Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Σενάριο.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. 1. Το λογισµικό παρέχει κίνητρα στο µαθητή και δίνει έµφαση στην εσωτερική παρότρυνση (στην παρότρυνση δηλαδή που.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΕ19, Α. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, Χ. ΜΑΒΟΓΛΟΥ, Η. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ, Κ. ΦΥΤΡΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΣΗ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Αναλυτική καταγραφή κατά βήματα της πορείας σχεδιασμού του κλόουν στο πρόγραμμα της Ζωγραφικής.

Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (1 από 9) ΒΗΜΑ 1

ΒΗΜΑ 2 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (2 από 9)

ΒΗΜΑ 3 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (3 από 9)

ΒΗΜΑ 4 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (4 από 9)

ΒΗΜΑ 5 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (5 από 9)

ΒΗΜΑ 6 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (6 από 9)

ΒΗΜΑ 7 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (7 από 9)

ΒΗΜΑ 8 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (8 από 9)

ΒΗΜΑ 9 Ι. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ (9 από 9)

ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ενδεικτική περιγραφή των δύο πρώτων βημάτων. Παρότρυνση της δημιουργίας όλου του σχεδίου, από την ανάλυσή του σε απλά γεωμετρικά σχήματα και σχεδιασμού αυτών με τα εργαλεία της Ζωγραφικής.

ΙΙ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1 από 4) Παρατηρήστε ότι το σχέδιο του κλόουν αποτελείται από απλά γεωμετρικά ή ελεύθερα σχέδια (Εικόνα 9.8.α), τα οποία εύκολα μπορείτε να αναπαραγάγετε.

Όσοι έχετε πείρα στο πρόγραμμα της Ζωγραφικής, προ­σπαθήστε να σχεδιάσετε μόνοι σας το σκίτσο. Αν, όμως, σας φαίνεται δύσκολο μπορείτε να ξεκινήσετε με τις οδηγίες που ακο­λουθούν (Εικόνα 9.9): Βήμα 1: Επιλέγουμε το εργαλείο Έλλειψη και το δεύτερο στυλ γεμίσματος. Βήμα 2: Επιλέγουμε τα χρώματα του πρώτου πλάνου και του φόντου. Βήμα 3: Με τη λειτουργία σύρε και άφησε και κρατώντας πατημένο συγχρόνως το πλήκτρο Shift δημιουργούμε έναν κύκλο (Εικόνα 9.9.α). ΙΙ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1 από 4)

Βήμα 4: Επιλέγουμε το εργαλείο Στρογγυλεμένο ορθογώνιο και το δεύτερο στυλ γεμίσματος. Βήμα 5: Επιλέγουμε τα χρώματα του πρώτου πλάνου και του φόντου. Βήμα 6: Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε το ορθογώνιο, όπως στην Εικόνα 9.9.β. ΙΙ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (3 από 4)

Συνεχίστε τη σχεδίαση μόνοι σας ανακαλύπτοντας τη χρήση των εργαλείων. Χρησιμοποιείστε τον κύκλο, για να σχεδιάσετε τα μάτια, την καμπύλη για το στόμα, το πινέλο για τα αυτιά και τον αερογράφο για τα φρύδια. Τέλος, χρησιμοποιείστε το πολύγωνο για το παπιγιόν και την έλλειψη για τον κόμπο. Το σχέδιο έχει ολοκληρωθεί (Εικόνα 9.9.γ). ΙΙ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1 από 4)

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΩΝ (ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ;) ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 1.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΧΑΡΙΟ ΜΑΘΗΤΗ 5.ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ 2.ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1.ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΗΜΑΤΑ 2.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4.ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΕΙΘΕΙΣΑΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ 3.ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΛΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ. 3.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Σύγκριση και Αντιπαραβολή των θεωριών μάθησης των Piaget και Vygotsky (1/3) Vygotsky Κοινωνικός Εποικοδομητισμός Piaget Γνωστικός Εποικοδομητισμός 1. Τα παιδιά μαθαίνουν με την εξάσκηση. 2. Η μάθηση είναι μια κοινωνική δραστηριότητα 2. Τα παιδιά ενεργούν σαν «ανεξάρτητοι επιστήμονες» 3. Δίνεται έμφαση στο ρόλο του δασκάλου σαν μία σκαλωσιά. 3. Εάν σε ένα παιδί υποδείξουμε το πως να κάνει κάτι, αντί να το παροτρύνουμε να το ανακαλύψει μόνο του, είναι πιθανόν να παρεμποδιστεί η κατανόηση των ενεργειών του.

Σύγκριση και Αντιπαραβολή των θεωριών μάθησης των Piaget και Vygotsky (2/3) 5. Η ανάπτυξη καλλιεργείται με τη συνεργασία και δεν είναι αποκλειστικά συνδεδεμένη με την ηλικία. 5. Η γνωσιακή ανάπτυξη σχετίζεται με τη βιολογική ανάπτυξη και είναι συνδεδεμένη με την ηλικία. 4. Ο δάσκαλος παρέχει τα ερεθίσματα τα οποία χρειάζεται το παιδί για να επιτύχει περισσότερα. 4. Ο δάσκαλος παρέχει τα στοιχεία που χρειάζεται το παιδί να εργαστεί και να μάθει από αυτά. Vygotsky Κοινωνικός Εποικοδομητισμός Piaget Γνωστικός Εποικοδομητισμός

Σύγκριση και Αντιπαραβολή των θεωριών μάθησης των Piaget και Vygotsky (3/3) 6. Η ανάπτυξη είναι ένα εσωτερικό στοιχείο κοινωνικής εμπειρίας. Τα παιδιά μπορούν να μάθουν έννοιες που είναι πέρα από το επίπεδο της ανάπτυξής τους, με την κατάλληλη καθοδήγηση. «Αυτό που μπορεί να κάνει ένα παιδί με την βοήθεια ενός ενήλικου σήμερα, μπορεί να το κάνει μόνο του αύριο.» 6. Τα παιδιά δεν είναι ικανά να διευρύνουν την γνωστικές τους ικανότητες πέρα από ένα στάδιο. Δεν υπάρχει νόημα στη διδασκαλία μιας έννοιας η οποία είναι πέρα από το συγκεκριμένο επίπεδο ανάπτυξης ενός παιδιού. Vygotsky Κοινωνικός Εποικοδομητισμός Piaget Γνωστικός Εποικοδομητισμός Βιβλιογραφία συγκριτικού πίνακα: Pritchard, Alan (2005), Ways of Learning, New York: David Fulton Publishers.

Blog: Λειτουργεί… Χρίστος Μαβόγλου, ΠΕ19, Ιστότοπος υποστήριξης του βιβλίου Πληροφορικής Γυμνασίου: Θα ξεκινήσει η λειτουργία μέχρι την