Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το προφίλ των εκπαιδευτικών του ΠΕΑΠ και.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο.
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ

Η επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ Αφορά στην ανάπτυξη ενός πακέτου επιμορφωτικού υλικού, το οποίο παρέχεται μέσω του Διαδικτύου και είναι:  εργαλείο για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση των νέων εκπαιδευτικών,  μέσο ανατροφοδότησης της γνώσης και της εμπειρίας των εκπαιδευτικών, με πείρα στην εκπαίδευση, που αποφασίζουν να διδάξουν μαθητές ηλικίας 6-8 ετών,  πηγή υλικού επιμόρφωσης για τους Σχολικούς Συμβούλους, και τους επιμορφωτές Α, που μπορούν να υιοθετήσουν το περιεχόμενο και τις δραστηριότητες για το δικό τους επιμορφωτικό έργο,  πηγή υλικού και παραδειγμάτων από τη διδακτική πράξη για τους ερευνητές της εκπαίδευσης,  μέσο για την ενημέρωση των γονέων των μαθητών Α΄ και Β΄ δημοτικού, σχετικά με τις πρακτικές εκμάθησης της Αγγλικής στην πρώιμη παιδική ηλικία. 2

Σκοπός της επιμόρφωσης Να δοθεί η δυνατότητα στους επιμορφούμενους να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές εκμάθησης της Αγγλικής από παιδιά της Α΄ και της Β΄ τάξης του δημοτικού σχολείου και να κατανοήσουν τη διαδικασία ανάπτυξης του κοινωνικού τους εγγραμματισμού, μέσω της ξένης γλώσσας, προκειμένου να είναι σε θέση να εφαρμόσουν διδακτικές πρακτικές, κατάλληλες για τις τάξεις του ΠΕΑΠ. 3

Ειδικοί στόχοι της επιμόρφωσης Εκπαιδευτικοί στόχοι: ● Γνώσεις:  πώς μαθαίνουν και πώς σκέπτονται τα παιδιά;  πώς σχετίζεται η εκμάθηση της πρώτης γλώσσας με την πρώιμη ανάπτυξη της δεύτερης γλώσσας, στο σχολικό περιβάλλον;  ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού Αγγλικής; ● Τροποποίηση διδακτικής πρακτικής:  υιοθέτηση πρακτικών που ενισχύουν την κινητροποίηση των παιδιών στην τάξη και διευκολύνουν την εκμάθηση της Αγγλικής με τρόπο φυσικό και ευχάριστο. Στόχοι επαγγελματικής Βελτίωσης:  αναστοχασμός  αξιοποίηση δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού  μετασχηματισμός  ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων  Δια βίου μάθηση 4

Φάσεις ανάπτυξης της επιμόρφωσης : ● Σχεδιασμός του επιμορφωτικού πακέτου και της διαδικτυακής μορφής του ● Εκπόνηση 6 Θεματικών Ενοτήτων, από ομάδα ειδικών στη διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά και στην επιμόρφωση ● Ψηφιοποίηση του επιμορφωτικού υλικού και ανάρτησή του σε ειδικό χώρο στην πύλη του ΠΕΑΠ : ● Σχεδιασμός και εκπόνηση τριών επιπλέον Θεματικών Ενοτήτων ● Βελτίωση και εμπλουτισμός της διαδικτυακής επιμορφωτικής πλατφόρμας. 5

Χαρακτηριστικά του ψηφιακού επιμορφωτικού υλικού ● Ανοικτής πρόσβασης ● Σπονδυλωτό: αναπτύσσεται σε Θεματικές Ενότητες ● Συνεκτικό: οι Θεματικές Ενότητες σχετίζονται με το κεντρικό θέμα και μεταξύ τους ● Ευέλικτο: οι επιμορφούμενοι μπορούν να μελετήσουν όλες τις Θ.Ε. με τη σειρά ή να τις επιλέξουν εκτός σειράς, ανάλογα με τις ανάγκες τους ● Aλληλεπιδραστικό: οι επιμορφούμενοι μπορούν να καταχωρούν τις απαντήσεις τους (π.χ. σε κουίζ) και να λαμβάνουν ανατροφοδότηση ● Πολυμεσικό: περιλαμβάνει βίντεο ● Πολυτροπικό: συνδυάζει ήχο με εικόνα ● Πολυαισθητηριακό: ενεργοποιεί πολλαπλές αισθήσεις 6

Τρόπος εργασίας Οι επιμορφούμενοι:  μπορούν να εργάζονται στο δικό τους χρόνο και χώρο, με ατομικό ρυθμό, σχεδιάζοντας ατομική πορεία μελέτης  ενημερώνονται για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των Θ.Ε.  παρακολουθούν τη μαθησιακή τους πορεία μέσω των ασκήσεων αυτό- αξιολόγησης και των κουίζ  μπορούν να εμβαθύνουν σε θέματα, μέσω παραπομπών  ενθαρρύνονται να αναστοχαστούν με βάση παραδείγματα από την τάξη. 7

Ο ρόλος των Σχολικών Συμβούλων και των επιμορφωτών Α του ΠΕΑΠ  Ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με το ψηφιακό υλικό επιμόρφωσης  Ενθάρρυνση των εκπαιδευτικών να το χρησιμοποιήσουν  Αξιοποίησή του για το σχεδιασμό δια ζώσης επιμόρφωσης  Εμπλουτισμός των θεμάτων, ανάλογα με τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών. 8

Το έργο υλοποιείται από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ Την ευθύνη για το περιεχόμενο αυτής της εισήγησης έχει η ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΠΕΑΠ. Εισηγήτρια της παρούσας: Αικατερίνη Ζουγανέλη Επιστημονικός συνεργάτης