτέλεση της δραστηριότητας από τους συναδέλφους) ………..φύλλα εργασίας.....φύλλα εργασίας... κ.λ.π. κ.λ.π.
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 76 Σημεία που πρέπει να αναθεωρηθούν – προστεθούν - βελτιωθούν – διαγραφούν με στόχο να βελτιωθούμε ………. …………… ……………. ………………… …………………. Χωράει κι άλλα πείτε τα …….