ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΤΟΥ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΚΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σύνολο124 μαθητών ηλικίας 10-12 ετών που φοιτούν στις Δ, Ε και ΣΤ τάξεις του 6ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών. Αφορμή στάθηκε το κεφάλαιο του βιβλίου της Γλώσσας που αφορά στα “Ατυχήματα” και τα μαθήματα των ποσοστών και των γραφικών απεικονίσεων στα Μαθηματικά. Tο ερωτηματολόγιο που συντάξαμε, συμπληρώθηκε ηλεκτρονικά από τους μαθητές και τα αποτελέσματα τα επεξεργαστήκαμε στην τάξη και τα καταχωρίσαμε στον υπολογιστή στο μάθημα της Πληροφορικής.
Έρευνα για τα σχολικά ατυχήματα στις τάξεις Δ, Ε και ΣΤ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ 6 ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 2 ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Δ1,Δ2,Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2 ΤΕΛΟΣ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. (ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ Δ,Ε ΚΑΙ ΣΤ) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ:
ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο
ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο
ΕΡΩΤΗΜΑ2ο
ΕΡΩΤΗΜΑ2ο
ΕΡΩΤΗΜΑ3ο
ΕΡΩΤΗΜΑ3ο
ΕΡΩΤΗΜΑ4ο
ΕΡΩΤΗΜΑ4ο
ΕΡΩΤΗΜΑ5ο
ΕΡΩΤΗΜΑ5ο
ΕΡΩΤΗΜΑ 6ο
ΕΡΩΤΗΜΑ6ο
Σύμφωνα με την έρευνα αποδείχτηκε ότι: α) το 31% των μαθητών (1η ερώτηση) είχαν ατύχημα με πτώση από γλίστρημα β) Σε ποσοστό 39% (2η ερώτηση) το ατύχημα συνέβη στο σχολείο γ) Στο σχολείο, σε ποσοστό 49% (3η ερώτηση) το ατύχημα συνέβη στο προαύλιο δ) Σε ποσοστό 28% (4η ερώτηση) η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα ήταν απροσεξία – αφηρημάδα δική μου ε) Στο 42% των περιπτώσεων (5η ερώτηση) τα αποτελέσματα του ατυχήματος ήταν μώλωπες/εκδορές στ) Στο 27% των περιπτώσεων (6η ερώτηση), χρειάστηκε νοσοκομειακή περίθαλψη
Συμπερασματικά συμφωνήσαμε ότι: Η Στατιστική ως κλάδος των Μαθηματικών παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και η χρησιμότητα της σε διάφορους τομείς της κοινωνικής μας ζωής είναι σημαντική, όπως για παράδειγμα στην πρόληψη ατυχημάτων.