ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Πιλοτική εφαρμογή & παραδείγματα αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου από το ελληνικό σχολείο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ανάπτυξη μεθόδων και εργαλείων έρευνας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Τεμπρίδου Αντιόπη Ελένη Σχ. Σύμβουλος Π.Ε.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ ΦΟΡΜΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ~~ Ετήσιος Προγραμματισμός Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης Ι.Ε.Π./Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ετήσιος Προγραμματισμός aee.iep.edu.gr Διαδικασία Ετήσιου Προγραμματισμού Συμμετέχοντες στον Ετήσιο προγραμματισμό Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων Οργάνωση και διοίκηση του σχολείου Προγραμματισμός εκδηλώσεων, εκπαιδευτικών επισκέψεων, κλπ. Υλοποίηση θεσμοθετημένων δράσεων, ενταγμένων στα προγράμματα σπουδών Σχεδιασμός και προγραμματισμός δράσεων σε ενδοσχολικό επίπεδο Προγραμματισμός δράσεων για ανάπτυξη και βελτίωση της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς

Iστοσελίδα της ΑΕΕ aee.iep.edu.gr Παρατηρητήριο για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – διαδικασία αυτο αξιολόγησης σχολικής μονάδας Iστοσελίδα της ΑΕΕ aee.iep.edu.gr Υποστηρικτικό υλικό της ΑΕΕ. Το Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ Υποστήριξη της Εκπ/κής Κοινότητας

Διαδικασία Ετήσιου Προγραμματισμού aee.iep.edu.gr Χρονικό διάστημα υλοποίησης (από /έως): …………………… Χρόνος που αφιερώθηκε στη διαδικασία (αριθμός συναντήσεων/ ώρες κατά προσέγγιση): .................................... Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με εργασία των συμμετεχόντων σε: ομάδες  ή /και ολομέλεια  Το αποτέλεσμα της διαδικασίας υπήρξε προϊόν σύνθεσης των θέσεων όλων των συμμετεχόντων: πλήρως  μερικώς  καθόλου 

Συμμετέχοντες στον Ετήσιο προγραμματισμό  Σχολικός Σύμβουλος (Παιδαγωγικής Ευθύνης)  Σχολικούς Συμβούλους (Ειδικοτήτων)  Σχολική Επιτροπή (εκπρόσωπος)  Γονείς (εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων) Μαθητές (εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας)*  Άλλος ………………..  (*) Μόνον στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων (1/5) Δημιουργία, ανανέωση, επέκταση χώρων    Βιβλιοθήκης  Σχολικών εργαστηρίων  Αίθουσας γυμναστικής  Αίθουσας εκδηλώσεων – πολλαπλών χρήσεων Άλλο :

Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων (2/5) Συντήρηση, εμπλουτισμός, ανανέωση εξοπλισμού  Αιθουσών διδασκαλίας  Σχολικών εργαστηρίων  Φυσικών Επιστημών  Πληροφορικής  Τεχνολογίας  Καλλιτεχνικών Άλλο :  Αίθουσας γυμναστικής  Βιβλιοθήκης  Γραφείου Διευθυντή / Διδασκόντων

Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων (3/5) Συντήρηση /εξοπλισμός λοιπών χώρων   Κυλικείου  Αυλής  Αποθήκης υλικού / βιβλίων Ιστοσελίδα του σχολείου  Δημιουργία  Συντήρηση /επικαιροποίηση  Ανανέωση /επέκταση

Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων (4/5) Διάθεση χώρων για λειτουργία ειδικών προγραμμάτων  Ερευνητικά προγράμματα –Projects  Πρόσθετη διδακτική στήριξη  Αντισταθμιστικά προγράμματα (διαπολιτισμική εκπ/ση, σχ.βία, κα.)  Ενδοσχολική επιμόρφωση  Επαγγελματικός προσανατολισμός  Θεατρικό εργαστήριο  Σχολή γονέων  Προγράμματα του συλλόγου γονέων  Προγράμματα του δήμου  Εργαστήριο δημοσιογραφίας  Εκδηλώσεις των μαθητών  Άλλο:

Εποπτεία και διαχείριση υποδομών και διαθέσιμων υλικών πόρων (5/5) Διαχείριση των οικονομικών του σχολείου  Τήρηση οικονομικών βιβλίων  Συνεργασία με Σχολική Επιτροπή  Συνεργασία με Σύλλογο Γονέων

Οργάνωση και διοίκηση του σχολείου (1/2)  Χρονοδιάγραμμα (ημερολόγιο) ετήσιου διδακτικού έργου και λοιπών δραστηριοτήτων του σχολείου (ημέρες και ώρες διδασκαλίας, σχολικές εορτές, εκπαιδευτικές επισκέψεις κ.ά.)  Ανάθεση διδακτικού έργου – κατανομή διδακτικών αντικειμένων, αξιοποίηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων  Σύνταξη Ωρολογίου προγράμματος σχολείου Ανάθεση εξωδιδακτικού έργου εκπαιδευτικών / αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού :  υπεύθυνοι τάξεων  υπεύθυνοι εργαστηρίων: Φυσικής, Πληροφορικής, Βιβλιοθήκης κ.λπ.  διοικητικό έργο  εφημερίες, επιτηρήσεις  Οργάνωση και λειτουργία Ολοήμερου σχολείου* (*) Μόνον στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Οργάνωση και διοίκηση του σχολείου (2/2)  Οργάνωση και λειτουργία Τμήματος Ένταξης  Συμπλήρωση, ενημέρωση και επικαιροποίηση των καρτελών του Συστήματος Καταγραφής (SURVEY) Οργάνωση και καταγραφή αρχειακού υλικού – τήρηση αρχείων: Προγραμματισμός συνεδριάσεων :  βιβλία φοίτησης μαθητών (απουσιολόγια)  του Συλλόγου Διδασκόντων  βιβλία πρακτικών (συλλόγου διδασκόντων, διευθυντή)  του Σχολικού Συμβουλίου  των μαθητικών κοινοτήτων*  βιβλία παρακολούθησης διδακτέας ύλης  Άλλο :  βιβλίο καταγραφής συμβάντων, όπου εμπλέκονται μαθητές (ποινολόγιο)  ημερολόγιο χρήσης εργαστηρίων (ανά εργαστήριο)  Διαχείριση Εκτάκτων Αναγκών  φάκελοι υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού  Προγραμματισμός χρήσης εργαστηρίων (ανά εργαστήριο) (*) Μόνον στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Προγραμματισμός εκδηλώσεων, εκπαιδευτικών επισκέψεων, κλπ.  Εκκλησιασμός Μαθητών  Εκπαιδευτικές επισκέψεις (μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, κλπ.)  Σχολικές εκδηλώσεις (θεατρικές παραστάσεις, αθλητικές εκδηλώσεις, κα.)  Ομιλίες, διαλέξεις, προβολές, κλπ.  Εκδρομές μαθητών  Σχολικές Πρωτοβουλίες-Δραστηριότητες Μαθητών (κοινωνικού, πολιτισμικού, περιβαλλοντικού χαρακτήρα) Άλλο :

Υλοποίηση θεσμοθετημένων δράσεων, ενταγμένων στα προγράμματα σπουδών Υλοποίηση θεσμοθετημένων δράσεων, ενταγμένων στα προγράμματα σπουδών  Πρόγραμμα ευέλικτης ζώνης *  Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  Πρόγραμμα αγωγής υγείας  Πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού**  Πρόγραμμα θεατρικής παιδείας   Άλλο :   (*) Μόνον στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (**)Μόνον στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Σχεδιασμός και προγραμματισμός δράσεων σε ενδοσχολικό επίπεδο (1/2) Ανάπτυξη και βελτίωση της επικοινωνίας και των σχέσεων με  μαθητική κοινότητα  γονείς και κηδεμόνες  Διαχείριση προβλημάτων σχολικής βίας  Αντιμετώπιση της εκπαιδευτικής διαρροής  Συμβουλευτική γονέων, εφήβων (σχολή γονέων, ψυχολογική – παιδαγωγική στήριξη γονέων, εφήβων)  Αντιστάθμιση και υποστήριξη των μαθητών (ενισχυτική διδασκαλία, κλπ.)  Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών (βελτίωση διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών, διαχείριση προβλημάτων, κα,)

Σχεδιασμός και προγραμματισμός δράσεων σε ενδοσχολικό επίπεδο (2/2)  Βελτίωση διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών (συνεργασίες εκπαιδευτικών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, κα.)  Λειτουργία Μαθητικών Ομίλων *  Συμμετοχή σε μαθητικούς διαγωνισμούς  Συμμετοχή σε διασχολικό πρωτάθλημα (ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης, σκακιού κλπ.) Συμμετοχή σε διεθνή προγράμματα και καινοτόμες δράσεις, όπως:  Μαθητιάδες  Comenius, E-twinning, PISA κλπ.  Άλλο : (*) Μόνον στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Προγραμματισμός δράσεων για ανάπτυξη και βελτίωση της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς  Διεύθυνση Εκπαίδευσης  Σχολικούς Συμβούλους (Παιδαγωγικής ευθύνης & Ειδικοτήτων)  Σχολική Επιτροπή  Σύλλογο γονέων  Φορείς της τοπικής κοινωνίας (κοινωνικούς, πολιτισμικούς, περιβαλλοντικούς, κ.ά.)  Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και επιστημονικούς φορείς (Πρακτική άσκηση φοιτητών, Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, κ.λπ.) Κέντρα και Υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ:  Γραφείο αγωγής υγείας  ΚΕΔΔΥ  Κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  ΕΚΦΕ  Γραφείο επαγγελματικού προσανατολισμού Άλλο:

Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Ταυτότητα του σχολείου Ανάπτυξη και Εφαρμογή Διαδικασιών ΑΕΕ Εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο

Ταυτότητα του σχολείου Καταγράφονται στοιχεία της ταυτότητας της Σχολικής Μονάδας.  

Ανάπτυξη και Εφαρμογή Διαδικασιών ΑΕΕ (1/3) Οι διαδικασίες της ΑΕΕ εφαρμόστηκαν :  Στον ετήσιο προγραμματισμό του σχολείου  Στη Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου  Στη Συστηματική διερεύνηση δεικτών  Στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων και την επιλογή σχεδίων δράσης  Στον σχεδιασμό και στην εφαρμογή των σχεδίων δράσης   Χρόνος που αφιερώθηκε στις διαδικασίες ανάπτυξης της ΑΕΕ στο σχολείο:  Αριθμός συναντήσεων  Ώρες κατά προσέγγιση Οι διαδικασίες πραγματοποιήθηκαν με εργασία των συμμετεχόντων σε:  Ομάδες εργασίας  Σύλλογο διδασκόντων  Ολομέλεια του σχολείου

Ανάπτυξη και Εφαρμογή Διαδικασιών ΑΕΕ (2/3) Συμμετοχή στις διαδικασίες:  Εκπαιδευτικοί  Μαθητές (εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας)*  Γονείς (εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων)  Σχολικός Σύμβουλος (Παιδαγωγικής Ευθύνης)  Σχολικοί Σύμβουλοι (Ειδικοτήτων)  Εκπρόσωποι φορέων της τοπικής κοινωνίας (*) Μόνον στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   Το αποτέλεσμα των διαδικασιών υπήρξε προϊόν σύνθεσης των θέσεων όλων των συμμετεχόντων: πλήρως  μερικώς  καθόλου  Προβλέφθηκαν διαδικασίες ενδιάμεσης αξιολόγησης/ ανατροφοδότησης: ναι  όχι  Σε ποιο βαθμό οι εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν : σχετική βιβλιογραφία καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  το υλικό της ΑΕΕ καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  υλικό από καλές πρακτικές άλλων σχολείων καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ 

Ανάπτυξη και Εφαρμογή Διαδικασιών ΑΕΕ (3/3) Πηγές άντλησης δεδομένων : Μαθητές Γονείς  Πρακτικά συνεδριάσεων  Μαθητολόγια  Ημερολόγιο Διευθυντή  Καταχωρήσεις του σχολείου σε βάσεις δεδομένων    Μέθοδοι/ ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν : έρευνα αρχείου  φόρμα καταγραφής δεδομένων  ερωτηματολόγιο γονέων  ερωτηματολόγιο μαθητών  συνέντευξη μαθητών  παρατήρηση μαθητών  παρατήρηση διδασκαλίας  άλλο …………………..

Εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο (1/3) Σημειώστε τον βαθμό ικανοποίησης των συμμετεχόντων από τη συνεργασία / επικοινωνία που αναπτύχθηκε : Μεταξύ των εκπαιδευτικών καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  Μεταξύ εκπαιδευτικών & μαθητών καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  2.1.3. Μεταξύ εκπαιδευτικών & γονέων καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  Σημειώστε τον βαθμό ικανοποίησης από την επικοινωνία/ συνεργασία της σχολικής μονάδας με τους Σχολικούς Συμβούλους :   Υποστήριξη στην ανάπτυξη των διαδικασιών της ΑΕΕ καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  Ανάπτυξη ενδοσχολικής συνεργασίας Κοινές επιμορφωτικές συναντήσεις

Εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο (2/3) Σημειώστε τον βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών σχετικά με θετικά σημεία και προβλήματα ή δυσκολίες που διαπιστώθηκαν στα ακόλουθα κατά την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο:   Διαθέσιμος χρόνος ελάχιστος  μικρός  αρκετός  μεγάλος  Οικονομική στήριξη ελάχιστη  μικρή  αρκετή  μεγάλη  Χρήση Υποδομών και μέσων ανεπαρκή  ικανοποιητικά  πολύ καλά  εξαιρετικά  Ανάπτυξη τεχνογνωσίας ελάχιστη  μικρή  αρκετή  μεγάλη  Ανταπόκριση από γονείς ελάχιστη  μικρή  αρκετή  μεγάλη  Ανταπόκριση από φορείς ελάχιστη  μικρή  αρκετή  μεγάλη  Βελτίωση σχέσεων & κλίματος ελάχιστη  μικρή  αρκετή  μεγάλη  Βελτίωση της εικόνας του σχολείου στην κοινωνία

Εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο (3/3) Καταγράφονται οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τα αποτελέσματα της δράσης. Σημειώστε τον βαθμό στον οποίο ισχύει καθένα από τα παρακάτω: Τα αποτελέσματα της δράσης ανταποκρίνονται στους στόχους και τα κριτήρια επιτυχίας που τέθηκαν κατά το σχεδιασμό. καθόλου  λίγο  αρκετά  πολύ  Τα αποτελέσματα της δράσης ανταποκρίνονται στις ανάγκες των συμμετεχόντων Τα αποτελέσματα της δράσης συνέβαλαν στη βελτίωση των γνώσεων και στην αλλαγή του κλίματος και των σχέσεων στο σχολείο Τα αποτελέσματα της δράσης ενσωματώθηκαν στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου Το Σχέδιο Δράσης συνιστά μια καλή πρακτική που μπορεί να αξιοποιηθεί και από άλλες Σχολικές Μονάδες

Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (1/4) Δείκτης 1 : Σχολικός χώρος, υλικοτεχνική υποδομή και οικονομικοί πόροι Ποσοτική αποτίμηση του δείκτη Περιγραφική αποτίμηση του δείκτη 1 2 3 4 Δείκτης 2 : Στελέχωση του σχολείου Δείκτης 3 : Οργάνωση και συντονισμός της σχολικής ζωής Δείκτης 4 : Διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (1/4)

Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (2/4) Δείκτης 5 : Αξιοποίηση, υποστήριξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού Ποσοτική αποτίμηση του δείκτη Περιγραφική αποτίμηση του δείκτη 1 2 3 4 Δείκτης 6 : Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών Δείκτης 7 : Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών Δείκτης 8 : Σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών - μαθητών και μεταξύ των μαθητών Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (2/4)

Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (3/4) Δείκτης 9 : Σχέσεις του σχολείου με γονείς και συνεργασίες με εκπαιδευτικούς-κοινωνικούς φορείς Ποσοτική αποτίμηση του δείκτη Περιγραφική αποτίμηση του δείκτη 1 2 3 4 Δείκτης 10 : Εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις Δείκτης 11 : Ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου Δείκτης 12 : Φοίτηση και διαρροή των μαθητών Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (3/4)

Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (4/4) Δείκτης 13 : Επιτεύγματα και πρόοδος των μαθητών Ποσοτική αποτίμηση του δείκτη Περιγραφική αποτίμηση του δείκτη 1 2 3 4 Δείκτης 14 : Ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών Δείκτης 15 Αξιολόγηση Δεικτών Ποιότητας του Εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο (4/4)

Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης Γενικά στοιχεία (Διάρκεια, συμμετοχές) Αποτίμηση του αρχικού σχεδιασμού Αποτίμηση διαδικασιών υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης Δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της δράσης Υλικό που παράχθηκε στο πλαίσιο της δράσης Ποιότητα ενεργειών και διαδικασιών υλοποίησης Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας του Σχεδίου Δράσης

Γενικά στοιχεία (Διάρκεια, συμμετοχές) Γενικά στοιχεία (Διάρκεια, συμμετοχές) Τίτλος Σχεδίου Δράσης: ……………………………………(Δείκτης : ….) Ημερομηνία έναρξης υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης: …/…./….. Διάρκεια υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης (σε εβδομάδες): ………. Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη δράση: …………. Εκτός των εκπαιδευτικών, στη διαδικασία συμμετείχαν:  Μαθητές  Γονείς  Σχολικοί Σύμβουλοι  Φορείς της ευρύτερης κοινότητας του σχολείου  Ειδικοί επιστήμονες  Ιδιώτες

Αποτίμηση του αρχικού σχεδιασμού 1 2 3 4 Ο αρχικός σχεδιασμός (στόχοι, κριτήρια επιτυχίας) ήταν επαρκής ως προς τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του σχολείου. Η μεθοδολογία υλοποίησης του σχεδίου (στρατηγικές εφαρμογής, οργανωτικές δομές) ήταν κατάλληλη και υποστήριξε την επίτευξη των στόχων. Το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του σχεδίου ήταν εφικτό και ρεαλιστικό. Τα μέσα (π.χ. ανθρώπινο δυναμικό, υλικοτεχνικό εξοπλισμό κλπ.) ήσαν επαρκή για την υλοποίηση της δράσης.

Αποτίμηση διαδικασιών υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης Αποτίμηση διαδικασιών υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης 1 2 3 4 Η πορεία υλοποίησης της δράσης ήταν σύμφωνη με τον αρχικό σχεδιασμό. Το Σχέδιο Δράσης, όπως τελικά υλοποιήθηκε, παρουσιάζει διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αρχικό στις ακόλουθες παραμέτρους: Οι διαφοροποιήσεις αφορούν στις ακόλουθες παραμέτρους: (Σημειώστε περισσότερες από μία επιλογές) Tους στόχους Tα κριτήρια επιτυχίας των στόχων Τις οργανωτικές δομές Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης Το ανθρώπινο δυναμικό Τους οικονομικούς πόρους Τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό Τις διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησης

Δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της δράσης Οι βασικές δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της δράσης ήσαν οι ακόλουθες: (Σημειώστε περισσότερες από μία επιλογές) Ομιλίες – διαλέξεις Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων Αλληλοπαρατήρηση εκπαιδευτικών Υλοποίηση δειγματικών διδασκαλιών Ανάπτυξη Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας του σχολείου Διαμόρφωση Ιστοσελίδας για το σχολείο Κοινωνικές, πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις Συνεργασία φορέων (γονέων, τοπικής κοινωνίας) Σεμινάρια Επιμόρφωσης Διάχυση των αποτελεσμάτων της δράσης

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση / ενημέρωση:  Εκπαιδευτικών  Σχολικός Σύμβουλος Ώρες επιμόρφωσης που πραγματοποιήθηκαν: …….. Φορέας επιμόρφωσης:  Σχολικός Σύμβουλος  Εξωτερικός Ειδικός Επιστήμονας  Γονέων  Εκπαιδευτικός  Μαθητών Ώρες επιμόρφωσης που πραγματοποιήθηκαν: …….  Εκπαιδευτικός

Υλικό που παράχθηκε στο πλαίσιο της δράσης (Σημειώστε περισσότερες από μία επιλογές)  Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών  Φόρμες καταγραφής δεδομένων  Επιμορφωτικό υλικό  Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών  Υλικό δειγματικής διδασκαλίας  Ερωτηματολόγιο μαθητών  Σχέδιο συνέντευξης μαθητών, γονέων  Ερωτηματολόγιο γονέων  Εφαρμογές των ΤΠΕ στην οργάνωση και διοίκηση του σχολείου  Σχέδιο /Κλείδα παρατήρησης/αξιολόγησης μαθητών  Εφαρμογές των ΤΠΕ στη διδασκαλία  Σχέδιο/Κλείδα παρατήρησης/αξιολόγησης διδασκαλίας  Εφαρμογές των ΤΠΕ στην επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς και την κοινωνία  Κλείδα παρατήρησης/αξιολόγησης παιδαγωγικών πρακτικών

Ποιότητα ενεργειών και διαδικασιών υλοποίησης 1 2 3 4 Ενεργός συμμετοχή/συμβολή κάθε εμπλεκόμενου στην υλοποίηση της δράσης. Διευρυμένη συμμετοχή των μελών της σχολικής κοινότητας στην υλοποίηση της δράσης (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς). Συνεργασία και συλλογικότητα στη λήψη αποφάσεων και στην υλοποίηση της δράσης. Αξιοποίηση διαθέσιμων πόρων (οικονομικών πόρων, μέσων, χρόνου, κλπ): Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού ανάλογα με την εμπειρία και τις δυνατότητές του. Αποτελεσματική οργάνωση και συντονισμός των διαδικασιών. Συστηματική παρακολούθηση της υλοποίησης της δράσης (καταγραφή ενεργειών, τακτική συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, εισαγωγή έγκαιρων διαμορφωτικών παρεμβάσεων). Διασφάλιση επαρκούς υποστήριξης (π.χ. επιμόρφωσης, τεχνικής υποστήριξης κλπ.) για την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Ανάπτυξη συνεργασιών για την υλοποίηση της δράσης 1 2 3 4 Με την μαθητική κοινότητα. Με το σύλλογο γονέων Με τους Σχολικούς Συμβούλους. Με φορείς της τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας

Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας του Σχεδίου Δράσης 1 2 3 4 Τα αποτελέσματα της δράσης ανταποκρίνονται στους στόχους και τα κριτήρια επιτυχίας που τέθηκαν κατά το σχεδιασμό. Τα αποτελέσματα της δράσης έχουν θετική επίδραση στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου Τα επιτεύγματα της δράσης ενσωματώθηκαν επιτυχώς στη λειτουργία του σχολείου Τα αποτελέσματα της δράσης αξιοποιούνται στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό της επόμενης σχολικής χρονιάς Υπάρχει ανάγκη πρόσθετης υποστήριξης για τη διατήρηση της δράσης. Το Σχέδιο Δράσης συνιστά μια καλή πρακτική που μπορεί να αξιοποιηθεί και από άλλες Σχολικές Μονάδες.

Iστοσελίδα της ΑΕΕ aee.iep.edu.gr Παρατηρητήριο για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – διαδικασία αυτο αξιολόγησης σχολικής μονάδας Iστοσελίδα της ΑΕΕ aee.iep.edu.gr Υποστηρικτικό υλικό της ΑΕΕ. Το Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ Υποστήριξη της Εκπ/κής Κοινότητας